הטריבונה – חדשות עסקיות

השבוע נצפו דביר בנדק וסמנכ"לית השיווק של מזרחי טפחות דינה נבות, בסט הצילומים לקמפיין חדש של הבנק בסניף מרכז עסקים בפ"ת. הקמפיין מציג פתרונות פיננסים חדשים שיצר הבנק, לאור משבר הקורונה וההשקעה בקמפיין הנאמדת בכ- 4 מיליון ₪. דינה נבות ודביר תועדו במפגש מרפקים, הקפדה על ההנחיות.

בר רפאלי, ואסי עזר הפרזנטורים של מותג המשקפיים CAROLINA LEMKE BERLIN בקמפיין השמש לקולקצייה חדשה, טרנדית במיוחד לקיץ 2020 של המותג כשהפעם, הזמרת הצעירה, שתייצג את ישראל בשנה הבאה באירוויזיון עדן אלנה, הצטרפה לפרסומת משעשעת במיוחד. בהמשך לקמפיין הקודם, שהציג את מערכת היחסים הטעונה של בר ואסי, התקדם הקמפיין הנוכחי לקרולינה למקה ברלין צעד קדימה, עם מערכת היחסים של השניים והצעיד אותם לשלב מתקדם במערכת היחסים, בו הם צועדים כחתן וכלה תחת חופה וקידושין, מצויידים כמובן במשקפי שמש באיכות בלתי מתפשרת ובמסגרות נוטפות סטייל. על תקן זמרת החתונות בחרו בקרולינה למקה ברלין בעדן אלנה, שהתגלתה כזכור באקס פקטור, שהנחתה בר רפאלי, וזכתה בכוכב הבא לאירוויזיון שהנחה אסי עזר.

דקל וקנין, הזמר וילד הפלא שהוחתם לפני כחודש בחברה של אייל גולן "ליאם הפקות" והפך בתקופה האחרונה לאחד מהשמות המדוברים ביותר בתעשייה, הצטלם השבוע לקמפיין הקיץ 2020 של חברת "הגלידות של פלדמן". הצילומים התקיימו בחנות המפעל של פלדמן בתל אביב, והתחילו בשעות הצהריים, מיד לאחר שדקל סיים את לימודיו בבית הספר והגיע לתל אביב מטבריה הרחוקה. וקנין הגיע מחוייך ומרוגש לחנות המפעל של פלדמן בתל אביב, שם ישב על כיסא עשוי כולו ממקלות של ארטיקים כשהוא לבוש במעיל פרווה, ליד מקרר הגלידות. הקמפיין צולם בצורה הומוריסטית ביותר לטובת קידום 90 חנויות המפעל של גלידות פלדמן, אשר ממוקמות בעיקר בשכונות הקרובות לבית, ומציעות מגוון רחב מאוד של מוצרי גלידה במחירים אטרקטיביים ביותר. בתמונה: רונן זהר מנכ"ל "הגלידות של פלדמן" ודקל וקנין פרזנטור החברה.

לרגל יום ירושלים המציין את איחוד העיר, לאחר הקרב על ירושלים במלחמת ששת הימים, מוציא שלומי שבת שיר נפלא ומרגש הנושא את השם "ירושלים". השיר הינו פרי יוזמה משותפת של שלומי שבת ומשה ליאון, ראש עירית ירושלים. כאשר שלומי שבת, שבמשך שנים רבות חלם לעשות שיר על ירושלים, הגיע ללשכתו של ראש העיר משה ליאון להשמיע לו את השיר, לא נשארה עין יבשה בקרב האנשים ששהו בלשכה. הקליפ צולם בירושלים בבימוי והפקה של רן צחור. בין האתרים המופיעים בקליפ: שוק מחנה יהודה, כיכר צה"ל, הר הזיתים, הכותל ועוד. מילים: זיו רובינשטיין. לחן: שלומי שבת.

