הטריבונה – חדשות עסקיות

עם קבלת האישור של משרד הבריאות לפתיחת המלונות לאחר תקופת הקורונה, מלון נוף גנוסר על שפת הכנרת, על 245 חדריו פתח את שעריו לציבור הרחב. הראשונים להתארח היו עיתונאים, מעצבי דעה ברשת ובלוגרים שזכו לקבל את המלון, לאחר חיטוי מדוקדק והקפדה על כללי "תו סגול", בפתיחה מפנקת, לצד כנרת ברום גובהה, ומזג אויר מושלם שפתח את חג הביכורים באווירה קיבוצית ישראלית. בין האורחות נצפו החברות ונשות התקשורת מיכל ינאי ומירב מילר, שהצפינו לחופשה ראשונה של "אפטר קורונה" עם ילדיהם, שנהנו מכל רגע.

מפעל הפיס ומוזיאון תל אביב לאמנות קיימו השבוע אירוע מקדים לפתיחת מוזיאון תל אביב לאמנות, במסגרתו הצדיעו לצוותים הרפואיים והפרא-רפואיים של המרכז הרפואי איכילוב ת"א. האירוע היווה את יריית הפתיחה להטבה מיוחדת שיעניקו מפעל הפיס ומוזיאון תל אביב, שתאפשר לצוותים הרפואיים והפרא-רפואיים מכל רחבי הארץ להיכנס בחינם למוזיאון תל אביב לאמנות במהלך השבוע הראשון לפתיחה (3-11/6/2020). האירוע התקיים במוזיאון תל אביב לאמנות במעמד מר רון חולדאי – ראש העיר תל־אביב-יפו, רו״ח אביגדור יצחקי – יו״ר מפעל הפיס, אשר הגיע בלוויית בת זוגו אפרת קסנטיני חובב, עו"ד בני דרייפוס – המנכ"ל הנכנס של מפעל הפיס, פרופ׳ רוני גמזו – מנהל המרכז הרפואי איכילוב, טניה כהן־עוזיאלי – מנכ״לית מוזיאון תל אביב לאמנות, עו"ד חיים סאמט – סגן יו"ר מועצת המנהלים של מוזיאון תל אביב לאמנות, אשר הגיע בלוויית רעייתו ורדה. בתום הברכות, הצוותים הרפואיים של המרכז הרפואי איכילוב ת"א התארחו בסיורים בתערוכות הדגל של המוזיאון: סיור בתערוכה "ג'ף קונס: ערך מוחלט מאוסף מרי וחוזה מוגרבי" עם דורון רובינא האוצר הראשי של המוזיאון ושחר מולכו אוצרת משנה בתערוכה, וסיור בתערוכה "ויליאם קנטרידג': ביתר מתיקות נגנו את הריקוד" עם אוצרת התערוכה רותי דירקטור ואוצרת המשנה גלית לנדאו אפשטיין. בתמונה מימין: בני דרייפוס המנכ"ל הנכנס של מפעל הפיס ורו״ח אביגדור יצחקי יו״ר מפעל הפיס.

מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר, ביקר השבוע בסניף בנק הפועלים במג'דל שמס, במסגרת ביקורים שהוא עורך בסניפי הבנק בכל רחבי הארץ. בנוסף לביקור בסניף ברמת הגולן, ביקר המנכ"ל גם בסניפי הבנק בקרית שמונה, בחצור הגלילית, בצפת ובראש פינה, כדי לעקוב מקרוב על פעילות הסניפים, בעקבות ההקלות האחרונות של משרד הבריאות. קוטלר שוחח עם צוות העובדים על ההתמודדות שלהם בחודשים האחרונים בצל הקורונה. בתמונה (מימין לשמאל): מנהל סניף חצור של בנק הפועלים גלעד בר (השני מימין), מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר וצוות הסניף.

השחקנית הבינלאומית  מורן אטיאס, נבחרה כפרזנטורית לשנת 2020  של קניון הדר, בירושלים. הקמפיין בכיכובה של אטיאס יעלה  לקראת חודש יולי 2020, בהשקעה של למעלה מחצי מיליון ₪. הקמפיין יכלול בין היתר שלטי חוצות, דיגיטל, מודעות במגאזינים ופעילות רחבה ברשתות החברתיות. מהלך בחירתה של אטיאס כפרזנטורית קניון הדר וצילום הקמפיין, נעצר במחצית מרץ, בגלל הקורונה ואמש נחתם החוזה.

