הדוגמנית/שחקנית רוסלנה רודינה חתמה על חוזה עם רשת נעלי SCOOP, במסגרתו נבחרה זו העונה החמישית לשמש כפרזנטורית המותג. במסגרת החוזה רודינה תקבל 100,000 ₪ עבור קמפיין אביב קיץ 2018.
רו"ח גדי הורן (48) המשמש מזה כשנתיים כסמנכ"ל הכספים של רשת מלונות רימונים, מונה בימים אלו למשנה למנכ"ל, בנוסף לתפקידו כסמנכ"ל הכספים של הרשת. בתפקידיו הקודמים שימש הורן כמנהל כספים ראשי בקבוצת מאפיות ברמן, ולפני כן היה מנהל מחלקת ההכנסות של פרטנר תקשורת. הורן הינו בוגר תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ובעל תואר שני בכלכלת עסקים מאוניברסיטת בר אילן, והינו רו"ח מוסמך מטעם מועצת רואי החשבון.
חברת Beko בעלת מותג מוצרי החשמל הביתיים המובילה באירופה, הכריזה על הארכת חוזה החסות שלה עם מועדון הכדורגל ברצלונה, אשר יכלול מספר יוזמות משותפות במהלך שלוש העונות הבאות. העסקה החדשה נחשפה במסיבת עיתונאים משותפת באודיטוריום קאמפ נואו.
כ 1,000 מוזמנים ביניהם אנשי עסקים, בכירי המשק, אושיות אופנה, שחקנים, אמנים ואנשי בידור הגיעו ביום ראשון האחרון למרכז הירידים בתל אביב לצפות באסתי גינזבורג הפרזנטורית של המותג גולברי בבעלות האחים משה, דוד ויעקב גולברי, בהופעה ראשונה מאז לידת בנה מיכאל לפני כחודש, יחד עם 35 דוגמניות מובילות.
אושיית האופנה סנדרה רינגלר נפגשה בחמישי האחרון עם חברתה הטובה שלי גפני ב 6.00 בבוקר, והפעם בתפקיד המאפרת האישית שלה, לרגל צילומי קמפיין חדש של תכשיטי זהב ויהלומים אותם עיצבה סנדרה עבור רשת Impress (אימפרס).
בסוף השבוע התקיימו צילומי קמפיין אביב- קיץ 2018 של רשת אופנת הנשים "דיסקרט", בהובלת הפרזנטורית החדשה והמפתיעה קורין גדעון. הצילומים התקיימו בסטודיו של איציק שוקל בתל אביב, כאשר את הקמפיין הובילו צלמי האופנה גיא כושי ויריב פיין והסטייליסטים המוכשרים רנה גליקסמן ולימקה, אשר לאחרונה החלו תהליך של ליווי צמוד וייעוץ תדמיתי למותג.
לונה מנסור, הכוכבת מסדרת הטלוויזיה "פאודה" ודוגמנית מצליחה, הגיעה למשרדי GIGI מעבדות קוסמטיקה, שם נפגשה עם סמנכ"ל החברה חיים זר והמדריכה הראשית מיכל חלילי, במטרה לבדוק אופציות לשיתופי פעולה עם מותג הקוסמטיקה המוביל. בסיום המפגש שכלל סיור והיכרות עם המוצרים, לונה נהנתה מטיפול פנים מקצועי ומפנק כאחד.
ביום שלישי האחרון הצטלמה מלכת הילדים, השחקנית והמנחה מיכל ינאי לקמפיין של רשת רהיטי הילדים והנוער המובילה עצמל'ה, איתה היא ממשיכה לשנה השישית במספר. העונה החליטה הרשת לצרף כפרזנטורית חדשה של הרשת, את בתה של מיכל אלכס מוסקל (8), שהינה כוכבת בפני עצמה והקמפיין צולם בסניף עצמל'ה במודיעין, כשעל הסט נכחה ליאת בר, מנהלת השיווק של החברה.
