הטריבונה – רכילות עסקית

הזמרת והשחקנית המצליחה אגם בוחבוט, השתתפה השבוע בפרימיירה של הסרט האייקוני "מלך האריות" בלונדון. לפרימיירה הגיעו: הזמרת הבינלאומית ביונסה ובעלה ג'יי זי, אלטון גון ובן זוגו, פארל וויליאמס, מייגן מרקל והנסיך הארי ועוד שחקני הסרט. בוחבוט: "אני מתרגשת מהמעמד המדהים הזה, זו חוויה של פעם בחיים והזדמנות אדירה בשבילי להיות חלק בלתי נפרד ממשפחת דיסני העולמית."

סוניה לבנת ועמיר משה מבכירי קבוצת  H&o הצפינו בערב חמישי לרגל פתיחת סניף דגל בצפון הארץ, של המותג הבינלאומי ריזרבד, במתחם מיי בייבי בירכא, שניפתח בהשקעה של 8 מיליון ₪. כשעה לפני הפתיחה נערך אירוע VIP   למוזמנים בלבד. את האירוע פתח עמיר משה שאמר: "לראשונה המותג פותח בישראל מחלקה ייעודית לתינוקות וילדים ורמת המחירים בישראל תישאר זהה לזו שבאירופה."

איש העסקים הקנדי סאם ממן, הבעלים של חברת התכשיטים הבינלאומית ITALGEM STEEL  (איטלג'ם סטיל), הנחשב  למותג תכשיטי הגברים המוביל בקנדה, הגיע  לביקור בישראל. מטרת הביקור השקת המותג ברשת אימפרס, ועל  הדרך גם חופשה ישראלית עם בני משפחתו. את הביקור בישראל פתח האורח באירוע חגיגי שנערך בסניף אימפרס בקניון TLV עם בכירי קבוצת רולטיים, שקיבלה לאחרונה את הזיכיון לייבוא ושיווק בלעדי של המותג בישראל.

נשיא בורסת היהלומים של שנגחאי לין קיאנג, אירח לראשונה 20 חברות ישראליות. במסגרת זו נערכה תערוכת יהלומים ישראלית שכללה בין היתר יוזמות כמו דיונים על טכנולוגיות, חידושים בתחום היהלומים, נטוורקינג, יצירת קשרים עסקיים וצרכנות של יהלומים ברשת (אונליין) דרך תאגיד עלי בבא הסיני.

תקציב הפרסום של קפה גרג עובר לשמעוני פינקלשטיין פרלמוטר FCB. תקציב הפרסום של הרשת טופל ב-10 השנים האחרונות ע"י משרד הפרסום ברזני והוא מוערך בכ–4 מיליון ₪. בנוסף מעניקה הרשת חסות למועדון מכבי תל-אביב בתקציב של 1 מיליון ₪.

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו -יורק, הוא הראשון בישראל המשיק פרויקט תוכן דיגיטלי חדשני ומושקע, בפורמט ריאליטי, באינסטגרם TV. הסדרה צולמה בבירת האיפור והאופנה ניו-יורק, ומככבות בה 4 משפיעניות רשת מובילות בארץ. הפורמט כולל 9 פרקים: שבעה פרקי תוכן שיתעדו את המשימות בעיר הגדולה, ועוד שני פרקים נלווים. הפרק הראשון יעלה ב–1 לאוגוסט, והסדרה תשודר במתכונת של פרק שבועי.

השבוע הגיעו אמן המתיחות, מלך סרטי הבורקס ולנצח אבא גנוב יהודה ברקן ובנו רועי ברקן, לסניף של רשת האופנה METRO CITY, כדי להתחדש במראה אופנתי לקראת מסיבת ההשקה של השיר החדש שלהם – רנה! השניים, אשר ישיקו  במועדון השלוותה את הקריירה המוזיקלית שלהם, הגיעו לסניף הרשת בתל אביב, אשר היא גם נותנת החסות של מסיבת ההשקה, ושם בחרו לוק לאירוע ממגוון המותגים שהרשת מציעה. אלעד ארועטי מנהל הסניף הגיע לפגוש את ברקן ובנו בסניף, ועזר לשניים להגיע מסוגננים להשקת הפרק המוזיקלי בחייהם.