שרת ההתיישבות ציפי חוטובלי, האחראית על השירות הלאומי, הגיעה לביקור מיוחד ברשות לשירות לאומי אזרחי. מנכ"ל השרות ראובן פינסקי, החליט להפתיע את חוטובלי, בוגרת שירות לאומי בעצמה. הונפקה לה תעודת מתנדבת בשירות לאומי, בתוספת התפקיד החדש "השר הממונה", ועותק של תעודת הסיום שלה מתקופת השירות (אי שם בשנת 1997).

בית החולים הסיעודי-גריאטרי "צהלון", צלח את תקופת מגיפת הקורונה, ללא חולה אחד מאומת מבין הצוות המטפל ובין הקשישים. השף שאול בן אדרת נרתם לשמח ולהוקיר את עבודתם של הצוות הרפואי, והתנדב להכין להם ארוחת חג שבועות מפנקת, ולמלא את שולחנם בכל טוב, וכל זאת יום לפני פתיחת המסעדות שבבעלותו.

היכל הקרח Ice Peaks בחולון חוזרים לשגרה. היכל הקרח בחולון מציע החל מהשבוע הקרוב, משטח החלקה חדש ומשודרג בסטנדרטים בינלאומיים.  תקופת הסגר שנכפתה על כולנו אפשרה להיכל להתחדש להתרענן ולשפר את חווית הבילוי במקום, וזאת מבלי לפגוע בפעילות השוטפת במתחם המהווה בית לנבחרת האולימפית בהחלקה אמנותית על הקרח המייצגת את ישראל בתחרויות בינלאומיות נחשבות. החל מהשבת הקרובה, ובמהלך חודש יוני, יפתח ההיכל בימי שישי ושבת בלבד. בימי שישי בין השעות 11:30 עד 22:00 ובשבת בין השעות 10:00 – 22:00. חשוב לציין שההיכל פועל על פי הוראות משרד הבריאות וכללי ה"תו הסגול', בהתאם למגבלות התקהלות תוך הקפדה על הנחיות חבישת מסיכה וככל הניתן, שמירת מרחק של 2 מטרים בין אדם לאדם. היכל הקרח Ice Peaks בחולון זה המקום לגלות את האקסטרים שבהחלקה על הקרח, לבלות יום כיף עם ילדים בתנועה, או עם החברים בערב כיף על הקרח – כל מי שיודע לרכב על גלגליות ורולר בליידס יכול.

חברת Plus500 הישראלית הנסחרת ברשימה הראשית (Main Market) בבורסה לניירות ערך של לונדון (סימול: PLUS), הודיעה השבוע על חתימת הסכם חסות לאלופת שוויץ בכדורגל – מועדון יאנג בויז המשחק בליגה השוויצרית הבכירה (BSC Young Boys Football Club). Plus500 תהיה נותנת החסות הראשית של המועדון בשתי העונות הקרובות 2020/21 ו– 2021/22 – עם אופציה להארכה לתקופה נוספת. הסכם חסות זה מתווסף לחסויות הספורט הקיימות של החברה, הכוללות שותפות ארוכת שנים עם מועדון הכדורגל הספרדי, אתלטיקו מדריד, ונותנת החסות הראשית של מועדון הרוגבי האוסטרלי.

במטה אסם-נסטלה בשוהם, הושקו השבוע קפסולות הקפה של סטארבקס. השקת הפעילות מתבצעת כחלק מהסכם לשיתוף פעולה כלל עולמי בין נסטלה לסטארבקס, שהחל לפני כשנתיים ומגיע לראשונה לישראל. כבר בשלב ההשקה משווקים בישראל את מגוון הקפסולות במלואו, המונה 8 תערובות. ההשקה בישראל כוללת תערובות קפה בקפסולות המותאמות למכונות נספרסו, ומוצעות בשלוש דרגות קלייה המעצבות את פרופיל הטעם: קליית סטארבקס בהירה מספקת קפה עדין, גוף קליל וטעם עגול, קלייה בינונית מייצרת קפה מאוזן ועשיר וקליה כהה מציגה קפה עם גוף מלא וטעם עוצמתי. כל התערובות מבוססות על קפה איכותי 100% ערביקה, המגודל ומעובד תוך הקפדה על כללי אתיקה של סחר הוגן באזורי הקפה האיכותיים ביותר בעולם. בתמונה מימין לשמאל: נחום זיימן מנכ"ל חטיבת הקפה ודגני הבוקר, ומיכאל להמן מנהל תחום חטיבת הקפה.