שנת ה- 100 לתיאטרון הלאומי "הבימה" נפתחה רשמית, באירוע חגיגי בהנחייתו ובבימויו של נתן דטנר. באירוע השתתפו כ- 1,000 אורחים, בהם שרת התרבות והספורט מירי רגב ואח"מים רבים, והוא כלל הצדעה לוותיקי התיאטרון הלאומי שלמה בר שביט, דליה פרידלנד, פנינה פרח בקר, אלכס פלג, רולף ברין, ישראל בידרמן. האירוע, שהתקיים באופן באולם רובינא, כלל קטעים ממיטב נכסי התיאטרון העברי, הישראלי והעולמי, אשר עלו על במת התיאטרון הלאומי "הבימה" לאורך השנים: בין השאר, מההצגות בוסתן ספרדי, גבירתי הנאווה, כל העולם במה, עלובי החיים, סלאח שבתי, שלמה המלך ושלמי הסנדלר, סימני דרך ועוד. בין השחקנים שהופיעו במהלכו: שלמה בר שביט, ליא קניג, גילה אלמגור, מרים זוהר, סנדרה שדה, יעקב כהן, אבי קושניר, מיקי קם, אמיר דדון, מירי מסיקה, הראל סקעת, רוני דלומי, דפנה דקל, גלית גיאת, ועוד שחקניות ושחקנים רבים.
בטקס חגיגי נחנך השבוע במרכז הרפואי ברזילי שבאשקלון, חדר מיון ובניין אשפוז חדש. בהקמתו הושקעו למעלה מ-560 מליון שקלים, לרווחתם ובריאותם של תושבי האזור המטופלים בבית החולים, והוא מהווה בשורה של ממש בעבור תושבי הדרום, בשל הוספה והרחבה של שירותים כמו חדרי ניתוח נוספים, טיפול נמרץ ילדים וחדר טראומה, בו בזמן שהוא ממוגן. בגזירת הסרט המסורתית בהובלתו של ד"ר חזי לוי, מנהל המרכז הרפואי 'ברזילי', השתתפו גם ראש הממשלה בנימין נתניהו, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, וחברי הכנסת יואב גלנט, מאיר כהן ואבי דיכטר.
ליהיא לפיד הגיעה השבוע לביקור במשרדי ההנהלה של קבוצת "שכולו טוב", קבוצת עסקים חברתית המובילה מודל חברתי- כלכלי. לפיד התרשמה מאד מאחד המיזמים המצליחים של רשת "סיפור חוזר", וחתמה על ספרייה לבקשת מתמודדי הנפש. לפני כשנה עירד אייכלר מייסד קבוצת "שכולו טוב", זכה בפרס האו"ם על פיתוח מודל חברתי כלכלי, ומאז פנו ארגונים וחברות ברחבי העולם על מנת ללמוד את המודל ולהטמיעו . כיום בזכות המודל של קבוצת "שכולו טוב", משתקמים 25-30% מתמודדי נפש בשוק התעסוקה, בעוד שבגרמניה עומדים אחוזי ההצלחה של שיקום תעסוקתי על 1-3% בלבד. לדברי אייכלר, זו בהחלט גאווה, שישראל אינה רק מעצמה לייצוא הייטק, טכנולוגיה וחקלאות כי אם גם מודלים חברתיים כלכליים, המעניקים הזדמנות לבעלי מוגבלויות ברחבי העולם להיות חלק בלתי נפרד מהחברה, קהילה והשוק החופשי.