בעלי רשתות הזכיינות הגדולים בישראל, עורכי דין ממשרדים גדולים ובעלי עסקים, נפגשו השבוע באירוע השקה של פרויקט "עסקים  מתגייסים", המפגיש בין עסקים לחיילים בודדים. הפרוייקט הינו יוזמה של עמותת "אשת לפידות", בראשות יהודה משי זהב וכרמית נעימי, והוא נערך בביתם של אלון ומיכל קצף. באירוע נכחו בין היתר קובי ושרון חקק בעלי רשת רולדין, גולן עינת יו"ר רשת בתי הקפה ארומה, אילן ונטלי אניס בעלי רשת אניס, עו"ד גדעון ודפנה פישר בעלי משרד גדעון פישר ושות', מוטי כוזהינוף היהלומן ומשפחתו ורבים אחרים. בתמונה מימין: מיקי וכרמית נעימי עו"ד גדעון פישר, מוטי ורינת כוזהינוף, רועי רוזנק ובת זוגו.

ויקטור דורון מנכ"ל חברת שלמה SIXT מקבוצת שלמה וזאב גרינברג, הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל ת"א, חתמו היום על הסכם חסות בין שלמה SIXT לקבוצה. במסגרת הסכם החסות, אשר נחתם למשך שנה ובשווי של מעל לחצי מיליון שקל, תספק שלמה SIXT רכבים לכלל שחקני הקבוצה ולצוות המקצועי. בנוסף, לוגו שלמה SIXT יתנוסס מעתה על גבי חולצות שחקני הקבוצה. חשוב לציין, כי אין זו הפעם הראשונה בה מתקיים שיתוף פעולה בין מועדון הכדורגל לקבוצת שלמה SIXT, כאשר לפני קרוב לעשור היא חתמה על חוזה אימוץ עם קבוצת הכדורגל, שנמשך מספר שנים. כמו כן, בשנת 2015, קבוצת שלמה זכתה במכרז פומבי לקבלת זכות חסות ומיתוג אולם ה"דרייב אין", המשמש כמגרש הביתי של הפועל ת"א בכדורסל, אשר נקרא כיום "היכל קבוצת שלמה". קבוצת שלמה, שהוקמה לפני 45 שנים ע"י שלמה שמלצר ז"ל, מהווה כיום אחת מקבוצות ההשקעה המובילות בישראל. לצד היותה החברה המובילה בישראל בתחום שירותי רכב, עם צי של כ-75,000 כלי רכב, יש לקבוצה השקעות בענפי תעשייה שונים.בתמונה: זאב גרינברג הבעלים של קבוצת הפועל ת"א, ויקטור דורון מנכ"ל חברת שלמה SIXT מקבוצת שלמה, מאור בוזגלו שחקן קבוצת הפועל ת"א ולירן מוכתר סמנכ"ל הכספים של הפועל ת"א.

מירב מילר שדרנית הטלביזיה בערוץ 12 הסובלת מכאבי גב ומפרקים, בעקבות ריצות המרתון שלה, הגיעה למרכז "מדטק" ברמת גן בראשותו של ד"ר שמוליק יצחק, המתמחה בטיפולי סחוס מתקדמים ופיזיוטרפיה מהדור החדש. לאחר אבחון מוקפד וטיפול, הבטיחה מירב לד"ר שמואל יצחק, שהיא תנוח במהלך חודש, על מנת  שתוכל לחזור להתאמן לקראת מרתון ניו יורק בניו יורק. בתמונה מימין: השדרנית מירב מילר, ד"ר שמוליק יצחק וקרן נעמן מנכ"ל החברה.