כשאופנה ואומנות נפגשים: ויוי אירני, יפעת ורוני אירני, בעלי פקטורי 54, השיקו השבוע את הפרויקט הראשון מתוך סדרה של שיתופי פעולה עם יוצרים ואמנים צעירים מתחומים שונים, מתוך רצון לתת במה ולעודד עשייתם ולהעניק פרשנות חדשה לאלמנטים בעלי משמעות בתחומי האופנה, התרבות, החברה והמגדר. הפרויקט הראשון  בסדרה הינו הפרויקט של הפסלת והצלמת נועה קלגסבלד  “You are my flower”. בין האורחים  שהגיעו להתרשם ממיצג האומנות בחנות הנשים של פקטורי 54, בקניון רמת אביב: יוסי וריבי אירני, איתן וגילי אירני, תומר אירני, דור אירני, הוריה של האמנית נועה קלגסבלד, הסופרת יעל טבת ועו"ד דורי קלגסבלד, ליאורה עופר ובנה אורי אנג'ל, אודי אנג'ל, טלי בן עובדיה, הדס מוזס, עפרה רייף, אופירה אסייג, יהודית טיומקין, נירית ירון פרידן, יפעת גוריון, יזמית ומייסדת יריד האמנות  "צבע טרי",  הצלמת איריס נשר ובתה תום נשר, מירי חבס, דנה אונגר, ורד פישמן, ג'ודי ניר מוזס, שירה מרגלית, מימי לוזון ובתה גל, פולה בליק, יוכי שרם ועוד רבים אחרים.

מיכל אנסקי, אושיית הקולינריה המובילה בישראל, נבחרה לעמוד בראש קמפיין משפיעני הרשת הייחודית של אמריקן אקספרס, במטרה לחזק את המסעדות בתקופה זו של חוסר וודאות. לפעילות צורפו 100 מהמסעדות הטובות והאהובות בכל רחבי הארץ, בהן כל לקוח שיזמין את ההטבה, יבקר באחת או יותר מהמסעדות המשתתפות בפעילות, וישלם בכרטיס אמריקן אקספרס שברשותו יצבור פי 3 (!) נקודות בתכנית הנאמנות Membership Rewards הפעילות תתקיים במהלך כל חודש יוני.  עידו עלמני, מנהל אמריקן אקספרס: "בימים אלו יותר מתמיד, זה הזמן לתמוך בענף המסעדות בישראל, ואנו שמחים על הזכות לסייע למסעדות".

אלי בין מנכ"ל מד"א הגיע ערב חג השבועות  לקליניקה של  ד"ר להבית אקרמן בהרצליה פיתוח, להעניק ללהבית אות הוקרה על התמיכה, העזרה והטיפולים שתרמה  לצוותי הרפואה, שעבדו יום ולילה להצלת חיים, בזמן הקורונה. היה זה פרוייקט התנדבותי של ד"ר אקרמן שהעניקה ל-150 רופאים, אחיות ומתנדבים של מד"א, טיפולי יופי ללא תשלום.

קסטרו משיקה את מהפכת העיצוב עם קולקציית "ספארי" לקיץ 2020 ויוצאת בקמפיין חדש בכיכובם של הפרזנטורים: רותם סלע, ריף נאמן ויונתן מרגי. קמפיין הספארי באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי ובבימויו של רועי כפרי שצולם בקניה, הוא קמפיין הומוריסטי המתייחס לדינמיקה בין הפרזנטורים, מציג את השינויים שנעשו במחלקת העיצוב של קסטרו, מבתי האופנה המובילים בישראל. כחלק מהשינויים, עברו בקסטרו להקפדה יתרה על איכויות הבדים, ולכן משתמשים בבדים טבעיים, 100% כותנה, כותנת פימה ו100% פשתן וכמובן בהלימה עם הטרנדים הכי נכונים לקיץ.

חברת 'שמן תעשיות' השיקה תחת מותג 'עץ הזית' סדרת ארוחות חדשה עם טונה בשמן זית בשם Lunch To Go. ההשקה כללה קמפיין טלוויזיה ודיגיטל, קמפיין משפיענים ברשת, קמפיין יחסי ציבור ועוד. עודד איזק, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, מירב לנגה מנהלת מותג עץ הזית וגיא שפירא סמנכ"ל מכירות חשפו לציבור שני מוצרים חדשים: פסטה עם טונה בשמן זית, בתוספת זיתי קלמטה ועגבניות מיובשות ואורז ועדשים עם טונה בשמן זית, כאשר לכל אריזה מצורף מזלג.