אורי בילט סמנכ"ל הסחר ומבעלי קבוצת הקוסמטיקה הגדולה בישראל "לילית קוסמטיקה", המייצגת בישראל למעלה מ 40 מותגי הקוסמטיקה והבישום המובילים בעולם (החל מגוצ'י, פראדה, פאקו רבאן, קרולינה הררה, שיסיידו ועוד), בשיתוף עם הגברת עירית אורן גונדרס מייסדת ויו"ר עמותת "אור למשפחות", אירחו בהתנדבות עשרות אימהות שכולות מעמותת "אור למשפחות", לבוקר של יופי במסגרתו נהנו האימהות מהרצאות וסדנאות טיפוח ויופי חווייתיות. עמותת אור למשפחות היא עמותה למען הורים אשר שכלו את ילדיהם במערכות ישראל, וייעודה הוא לרומם את רוחם של ההורים השכולים, ולטעת בהם את התקווה והעוז להמשיך בגאון בדרך החיים. לאירוע החווייתי הגיעו: עירית אורן גונדרס מייסדת ויו"ר עמותת "אור למשפחות", ניצה בילט מנכ"ל חברת לילית קוסמטיקה", אורי בילט סמנכ"ל הסחר של לילית קוסמטיקה, יעל בילט מנהלת השיווק של לילית קוסמטיקה, וחיה צפיר מנהלת תחום השיווק של העמותה
פרויקט "תגלית" מציל חיים באמצעות שיתוף פעולה עם עמותת Gift of Life. במסגרתו כל משתתפי "תגלית", הכולל אלפי בני נוער יהודים מרחבי העולם, נקראים לתת דגימה של מח עצם למאגר הבינ"ל של העולם היהודי, לתרומות מח עצם. כעת חוגג שיתוף הפעולה הישג מרשים, במסגרתו המשתתף ה־200 במספר של תגלית, הציל חיים באמצעות תרומת מח עצם. לכבוד המאורע, מתאמות הגיוס של Gift of Life אשר עובדות עם הארגון, הכינו הפתעה והגיעו למשרדי תגלית עם שי צנוע, עוגות ממותגות ותעודת הוקרה. בתמונה, משמאל לימין: נמרוד רן סמנכ״ל תפעול תגלית, מולי ליווינגסטון והלנה רוזנפלד מתאמות גיוס בישראל עבור Gift of Life, גידי מרק מנכ״ל תגלית וזהר רביב- סמנכ״ל חינוך תגלית.
עמותת Make-A-Wish Israel המגשימה משאלות משנות חיים לילדים בין הגילאים 3-18 הנלחמים במחלה מסכנת חיים, קיימה אירוע הוקרה מיוחד עבור משלחת מטפסים שחזרו ממסע, שבו העפילו לפסגת הר הקילמנג'רו, למען הגשמת משאלות ליבם של ילדי העמותה. באירוע נכחו אורחי הכבוד שגריר טנזניה מר ג’וב דאודי מסימה ורעייתו הגברת יוהנה ג'ואן מסימה, דניס ואבי בר-אהרון מייסדי העמותה, דביר בנדק יו"ר העמותה, ליאור כלפון חבר הנהלה, נגה ברקן ילדת משאלה אשר הובילה את הטיפוס לפסגת הקילימנג'רו, חברי המשלחת עם בני משפחותיהם, חברי הנהלת העמותה, צוות העמותה ואורחים נוספים. הערב נערך במסעדת טנדורי בהרצליה, בתרומתם של בעלי המסעדה רינה ווינוד פושקרנה.
פורים בפתח, וארגונים רבים פותחים את ליבם וכיסם ותורמים למען אלה הזקוקים לכך. המיזם החברתי "ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא" מציע לרגל חג פורים מגוון מארזי חג ומשלוחי מנות איכותיים וערכיים. בין המארזים ניתן למצוא מארז "משחקי הנס" המשלב טכנולוגיית מציאות רבודה, מארז 'אסקייפ בוקס' במהדורה פורימית בהשראת חדרי הבריחה, מארזים המשלבים כלי הגשה ומטבח ומשלוחי מנות מתוקים באריזות משעשעות וצבעוניות. חברת "מילניום מרקטינג" פועלת בתחום התרומה לקהילה בשיתוף עם עמותת בית איזי שפירא, במסגרת פעילות "ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא", כמיזם בעל אוריינטציה חברתית קהילתית, במטרה לגייס כספים לטובת ילדים ואנשים בעלי מוגבלויות. את המארזים ניתן להשיג ברשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן הנבחרות, בחנות לוסי'ס בבית איזי שפירא ברעננה או בטלפון 1-700-707-127 שלוחה 1 (בעבור חברות וארגונים). בתמנה: מירי שליו מנהלת המיזם.