ברשת קרביץ כבר מתכוננים לחזרה ללימודים. בהשקה שנערכה השבוע בסניף הנמצא בקניון רמת אביב, הושקו מיגוון מוצרים מהחדשניים ביותר. בתמונה מימין: דלית ויינטראוב מנהלת השיווק של קבוצת קרביץ, עמית שבתאי מנהלת סחר ויבוא, ויועצת התקשורת של קבוצת קרביץ שרי ישראלי.

התזמורת הסימפונית רמת גן והמרכז החדש למוסיקה רמת גן בניצוחו וניהולו של ד"ר אלכס וסרמן,  אירחו לאחרונה את "סולני העתיד של ישראל", בקונצרט גאלה חגיגי וראשון מסוגו שנערך ביום בתיאטרון היהלום ברמת גן. 13 מוסיקאים צעירים בגילאי 9-18 שנבחרו מכל הארץ, במסגרת פרויקט "סולני העתיד של ישראל" שמובילה רמת גן, ריגשו את הקהל בנגינה ובשירת אופרה בקונצרט המשותף עם התזמורת הסימפונית רמת גן.  ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן שנשא דברים בקונצרט, הדגיש בנאומו בפני הנוכחים את מחויבותה של העירייה לנושא החינוך המוסיקלי בעיר, והצהיר שבשנת הלימודים הבאה ישולבו לימודי הנגינה בכל בתי הספר היסודיים ברמת גן, ולכל תלמיד יינתן כלי נגינה ושיעורים במהלך יום הלימודים. עוד הוסיף שאמה הכהן, שבכוונת העירייה להקים מרכז מוסיקה ברמה בינלאומית, ובימים אלו שוקדים טובי האדריכלים על תיכנונו.

רגע לפני שזכה בתואר השורד האחרון, ג'ובאני רוסו נבחר לככב בקמפיין להשקת הבושם החדש לגבר: "קראפטסמן" טבק אורגינל. הצילומים נערכו בסטודיו בתל אביב, ולסט הצילומים הגיע ג'ובאני יחד עם אשתו מאיה, וסיפר חוויות מהאי, ועל הקושי וההסתגלות שבחזרה לשגרה. מפגש מהאי התרחש על סט הצילומים, כאשר לונה מנסור הופיעה לפתע בזמן ארוחת הצהריים, והצטרפה אל ג'ובאני ומאיה להעלות זיכרונות מהאי.

פתאל, רשת המלונות הישראלית והבינלאומית, השיקה השבוע באופן רשמי את 'ROOMS', מיזם חדשני של מתחמי עבודה משותפים המשלב בין שני תחומים: Work & Hospitality Workspitality, המפגיש את עולם המלונאות עם עולם מתחמי העבודה המשותפים. מדובר בקונספט ראשון מסוגו בישראל, שכבר החל להראות את ניצניו בשנה האחרונה בזירה הבינלאומית, במדינות כדוגמת שוודיה, אוסטריה והולנד. מתחם העבודה הראשון ROOMS Begin Tel-Aviv' ', בעיצובו של האדריכל רואי דוד, ממוקם במלון NYX בתל אביב, ושומר על קו העיצוב האורבני העדכני של המלון. המתחם כולו מתפרש על פני שתי קומות בשטח שנאמד בכ-1,300 מ"ר, ומחולק ל-50 משרדים וחללי עבודה בגדלים שונים, ו-174 שולחנות ועמדות עבודה, בהתאם לצרכים המשתנים של השוכרים הפוטנציאליים. מנכ"ל ROOMS, נדב פתאל: "תחום המלונאות מחפש יוזמות כדי למשוך את הסביבה המקומית לתוך המלונות, ולשלב בהם אווירה לוקאלית, קהילתית ומעניינת שתייצר אינטראקציות וחוויות חדשות לאורחים. לצד זאת, תחום חללי העבודה שנמצא בעלייה מתמדת, מביא עובדים וחברות עסקיות לחפש חוויית עבודה מעשירה ופרודוקטיבית יותר". בתמונה מימין: יובל ברונשטיין יו"ר החברה, קרן מעוז סמנכ"לית נדל"ן ופרויקטים, נדב פתאל מנכ"ל ROOMS ומור דינר העוזרת האישית של נדב פתאל.

