במושב יד רמב"ם גילינו את מעיין הנעורים

תומר פלד איש השב"כ לשעבר הקים חברת ביוטכנולוגיה מתקדמת, כאשר גילה שניתן לרתום את האסטקסנטין – נוגד החמצון החזק בטבע לקפסולות 'מעיין הנעורים'. בחווה הגידול שהוא הקים הם מגדלים בתהליכים טבעיים את האצות מהן מופק החומר תוך שימוש באנרגיית השמש "יצרנו ליין קוסמטיקה ותוספי מזון בני קיימא"

מכינים את תרכובת האצות היחודית במעבדות של החברה "נוגד החמצון החזק בטבע"

במושב יד רמב"ם בין המטעים והשדות מסתתר לו מבנה בוהק בצבע לבן. הצצה קצרה פנימה תגלה לכם מעבדה עם בקבוקי מבחנה גדולים ובהם נוזל בצבע ירוק מבעבע לו בניחותא כשמדי פעם לבורנטית עם חליפה ממוגנת ומשקפי מגן בוחנת את מצב המבחנות. ובכן, לא מדובר בשלוחה של המכון הביולוגי כי אם במעבדות חברת הביוטכנולוגיה המתקדמת 'פיורמג'יק' ואכן יש קסם שמתחולל שם והוא קשור לאסטקסנטין, חומר ביולוגי רב עוצמה שמופק מאצה ואשר נחשב שימו לב ! לנוגד החמצון החזק שקיים בטבע בעזרתו נלחמים בחברה בתופעות האנטי אייג'יינג או אם תרצו 'קפסולות של מעיין הנעורים' שגם אתם יכולים להינות מהם.

תומר פלד איש שירות הבטחון הקים את החברה יחד עם אחיו אבי מח"ט גולני לשעבר לפני 4 שנים במה שהתחיל כ RND (מחקר ופיתוח)

כיום הם מפתחים את חווה הגידול של מיקרו אצה בשם המטוקוקוס פלוויאלס שידועה כמקור העשיר ביותר של אסטקסנטין כאמור נוגד החמצון החזק בטבע.

בחברה למדו להפיק את החומר שמופרש מאצה כשהיא נמצאת במצב עקה (משברי) "האסטקסנטין הוא חומר שמפרישה האצה כתוצר של מנגנון הישרדות" מסביר פלד במשרד שלו עמוס התכשירים שפיתחה החברה "החומר בולם למעשה את הפעולה ההרסנית של הרדיקלים החופשיים ואנחנו למדנו להפיק אותו בצורה טבעית ולשלב אותו הקוסמטיקה שלנו "הזדקנות העור היא תוצר של התחמצנות של החלבונים קולגן ואלסטין שתורמים לגמישות ולחיות של שכבת העור. אם אנחנו מזינים את העור בחומר אסטקסנטין אז אנחנו למעשה מעכבים את תהליך ההזדקנות".

מוצרי החברה
מוצרי הקוסמטיקה של החברה "לתת לטבע לעשות את שלו"

החברה פיתחה סדרת מוצרי קוסמטיקה תחת שם המותגAsta-in   בכדי לתת מענה אנטי אייג'ינג לטיפוח עור הפנים. הסדרה כוללת תחליב לניקוי עמוק, מסכת חמר משקמת, סרום וקרם פנים מועשרים באסטקסנטין ועוד

החברה פיתחה גם ליין תוספי תזונה שיש בהם שילוב של אסטקסנטין וכורכומין " זה מביא לך הגנה נוספת למערכת החיסון ומסייע להתמודד עם דלקת וכאבי שרירים" מסבירים בחברה ומציינים את תוסף המזון השני שפיתחו שכולל אסטקסנטין, ויטימין D וקולגן "השילוש הקדוש בכל הקשור לשמירה על מראה עור צעיר, הפחתת קמטים ומיצוק".

 

גידול אצות נחשב לתחום שהולך וגדל והוא נחשב לחלק מפיתוח של חקלאות ימית בת-קיימא אשר בעקבות משבר המזון עובר תהליך מואץ של פיתוח והשקעה "פיתוח המוצרים שלנו משתלב היטב בחזון החברה שדוגל בטביעת רגל פחמנית קטנה. שימוש במרכיבים טבעיים, טכנולוגיית הייצור הקניינית שלנו היא בת קיימא ואנחנו מקפידים לשמור על ערכי איכות הסביבה. הגידול למעשה מחקה את הדרך בה האצה H. pluvialis גדלה בטבע". רבים ממוצרי הקוסמטיקה שאנו רוכשים מבוססים על חומרים סינטטיים אך בחברת 'פיורמג'יק' הבינו שמוטב להשקיע הן בפיתוח והן בחומרי הגלם כדי ליצור ליין מוצרים שמבוסס תהליכים טבעיים "חשוב לנו לציין שהמוצרים שלנו לא נוסו על בעליי חיים". מוסיף פלד בעניין.

אסטקסנטין, חומר ביולוגי רב עוצמה שמופק מאצה. במעבדות החברה

לסיום מסביר לי תומר כיצד נולד המיזם : "כשאני ואחי השתחררנו משירות מבצעי חשבנו איך אנחנו יכולים להמשיך לתרום גם לישראל וגם לעולם וכך לאחר חקר שוק רחב החלטנו שאחי יעסוק בתחום המחזור ואני יתעסק בתחום החקלאות המתקדמת וכך הגעתי לנושא"

 

לפרטים נוספים

https://www.astain.co.il/

 

 

 

 

 

תגובות

להשאיר תגובה