חברת כרטיסי האשראי Cal הודיעה כי תעניק חסות לגולשת נגה גלר, זוכת מדליית ארד בתחרות גביע העולם בשייט בשנת 2017, בדרכה לאולימפיאדת טוקיו 2020. במסגרת החסות, תתמוך Cal בגלר על מנת שתוכל לפנות את זמנה לאימונים לקראת התחרויות האולימפיות. יצוין כי כאל תמכה מספר שנים בג'ודוקא ירדן ג'רבי שזכתה במדליית ארד באולימפיאדת ריו 2016 ואשר הודיעה לאחרונה על פרישתה מהספורט. גלר (22), גולשת רוח וחברה בנבחרת ישראל, סיימה בסוף ינואר 2018 במקום ה-6 את תחרות גביע העולם בשייט במיאמי, וזוכת מדליית ארד בתחרות גביע העולם 2017 בהייר, צרפת. הספורטאית הצעירה זכתה בגיל 15 באליפות ישראל לנוער, סגנית אלופת ישראל לבוגרות בגיל 19 ואלופת ישראל בגלישת סאפ. דורון ספיר מנכ"ל Cal מסר שגלר תענוד בתחרויות ייצוגיות את לוגו כאל על מדי השייט, ותשתתף בפעילויות וסדנאות פנים ארגוניות בנושאי הצלחה והישגיות, המהווים מרכיב משמעותי בחזון החברה, ובפעילות למען הקהילה. במעמד הענקת החסות, הוענק לנגה גלר כרטיס אשראי בינלאומי מעוצב בדמותה, עם תמונת ניצחון בתחרות גביע העולם. בתמונה: דורון ספיר מנכ"ל כאל ונוגה גלר.
שילה וסטיב ליברמן, מנהלי קרן העזבונות של פלורה דבורסקי ז"ל ממיניאפוליס שתרמה כמיליון דולר בתחילת הפרויקט, גזרו את הסרט וחגגו את סיום בניית החממה הטרופית בגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים. החממה תפתח לציבור במהלך 2018. בתמונה מימין לשמאל: תום עמית מנכ"ל הגן, שילה וסטיב ליברמן נציגי התורמת, אלן ברקלי יו"ר הגן הבוטני ורעייתו שרון קפלן.
השחקן ומנחה הטלווזיה עמוס תמם, לקח את האישה טל והתינוקת אן לסוף שבוע רגוע במלון שטרקמן ארנה בנהריה. הזוג נהנה ממסאג'ים ופינוקים במלון, אכלו ארוחת ערב במסעדת אדלינה בכברי, וטיילו בעכו העתיקה.
קפה טורקי עלית בשיתוף עם רשת FOX HOME גאים להשיק מהדורה מיוחדת של כוסות בעיצובים ובגדלים שונים לשתיית קפה טורקי – זכוכית וקרמיקה, עם או בלי ידית, בגבהים וגדלים שונים, עם סימון החבק המוכר, אשר יסומן בכיתוב "באמיתי זה הטורקי שלי" – כדי שכלל צרכני קפה טורקי יוכלו להתגאות בטורקי שהם כל כך אוהבים, בכל כוס שהם בוחרים. מהדורת הכוסות תהיה זמינה לקנייה במשך חודש בלבד בכ- 70 סניפי רשת "FOX HOME" ברחבי הארץ וכן במכירה אונליין באתר קפה עלית. כל הרווחים ממכירת הכוסות ייתרמו לארגון מנהיגות עסקית צעירה, ארגון הפועל לשינוי חייהם ועתידם של בני נוער בסיכון בישראל. את הקמפיין החדש למהלך, אשר צפוי לעלות ב- 20/2, מוביל הפרזנטור של המותג אביב אלוש, בסדרת סרטים שצולמו יחד צרכנים אמיתיים, אשר הביאו את כוסות הקפה הטורקי הפרטיים שלהם, בהן הם אוהבים לשתות טורקי.