באיחור של חודשיים נפתחה עונת השייט בקייקי כפר בלום בשבוע שעבר, לאחר אישור משרד הבריאות לפתיחת אטרקציות תיירותיות תחת מגבלות "התו הסגול". ערוצי התקשורת סיקרו את הפתיחה מידי יום. צוותי הטלוויזיה של חדשות 12, כאן תאגיד השידור, חדשות 13 וכלי תקשורת רבים הגיעו לסקר את הרגע. במהלך סוף השבוע, הגיעו לאתר אלפי מבקרים לחגוג את חג השבועות, ונהנו מהשייט תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות. רובי המרשלג כתב כאן 11 בצפון, עם גיא ירמק מנכ"ל קייקי כפר בלום, אלון פרידמן יו"ר הדירקטוריון ועדי כהן.

נהג המרוצים הישראלי רוי ניסני, ביקר היום במשרדי עמותת MAKE A WISH ומונה להיות חבר העמותה החדש, על ידי דניס בר אהרון מנכ"לית וממייסדות העמותה, רגע לפני שחוזר לאיטליה להתאמן לקראת התחרויות המתחדשות של פורמולה 1. דניס ורוי דנו בנושא הגשמת חלומם של ילדים, החולים במחלות מסכנות חיים, במטרה להגשים את משאלות ליבם.

בקיבוץ הדתי סעד שבעוטף עזה התקיימה בימים שלפני שבועות, חגיגת שבועות שכללה תהלוכת כלים חקלאיים, תוצרת חקלאית וקציר חיטים. אל החגיגה הצטרפו גם שר החקלאות אלון שוסטר, ראש מועצה אזורית שדות נגב תמיר עידן, מזכ"ל הקיבוץ הדתי אמיתי פורת ואילנה דרור כלכלנית התאחדות חקלאי ישראל. במהלך הטקס שהתקיים בסוף התהלוכה קיבלו האורחים סלסלה עם תוצרת חקלאית של הקיבוץ לרגל חג השבועות. תמיר עידן ברך את השר הנכנס וקרא לו לפעול באופן שוטף למען תושבי עוטף עזה ולמען המרחב הכפרי.

לאחר הציפייה הארוכה בארץ לMINI החשמלית, ארחו שחר שמש מנכ"ל דלק מוטורס וברק כהן מנהל חטיבת BMW ו- MINI בדלק מוטורס לרגל הגעתה, לקוחות וחובבי נהיגה לארוע נהיגה יוצא דופן. חניון דלק מוטורס בצומת לה גרדיה תל אביב, הפך למסלול קצר של קרטינג ובו אפשר היה לקבל טעימה מהמכונית הקטנה היוקרתית הראשונה, הפועלת באמצעות חשמל. בין חובבי הנהיגה שהשתתפו בארוע היו: יורם מזרחי משנה מנכ"ל דלק מוטורס, אלון גולדמן מנהל שיווק ב.מ.ו ומיני ועוד. מחירה של המכונית האייקונית החדשה עומד ב על 239 אלף ש"ח.

רשת מלונות דן מכריזה על פתיחה מחדש של בתי מלון נוספים במהלך חודש יוני: דן אכדיה הרצליה, דן פנורמה אילת, רות צפת ונפטון אילת. מלונות אלו יצטרפו למלון דן אילת ודן קיסריה ריזורט, שנפתחו מחדש בשבועות, ולמלון דן תל אביב שנשאר פתוח כל העת. לקראת הפתיחה המחודשת של המלונות, הרשת יזמה מבצע במסגרתו תאפשר ללקוחות לשלם על החופשה שלהם ב-10 תשלומים ללא ריבית. כחלק מההתאמות שנדרשו בעקבות התו הסגול, הרשת פיתחה אפליקציה חדשנית בשםApp Dan, המיועדת לאורחי המלונות, שבעזרתה הם יוכלו לבצע פעולות שונות במהלך השהייה במלון, כולל צ'ק אין וצ'ק אאוט, פתיחת הדלת לחדרם ותשלומים שונים ללא כל מגע (האפליקציה תהיה זמינה בחלק ממלונות הרשת).

