לצערנו מה7 באוקטובר הצטרפו כ-60 קטועי גפיים חדשים בשבוע הקרוב וכחלק מחודש המודעות לקטועי גפיים ארגון 'הצעד הבא' בשיתוף דיזינגוף סנטר מציגים תערוכת תמונות מרגשות של קטועי גפיים, בין התמונות המוצגות נשמר מקום לתמונות של קטועי 'חרבות ברזל' אשר המציאות אליה התעוררו מורכבת ולא פשוטה.

הנושא חשוב ביותר בימים אלו, מאחר ומדובר בקטועי מלחמה וגם בקטועים מהמסיבה בנובה או מהקיבוצים שעולמם פשוט חרב עליהם ביום אחד.

ארגון 'הצעד הבא' פועל למען קטועי חרבות ברזל מרגע הקטיעה, אבל לא רק, אלא לכל קטועי הגפיים בישראל למען שיפור איכות חייהם, רווחתם ולמיצוי הזכויות המגיעות להם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

העדר גפה או קטיעתה באמצע החיים היא ללא ספק חוויה טראומתית, אבל כיום בזכות הטכנולוגיות המתקדמות הקיימות שלעיתים אף מייצרות יכולות פיזיות גבוהות יותר מגפיים אנושיות, בשילוב הרוח והתפיסה של קהילת ׳הצעד הבא׳- כל קטוע בישראל יכול לחיות חיים מלאים ושלמים ולמצות את יכולותיו הפיזיות.

'הצעד הבא' מאגד תחתיו מאות קטועי גפיים, בכל הגילים ומכל המגזרים, החזון הינו לסייע לכל קטוע בישראל להגיע למקסימום עצמאות ומיצוי מלוא זכויותיו ויכולותיו ולהוות כבית של קטועי הגפיים. וזאת גם באמצעות מפגשים חברתיים והעצמה, קבוצות ספורט ייעודיות, תמיכה וליווי, לצד מתן מידע וסיוע בהנגשת הטכנולוגיות המובילות בעולם.

אתר ארגון הצעד הבא: https://thenextstep.org.il/

תגובות

להשאיר תגובה