המערך האונקולוגי באיכילוב עבר למשכן חדש ומפואר בבנין סמי עופר. עם השקת המערך החדש, יעניק בית החולים כ-1,000 בדיקות גנטיות מולקולריות מותאמות אישית שאינן בסל, למי שידם אינה משגת, תרומת משפחת סגול כחלק מהחזון של רפואה מותאמת אישית לחולי סרטן. טקס חנוכת המערך החדש התקיים במעמד סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, ראש עיריית תל אביב-יפו מר רון חולדאי, פרופ׳ רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי איכילוב, פרופ׳ עידו וולף, מנהל המערך האונקולוגי והתורמים: מר סמי וטובה סגול ומר מריוס נכט ואמו אנטה נכט, שתרמו עבור מטרה חשובה זו. פרופ׳ רוני גמזו חתם את האירוע בהסבר על השינוי המהותי בגישה הטיפולית בחולי סרטן כיום באיכילוב. ״המערך האונקולוגי מביא את הבשורה הרפואית המתקדמת ביותר שיש לעולם הרפואה להציע היום. כולל במחקרים פורצי דרך של תרופות מחוץ לסל שמבוצעים בישראל רק באיכילוב. כך גם הובלתי בועדת הסל שהכנסתי תרופות חדשניות ובדיקות ייחודיות למציאת הטיפול הנכון לחולי סרטן". בתמונה: פרופ׳ זליג אשחר, סמי וטובה סגול, מריוס ואניטה נכט, פרופ׳ רוני גמזו ופרופ׳ עידו וולף.
'לתת את הנשמה ואת הלב' זו לא עוד סיסמה עבור עמותת ל"ב, אשר ממשיכים לעמול במרץ למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם. בימים אלו הם מתכוננים לקראת אירוע ההתרמה הגדול שייערך ב-19.3 בשעה 20:00 במרכז הקונגרסים חיפה. במסגרת האירוע תתקיים הופעתה של להקת 'טיפקס' ואת כל האירוע תנחה אושרה פרידמן הידועה כמגישת הטלוויזיה של התוכנית "מחוץ לבועה" בערוץ 10. הכנסות המופע הינן למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם. עמותת ל"ב בניצוחם של יו"ר העמותה ברנרד זיטוק ומנהל הפרויקטים מוטי ווגנר, מקודמת פרו-בונו ע"י משרד היח"צ לימור כרסנטי, והיא מתאפיינת במגוון פעילויות, אירועים ופרויקטים אשר מופקים למען ילדי ומשפחות העמותה, על ידי כל העוסקים במלאכה שעושים זאת בהתנדבות מלאה, וללא מטרות רווח.
צילומי הפרסומת של "הילדים של קסטרו" השנה התקיימו עם יובל בנאי והשיר "עתיק רחוק" של משינה. שהצילומים של סרטון הפרסומת שיעלה בקרוב לשבועיים, נערכו באולפנים בפ"ת בליווי משרד הפרסום ראובני פרידן, המפיק עמית דקל, ועל הביצוע לפרסומת הופקד המוסיקאי גל תורן שבא לבקר את זוגתו קרן, שגם ביימה את הסרטון. בין הילדים המשתתפים בפרסומת החדשה של "הילדים של קסטרו" היו מיקה ברכה בת ה 7, בתו של המוסיקאי שלומי ברכה, שכתב את השיר יחד עם יובל בנאי והלחין את השיר "עתיד רחוק" עליו הפרסומת, וליווה את מיקה בכל מקום על הסט. עוד היו הילדים: עלמה רובין, עידו יעקובי, אדר הופמן, נגה דוידוף, ליטון לוין, תומר רייפן, אמילי נורדמן, קשת כהן, פלג ביטון, אופק גולן, אלרואי בן זוהר, ואיל איבשין. יובל בנאי, המשינאיסט הותיק לא ויתר על ריקוד והשתוללות כמיטב הרוקנרול הישראלי של משינה, רקד עם הילדים על הסט ואמר ש"זאת גאווה גדולה להיות עם ילדים כל כך מוכשרים, כי זהו הדור הבא שלנו וכולו גאווה". עוד הוסיף יובל בנאי שמשינה זה כמו קסטרו, כולם מכירים כולם אוהבים ואף אחד לא הולך לשום משום".