בעקבות הביקוש של הלקוחות, רשת מלונות "קיסר פרמייר" תקדים בשבועיים את פתיחת המלונות באילת ובטבריה, לתאריך 18.6.20 (על פי תוכנית המקורית המלונות היו אמורים להיפתח ב- 2.7.20). ברשת הוכנה תוכנית שיגרה וחיטוי ברמות גבוהות מאלה הנדרשות על ידי משרד בריאות: בין היתר יותקנו מחיצות זכוכית בדלפקי הקבלה והברים, ובריכת השחייה תחולק למספר "בריכות פרטיות", על ידי חציצה בניהן באמצעות חבלים עם מצופים כדוגמת הבריכות בתחרויות אולימפיות. רשת מלונות "קיסר פרמייר" כוללת 4 מלונות: באילת, טבריה, ירושלים, ומלון ביאליק ברמת גן.

לראשונה, עמותה ישראלית מיישמת ערבות הדדית גם לאזרחים מעבר לים, בנוסף לסיוע לתושבי ישראל . עמותת 'מחשבה טובה' פועלת מעל 15 שנה, ומנגישה טכנולוגיה לאוכלוסיות מוחלשות בפריפריה החברתית והגיאוגרפית, במטרה לצמצם פערים בחברה הישראלית. לאחרונה, העמותה נרתמה להושיט יד למען יהודי איטליה שנפגעו קשות במשבר הקורונה, ובצעד יוצא דופן, עלה לאחרונה אתר חדש, שהקימה העמותה עם פרוץ משבר הקורונה: 'יחד בבידוד', גם באיטלקית, בשיתוף איגוד הקהילות היהודיות של איטליה, המציע שיעורים טכנולוגים און ליין במיוחד עבור אזרחים ותיקים, הלומדים על כלים טכנולוגיים כמו זום, ווצאפ, אפליקציות לסמארטפון, קניות און ליין, ייעוץ עם רופאים מרחוק ועוד, כאשר כל השיעורים מותאמים עבור הקהילה האיטלקית. בתמונה: אורנית בן ישר, מנכ"לית העמותה.

יונת, נועה, אוריה ושיראל דסקל, התנדבו כולן במד"א כשהיו נערות. יונת, האחות הבכורה, המשיכה לעבוד בארגון והפכה לפראמדיקית בכירה, ואחיותיה המשיכו באפיקים אחרים. כשמשבר הקורונה הגיע לישראל, חזרו כל האחיות דסקל לארגון ההצלה הלאומי, והתייצבו יחדיו בחזית המאבק בנגיף. יונת דסקל, הבכורה בין האחריות, מאז פרוץ המשבר היא משמשת כאחראית במוקד השליטה הארצי של מד"א בקרית אונו. "אבא שלנו היסטוריון ואימא ציירת, אבל אותנו תמיד מאוד עניין עולם הרפואה והטיפול באנשים", סיפרה יונת. "כשהתחיל משבר הקורונה, זיהיתי את הצורך בעובדים ומתנדבים נוספים, וכשהבנתי את גודל המשבר, רציתי שאחיותי תהיינה חלק מזה, ויעמדו ביחד איתי ועם שאר אנשי מד"א במאמץ המשותף, לשמירה על בריאות הציבור והצלת חיים".

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר ת"א יפו יצא השבוע לחזק בעלי בתי קפה בעיר, והגיש להם פרחים עם כרטיס ברכה לעידוד המורל. לדיאנסקי אומר כי זהו יום חשוב לעסקים, לתושבים ולעיר, ומרגש לראות את בתי הקפה והמסעדות שלנו נפתחים אחרי כל כך הרבה זמן.

השבוע נערכה מסיבה של סוכנות "עלית מודלס" במלון "קרלטון" בתל אביב. הגיעו לחגוג: שי אביטל, נטע אלחמיסטר, בר זומר, טיילור מלכוב, נעה בני, אירית רחמים יחד עם בנה ועם עמוס לוזון,הדר חיון האקסית של איתי לוי, עומר דרור ומיכל פרס, נואל ברקוביץ' הרווקה הטרייה, שי רגב, רז זלצרמן, רומי נסט, רותם רבי, תמיר ויצמן, אדם אליוף, שונית חמד, מיה קרמר ועוד.