בעקבות העלייה במקרי האלימות נגד נשים, JB תכשיטנים ושופארד בישראל החליטו לתרום את כספי המכירות של קולקציית הקפסולה 007 עבור מקלטים לנשים מוכות, ולעמותת "לא לאלימות". נרתמות ותורמות לעמותת לא לאלימות: רוני דואני, מרינה קבישר, ענבל שלוי, מאיה בוסקילה, טיטי איינאו, אושר סלים, גילת אנקורי, ילנה ראלף, ירדן ויזל, רות אסרסאי, הדר רצון רותם, שרון אייזנברג ולובה ג'ייקבסון שהצטלמו עם תכשיטי שופארד 007. תכשיטי JB הם נציגים בלעדיים של המותג שופארד בישראל אותו עונדות הכוכבות הגדולות של הוליווד: פנולופה קרוז , אדריאנה לימה , ג'וליאן מור, אמבר הרד, אל פנינג ועוד ובנוסף יצרני תכשיטים ונציגים של מותגי תכשיטים ושעונים בינלאומיים יוקרתיים. יעל גולד מנכ"לית "עמותת לא לאלימות": "חשוב מאוד להעלות לסדר היום הציבורי את נושא האלימות והעברת המסר הקורא די לאלימות. העמותה מטפלת במקרים רבים של אלימות ומפעילה 3 מקלטים ברחבי הארץ". בתמונה: רוני דואני.

השבוע התקיים טקס חנוכת כיכר ע"ש סמי פרג' הצלם המיתולוגי, בצומת הרחובות יוספברג וכץ בפתח תקווה. בטקס המרגש השתתפו ראש העיר רמי גרינברג, סגנו אדי קואז, בני משפחתו של סמי פרג', אלמנתו טאניה, הילדים סימה, סיון וסאלי, הנכדים, קולגות ומוקירי זכרו. ראש העיר רמי גרינברג בירך ואמר: "אני נרגש לחנוך כיכר ע"ש סמי פרג' הצלם המיתולוגי של פתח תקוה, שהביא יחד עם משפחתו שעלתה ארצה מבגדד, את בשורת הצילום לארץ בכלל ולפתח תקוה המושבה הצעירה בפרט. סמי צילם את העיר והמדינה ברגעים המרגשים והמיוחדים ביותר, והטיב לקלוט בעדשת המצלמה רגעים ותמונות שהפכו  לחלק מהזכרונות של מדינת ישראל. סמי היה חלק מהנוף המקומי בפתח תקוה, הכיר את התושבים והם הכירו אותו, חלון הראווה של חנות הצילום שלו, היה לחלון הראווה של העיר. כילד אני זוכר את החנות של סמי פרג' ואני שמח וגאה כי סיון בנו, ממשיך דרכו, בחר לפתוח גם הוא סטודיו לצילום בעיר". בתמונה: ראש העיר רמי גרינברג  עם אלמנתו של סמי פרג' טאניה, וילדיו סימה, סיון וסאלי.

הבנק הדיגיטלי וישראכרט, קבוצת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל, הודיעו השבוע כי חתמו על הסכם הנפקה משותפת ותפעול של כרטיסי חיוב ללקוחות הבנק הדיגיטלי. לקוחות הבנק ייהנו ממגוון הכרטיסים הרחב והבינלאומי של ישראכרט. כרטיסי האשראי שיונפקו ללקוחות הבנק הדיגיטלי יהיו מבית MasterCard, המותג המוביל את מהפכת התשלומים הדיגיטליים בעולם. יצוין כי מרבית הבנקים הדיגיטליים וגופי הפינטק המובילים, כגון Starling Bank, N26 ,Monzo ו–Revolut, עובדים אף הם עם MasterCard. החבירה לישראכרט היא אבן דרך אסטרטגית נוספת בדרך להקמת הבנק הדיגיטלי העצמאי הראשון בישראל. הבנק משלים בימים אלה את תהליך הצטרפותו כחבר בורסה, חתימה על הסכם בין-בנקאי להכרה הדדית וכן את ההתקשרויות הנדרשות כדי לאפשר ללקוחותיו מסחר בבורסות נוספות בעולם. בנוסף, לאחרונה חלה התקדמות משמעותית בפיתוח מערכת הליבה של הבנק ובימים אלו צוותי הבנק מסיימים את הגדרת המוצרים הבנקאיים, השירותים ותהליכי העבודה הרגולטורים, ומתחילים להקים את מחלקות הבנק – לרבות מוקדי התמיכה והשירות. בתמונה מימין: גל בר דעה מנכ"ל הבנק הדיגטלי ורון וקסלר מנכ"ל ישראכרט.

