OLEA ESSENCE מבית הבד של הגולן פותחים חנות ראשונה בתל אביב. הבעלים אבנר טלמון  מספר על ההתחלה כחלקאי זיתים, המטעים של המשפחה הפזורים סביב הכנרת ולמה היה חשוב להם להגיע ללב המדינה

ריח המטעים שפזורים סביב הכנרת, חווית הביקור במרכזי המבקרים, ובעיקר הרבה טבע ובריאות יתמקמו עכשיו במרכז תל אביב, בחנות הראשונה והחדשה שפותח מותג OLEA ESSENCE ברחוב בן יהודה.

אבנר טלמון, הבעלים של 'אב המותג', בית הבד של הגולן, מספר איך הכל התחיל ולמה הוא בוחר  להשתכן גם בחום של תל אביב. OLEA ESSENCE  מייצרים שמני זית בטעמים ומוצרי טיפוח טבעיים המבוססים על שמן זית כתית מעולה. טלמון נזכר שהכל התנהל בספונטאניות, בלי תכנית עסקית מפוארת מראש או תכניות ארוכות טווח. "בהתחלה עברנו ברכיבה על סוסים ליד המשק שהיום הוא שלנו והדברים התגלגלו לכדי כך שקנינו את המשק ועברנו לשם. זה נשמע הרבה יותר מסובך ממה שהיה באמת", הוא אומר, "דפקתי על הדלת, שאלתי את הבעלים אם הוא רוצה למכור המשק, למחרת סגרנו הכל, וכל המשפחה תוך כמה שבועות מרמת אביב לרמת הגולן. אשתי סמדר עזרה לי בהקמה, כולם היו מעורבים במעשה ועצה. אחר כך התחלנו להתלבט מה עושים בקרקעות הפנויות שהן חלק מהמשק והחלטנו לנטוע זיתים בהנחה שהם ותיקים יותר מכולנו ויפצו על חוסר הידע החקלאי שהיה חסר לי אז. בהמשך ראיתי שאי אפשר לחיות מחקלאות זיתים, התחלנו בייצור שמן זית ומשם הדרך לקחה אותנו להקמת בית הבד של הגולן, קווי ייצור שמן הזית וגם מעבדות לייצור מוצרי טיפוח טבעיים וייצור  חומרי ניקיון ממי הזית ושאריותיו.

המטעים של OLEA ESSENCE  פזורים סביב הכנרת. את הזיתים הם  מביאים לבית הבד של הגולן שם הם 'עוצרים' את הזיתים לשמן זית ומייצרים מהשמן ומהזיתים את "אולאה אסנס" קוסמטיקה טבעית ואת "אקו אולאה" מוצרי ניקיון טבעיים.

יש להם מרכז מבקרים בקצרין פה מבקרים מדי שנה 100,000 מבקרים מהארץ והעולם, מרכז מבקרים בנמל הדייגים בקבוץ עין גב, נציגויות בגנוסר וירדנית סביב הכנרת ובמערות קומראן בים המלח. "במרכזי המבקרים אנחנו מדגימים את השפעת נזקי מי הזית על הסביבה כשמשליכים אותם בטבע (כך עושים רוב היצרנים) ואת תהליך הפיכתם אצלנו לחומץ זיתים ומשם למרכיבים מלאי נוגדי חימצון במוצרינו. אנחנו מדגימים את כל קווי "אולאה אססנס", הסדרה הטיפולית, אנטי אייג'ינג, טואלטיקה, ששה סוגי שמני זית למאכל ובישול ועוד".

IMG_5758

בקרוב יפתחו מתחם קניה בתוך חנות בחברת מיי בייבי בכפר ירכא המתמחה במוצרי תינוקות ואימהות. עכשיו הם פתחו  בת"א את חנות הקונספט הראשונה.

למה החלטתם להגיע תל אביבה?

– "ת"א היא מרכז העולם לא? חשיפה מסוג אחר לגמרי גם ללקוחותינו הרבים מישראל וגם למתעניינים מהעולם. מתל אביב נמשיך לאתרים אחרים בישראל, כנראה לירושלים ונגיע גם לבירות העולם. הלקוחות התל אביבים שביקרו אותנו בגולן וכבר מכירים את המוצרים שלנו מאוד שמחים על פתיחת החנות, למרות שאנחנו כבר רגילים לבצע הזמנות טלפוניות או באינטרנט, תל אביבים שנחשפו אלינו לראשונה מתפעלים מהיופי ומהאיכויות. התגובה לריחות הטבעיים,  למגע, לאריזה ולמחיר מאד חיובית".

מה מיוחד במוצרים שלכם ?

"המוצרים מבוססים על שמן זית כתית מעולה אמתי ולא מסונן, כמו שצריך להיות! וגם על  שאריות בשר הזית ומי הזית שזה בעצם רוב הפרי. המים מלאים בנוגדי חמצון מעולים לבריאות אבל לא בריכוז הזה. אנחנו הופכים את מי הזית לזמינים (פטנט) ומשתמשים בהם בסדרת הטואלטיקה ובסדרת אקו אולאה".

משפחת טלמון2

1 תגובה

להשאיר תגובה