חברי הקהילה התומכת של תיגבור בחולון השתתפו בפעילות מרגשת בפארק פרס בחולון. הם נפגשו בפארק פרס לראשונה מזה שלושה חודשים, ובין היתר קיימו שיעור ספורט במרחב הפתוח. לפני המפגש קיבלו חברי הקהילה ערכה אישית המכילה בין היתר מסכה רב-פעמית, אלכוג'ל וגומיה לאימון ביתי, וכך יכלו לשמור על בריאותם גם מחוץ לבית. האירוע התקיים במזג האוויר הנעים של שעות אחר הצהריים, והנוכחים אף זכו לאזן את שיעור הספורט עם פיצה. חברת תיגבור מפעילה בחולון שש קהילות תומכות לאזרחים ותיקים, כאשר אחת מהקהילות מופעלת במסגרת תוכנית פיילוט ייחודית של הביטוח הלאומי, משרד הרווחה, עיריית חולון, העמותה למען הקשיש וחברת תיגבור. קבוצת תיגבור מפעילה כ־70 קהילות תומכות ברחבי הארץ המספקות שירות ל-10.000 בתי אב בהם חברים כ-14.000 קשישים. בתקופת סגר הקורונה דאגו אבות הקהילה והרכזות החברתיות ליצור קשר עם הקשישים, לשאול לשלומם, לסייע לצרכיהם המיידיים ואף לרכוש עבורם מזון ותרופות.

ביום איכות הסביבה העולמי שיצוין ביום שישי ה- 5.6, תקיים הקרן הקיימת לישראל אירוע הפנינג ראשון מסוגו ביער חוף הכרמל, בין השעות 9:00-13:45, שיתקיים כחלק מקמפיין שהשיקה קק״ל, להוצאת הפלסטיק מהיערות, תחת הכותרת "מרוב פלסטיק לא רואים את היער". ההפנינג נועד לקדם את המודעות לצמצום השימוש בכלי פלסטיק חד פעמיים ביערות, והעלאת חשיבות השמירה על הסביבה ובעלי החיים. בין הפעילויות בהפנינג:  ניווט סלולארי הכולל מציאות רבודה לניקוי היער מפלסטיק וכלים חד פעמיים, סיור ביער ותצפיות נוף, משחקי מיחזור הכוללים קליעה לפחי מחזור, חידוני ידע ובינגו, סדנאות יצירה מחומרים טבעיים ומחומרי פלסטיק, בנוסף דמויות שטח צבעוניות ילוו את ההפנינג ויסבירו בצורה תיאטרלית על נזקי השימוש בפלסטיק. ההפנינג מיועד למשפחות עם ילדים מעל גיל 3, הכניסה ללא עלות – אך מותנית בהרשמה מראש, במוקד קו ליער במספר 1800-350-550. הפעילויות יתבצעו בקבוצות קטנות ובהתאם להנחיות משרד הבריאות. כל משפחה שתירשם, תקבל במתנה ערכת כלים רב פעמיים לפיקניק.

שירלי דן השיקה השבוע את ספרה השני "בבית עם שירלי דן 2" בהוצאת מטר, אותו יצרה והפיקה אורלי רובינזון, שגם אחראית על ספרה רב המכר הראשון. ההשקה התקיימה בבית פרקטים בהרצליה פיתוח, זאת לאחר שנתיים של עבודה, הפקה, צילום, תכנון וסטיילינג. ספרה השני של שירלי דן, בעלת משרד לאדריכלות, תכנון ועיצוב, מאגד בדרך רגשית, כנה ועיצובית, 10 בתים משפחתיים, שעוצבו ותוכננו עד לפרט האחרון. בתמונה מימין: אורלי רובינזון יוצרת הספר, שירלי דן ולימור זומר, מפיקת הספר.

"עדן" גן האירועים הוותיק בקיבוץ ניר אליהו, עבר בשנה האחרונה מתיחת פנים בכל התחומים, בהשקעה גדולה כחלק ממהפך כולל של ריענון כדי להציע מוצר איכותי. כחלק מהמהלך גוייס לתפקיד השף אוראל קמחי, מי שמוביל את מסעדת פופינה התל אביבית, ומספק מזה שנים חווית פיין-דיינינג מהמבוקשות בעיר. עכשיו בעדן, יתרגם קמחי את משנתו הקולינרית לחוויה יוצאת דופן גם במטבח הקייטרינג לאירועים.

תגובות

להשאיר תגובה