שמיר אופטיקה, יצרנית עדשות המשקפיים הבינ"ל, מתגייסת למען צוותי הרפואה מרכיבי המשקפיים ברחבי העולם. החברה מקיבוץ שמיר בגליל תרמה כ-7000 זוגות משקפיים עם ציפוי Anti-Fog ייחודי המונע את תופעת הצטברות האדים במשקפיים בעת חבישת מסיכת הפנים המגנה מפני נגיף הקורונה. בין היתר, העבירה החברה 2,000 זוגות משקפי ראייה לצוותים רפואיים של ארה"ב, 500 משקפיים לרופאים בסין בה התפרצה המגיפה ו-2300 זוגות לצרפת, ספרד, בריטניה ואיטליה שמתמודדות עם התפשטות הנגיף. בתמונה: תרומת משקפיים לבית החולים בויגו בספרד.

'ברססט גרופ' משיקה את רשת החנויות החדשה של המותג Sealy –  מותג המזרנים האמריקאי – מס' 1 בעולם. בימים אלו נפתחות 2 חנויות קונספט ראשונות ברשת החדשה של המותג שעוצבו על ידי המומחה לחוויית משתמש יובל סמואלוב, תחת הקונספט 'אמריקה' השם דגש  את החדשנות הטכנולוגית, הפטנטים ומגוון המוצרים הרחב ומעניק חוויית משתמש שטרם נראתה בישראל. עד סוף שנת 2020 צפויות להיפתח 5 חנויות נוספות ברשת בהשקעה כוללת של כ- 6 מיליון ₪. ברססט גרופ היא חברת החזקות המרכזת פעילות מותגים שונים וחברות בתחום השינה והלייף סטייל ובהם הולנדיה, אירופלקס, אירופלקס הום, Sealy ועוד. 'ברססט גרופ' בהובלתו של אבי ברססט, קיבלה את הזיכיון לשיווקו בישראל של המותג Sealy – מותג המזרנים האמריקאי מס' 1 בעולם. המותג הידוע נמצא בישראל מאז שנות ה-80 והתאגיד האמריקאי המחזיק במותג בחר בברססט גרופ' להיות נציגו החדש בישראל. שתי חנויות Sealy נפתחות במקביל, אחת בביל"ו סנטר והשניה בעפולה, בגדלים הנעים סביב ה- 200 מ"ר. עד סוף 2020 צפויות להיפתח 5 חנויות נוספות ברשת Sealy במיקומים אסטרטגיים ובהשקעה כוללת של 6 מיליון ש"ח. הקמת 'ברססט גרופ' באה על רקע ההתרחבות העיסקית של משפחת ברססט ותוכניותיה להוביל את שוק השינה והעיצוב בישראל.

אסיף אלקיים כוכב "האח הגדול" ואיש התקשורת, ישמש כשגריר של מותג האופנועים האיטלקי מוטו גוצי בישראל מקבוצת "עופר אבניר". כרוכב מושבע וחובב המותג, אלקיים מכיר ויודע את היטב את ההיסטוריה והמורשת ארוכת השנים של מוטו גוצי, וכמי שידוע בסגנונו הייחודי, ברורה הסיבה למה בחר בדגם הרטרו המעוצב מוטו גוצי V7 III, לשמש אותו כאופנוע האישי שלו. שני הצדדים מתכננים דרך ארוכה ומעניינת יחד. השגריר החדש כבר הספיק להגיע לסניף כדי להשתדרג בציוד רכיבה ולבוש חדש, המתאים לגרסת הרטרו שבחר.

