כל הדרוש לגוף ולמוח – בתוך אצת בר כחולה ירוקה

רוצים לשפר את הבריאות באופן טבעי? כדאי שתכירו את אצת הבר הכחולה ירוקה שמייבאת חברת י.ג.נ טבעי.

מה דעתכם על מענה טבעי ואורגני, המהווה מולטי ויטמין וסופר פוד טבעי למוח ולגוף? הוא מכיל כמעט את כל היסודות החיוניים לבריאות, מספק פתרון טבעי לבעיות קשב וריכוז, מחזק ומגן על מערכות רבות בגוף, ומהווה תוסף תזונה מאה אחוז טבעי. אם הרעיון מוצא חן בעיניכם כדאי שתכירו את אצת הבר הכחולה ירוקה הטבעית והאורגנית, המיובאת ומשווקת באופן בלעדי על ידי מותג הבריאות המוביל י.ג.נ טבעי בע"מ .

אצת הבר הכחולה ירוקה

אם אתם מתלהבים מהאיכויות של אצת הספירולינה, אצת הבר הכחולה ירוקה  AFAהיא זן אחר לגמרי ומציגה תכונות הרבה יותר מרשימות. מדובר באצה עתיקה, שופעת מינרלים וויטמינים, הנחשבת למקור תזונה מהטובים בעולם עם כל הדרוש לגוף ולמוח. מדובר למעשה במולטי ויטמין אורגני וטבעי המכיל ארבעים ושמונה מתוך ארבעים ותשעה רכיבים חיוניים לתפקוד הגוף, הכוללים מינרלים, ויטמינים, חומצות אמינו, חלבונים, אנזימי עיכול ועוד.

בזכות רכיבים אלו האצה מציגה שורה ארוכה של איכויות וסגולות בריאותיות, לרבות סיוע טבעי לאיזון פעילות המוח התורם בין היתר לבעיות קשב וריכוז ובעיות זיכרון. כמו כן האצה משפרת את איכות השינה, מסייעת נגד מצבים של עייפות כרונית, לחץ ומתח נפשי, יעילה עבור כולסטרול גבוה, סוכרת, זיהומים ויראליים וכיבי קיבה. היא גם תורמת לניקוי רעלים מהגוף, למניעת סרטן, הגברת הפוריות, הגנה על מערכת הדם והלב, בריאות העור, העיניים, השיניים, השיער ועוד. כמו כן, היא נחשבת לתוסף תזונה מאה אחוז טבעי המומלץ עבור ספורטאים, נשים, צמחונים וטבעונים.

מאיפה הגיעה האצה?

כמו כל הדברים הטובים באמת, גם הגעתה של אצת הבר הכחולה ירוקה התרחשה במקרה. בעלי המותג י.ג.נ טבעי נסע לפני כעשור לטיול בארה"ב, במהלכו הוא ביקר בשמורת טבע ענקית במדינת אורגון. בשמורה שוכן אגם אקולוגי של מים מתוקים וטהורים, מוקף הרים מושלגים עם נוף שיצא מתוך גלויה. בתוך האגם ראה מעין סירת רפסודה שמרימה וקוצרת אצות. הוא עקב בעניין אחר התהליך והגיע בסופו של דבר אל עסק משפחתי שקיבל זיכיון ממשלתי לקצור את האצות. מסתבר שמדובר בסופר פוד עתיק יומין ומשובח הגדל באופן טבעי באגם הטהור, ללא סיוע אדם. האצות נקצרות במועדים ספציפיים ובאמצעות טכנולוגיה מתקדמת שאינה פוגעת בסביבה. עוד התברר שלחברה יש שישה מפיצים בכל העולם ולאחר עבודת שכנוע של מספר ימים, כעת גם לחברת י.ג.נ טבעי יש זיכיון בלעדי לשווקה בישראל.

המותג שמאחורי האצה

מאחורי שיווק וייבוא האצה הכחולה הירוקה עומד מותג הבריאות המוביל י.ג.נ טבעי בע"מ, המוכר את מוצריו עבור מחירים משתלמים ישירות דרך אתר האינטרנט. מדובר בחברה משפחתית הפועלת בתחום כבר יותר מחמש עשרה שנה ומתמחה בפיתוח, ייבוא ושיווק של תוספי תזונה אורגנים וטבעיים ומוצרי בריאות נוספים שיעילותם הוכחה. החברה פועלת מתוך שאיפה לשפר את הסביבה ולמנוע ניסויים בבעלי חיים. מוצריה הינם כשרים, מאושרים על ידי משרד הבריאות ונארזים בהליכים מוקפדים ומתקדמים לא מגע יד אדם.

להזמנות ועוד פרטים אודות אצת הבר כחולה ירוקה, צרו קשר עם חברת י.ג.נ טבעי בע"מ בטלפון 04-8243682 באתר או ב facebook.

תגובות

להשאיר תגובה