בגן הבוטני האוניברסיטאי בירושלים נערכים לאירוע הגדול ביותר של השנה ״פליימוביל מסביב לעולם״. השבוע הוזמנו מאות סלבים, עיתונאים, מעצבי דיעה ואנשי עסקים על בני משפחותיהם לארוע ההשקה של פליימוביל מסביב לעולם. בין האורחים שהגיעו עם משפחותיהם: הדר לוי, קובי אוז, עמית סגל, אוהד חמו, אבי לוי, אוהד חיטמן, קובי שמעוני (סאבלימינל), דביר בנדק, ג'קי לוי, אלעד עמדי, אנסטסיה מיכאלי, השר זאב אלקין, חן ואלון קורן, יואב אליאסי (הצל), יניב המגניב, יפית לוי עומרי רוטברד, שרון וכסלר, קרן קדוש ורבים נוספים. כולם נהנו מפעילויות והפעלות של פליימוביל מסביב לעולם, ואף צפו בבכורה עולמית של הסרט ׳פליימוביל הסרט׳. הגן הבוטני בירושלים הפך לממלכה קסומה של פליימוביל, בה הילדים חווים מסע מיבשת ליבשת עם פעילויות שונות מסביב לעולם, בדיוק כמו בסרט. האירוע  המשתרע על פני כ-50 דונם, יפתח את שעריו ב-21 ביולי כשהמארגנים מצפים לכ-100,000 מבקרים במהלך הקיץ.

מגרש הספורט העולמי הצמיח לא מעט ספורטאי-על שהפכו גם למותגים עסקיים. מיזם חדש, ראשון  מסוגו בארץ, בשם sports grow הושק בשבוע שעבר בבית הוועד האולימפי בישראל, בנוכחות  גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל, והוא ישאף להפוך גם את הספורטאים האולימפיים הישראלים למותגי על. היזם קובי חדד בנה בהתנדבות סדרת חנויות אינטרנט אישיות וממותגות, בהשקעה של 1 מיליון ₪ עבור 5 ספורטאים, חברי הסגלים האולימפיים של ישראל וכאלה שפרשו:  לינוי אשרם, לי קורזיץ, אלכס שטילוב, יעקב טומרקין וחנה קנייזבה מיננקו. החנויות המקוונות יציעו למכירה פריטים ממותגים ומעוצבים, על פי בחירתם האישית כמו בקבוקי שתייה, מגבות, טי-שרטים ועוד ממותגים כולם על פי טעמו ועיצובו  של הספורטאי. בתמונה: לי קורזיץ, קובי חדד, לינוי אשרם ואלכס שטילוב.

כ- 300 עובדי eBay ישראל יצאו בשבוע שעבר לאירוע קיץ בן יומיים בצפון הארץ, במסגרתו התארחו במלון גליליון שביסוד המעלה. העובדים שלקחו פאוזה מהמשך פיתוח חידושים באתר, קיבלו טיזרים מקדימים אבל לא ידעו מה באמת מצפה להם. להפתעתם, נושא הקונספט לחופשה הייתה המדינה קובה, וברוח הקובנית נבנתה תפאורה מותאמת, והמלון מותג בצבעים ובסממנים הקובנים המסורתיים. מלבד ארוחות סביב השעון, אטרקציות בדמות כדור פורח ומסיבת ריקודים סטייל הוואנה, נהנו העובדים גם מהופעה מושקעת של להקת טיפקס. בתמונה מימין: קובי אוז סולן טיפקס, ונטלי זיו ראש מערך הדוברות eBay ישראל ומזרח אירופה.

השחקנית והדוגמנית יערה בנבנישתי נבחרה לפרזנטורית של המעצבת הרב תחומית מיכל נגרין זו העונה הרביעית.בנבנישתי שמתגוררת בחודשים האחרונים בתאילנד, הגיעה לישראל במיוחד לצורך הצילומים, ותוביל את קולקציית האופנה והתכשיטים של המותג. בתמונה: מיכל ויסמין נגרין ויערה בנבנישתי.