ועדת פרס נשיא המדינה וראש הממשלה לשנת התש"פ-2020, החליטה להעניק לפרופסור איתמר רבינוביץ, יו"ר קרן דן דוד, ונשיא אוניברסיטת תל אביב ושגריר ישראל בארה"ב לשעבר, את פרס ראש הממשלה להנצחת זכרו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל בעבור כתיבת הביוגרפיה "יצחק רבין: חייל, מנהיג, מדינאי". טקס הענקת הפרס שהיה אמור להתקיים במשכן הנשיא בוטל נוכח התפרצות מגפת הקורונה. ועדת הפרס של המועצה להנצחת זכרם ופועלם של נשיאי ישראל וראשי ממשלותיה כתבה: "הספר מהווה הנצחה ישירה וברורה של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, תוך שירטוט דמותו כמפקד וכמנהיג". מאז שיצא לאור, ב-2017, הספר תורגם לשש שפות שונות וזכה להצלחה רבה בעולם כולו.

מותג הקוסמטיקה לוריאל פריז בחר בג'אהה דוקורה, כשגרירת היופי החדשה שלהם. ג'אהה, פעילה חברתית שהצליחה לשנות סדרי עולם, היא דמות מובילה בתנועה העולמית למיגור מילת נשים ונישואי קטינות, שנבחרה לשגרירת רצון טוב של האו"ם באפריקה, והייתה מועמדת לפרס נובל לשלום, כל זאת לפני שמלאו לה 30 שנה.

משרד "יפה אפרתי תקשורת" ינהל וילווה את התקשורת והסושיאל של קבוצת ח.י. מהיבואניות הגדולות בארץ של מותגי חשמל ואלקטרוניקה מובילים. קבוצת ח.י החלה את דרכה בשנת 1986 ומעסיקה כיום למעלה מ- 600 עובדים. הקבוצה בנויה מ- 10 חברות  בעלות פעילות ענפה במגוון רחב של תחומים: יבוא והפצה של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לשוק הפרטי, העסקי והמוסדי. בין המותגים ניתן למנות את LG, Nokia, Hisense, WD, מותגי היוקרה Asko וGorenje, תכנון וביצוע של פרויקטים בתחום האנרגיה – פתרונות תאורת לד, מערכות מיזוג וייצור אנרגיה סולארית, קמעונאות- בעלת רשת Best Mobile  ושאלטר (חנות עודפים),שירות ולוגיסטיקה נדל"ן. משרד "אפרתי תקשורת", בראשו עומדות היו"ר והבעלים יפה אפרתי והמנכ"ל מאיה אפרתי-אידלסון,  מטפל בשורה ארוכה של תקציבים, בהם קונצרן "יוניליוור ישראל", בנק "מזרחי טפחות", "איגוד השיווק הישראלי", קבוצת הנדל"ן "חנן מור", קבוצת רב בריח, סיבוס SODEXO, גדולים מהחיים, ארגון יד שרה, הרשת הבינלאומית Havaianas' ועוד. בתמונה מימין: יפה אפרתי מנכ"ל ובעלים, ומאיה אפרתי-אידלסון סמנכ"ל "יפה אפרתי תקשורת".

שינויים בצמרת הנהלת קבוצת קסטרו – הודיס: רון רוטר, נכדם של מייסדי החברה לינה תבדל"א ואהרון קסטרו ז"ל ובנם של אתי וגבי רוטר מונה למנכ"ל קבוצת קסטרו – הודיס. גבי רוטר ימונה ליו"ר פעיל בחברה, אתי רוטר תכהן כדירקטורית בקבוצה. רון רוטר בוגר תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מאוניברסיטת ת"א בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת הרווארד בארה"ב. רון החל את העסקתו בחברה בשנת 2013. לאחר סיום לימודיו בארה"ב הוא כיהן כסמנכ"ל הכספים של החברה החל מיוני 2016, בתפקיד זה היה אחראי על ביצוע התוכנית האסטרטגית של מיזוג קבוצת הודיס. החל מיולי 2019 רון מכהן כמשנה למנכ"ל הקבוצה ומוביל את תוכנית המיזוג של הקבוצה לצד הובלת תוכנית ההתחדשות של המותג קסטרו. גבי רוטר יחליף את אמיר תמרי כיו"ר הדירקטוריון, אמיר ימשיך לכהן כדירקטור בחברה. יש לציין כי שאר חברי דירקטוריון החברה הודיעו על וויתור בגובה 20% משכרם בתקופת ההדממה.

