קובי רפאלי איש הייטק מאזור המרכז הוא הזוכה בתחרות תמונת השנה של אינסטה ישראל – תחרות התמונות הגדולה מסוגה באינסטגרם. וגם, כוכבות האיט גירלז סיפרו לנו על הקשר שלהם לאפלקצייה הכי נכונה בנייד שלכם

קובי רפאלי איש משפחה נשוי שעובד בהיי טק הוא הזוכה השנה בתחרות התמונות הגדולה של האינסטגרם. זה מפתיע לשמוע בהתחשב בעובדה שזוהי אפליקציה שמושכת יותר ויותר צעירים שמאסו בפייסבוק אך כנראה שגם הדור הבוגר יותר מגלה את היישומון שקורץ לצעירים "זוהי הפעם הרביעית שאנו מקיימים את התחרות" מספר אייל אופק מהבעלים של אינסטה ישראל – סוכנות פרסום לקידום מותגים באינסטגרם "זוהי תחרות צילום שפתוחה לכל האינסטגרמים בישראל, השנה השתתפו מעל ל 30 אלף איש בתחרות ולנו זאת הייתה משימה מאוד קשה לבחור מבין אלפי התמונות".

אולי כמה טיפים למי שרוצה להתברג לתחרות ? "יש לנו צלמים מקצועיים לצד לא מעט צלמים חובבים. צריך עין טובה. קצת כישרון וללמוד את הטכניקה". אופק מוסיף כי "זוהי למעשה גם הזדמנות לאנשי קהילת האינסטגרם לבוא להיפגש ולפרגן האחד לשני".

"זהו ערב שמהלל את האינסטגרם" אומרת כוכבת האיט גירלז דנה זרמון שאף הנחתה את התחרות "זהו מקום שאני מאוד אוהבת" זרמון בעצמה אושיית אינסטוש בעלת יותר ממאה שישים אלף עוקבים משתפת אותנו במחשבות על היישומון המצליח "יש כל כך הרבה תמונות יפות וחיים מעוררי קנאה". גם אבישג נגר מהבנות של איט גירלז מכנה עצמה אושיית אינסטגרם "זה אומר לעבוד באופן רצוף מול רשתות חברתיות בהם אני מתעדת את היום יום שלי וכמובן לקבל על זה פידבק. נגר מספרת כי זהו בהחלט תחום שניתן להתפרנס ממנו והיא מעניקה טיפים לאינסטגרמית המתחילה את צעדיה הראשונים התחום "כשמתחילים עם זה להתמיד עם זה ולא להפסיק . להישאר נאמן לעצמך. בעיקר להאמין בעצמך ולהמשיך".

קובי רפאלי הזוכה בקטגוריית תמונת השנה צילם את בנו קופץ עם כדור בשקיעה "זהו תחביב שתופס לי המון מקום לצד העבודה שלי בתחום מערכות המידע".

תגובות

להשאיר תגובה