מחלקת כלי בית חדשה של המותג "ארקוסטיל" נפתחה בסניף החמישי של רשת "נתח קצבים", שנחנך אתמול באשדוד. זוהי מחלקת כלי המטבח הבלעדית החמישית של ארקוסטיל ברשת "נתח קצבים", בבעלות משפחת פחימה, המצטרפת למחלקות הוותיקות בסניפי הרשת בערים קריית שמונה, פתח תקווה, נתניה וכפר סבא. לאירוע הפתיחה החגיגי של החנות החדשה הגיעו מכובדים רבים שנהנו מבשרים ומוזיקה טובה ובהם: אילן עזרא מנהל השיווק של חברת מילניום מרקטינג, יבואנית המותג ARCOSTEEL בישראל, השף מאיר אדוני, דיאנה רחמני ממשתתפי התוכנית מאסטר שף ועוד רבים נוספים. בתמונה: שוקי ובניו יניב ולירן פחימה מבעלי רשת נתח קצבים, השף מאיר אדוני, אילן עזרא ודיאנה רחמני.

האקתון של האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות, שהתקיים בקמפוס גוגל בתל אביב, עסק הפעם בתחום הבריאות הדיגיטלית, והשתתפו בו 40 מפתחים מ-7 מרכזי פיתוח. על צוות השופטים אשר בחר ברעיון המנצח נמנים: ראש ענף הבריאות ברשות החדשנות ד"ר איתי קלע, דודי קליין ראש אגף חדשנות באסותא, מרים שטילמן סמנכ"ל תפעול חברת אלגוטק, עומר שליט כהן מחברת צ'ינג', פאר ליבנת מחברת רד האט, חזי ברנלוביץ' מהאונ' העברית, טל גילאור מוטורולה סולושינס, ירון פיקמן חברת ארם. הרעיון שזכה השנה הוא "אחותי": מערכת כתחליף ללחצן העזרה המוצמד לכל מיטה בבית החולים, מורכבת ממסך מגע המחובר למיטה של מאושפז וכולל מספר לחצני מגע, שכל אחד מהם מציין סוג קריאה שונה. רעיון זה מאפשר לצוות בית החולים לדעת בזמן אמת באמצעות מסך מרכזי אשר נמצא בעמדת האחיות והרופאים, אילו קריאות קיימות וכן לתעדף את המשימות בהתאם לדחיפותן. מימין לשמאל: קרין מאיר רובינשטין מנכ"ל ונשיאת האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI), אהרון אהרון מנכ"ל רשות החדשנות, חברת הצוות הזוכה עינת לוקו מחברת ארם, וארז צור יו"ר האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI).

אריאנה גרנדה הכוכבת הגדולה שזכתה בפרס הגראמי לשנת 2018, קיבלה אותו לידיה השבוע מידי הסוכן שלה, כשהיא לבושה בשמלה של המעצבת הישראלית הבינלאומית ברטה. שנשלחה אליה במיוחד מהחנות של המעצבת בסוהו ניו יורק. זו אחת השמלות הפופולאריות שנלבשו גם על ידי פריאנקה צ'ופרה, מליקה הבסטי של קלואי קרדישאן, עדן בן זקן בחתונתה ועוד. השמלה, בגזרת מחוך, עם חצאית מיני בגזרת מעטפת, כולה בנויה עם בד מנצנץ בטקסטורה מיוחדת, עם גימורים של סברובסקי.

מנחם טוקר איש הרדיו ומגיש תכנית הטלוויזיה 'טוקר בשישי', אירח השבוע באולפן רשת 13, במהלך צילומי התוכנית "שגרירות" קולינריות מיוחדות מהצפון, את קרינה צ'פלינסקי, השוקולטיירית הידועה מבוטיק השוקולד (הכשר) דה קרינה בעין זיוון, שסיפרה על פעילות הקיץ במרכז המבקרים, על נסיעתה האחרונה לארגנטינה ועל סדרת המוצרים החדשה שהשיקה לאחרונה. מצפת עיר הקבלה הגיעו קרן הודיה אלון ובעלה משה מיקב צפת, שסיפרו על, פעילות היקב בימי הקיץ, על אורח חיים חקלאי בלב העיר, ועל פסטיבל הכליזמרים הבינלאומי ה-32 שיתקיים בין התאריכים 12-14.8 עם שלל אירועים ומופעי ענק. בימי הפסטיבל יהיה פתוח היקב עד חצות ויארח מבקרים רבים.  צוותי האולפנים נהנו משוקולד פרמיום ומיין צפתי כיד המלך. בתמונה: מנחם טוקר עם קרינה צ'פלינסקי וקרן הודיה אלון.