בהשבעת הכנסת ה-35 השבוע, מירי רגב שרת התחבורה לבשה שמלה של המעצב דרור קונטנטו, שהתפרסם כשעיצב למירי רגב את שמלת השטיח האדום המפורסמת בפסטיבל קאן . בין לקוחותיו המפורסמות: נטע ברזילי, ריקי בן ארי, מורן אטיאס, שני אטיאס לה עיצב את השמלות לכל אירועי החתונות שלה, הגברת שרה נתניהו, אחווה סיטבון, הילה סעדה, לי לוי, ריי שגב, שמחה גואטה, הזמרת דקלה, שני אטיאס, לירון רביבו, טיילור מלכוב, גלי עטרי, אושר סלים, עדן פינס  ורבות אחרות.

מותג הדרמו קוסמטיקה דוקטור עור, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, בשיתוף פעולה עם  המיזם  "אמץ  רופאה" הפועל לסייע לאנשי הרפואה העומדים בחזית המאבק בקורונה, תורם אלפי מוצרי טיפוח חיוניים לצוותים הרפואיים בבתי החולים. במסגרת הפעילות,  על כל רכישה ממגוון מוצרי דוקטור עור באתר המותג וברשת סניפי Be, ייתרם מוצר חיוני של דוקטור עור לצוותים הרפואיים. בנוסף, העניק  דוקטור עור תרומה של אלפי מוצרי טיפוח לצוות הרופאים של קופ"ח כללית ולצוותי רשת בתי האבות "ביחד" על עבודתם המאומצת בימים לא קלים אלו. נילי פורר רבינוביץ, מנכ"לית ניאופרם מוצרי צריכה ביקרה השבוע ביחידת טיפול נמרץ קורונה בשיבא, ושיבחה את עבודת הצוותים הרפואיים בימים לא פשוטים אלה. בתמונה: נילי פורר רבינוביץ מנכ"לית ניאופרם מוצרי צריכה, רוזי שוקי אחות אחראית טיפול נמרץ קורונה, ויעל בן צבי סמנכ"לית ניאופרם מוצרי צריכה.

השף קונדיטור ארז קומרובסקי וסוגת יוצאים בשיתוף פעולה לשבועות. קומרובסקי הנחשב לשם דבר בעולם האפייה, מלווה לאורך שנים את חברת סוגת גם במסגרת מחקר ופיתוח סדרת הקמחים של החברה. לקראת שבועות ובמסגרת שיתוף הפעולה, קומרובסקי וסוגת מציעים מתכונים מיוחדים לחג השבועות. סוגת היא חברה ותיקה ומובילה לייצור, שיווק והפצה של מוצרי מזון, שהם חלק בלתי נפרד מכל מטבח בישראל מאז שנות ה-50 של המאה הקודמת. מגוון המוצרים שמייצרת, אורזת ומשווקת חברת סוגת, התרחב לאורך השנים באופן משמעותי וכיום הוא כולל נוסף על סוכר גם סוגים רבים של אורז, מגוון רחב של קטניות, קמח לשימושים מגוונים, סדרת מוצרי קוסקוס, סדרת מוצרי פתיתים, ועוד.

קבוצת MORE הודיעה השבוע על הקמת שני סניפים של רשת שופרסל במתחמים שמקימה הקבוצה במודיעין וראשון לציון. הסניפים שייפתחו במהלך שנת 2023 יוקמו במתחמים המשלבים מגורים ומסחר בשדרות מרכזיות  בשכונת 'נרקיסים' בראשון לציון ובמורשת במודיעין. מתחמי המסחר שבהם יוקמו הסניפים של שופרסל יהיו חלק משדרות עסקים ומסחר, ומעליהן ייבנו הפרויקטים למגורים של הקבוצה, אחד בשכונת מורשת בצפון מערב מודיעין, שנמצא בשלבי שיווק אחרונים  והשני בראשון לציון בשכונת נרקיסים במתחם צריפין. קבוצת הייזום והבניה MORE, בבעלותם של חנן מור יו"ר הקבוצה, ואבי מאור המנכ"ל, היא מהקבוצות מהמובילות בישראל בתכנון, פיתוח והקמה של פרויקטים של סביבות חיים אורבניות מלאות. החברה מבצעת את הפרויקטים שביוזמתה על ידי חברת הביצוע שלה MORE בניה ואורתם הנדסה. בתמונה: חנן מור.

