בימים אלה מושק תפריט עסקיות חדש  במסעדת "בלנה" בחולון, אותו יצר השף ברק אלופר. התפריט מוגש בימים ראשון-חמישי בין השעות 12:00-17:00, ברמות מחיר משתנות, כאשר הארוחה העסקית כוללת מנה ראשונה לבחירה מתוך מבחר שכולל: בטטה א-לה פורנו, בטטה צלויה בטאבון עם שמנת חמוצה, פרמז'ן, בצל ירוק ומלח ים; כרובית קיסרית,כרובית מטוגנת ברוטב קיסר, צלפים פריכים, פטרוזיליה ושבבי פרמז'ן; קפרזה, עגבנייה, שמן זית, בלסמי, בזיליקום ומוצרלה פרסקה; פולנטה ופטריות צלויות, פטריות פורטובלו, שמפניון ויער צלויות על קרם תירס, פרמז'ן וטימין (בתוספת 20 שקלים) ועוד.

1

רשת קינג ג'ורג', המונה 10 סניפים ברחבי הארץ, מרעננת את הקיץ עם תפריט קינוחים חדש ומשיקה בנוסף את קולקציית הסמודיס שייק – תפריט שייקים חדש, שיהוו תוספת מושלמת לכל ארוחה או קינוח קליל ומרענן לימות הקיץ החמים. בנוסף, משיקה הרשת תפריט קינוחים חדש ועשיר (29 ₪) ובינהם שוקולד שחיתות– קרם שוקולד בלגי על עוגיית דקואז שוקולד ופקאן, מקלות מרנג קקאו ופירורי קראמבל שוקולד,גבינה אפוי בציפוי שוקולד לבן – עוגת גבינה אפויה על בסיס עוגיות חמאה בציפוי גנאש שוקולד לבן, מוגש עם פירות יער.

‏‏שוקולד שחיתות צילום אפיק גבאי

חידושים מרעננים בתפריט של רשת מסעדות ג'ירף, המסעדות משיקות ארבע מנות חדשות – ראשונות בסדרה של מנות, שייכנסו בחודשים הקרובים לתפריט. חלק מהמנות החדשות נוצרו בהשראת המטבח ההודי, וחלקן – שדרוג של מנות ותיקות ואהובות. במנות החדשות אפשר למצוא שתי ראשונות הודיות: סלט הודי ירוק – סלט מרענן, חצוף וכייפי. יש בו פפאיה ירוקה, מלפפון, כוסברה, כמה סוגי חסות, תערובת עשבי תיבול, בצל אדום ועוף קצוץ ומתובל בתבלינים הודים. על הכל מזלפים רוטב יוגורט, שמזכיר את רוטב הראיטה ההודי. הרוטב משלב כמה סוגים של עשבי תיבול כמו  בזיליקום, כוסברה ומנטה, ויחד נוצרת קומבינציה מרעננת מאוד, שעושה שמח בפה. מעל הסלט זורים שקדים מתובלים, המוסיפים מרקם פריך לכל העסק. ניתן להזמין את הסלט בגרסה צמחונית, בתוספת שקדים מתובלים. המחיר: 30 שקלים. כרובית קריספית הודית – הכוכבת החדשה של המנות הראשונות. פרחי כרובית בציפוי טמפורה, מטוגנים ומתובלים ברוטב שחום של תבלינים הודיים ארומטיים ומעט חריפים. כדי לצנן את הפה מהחריפות, הכרובית מוגשת על שלולית יוגורט, המעניק למנה תחושה מרעננת. המחיר: 25 שקלים.

unnamed

רשת Black בניצוחו של שף צחי בוקששתר מרעננת את תפריט הרשת ומתחדשת במספר מנות יחודיות עשירות בטעמים. פיתה קבב עם שני שיפודי קבב על סלט חסה קצוצה בצל בפלאנצ'ה, עגבניות צרובות בגריל וטחינה ירוקה בעלות של 59 ₪,  פיתה בורגר ממרח פלפלים, ירקות המבורגר , 2 קציצות של מיני בורגר ורוטב מיונז שום, בעלות של 59 ₪.  פיתה מטפטפת עם בשר קצוץ  בפלאנצ'ה חסה, פטרוזיליה, בצל סגול קצוץ ומעט סלסה מעל. מוגש עם טחינה בצד.בעלות של 59 ₪ ועוד.

פיתה בורגר בלאק מוקטן. צילום סשה פליט

מסעדת קיטון הוותיקה ברחוב דיזינגוף 145 בתל אביב, משיקה תפריט ייחודי לשבוע הגאווה בתאריכים 4-10.6.17 בתפריט 4 מנות לבחירה (56 שקל ) מתוך המנות הראשונות; קנישס צמחוני, קנישס בשרי, כבד קצוץ, סלט ביצים מסורתי, מטיאס, איקרה לבנה, סלט מלפפונים, חצילים במיונז ועוד, ובנוסף בירה מהחבית 1+1.  בקיטון ניתן יהיה לקנות גם את דגלי הגאווה בגדלים שונים במחירים של 10-80 שח.

מנות של מסעדת קיטון- צילום רונית רומנו

מסעדת השוק "כספי" המציעה מנות ישראליות אותנטיות מגוונות מתרחבת ומשיקה מסעדה נוספת – הפעם בפתח תקווה. כרובית בטחינה, מסבחה, קציצות פלאפל ירוק וסלט העשבים המיתולוגי; רשת מסעדות השוק "כספי" יוצאת מתל-אביב ופותחת סניף חדש וכשר במתחם Y סנטר (יכין) בפתח-תקווה. המסעדה תושק בסוף חודש מאי ותציע את התפריט הרחב והמוכר של "כספי". היא תכיל כ-50 מקומות ישיבה ותציע לכל עובדי החברות באזור אשר ממהרים לחזור למשרד לקחת את ארוחת הצהריים ב"טייק אווי". בהמשך, המסעדה תציע גם שירות משלוחים ברחבי העיר פתח-תקווה.

כספי_חומוס_צילום- אנטולי מיכאלו (1) (Custom)

מסעדת 'החצר', אחת ממסעדות השף הכשרות המובילות בירושלים, חוגגת 10 שנים להקמתה. לכבוד החגיגות, מציע שף המסעדה, מוטי אוחנה, בחודש יוני ארוחת טעימות מפנקת במיוחד עם 10 מנות ייחודיות, פרי יצירתו, במחיר מיוחד של 200 שקלים בלבד לסועד. בין המנות המוצעות בארוחת הטעימות, תוכלו למצוא סשימי טונה עם פירות הדר, שומר ונענע בקרמל ג'ינג'ר צ'ילי , סביצ'ה דג – ים עם במיה, פקוס ואיולי לימון כבוש בנענע, אסאדו עגל ברוטב ברביקיו תפוזים וג'ינג'ר, מעורב ירושלמי של דגי ים, טחינה ועמבה, ריזוטו שקדי עגל עם פטריות בציר בקר ועוד ועוד.

אסאדו עגל ברוטב ברביקיו- החצר

תגובות

להשאיר תגובה