מעבדת המחשבים ETL הוקמה לפני 15 שנה במטרה לספק שירות איכותי, מקצועי וזמין עבור קהל יעד מגוון. כיום נהנים משירותי המעבדה מאות לקוחות פרטיים ועסקיים ודרכנו אפשר לתאם גם שירות תמיכה מרחוק בזמן אמת.
בנוסף, מעבדת ETL היא היחידה באזור המרכז שמוכרת את כל דגמי המטענים המקוריים עבור כל החברות הגדולות של יצרני המחשבים הניידים.
רוצים לקבל יחס של לקוחות VIP ולרכז את כל שירותי המחשוב של הבית או העסק תחת קורת גג אחת? השאירו פרטים באתר או צרו קשר עם נציגי ETL וקבלו הטבות מיוחדות.
למה להשתמש במטען המקורי?
נציגי מעבדת ETL ממליצים להשתמש רק במטען מקורי למחשב נייד. המלצה זו ניתנת גם על ידי יצרני המחשבים בעצמם, וזאת בשל מספר סיבות מרכזיות. ראשית, השימוש במטען מקורי של יצרן המחשב הנייד שומר על אורך חיי הסוללה. הוא משפר בעשרות אחוזים את העמידות של הסוללה ומונע התחממות ותקלות במחשב, וחוסך הוצאות מיותרות בטווח הקצר והארוך.
שנית, המטען הנייד גם מסייע בשמירה על תקינות רכיבי האלקטרוניקה הפנימיים של המחשב. הוא מונע התחממות יתר שעלולה להגיע עד לכדי התלקחות של אחד הרכיבים. למעשה, שימוש במטען לא מקורי או במטען אוניברסלי הוא גורם נפוץ במקרי התלקחות לא צפויה של מחשבים ניידים, מטען לא מקורי מסכן לא רק את המחשב אלא גם את הסובבים.
איפה מוצאים מטען מקורי למחשב נייד?
השאלה המתבקשת היא איפה ניתן למצוא מטען מקורי למחשב נייד בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב. הצורך במטען מקורי חדש עשוי להתעורר בעקבות תקלה במטען הישן, בגלל אובדן או לעיתים בשל הדרישה לשני מטענים (אחד לבית ואחד לעבודה, למשל). מומלץ לרכוש את המטען המקורי למחשב הנייד ממעבדה מקצועית ולוודא האם המטען מאושר על ידי היצרן ובאחריותו.
במעבדת ETL ישמחו להעמיד לרשותכם את כל סוגי המטענים המקוריים של יצרני המחשבים הניידים המובילים. בואו להתייעץ איתנו בכל מקרה של התלבטות וקבלו הצעת מחיר מסודרת. אנו מחזיקים במלאי מאות דגמי מטענים מקוריים של החברות המובילות והמחירים שלנו אטרקטיביים ביחס למתחרים.
לבדיקת מלאי אצלנו טרם הגעתכם למעבדה עבור מטען מקורי חדש למחשב הנייד שלכם ניתן לשלוח בווטסאפ למס': 077-5118000 (סלולרי של המעבדה) צילומים של המטען הישן ו/או של המחשב הכוללים צילום כניסת המתח וערכי החשמל המצויים בתחתית המחשב ואנו נחזור אליכם עם מענה מדויק ומהיר או השאירו פרטים באתר מעבדת מחשבים איתיאל ובואו לנסות אותנו בהקדם.

תגובות

להשאיר תגובה