חברת האופנה רנואר צילמה את הפרזנטורים גפן ברקאי ועומר נודלמן במושב נטעים לקמפיין שבועות ברוח החג, כשהצילומים על ערימת חציר, או רכיבה על אופניים במושב.

פול בנעדי מנכ"ל חטיבת המוצרים המקצועיים בלוריאל ישראל ועובדי החטיבה, החלו השבוע בפעילות ארצית רחבה,  למען מעצבי השיער של המותג בישראל. במסגרת זו יבקרו השבוע ב-  1,500 מספרות ויחלקו למעצבי השיער ערכות היגיינה במתנה, הכוללות: ג'ל אלכוהולי לחיטוי, מסכות שקופות לכיסוי מלא של הפנים, כפפות, סינרים חד פעמיים ועוד, בשווי של מאות אלפי שקלים. בין מעצבי השיער שנהנו מביקור אישי: עמיר מזרחי מת"א, שי בוטא מת"א, ויטל מת"א, יגאל סיץ מפ"ת, אילן עמית מפ"ת, איציק קירמה ממבשרת ציון ועוד. מימין פול בנעדי  ושי בוטא.

חברתSodexo on-site , המנהלת את מערך ההסעדה בבית חולים אסותא באשדוד, החליטה להתגייס למען האחים והאחיות בבית החולים, לכבוד יום האחיות הבינלאומי שצוין השבוע (יום שלישי). האחים והאחיות שהגיעו לחדר האוכל, הופתעו לגלות עמדה מרוקאית שהוקמה במיוחד עבורם ואשר עליה הייתה אמונה כוכבת "מאסטר שף" סמדי "בומבה", השפית התפעולית של החברה. האחים והאחיות נהנו ממפרום ושאר מטעמים מרוקאים ואף לא יצאו בידיים ריקות: כל אחד מהם קיבל את המתכון הסודי של "בומבה" למפרום ושוקולדים. אודי בן שימול מנכ"ל Sodexo on-site הגיע במיוחד לאירוע על מנת לברך את האחים והאחיות באופן אישי. בתמונה: ד"ר ארז בירנבוים מנכ"ל אסותא אשדוד, אודי בן שימול מנכ"ל סודקסו וסמדי בומבה.

דנית אנקר מעצבת שיער, יוצאת בליין מסיכות סגולות, ובנוסף לנשים החוששות מפני סגר נוסף, היא מעבירה קורס אישי בצביעת שיער בבית.

בצל מגיפת הקורונה העולמית והמשבר הכלכלי שנגע בעסקים רבים גם בישראל, eBay יצאה כבר בתחילת המשבר בחבילת הטבות ייחודית, הכוללת פתיחת חנות אונליין חינם, מערך הכשרה ללא עלות, והקמת מתחם מכירה ייחודי חדש שאיפשר לקונים ישראלים לרכוש ממוכרים ישראלים באתר, במטרה לחזק את עשרות אלפי המוכרים הישראלים שלה בפרט, ואת בעלי העסקים הקטנים והבינוניים (SMB)  בישראל בכלל. בתוך כך חושפת eBay לסיכום תקופת הפעילות בצל הקורונה: עלייה של 46% במכירות של מוכרים ישראלים באתר, 40% עלייה במספר העסקים הישראלים שפתחו חנויות מקוונות חדשות באיביי בחודש אפריל. כ"כ נרשמו מאות עסקים קטנים ובינוניים מישראל לתוכנית ההטבות של החברה, כאשר הקטגוריות המובילות בקרב המוכרים החדשים: אופנה, בית וגן, תכשיטים ואלקטרוניקה. 5 המדינות שאליהם ישראלים מוכרים הכי הרבה הן: ארה"ב, בריטניה, ישראל, גרמניה וקנדה. בתמונה: אנה פלקין מנהלת חטיבת פיתוח עסקי eBay ישראל, רוסיה ומזרח אירופה.