אחרי שנים ארוכות שבהן נהגה להציג את הקולקציות החדשות שלה בתצוגות אופנה ואירועים נוצצים, החליטה השנה קסטרו להתחבר אל לקוחותיה במקום האהוב עליהם ביותר: הסמארטפון. קולקציית אביב 2018 תושק העונה באופן שונה ומיוחד שלא נראה כמותו בעולם ובישראל אף פעם, והפעילות המרכזית תכלול קמפיין דיגיטלי חדשני ויוצא דופן ברשתות החברתיות, בכיכוב נבחרת הפרזנטורים האהובה של קסטרו: השחקנית והמנחה רותם סלע, השחקן אביב אלוש, השחקן עומר דרור והצמד המוזיקלי החם ביותר בישראל סטטיק ובן אל (אשר השתתפו כבר בקמפיינים קודמים של "הילדים של קסטרו"). מצטרף אל הקמפיין אסי עזר. הקמפיין הדיגיטלי החדש של קסטרו, בשיתוף בית הקונספטים אלנבי, יעלה כחלק מההיערכות של בית האופנה למאה ה 21, ובהמשך להשקעה האדירה בתחום ה e-commerce ופיתוח החנות הדיגיטילית והזמנות האון ליין של קסטרו. הצילומים נערכו אמש באולפני FTS וממשיכים היום עם מובילי הרשת נלי תגר, ישראל אהרוני, עדי ביטי, מור סילבר, ניקולה וורד, דנה זרמון, שי לי שינדלר, טום באום ונטע גרטי.
בשבוע האופנה שיתקיים במרץ הקרוב ב"תחנה" בתל אביב, בהפקתו של מוטי רייף, תשתף פעולה מעצבת האופנה RIMMAROMANO עם מותג הספורט והאופנה הבינלאומי Reebok. בתצוגה רומנו תציג קולקציה המושפעת מהמגמות העולמיות אשר אנו רואים בתצוגות השונות. החיבור בין Reebok לרומנו יוצר מפגש בין שני עולמות מנוגדים: בגדי ספורט, אימון ולייף סטייל כנגד הקו הנקי, המחויט והמוקפד בגזרות מדויקות ורמת גימור גבוהה בשפה הייחודית של רימה, היוצר שילוב ייחודי ואמירה חדה וברורה של עולם ה- street wear. בתצוגה ניתן יהיה לראות סניקרסים, שמלות, גולפים, סווטצ'רטים, מעילים, וינטג' וג'קטים רטרו.
הזמר והיוצר משה פרץ, שכתב והלחין יחד עם אבי אוחיון את הדואט "היינו שניים", פנה לזמרת המצליחה נסרין קדרי, במטרה לכתוב עבורו מילים בערבית, לקטע מתוך השיר. נסרין אשר התרגשה מפנייתו של פרץ ואהבה את הלחן, נענתה בחיוב ושמחה לכתוב מילים בערבית לראשונה בקריירה שלה לשיר ישראלי. בתום התהליך הצטרפה קדרי גם לשירה וכך הפך השיר לדואט. "היינו שניים" הולחן בסגנון לטיני בקצב הבצ'אטה, ומשלב בין השפה העברית לערבית. במרכז השיר מתואר סיפור אהבה גדול של זוג, שמשברי החיים הצליחו להפריד ביניהם, וכל אחד מהם נשאר עם הכאב והזיכרון מהתקופה המשותפת.
מאי ז'פקו "ילדת טמבור" היא כבר בת 12 וממשיכה להוביל זו השנה השלישית את חברת טמבור, שבחרה להמשיך גם השנה את אותה שפה תקשורתית בה הצרכן הישראלי המתוחכם, המומחה וה"לא פראייר", מיוצג ע"י ילדת טמבור שהיא כבר בת 12 ומבינה את עולם השיפוצים על בוריו. מאי מגלמת בפרסומות ילדה, שהיא מומחית בשיפוצים ואלופה בתחזוקת הבית. משרד הפרסום אדלר חומסקי וסמנכ"לית השיווק של טמבור יעל בן צבי, חתומים על הקמפיין החדש בכיכובה של מאי ז'פקו, אשר מככבת גם כבתו של אדיר מילר בסדרה "צומת מילר". למרות שהיא עדיין ילדה, היא מדברת בשפה מקצועית ואותנטית של שיפוצניקים. סדרת הפרסומות החדשה וההומוריסטית ממשיכה באותו הקו של הילדה, שמבינה עניין או שניים בעולם השיפוצים.