השחקן המצליח, והכוכב העולה גל פופולר מצטרף לנבחרת הפרזנטורים של קסטרו . מור פסו, סמנכ"לית השיווק של קסטרו: "אנו שמחים לצרף אלינו את השחקן המוכשר גל פופולר המצטרף לקבוצת הכוכבים של קסטרו בהובלתה של רותם סלע, שחקנית ומנחת הטלוויזיה המובילה בישראל, עומר דרור שחקן הקולנוע והתיאטרון האהוב, והודיה כהן שהצטרפה לאחרונה. גל פופולר הוא אחד השחקנים הצומחים והבולטים בישראל. בימים אלו גל שורף את הבמות במחזמר "שגעון המוסיקה", ומככב בסדרת הנוער "דאנסטורי". בקרוב גל יצטלם ביחד עם עומר לקמפיין החדש של הגברים של "קסטרו". גל פופולר השתתף בעבר במספר הצגות ומחזות זמר ובסדרות הטלוויזיה "שכונה", "כפולה" בעונות 2 ו-3, "כיפת ברזל" ו"האחיות המוצלחות שלי (בן גיגי).

 למרות גל החום שפקד אותנו השבוע, חברת ברומפטון ישראל השיקה השבוע את חנות הדגל החדשה שלה באבן גבירול בתל אביב, שהינה חנות קונספט לאופניים מתקפלות במשקל של 10 קילו, עם פטנט רשום, המגיעות אלינו מלונדון הקרירה. מדובר במותג בינלאומי המחזיק ב-17 חנויות בעולם וכעת גם בישראל. במסיבת העיתונאים שערכו הבעלים דרור וסיגל סופר ואסף סוירי, הם ציינו כי לצד שמות מוכרים בעולם שרכשו את האופניים האלה כמו השחקנים יו ג'קמן (וולברין), אוון וילסון, ג'יימס מיי (מגיש טופ גיר), הפוליטיקאי בוריס ג'ונסון ואפילו רוכבים מהטור דה פראנס, הצטרפו בשנים האחרונות גם ישראלים מוכרים לא פחות ביניהם מיכל אנסקי, רמי קליינשטין, מנשה נוי, רון חולדאי, ארי פולמן ועוד. מימין לשמאל: דרור סופר, סיגל סופר ואסף סוירי.

השבוע ערכה FACTORY 54 אירוע להשקת חנות ה- POP UP של מותג האופנה HUGO BOSS , אשר נפתחה בנמל ת"א, בה הושקה קולקציית ה- STREET של המותג. האירוע התקיים בנוכחות אורטל עמר, אדל בסלפוב שהגיע יחד עם בן זוגה, השחקנית ליענה עיון, עומר חזן אשר השתתף לאחרונה כאורח כבוד באירוע ההשקה הבינלאומי של המותג בברלין, אדם מרקס, אלישע בנאי, רועי סנדלר, מאיר סויסה שהגיע לצפות בהופעה של בנו הראפר ועוד. האורחים נהנו מהופעת היפ הופ של האמנים הצעירים SWISSA  ו NOROZ. בתמונה: מאיר סויסה ובנו הראפר סויסה.