החזרה לשגרה כבר כאן. מטרו מוטור יוצאת בקמפיין ענק לקידום מותג הקטנועים הנמכר ביותר בישראל, תחת הסלוגן "שמח בסאן יאנג", בכיכובו של הפרזנטור גיא אריאלי, בעצמו רוכב ותיק על קטנוע של סאן יאנג, ועם קילומטראז' של למעלה מ-20 שנה ברכיבה על כלים דו גלגלים. במסגרת הקמפיין יעלו פרסומות בטלוויזיה, בשלטי חוצות וברשתות החברתיות שיציעו לציבור הרוכבים מבצעים מיוחדים על מותגי סאן יאנג. המבצעים על מותגי סאן יאנג יימשכו עד ל-31.05.2020

דפוס בארי, מהגדולים בתחומו בישראל, משיק חנות מקוונת למוצרי דפוס, מיתוג ופרסום, תחת השם PIX. חנות האונליין של PIX מעניקה פתרונות מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים וללקוחות פרטיים בכל תחום הדפוס הדיגיטלי, שירותי עיצוב, ומגוון רחב של מוצרים ממותגים המגיעים במשלוח מהיר לבית הלקוח. בין המוצרים שמציע האתר המקוון: כרטיסי ביקור, שילוט, מדבקות, חולצות, מחברות, פליירים, מגנטים, מעטפות, בקבוקי יין עם תוויות אישיות, הזמנות לאירועים, תיקים, מוצרי קד"מ, ועוד. בין היתרונות הבולטים של חנות האונליין PIX: כל מוצרי הדפוס והמיתוג במקום אחד, הדפסה מהיום למחר, תמיכה סביב השעון, שימוש קל ומהיר, חסכון בזמן, ומגוון רחב של עיצובים לבחירה ואפשרות לעיצוב אישי. כעת, בצל משבר הקורונה, PIX מתגייסים ומשיקים מהלך אסטרטגי לתמיכה לעסקים קטנים ובינוניים בישראל, במסגרתו יעניק האתר הטבה מיוחדת ללא תשלום – מארז כרטיסי ביקור בעיצוב אישי במתנה. בתמונה: בן סוכמן, מנכ"ל דפוס בארי.

השחקן המוערך דרור קרן נרתם למען תלמידי בית הספר שחף, הפועל במרכז לבריאות הנפש ע"ש אברבנאל. קרן העביר השבוע לתלמידים הנרגשים שיעור משחק באמצעות הזום. בבית הספר שחף לומדים בני נוער המאושפזים באברבנאל, ובמסגרת לימודיהם הם משתתפים בשיעורי תיאטרון ומשחק. במפגש שוחח דרור עם התלמידים וסיפר להם על עבודת השחקן, על תהליך בחירת תפקיד ושאלות ששחקן שואל את עצמו לפני כן. התלמידים גם זכו לשאול את דרור שאלות, שהעסיקו וסקרנו אותם לגבי תפקידים שגילם לאורך הקריירה שלו.

עם החזרה לשיגרה, המרכז הרפואי ׳מעייני הישועה׳ ערך טקס הוקרה והערכה לארגוני החירום וההצלה על הסיוע בתקופת משבר קורונה. בטקס נוכחו הנהלת המרכז הרפואי: מנכ״ל ביה״ח שלמה רוטשילד, המנהל הרפואי פרופ׳ מוטי רביד, מנהל מחלקת טיפול נמרץ ומי שניהל את מחלקות כתר קורונה פרופ׳ אליהו סורקין, ד"ר רונן ליבסטר מנהל המלר"ד, פרופ' אלי סומך מנהל אגף ילדים, יהושע יוסקוביץ מנהל אדמינסטרטיבי, ומיכאל פנחסי מנהל תפעול, שהעניקו תעודות הוקרה והערכה לראשי ונציגי ארגוני החירום וההצלה, שפעלו בשיתוף פעולה מלא עם ביה״ח בכל תקופת משבר הקורונה, במקצועיות ובמסירות. בטקס הוענקו תעודות הוקרה לנציגי מגן דוד אדום, זק״א תל אביב, הצלה ואיחוד הצלה.

תגובות

להשאיר תגובה