מלבד היותו מרכז התערוכות, הכנסים והאירועים הגדול בישראל, אקספו תל אביב הוא גם ריאה ירוקה השוכנת בליבה של העיר תל אביב. השטחים החיצוניים והמרחבים הגדולים במתחם מנוצלים היטב לטובת גינון מוקפד המשווה למקום אווירה של קיבוץ קטן בתוך העיר הגדולה.

כעת מנצל אקספו תל אביב את מרחבי הדשא והשטחים הירוקים לקיום אירועים פרטיים ועסקיים וכן לקיום כנסים ותערוכות, במרחב הפתוח המשופע בפינות נוי ובגינון מרהיב ביופיו.

חתונות, מסיבות סוף שנה וכן אירועים עסקיים יכולים כעת להתקיים, תוך שמירה מלאה על הנחיות משרד הבריאות, במרחבים הפתוחים והמוריקים באקספו תל אביב הכוללים למעלה מ-100 דונם של צמחייה משובבת עין ונפש, כשמשתתפי האירוע נהנים ממדשאות ירוקות, צמחים ופרחים עונתיים בשלל צבעים, עצי זית ואורנים עתיקים, עצי דקל ייחודיים, עצי פרי ונוי.  

כבר בכניסה לאקספו מקבלת את פני האורחים שדרה יפהפייה של עצי דקל גדולים וצפופים המוקפים בגינות מטופחות עם ססגוניות מרהיבה. הלב מתרחב ככל שמעמיקים אל רחבי המתחם שבליבו שוכנת הפיאצה החדשה שהושקה לפני מספר חודשים ומשמשת כמקום התכנסות וקבלת פנים. הפיאצה משופעת אף היא בצמחיה ובפינות ישיבה וניתן לסדר ולעצב אותה בהתאמה לסוג האירוע ולהעדפות הלקוחות.  

התפיסה הירוקה המיושמת באקספו תל אביב באה לידי ביטוי לא רק בגינון, אלא גם בשימוש במערכות ירוקות חדשניות ומתקדמות. כך למשל, מותקנת במקום מערכת מיוחדת שאוגרת מי מזגנים המנוצלים להשקיית המדשאות ומערכת מתוחכמת נוספת מודדת את כמות מי הגשמים והלחות באוויר ויכולה לספק נתונים מדויקים באשר לכמות המים הנדרשת להשקיית הצמחייה המגוונת במקום. כחלק מהאג'נדה הירוקה מתקיימות באקספו תל אביב פעולות נוספות כגון מיון ומחזור פסולת, שימוש בנורות לד חסכוניות ופיתוח אפליקציה מתוחכמת החוסכת למארגני האירועים ולאורחים זמן יקר ומשאבי כ"א. 

איריס מזאל, סמנכ"לית השיווק באקספו תל אביב: "האג'נדה הירוקה של אקספו תל אביב מקבלת משנה תוקף בימים אלה, בהם כולנו מתחברים יותר לשמירה על הסביבה וחיסכון במשאבים. אחד הדברים שעושים את אקספו תל אביב למקום כל כך מיוחד ומוצלח, הוא השטחים המוריקים, שפע הפריחות הצבעוניות והמדשאות רחבות הידיים, מהם יכולים ליהנות האורחים שלנו כבר כשהם מגיעים לכאן וגם במהלך הכנס, האירוע והיום כולו".

 

תגובות

להשאיר תגובה