רשת קפה ביגה יוצאת בקמפיין חדש לחג: נמאס לכם מאוכל לא טעים בפסח?

במסגרת קידום תפריט חדש לפסח של קפה ביגה, הכולל מגוון עשיר של מנות ללא גלוטן, יוצאת הרשת  בקמפיין בהשקעה הנאמדת בכ – 500 אלף ₪. 

הקמפיין החדש של רשת ביגה  נערך ע"י  משרד הפרסום סו מדיה, ויעלה ממחר (יום שני)  תחת הסולגן : "מה נשתנה? לא השתנה!", והוא כולל פרסום בדיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות משפענים ופרסום רחב בנקודות המכירה. בין המנות הכשרות לפסח ללא גלוטן שיחשוף הקמפיין לכל המשפחה: פיצה מרגריטה כשרה לפסח ב 56 ₪,   ארוחת הבוקר הזוגית 154 ₪, אגז בנדיקט 69 ₪, מגוון כריכים מלחמניות לל"ג: כריך חביתה 56 ₪, כריך טונסאי 59 ₪, סלט  חקלאי 64 שח , סלט חלומי 75 ₪, סלט בריאות וקינואה 64 ₪, שווארמה סלמון 75 ₪, קציצות דגים בנוסח מרוקאי 92 ₪ ועוד.

לדברי יאיר מלכה מבעלי רשת ביגה: "הקמפיין יתמקד בחשיפת מנות  חדשות לפסח המוגשות ברשת ללא גלוטן, במהלך חול המועד, מה שמבטיח לצרכנים להנות מאותו טעם, למרות השמירה על כשרות.  לדבריו: "ביגה מציעה חוויה קולינרית בזכות התפריט עשיר המורכב מחומרי גלם איכותיים במיוחד, לצד מנות ללא גלוטן . הקמפיין יעלה  בסושיאל וברשתות חברתיות.

עוד מסר מלכה:"קמפיין זה נולד מתוך תובנה כי הצרכן הישראלי ששומר על כשרות במהלך חג הפסח,  לא נהנה מחווית בילוי  במסעדות ובתי קפה, המנות תפלות וחסרות טעם בשל העדר הגלוטן. החלטנו "לקחת בעלות"  על רשת שמציעה מנות טעימות ומגוונות גם בחג פסח – מוצרים ללא גלוטן מה שביגה מתמחה   בכל השנה, במשך שנים! בקמפיין ג'ינגל: מה נשתנה הפסח הזה? לא השתנה. אותן המנות, אותו הטעם- רק כשר לפסח". 

רשת קפה ביגה, מקבוצת גרג המונה כ 35 סניפים ברחבי הארץ, מתמחה במנות ללא גלוטן 

הצצה ראשונה לפרסומת הקמפיין:

תגובות

להשאיר תגובה