אז נכון מכבי תל אביב לא תשחק בשלב הבתים של ליגת האלופות ותסתפק בפעימה מכובדת של 12 מיליון ₪, מתנת הליגה האירופית שם מקומה- אבל מהמפגש הכפול מול זלצבורג היא יוצאת לאור הנסיבות "עם הכבוד המוכר והטוב" ועם שחקן שיהיה שווה מיליונים עוד זמן לא רב אחד כזה שיש לו גם את  ה"לוק" של שחקן ליגת אלופות.

כן אני מדבר על עדן קרצב הצעיר, יציר מחלקת הנוער שרק לפני שנה הושאל לקריית שמונה עם שער נפלא ומשחק מעולה (הטוב בקבוצתו !).   "וודקה רד בול" זה אולי המשקה הלאומי שלנו  אבל "רד בול זלצבורג" זו כבר אופרה אחרת ! ומכבי ת"א שבשל "חיסון העדר"  ,עם 11 שחקנים מאומתים שנשארו בבית ודיללו את הסגל תוך שרשרת הדבקה מרשימה, עם "בלמים שחוקים"  וחוסר ניסיון, רק הצליחה להגשים חלום לחבורת לוחמים צעירה  שעוד יככבו בליגה המקומית שתשוב בעזרת השם או בעזרתו של  פרופסור חזי לוי (שם של חלוץ…) בחנוכה או מי יודע מתי!?

מכבי עברה משחק כפול עם נקודה לבנה שהפכה שחורה 2 פנדלים שכנראה לא היו והיום הם הסטוריה רחוקה. כל זאת ניא עשתה (עשינו) בהנהגת המאמן היווני שמבלי לבעוט בכדור זכה לכבוד המפוקפק של כרטיס צהוב ואדום . נקודת האור של הצהובים תהיה אולי המפגש עם ערן זהבי (שחוזר ע"י אוהדיה כל הקיץ ) במפגש עם קבוצתו ההולנדית "פ.ס.וו איידנהובן" בשלב הבתים של הליגה האירופית, מי יודע?!

הערב מכבי חיפה תנסה לשחק אותה ולעשות את הסנסציה מול "תרנגול פצוע ומרוט מעיפות", אבל מעודד מהנצחון בגביע הליגה  מול צ'לסי (האחות העשירה מלונדון) מכבי חיפה שלפחות בשלב זה היא "קבוצה ירוקה" במחוזותינו  שמציגה את הכדורגל הטוב ביותר "בליגת הבורסה שלנו המקומית והמסוגרת מינוס "יאניק וילדסחוט" המאומת שנשאר בארץ, כל שאר הקבוצה שמחה על התוצאות  השליליות בגופם, ולגופו של עיניין תשמח  להמשיך ולשחק את הכדורגל החיובי על המגרש ! המיוחד" מוריניו לא ישנה את שמו ל"המיוחם" גם אחרי שהגיעו אליו תמונות חגיגות הניצחון של אבו פאני, אבל סביר שזה הוידאו היחיד שהוא ראה ויראה עד למשחק , מה שנותן  לברק בכר את ההזדמנות להפתיע מול יציעים ריקים באיצטדיון החדש של טוטנהאם, שבימים רגילים סביר שהיה גדוש באלפי ירוקים מהכרמל. ובכל זאת החיפאים יפגשו "תרנגול של כפרות" שאחרי כיפור אולי ירצה להחזיר וזה הסיפור. טוטנהאם גם ללא גארט בייל וסון, שלא יקחו חלק במשחק , אמורים להיות בעליונות של 2-3 שערים על החיפאים, אבל:  התשישות , ההרכב החסר , הניסיון שצבר בכר על הקווים גם במעמדים דומים(סן סירו), יחד עם ההוא שם למעלה (למרות שמדובר בשגרירת היהודים של לונדון) יכולים להביא לסנסציה של מכבי חיפה ואולי אחרי שנים של יובש, ה"עקיצה" תהיה על המגרש מול קבוצת הצמרת של ה"פרמייר ליג" ולא על גופו העקוץ והדואב של יענקל'ה שאין כבר אלתוש שהוא לא ניסה .אבל על דבר אחד אני מוכן לחתום: אם טוטנהאם תנצח הלילה סביר שלא נראה את כוכב הקבוצה  "הארי קיין" משתעשע עם ה"אבו פאני" שלו אל מול המצלמה.

תגובות

להשאיר תגובה