השבוע אירח ערן סייג מנכל "סמגל מטבחים", זו השנה השנייה ברציפות, בסניף סמגל ראשל"צ אדריכלים ומעצבי פנים מהשורה הראשונה, במסגרת אירוע בחירת האדריכלים והמעצבים הבולטים לשנת 2019 בחסות סמגל. האירוע בשת"פ עם מאקו חשף את 20 האדריכלים והמעצבים הבולטים לשנת 2019, אשר נבחרו בקפידה על ידי ועדת שופטים. שמות 20 הבולטים לשנת 2019: רז מלמד, גילה וינטר, אלונה סידי, פרוים שושנה, גילית ויסוקר, ירון טל, ארכיטקטיקה,  אמסטרם בן נון, פלסנר בן נון, ליאת בעבור-ברנס, כפיר גלאטיה אזולאי, ורד בונפיליולי, אירית אקסלרוד, דנה אוברזון, רוני קרן,  יהושע שעשוע, סטודיו זרתא, אביטל לוין, מנו שלם, דן טרוים ואריאל פרנקו. חברי הועדה הם: עמית גושר, סרג' בן דוד, מיה אור, שרון היבש, יובל יסקי, יונתן מונג'ק ומיכל רפופורט. קרן לוי צדק, עורכת מגזין מאקו ליבינג, תחקיר והפקה דנה גוטרזון ועורכת הפרוייקט מיכל אדלמן. את הערב הנחה העתונאי נדב בורנשטיין.

בסוף השבוע האחרון, אירחה גאלה בנסימון מנכ"לית שרונה, את מרוץ העגלות של אתר און לייף שנערך לראשונה בישראל בשרונה, בהשתתפות מאות אימהות וילדיהן הקטנטנים. המרוץ שהיה פתוח וחינמי לקהל, כלל 4 מקצים שונים לאורך  2 ק"מ, וכלל תחנות ספורט כמו חיטוב CORE עם תינוקות, בייבי יוגה וריקוד עם מנשאים. עוד נהנו האימהות מהרצאות של מומחיות בנושאי חזרה לעבודה ואיזון חיים-עבודה, הורות, תזונה, סטיילינג והמסיימות זכו בחבילת מתנות ומדליה. השתתפו בין היתר: ציפי ברנד סגנית ראש עיריית תל אביב והממונה על טיפול במשפחות צעירות וחינוך הגיל הרך, שי סלע מנהלת פעילות קהילתית שרונה ת"א. בתמונה: גאלה בנסימון מנכ"לית שרונה, ציפי ברנד סגנית ראש עיריית תל אביב ושי סלע מנהלת פעילות קהילתית שרונה ת"א.

רעיה שטראוס בן דרור אשת העסקים הפילנתרופית, והיזמית החברתית ערכה לכבוד חברתה הטובה הסופרת והעיתונאית שרית ישי לוי, מסיבת השקה לספרה החדש "אשה מעבר לים" שזכה חודשיים לאחר יציאתו לאור, בפרס ספר הזהב על מכירת 20.000 עותקים, ונמצא בראש רשימת רבי המכר. המסיבה התקיימה על הגג של בית אוצרין ביפו. יובל כספין הנחה, ונוכחו ג. יפית שהיא בין היתר הבעלים של רשת חנויות הספרים סטימצקי, אבי שומר מנכ"ל רשת חנויות  " צומת  ספרים",  יעל חולדאי רעיית ראש העיר רון חולדאי, השדרנית טלי עומר ,עודד ושולה מודן בעלי הוצאת כתר- מודן, המפיקים שי אינס ודפנה פרנר מארצה הפקות התסריטאים שלמה משיח ואסתי נמדר, מיכה אילוז מנכ"ל טבע נאות, גלעד שיבא מנכ"ל קשת אילון, דוקטור נאוה מיכאל צברי מאוניברסיטת תל אביב, העיתונאי גדעון לוי, השחקן שלמה וישינסקי, הבמאי צדי צרפתי, המפיק חיים סלע, האופנאית טובל'ה חסין, קרני פאר אלמנתו של מני פאר, הבמאי רם נהרי, הזמרת ג'וזי כץ, כוהנת הפילאטיס דליה מנטבר, רונית הבר עורכת סלונה, הסופרת והעיתונאית מרים קוץ, הסופרים יערה שחורי ושמעון ריקלין, עודד ושולה מודן בעלי הוצאת הספרים מודן – כתר, וצוות ההוצאה בהם עורכי הספר,   והזמרת עדנה לב, ונועה אייל נכדתה של רעיה העומדת בראש צוות אוצרות  הגליל. בתמונה: הסופרת שרית ישי, אשת העסקים והפילנטרופית רעיה שטראוס בן דרור, איש העסקים ומבעלי "טבע קסטל" שמואל בן דרור.

