ס.יהושע – בנייה ויזמות בע״מ -לקנות דירה בחכמה

קניית דירה  היא ההשקעה הכי חשובה ומשמעותית בחיים, המחשבה על סוג הנכס, האזור, צורת הבנייה, התכנון ההנדסי והאדריכלי, סביבת המגורים ועוד פרמטרים חשובים ורבים, הם חלק משיקול מכריע לקראת הרכישה החשובה ביותר בחיינו.

חברת ס. יהושע הינה חברה, המתמחה ביזום, ניהול וביצוע פרויקטים לבנייה למגורים, החברה מתמחה בבניה של דירות בוטיק ופרויקטים ייחודיים, תוך הקפדה על איכות בנייה בסטנדרטים גבוהים, שירות וגמישות מול צרכי הלקוח ואמינות ברמה בלתי מתפשרת.

משיחה עם אדווה, מנהלת השיווק של חברת ס. יהושע אפשר להבין שרמת השירות אינה רגילה וסטנדרטית, מדובר בלווי מתמשך מול הלקוח שמתחיל בשלב ההתעניינות, עבור דרך שלב הרכישה ואף מסתיים הרבה אחרי שלב הכניסה לדירה.

לדבריה ״ מדובר בתהליך ליווי מאוד אישי שהלקוח עובר עמנו, החל משלב זיהוי צרכיו האישיים בבחינת סוג הדירה, גודל, נתונים עיצוביים וסביבה שתואמת את צרכיו, כולל סיוע ברמת ייעוץ מלא עבור משכנתא וליווי בנקאי בהתאם למצבו האישי ,ישנה גמישות רבה מבחינת תשלום והחזרים, תנאי התשלום נוחים ומותאמים לכל לקוח בהתאם,הבונוס המרכזי, לדבריה, ״הוא שהחברה גמישה ובאה לקראת הלקוח בהתאם לאופי העיצובי שמתאים וייחודי עבורו, מתקיימת פגישה אישית עם המעצבים שלנו על מנת לתכנן את החלל בהתאם לאופי הדייר וצרכיו האישיים, אפשרויות של שינויים עיצוביים כגון : מפתח מסדרון, תחימה של המטבח, ביטול או הרחבה של קיר מסוים, מעבר משותף בין חדרים או כל שינוי שהוא בגדר האפשרי בהחלט רלוונטי ומאוד ייחודי מבחינת סוג השירות שמוצע היום בשוק ושלא בהכרח קיים בחברות אחרות , אנחנו מציעים מענה גמיש  ואלטרנטיבי עבור הלקוחות בכל שלב ושלב בתהליך.

חברת ס. יהושע שמאחוריה עומד פרויקט הדגל- ״סנטרל״  שהוקם בקרית אתא ונבנה בקפדנות רבה ובעיצוב ייחודי, משיקה כיום את אחד הפרויקטים האטרקטיביים ביותר בעיר, העונה על השם ״אחוזת וולקן״ וממוקם ברחוב הציונות-12 , קריית אתה, מדובר בדירות גדולות ומרווחות של כ- 140/150 מ״ר וכוללות מפרט טכני משודרג במיוחד הכולל: ציפוי שלב הבניין באבן, מה ששומר על איכות ויוקרה לאורך שנים, לובי מפואר ומעוצב, מערכת אינטרקום במעגל סגור, מעלית מפוארת הכוללת בקרה ושליטה,  דלתות כניסה ופנים מעוצבות מבית פנדור, ריצוף יוקרתי מבית גרניט פורצלן במחבר דגמים, מערכת חשמל חכם בדירה , מטבח מעוצב ומאובזר הכולל שיש מדגם קיסר, חדרי אמבטיה מעוצבים ומאובזרים ועוד המון תוספות נלוות. בנוסף לכל זה ובמסגרת המעבר, ״אנו מספקים טיפול כולל אופרציה מקיפה של כל שלבי המעבר הכוללים: הובלה, ניקיון+ כניסה לדירה, התנהלות מול רשות מקומיות בכל מה שנוגע בחיבור לחשמל, ארנונה , מים ושירותים נוספים״.

״המוטו שלנו ב- ס. יהושע הוא, בראש ובראשונה לדאוג ללקוח לאורך כל הדרך, תוך כדי שימת דגש על הפרטים הקטנים, איכות בנייה בסטנדרטים גבוהים, גמישות והבנת צרכי הלקוח״.

צוות הניהול של חברת ס. יהושע מורכב מאנשי מקצוע, הבאים מתחומים שונים, אשר התאחדו ונתנו, כל אחד, מניסיון חייו העשיר, במטרה לבנות פרויקטים ייחודיים ואיכותיים, תוך שילוב בין מקצועיות חסרת פשרות בתהליכי הבנייה, לבין ערכי שירות מעולים, וכך להגשים ללקוחותיה את חלום חייהם. לקוחות החברה יכולים ליהנות מאיכות ביצוע ברמה הגבוהה ביותר, הקפדה ועמידה בלוחות הזמנים, תוך קבלת שירות ומענה ללא פשרות. במהלך השנים התרכזה פעילותה של החברה בייזום ובניית פרויקטים למגורים בקרית אתא. כל הפרויקטים מאופיינים במיקומים מרכזיים, תכנון אדריכלי חדשני, תוך מתן דגש רב על סביבה איכותית.

המשרד הראשי יושב ברחוב: הסולל-1, קריית אתה. טל: 04-8444555 פקס: 04-8445666

 

תגובות

להשאיר תגובה