דינה שלו נשיאת ומבעלי חברת "הגלידות של פלדמן", דרור אשל מנכ"ל החברה ושי שלו מבעלי החברה ומנהל השיווק, אירחו מאות מעובדי ולקוחות החברה לאירוע פתיחת עונת 2018 בכפר המכביה ברמת גן. במסגרת האירוע, דרור אשל המנכ"ל החדש של החברה הציג את האסטרטגיה לשנה הקרובה, ושי שלו מנהל השיווק של החברה הציג את המוצרים החדש והלהיטים של גלידות פלדמן לקיץ 2018. האירוע כלל קבלת פנים, ארוחת בוקר, נאומים, טעימות של הגלידות החדשות של החברה לקיץ 2018 ולבסוף הפתעה קצבית ביותר בדמות של הופעה חיה של "מועדון הקצב של פנחסוב". בתמונות מימין לשמאל: דרור אשל המנכ"ל, אורית שלו מנהלת הרכש, מורן אנטיגנוס מנהלת אבטחת איכות ושי שלו מבעלי החברה ומנהל השיווק של החברה.
היכל הקרח Ice Peaks בחולון, חוגג את חג פורים המתקרב, בהשקת בובת פינגווין חדשה, חברה לפינגווין האהוב שהינו סמל לבילוי משפחתי כייפי באוירה פורימית ומשעשעת. המחליקים בהיכל יקבלו מתנה תמונת מגנט למזכרת: מחליקים, מצטלמים, מתייגים ומקבלים תמונת מגנט מתנה. אם אתם מלווים את הילדים לבילוי במתחם, תוכלו לבלות את הזמן בבית הקפה – ללא תשלום כניסה. התשלום הוא לעולים על משטח ההחלקה בלבד.
"מרווין ישראל" מהמובילות בתחום חלונות, דלתות ומוצרי הצללה איכותיים, הזמינה כ – 60 אדריכלים מובילים לאירוע פרטי שהתקיים בלופט סודי בתל אביב, כדי לחגוג את הצלחת השנה הקודמת ולפתוח את השנה החדשה. מיקום האירוע נשמר בסוד כמוס, עד לאותו יום של האירוע, שבו קיבלו האדריכלים הודעה עם הפרטים להיכן עליהם להגיע: לסטודיו 202 של צלם האוכל דן לב. את הרעיון לאירוע הגה המארח של הערב אלכס גלעד, מנכ"ל חברת מרווין ישראל, אשר פנה לאדריכל העשירון העליון יונתן מונג'ק בהצעה לבשל אוכל גורמה, שזהו תחביבו מאז ומתמיד. כך מצאו עצמם יונתן והצלם לב מבשלים את ארוחת 5 המנות, ממנה נהנו האדריכלים בערב מיוחד זה. בין היתר הוגשו מנות כמו ביסק דגים בכוסות אספרסו, פוקצ'ה ביאנקה, רביולי תרד ריקוטה, קופי פלמידה עם ירקות, פולנטה עם בשר לחי ועוד! היינות שנמזגו אל הכוסות היו איטלקיים וספרדיים אשר השרו אווירה נינוחה על כולם. הגיעו לפרגן האדריכלים מיקי כתר, שירלי דן, קורי ריקי, בן דויד סרג', דני ישראלביץ ועוד.
רלי לוי כוכבת "חתונה ממבט ראשון" והחבר אלדד זעירא, עולים שלב ביחסים. הזוג החליט לאחד כתובות במהלך וויקנד רומנטי שהחל בארוחת פסטה איטלקית רומנטית במסעדת השף אפרטו בפארק התעשייה הדרומי בקיסריה, והמשיך בלילה בסוויטה מפנקת במלון בוטיק טמפלרס במושבה הגרמנית בחיפה. לסיום קפצה רלי למחרת היום למכללה למקצועות היופי של נאוה קולאז', לבוקר של גלאם.