חברת האופנה רנואר מצרפת לשורותיה את הדוגמן הבינלאומי המצליח ברק שמיר, אשר יצטרף לנבחרת הפרזנטורים המובילה לצד יודה לוי, גפן ברקאי, ניבר מדר, עדן פינס, יעל שלביה ונועה קירל. ברק שמיר, בן 20, כיום חייל וכבר דוגמן בינלאומי שדגמן וצעד בתצוגות ענק של ורסאצ'ה, מארק ג'ייקובס, קלוין קליין, נייקי מוסקינו ועוד. בשנת 2017 זכה בפרס "דוגמן השנה" בטקס פרסי האופנה של מגזין "את", אך את דרכו כבר החל שהיה בן 14 וחצי אז ניכר בו השילוב בין הרוך הילדי לבין החספוס הגברי. בימים אלו השתתף בנינג'ה ישראל, ולראשונה הצטלם לסרט חדש הנקרא "רפסודה", לצד הדוגמנית אנה זק. שמו של שמיר נקשר בין היתר גם לעצם היותו האקס המיתולוגי של נועה קירל ושל יעל שלביה אותן יפגוש בקרוב על סט הצילומים.

בשבת האחרונה התקיימה פתיחה מרגשת בגלריה החדשה Sissy של האמנית סיסי דגן, בנוכחות שגרירת בולגריה בישראל, הסגל הדיפלומטי של השגרירות, אספנים, שוחרי אמנות אדריכלים וקהל רב. הארוע נפתח עם זכרונותיה של  קארן דונסקי, אשר הייתה דוגמנית הבית של הסלון, כאשר היה בבעלות של ארנה בן חורין אמה של סיסי, האמנית שיצירותיה מוצגות בארץ ובעולם, וכיום בגלריה המרהיבה ברח' בן יהודה 59, תל אביב. סלון הכלות "אמבר" המיתולוגי היה בזמנו הנחשב ביותר בתל אביב. הוא נסגר לפני שנים רבות, ועכשיו במיקום ההיסטורי של הסלון שאירח את שועי הארץ ואת הכלות הכי נחשבות, יהיה משכנה של הגלריה של סיסי, בתה של בעלת "אמבר". בתמונה: האוצר של התערוכה יוחנן הרסון וסיסי דגן האמנית.

"טוליפ אנטרטיינמנט", המפיצה הבלעדית של סרטי וורנר ויוניברסל בישראל, קיימה בערב יום א' הקרנת בכורה חגיגית לסרט "אהבה ממבט שני", דרמה- קומית רומנטית באווירה צרפתית, אשר יעלה לבתי הקולנוע החל מ-18.7.19. הקרנת הבכורה התקיימה ביום הבסטיליה, 14.7.19 בקולנוע רב חן, דיזנגוף תל אביב, אשר נרכש לאחרונה על ידי קבוצת גזית גלוב. בין הרומנטיים בסרט:מפקד חיל האוויר לעבר, האלוף במיל. איתן בן אליהו ורעייתו רוית טרלובסקי, אלי ורונית יודקביץ׳, נשיא חברת הראל גדעון המבורגר ורעייתו חנה, מנכ״ל קבוצת דלק אסי ברטפלד, עורך הדין פנחס רובין ורעייתו ציפי, נאוה ורוני דיסנצ'יק, מנכ"ל לאומי פרטנרס דר׳ אבי אורטל, יו״ר קבוצת תדהר גיל גבע ועוד. בתמונה: ציפי ועו"ד פנחס רובין.

תגובות

להשאיר תגובה