חברת תדיראן משיקה סדרת מזגנים חדשה, הפועלת בשילוב טכנולוגיה חדשה לטיהור האוויר בשם Air Care. בימים הקרובים תחל החברה בהפצת סדרת המזגנים הייחודית תדיראן SUPREME שנועדה לא רק לחמם או לקרר חללים, אלא גם לאפשר טיהור וחיטוי של האוויר בחלל באמצעות מחולל פלזמה ושלושה מסננים אשר מנטרלים ריחות רעים וחומרים מזהמים, קוטלים בקטריות בחללים והופכים את האוויר לנקי ונעים יותר לנשימה. בחברה אומרים כי "הצורך בטכנולוגיות טיהור וחיטוי אוויר גובר משמעותית בימים אלה, בשל השימוש הגובר במזגנים ולאור הוראות משרד הבריאות המאלצות שהייה ממושכת בבתים".

בתדיראן הציבו את נושא הטיפול באוויר בחזון החברה לשנים הקרובות ומדגישים כי "בניגוד לדעה הרווחת, כיום כבר ידוע כי האוויר שבתוך בתים ומשרדים – מזוהם פי 2 עד 5 מזה שבחוץ, בשל הימצאותם של שורה של חומרים מזהמים שונים שמקורם בגז, סיגריות, אשפה, חומצות, זיעה, אבקת פרחים, אבק ועוד". בחברה אף נשענים על פרסומים של ארגון הבריאות העולמי (WHO) ולפיהם "3.8 מיליון אנשים מתים מדי שנה בטרם עת בשל מחלות המיוחסות לזיהום האוויר הביתי".

הטכנולוגיה החדשה מוטמעת בסדרת מזגני הפרימיום העיליים  TADIRAN SUPREME  – ON/OFF ו- INVERTER מזגנים הנחשבים כיום, לפי מתקינים, משווקים ושביעות רצון הלקוחות, למזגנים האיכותיים והאמינים בישראל. הטכנולוגיה החדשה, המושקת בימים שבהם מרבית הציבור בישראל שוהה בביתו, כוללת מחולל  פלזמה ושלושה מסננים אשר מטהרים את האוויר, מנטרלים ריחות רעים וחומרים מזהמים, קוטלים בקטריות והופכים את האוויר בבית לנקי יותר ונעים יותר לנשימה: 

    • מסנן פלזמה קרה – נחשב לטכנולוגיית טיהור האוויר המתקדמת ביותר בעולם. המסנן משחרר לחלל האוויר פלזמה (חיובית ושלילית) המבצעת חיטוי וריענון באוויר החדר. כך, מסירה המערכת מן האוויר חומרים מזהמים שונים שמקורם בגז, סיגריות, אשפה, חומצות, זיעה, אבקת פרחים, אבק ועוד

 

  • מסנן Silver Ion – מונע התפשטות עובש, בקטריות וריחות בלתי-נעימים. יוני הכסף עוברים דרך התאים של הבקטריות ושל החיידקים וגורמים להם לאבד מכושר פעילותם. היונים אף מסוגלים לשבש את ההרכב הביולוגי של הבקטריות והחיידקים, כך שהם מתים או מאבדים את יכולתם להתרבות. 
  • מסנן CATECHIN – מיוצר מחומר המופק מעלי תה ירוק ומסוגל לחסל ביעילות חיידקי סטפילוקוקוס, סטרפטוקוקוס, סלמונלה ועוד.

 

  • מסנן Acaro Bacterium Filter- מאפשר הגנה של 90% מפני קרדית האבק המצויה כמעט על כל דבר בבית.

סדרת מזגני העילית TADIRAN SUPREME  תלווה בקמפיין חדש שעולה בימים אלה בטלוויזיה ובדיגיטל בכיכובו של פרזנטור החברה בשנתיים האחרונות, השחקן מורגן פרימן, זוכה פרס האוסקר, שבמרכזו טכנולוגיית ה- AIR CARE לטיהור אוויר שהוטמעה בסדרת מזגני ה- SUPREME.

הסדרה מוצעת בעיצוב חדשני ב-3 צבעים: כסוף, מוזהב ולבן, ובנוסף מספר תכונות : פיזור אוויר בארבעה כיוונים (D4) לפריסת מיזוג אחידה ורחבה יותר, 7 מהירויות לשקט מירבי, דירוג אנרגטי A לטובת חסכון בחשמל, טכנולוגית Ever lasting- ציפוי הידרופילי מוזהב להגנה מפני קורוזיה ולשמירה על אורך חיי המזגן – גם במעבה (היחידה החיצונית) וגם במאייד (היחידה הפנימית) ו- WIFI מובנה לשליטה מכל מקום ובכל זמן. בהמשך יתווסף פיצ'ר נוסף למזגן- פונקציית שבת. 

החלטתה של תדיראן להיכנס לתחום הטיפול באוויר מתכתבת עם הגדרת ארגון הבריאות העולמי (WHO) את זיהום האוויר כאיום הגדול ביותר על בריאות הציבור וכ"רוצח השקט". על פי נתוני הארגון, 91% מאוכלוסיית העולם חיה במקומות שבהם זיהום האוויר חורג מהמומלץ – דבר שמוביל ל-3.8 מיליון מקרי מוות מדי שנה הנובעים מזיהום ביתי ול-4.4 מיליון מקר. 

תגובות

להשאיר תגובה