מיזם משותף של ארגון פתחון-לב ואתר yad2 – 'באזר מכל הלב' – מציע תחפושות יד שנייה במחיר שווה לכל כיס. המיזם כולל ארבעה סניפים של חנויות יד שנייה: בתל אביב, רמת גן, ראשל"צ וכרמיאל. ארגון פתחון לב, בשיתוף אתר יד 2, קוראים לציבור לתרום את התחפושות שאינם כבר בשימוש, לחנויות החברתיות של 'באזר מכל הלב' הממוקמות ברחבי הארץ, בהן יוכלו סטודנטים, צעירים, עולים חדשים וכל הציבור הרחב, לרכוש תחפושות עד 30 שקלים, כאשר ההכנסות ממכירת התחפושות יועברו לרכישת מזון למקבלי הסיוע. בצילום: יבין גיל מור מנכ"ל אתר יד 2.
בהפנינג האימוץ של סמליין יבואנית סמסונג בישראל ותנו לחיות לחיות, שהתקיים ביום שישי האחרון, במתחם התחנה בתל אביב הוצעו על ידי עמותת תנו לחיות לחיות כ -20 כלבים וגורים לאימוץ. לאירוע הגיעו מפורסמים רבים כדי לתמוך במטרה החשובה, ביניהם: אילנית לוי ובתה אלין, מייקל לואיס הגיע להביע תמיכה במטרה עם כלבו ג'קי בן השנה שם פגש את אדריאנו חאובל שהנושא קרוב לליבו שכן לאמו יש פנסיון לכלבים, קסניה הגיעה לאירוע ועודד את המשפחות לאמץ וסיפרה על הכלבה שאימצה לפני 4 שנים, אלכסה דול התחברה במיוחד לסנדי הכלבה בעלת שלושת הרגליים והתנדבה להוציא אותה לטיול במקום. סמליין יבואנית סמסונג בישראל ועמותת תנו לחיות לחיות, יצאו בקמפיין משותף לעידוד אימוץ כלבים. סמליין העניקה לכל מי שאימץ כלב במקום, שואב אבק אנטי טנגל של סמסונג, המתאים במיוחד לשאיבת שערות בעלי החיים.
יזמות היא דבר נפלא שמאפשר לעקוף מכשולים בחיים, ותוכנית היזמות של בית הצעירים יפת 83 ביפו היא דוגמה מעולה. אחרי שנה של עבודה קשה, הציגו 13 היזמים הצעירים פרויקטים מעוררי השראה, כמו מיזם לתיעוד חזותי של ההיסטוריה היפואית, אפליקציה לקישור בין מורים פרטיים להורים ואפילו פרויקט לעידוד פעילות גופנית. היזמות היא מפתח להשתלבות האוכלוסייה הערבית בשוק העבודה, ומאפשרת להתגבר על קשיים לא הוגנים כמו אפליה ודעות קדומות וחשוכות. ראש העיר חולדאי אר להם שהינו גאה בהם, מברך על תכנית היזמות ומודה לשותפים לדרך : עמותת פרזנטנס וקרן סיטי בנק. בצילום: היזמים הצעירים.
אאידה תדהר בעלת קליניקת היופי "אספאידה" בשכונת אפקה, המטפלת בהרבה סלבס, עברה בימי אלה לקליניקה חדשה ומפוארת בבית אסיה בתל אביב. 2 המטופלות הראשונות היו בתה המפורסמת אליענה תדהר שהינה מלכת הילדים, והיום גם מופיעה בהצגות למבוגרים, וכמובן דנה וכסלר לשעבר מלכת היופי של ישראל, מדהימה ביופיה כאילו הזמן עמד אצלה מלכת. היא יודעת שאת היופי צריך לשמר, ולכן היא מבקרת את אספאידה בתדירות, ומסכימה לנסות כל חידוש שמציעה לה אאידה.