חבר הנאמנים של עמותת גדולים מהחיים, הפועלת למען ילדים חולי סרטן, ערך השבוע בהיכל התרבות תל אביב את ערב הגאלה השנתי במטרה לגייס תרומות לטובת קרן הבריאות, למימון תרופות, ציוד רפואי וטיפולים שמחוץ לסל הבריאות עבור ילדים חולי סרטן. ערב הגאלה שהופק ע״י ברדוגו, החברה להפקת אירועים בבימוי תמי טיש, עמד השנה בסימן "מחווה ללהקות הגדולות של המוסיקה הישראלית" ולקחו בו חלק האמנים מוקי, יובל דיין, עידן עמדי, קרן פלס, רותם כהן, עברי לידר אברהם טל. את הערב הנחו יעל בר זוהר וקובי מחט.

אברשה ויהודית בורשטיין (Large)

שבוע שעבר התקיים מפגש של חברת דג-און, עם השגריר האוסטרלי בישראל- כריס קנון בקיבוץ מעגן מיכאל, להיכרות עם דג הברמונדי המכונה "הלוקוס האוסטרלי". דג הברמונדי שמקורו הוא ביבשת האוסטרלית, עשה עלייה לישראל וגדל בקיבוצי מעגן מיכאל וניר דוד. באוסטרליה, הברמונדי הוא הדג הפופולרי ביותר ונחשב לדג שולחן אייקוני נערץ. המפגש כלל סיור במכון הימי של דג-און, הסבר על תהליך הפיתוח והרבייה של דג הברמונדי וארוחת שף יוקרתית על טהרת דג הברמונדי בקיבוץ מעגן מיכאל. במפגש השתתפו גם גיא אלון מנכ"ל חברת דג-און ומומחה בגידול דגים, ירון סיטון מנהל שיווק דג-און ובועז גינזבורג הביולוג הראשי של דג-און.

1רשת המשביר לצרכן פתחה מחדש את הסניף בקניון איילון ברמת גן המשתרע על 1000 מ"ר, עם דגש רב על מותגים בינלאומיים. רמי שביט וכל הנהלת המשביר לצרכן הגיעו להשקת הסניף החדש, כאשר שביט מתקין המזוזה בכניסה לסניף, גוזר את הסרט ומשם טס היישר לאילת. באירוע ההשקה ציין שביט כי בימים אלה עובדת הרשת על שיפוץ חלק מסניפיה והענקת הקונספט החדש. בסניף הושקעו 10 מיליון ₪ והוא יציע ללקוחותיו את מגוון המחלקות ואת מיטב המותגים המובילים MORGAN מורגן, PUNT ROMA פונט רומא, PROMOD פרומוד, TRRUCO טרוקו, DEVRED דברד GEOX ג'אוקס.

2

מרצ'לו אינצ'ליני מנכ"ל חב' "פרנצ'י נדל"ן", מהספונסרים של קבוצת הכדורסל "מכבי ת"א" ויועץ הנדל"ן של הקבוצה, היה בין הראשונים שהוזמנו לרדת לפרקט, מיד בתום משחק הכדורסל בין קבוצת מכבי ת"א להפועל חולון, לבחירת אלופת ישראל בכדורסל לשנת 2018, ולהחזיק את צלחת האליפות של מכבי ת"א אלופת ישראל בכדורסל. בתמונה: מרצ'לו אינצ'ילני ונוריס קול.

3

חברת האופנה רנואר מציגה שיתוף פעולה ייחודי מסוגו בפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים המתקיים בתל אביב, בו מופנה זרקור לשילוב שבין קולנוע לאופנה. ערב הגאלה נפתח עם תערוכת צילומים בו הוצגו הפקות אופנה מסצנות מוכרות בעולם הקולנוע, על פי חזונם האישי של צלמים וסטייליסטים מובילים בישראל. את הערב אירחו יוסי ברוש ואשתו רוית ברוש מבעלי קבוצת רנואר, סרג' דרעי מנכ"ל קבוצת רנואר, מישל תמיר סמנכ"ל השיווק של קבוצת רנואר, רון קאהן מנהל הקריאייטיב של הקבוצה ואפרת עזר מוסלי מנהלת השיווק של רנואר. לתערוכה הוזמנה אורחת הכבוד מורן אטיאס, שהגיעה היישר מלוס אנג'לס. עוד סיירו בתערוכה הפרזנטורים: יהודה לוי, גפן ברקאי ויעל שלבייה, הצלמת והסטייליסטית תמר קרוון, אשת העסקים ורד רוזן, בעלי אימג'ין מדיה אבי בר ועוד.

Photo by: Eliran Avital

מי שהופתע לפגוש את אבי ברססט מנכ"ל הולנדיה, על תקן מוכר בדוכן בשבוע הספר העברי, יכול להירגע. ברססט חילק חתימות לספרו החדש "NAP – סוד השינה המושלמת", אשר מצטרף לספר 'לילה טוב במתנה', שיצא לאור לפני כשנתיים, תורגם לאנגלית וזכה להצלחה גדולה בארץ ובעולם. ברססט הוא מומחה עולמי בתחום השינה, החוקר את עולם השינה מזה למעלה מ- 30 שנה, ומתעדכן בכל המחקרים העוסקים בחשיבות השינה, למהלך יום תקין ולאורח חיים בריא. הוא גם מרצה על כך בפורומים שונים, בעולם אליהם הוא מוזמן מתוקף היותו מנכ"ל חברת הולנדיה, המתמחה בהנדסת שינה. הספר עוסק במשבר השינה המודרני, הנזקים שנגרמים בגללו, הבנת היתרונות של ה NAP והדרך הנכונה לקיים אותו. בין השאר סוקר הספר גם את הרגלי ה- NAPPING של גדולי העולם וציטוטים שלהם.

5

השבוע התכנסו עובדי הבנק הבינלאומי בהאנגר 11 בנמל תל אביב, למופע "קולולם", במסגרת חגיגות ה-70 למדינת ישראל. זהו מיזם מוזיקלי חברתי, שהוקם על מנת להפגיש אנשים, גברים ונשים מכל גווני הקשת החברתית בישראל דרך מוזיקה. אלפי הבנקאים שהתכנסו, יחד עם נציגי הגופים והעמותות עימם הבנק מנהל קשר שוטף במסגרת הפעילות של תרומה לקהילה ובני הנוער הפועלים בגופים אלה, שרו את השיר "מחוזקים לעולם", עם המבצע המקורי של השיר הזמר אברהם טל. הגיעו מנכ"לית הבנק סמדר ברבר-צדיק והסמנכ"ל יוסי לוי, אשר באו לשבח את הופעתו של אברהם טל מאחורי הקלעים. בתמונה: המנכ"לית הבינלאומי סמדר ברבר-צדיק, הזמר אברהם טל וסמנכ"ל הבנק יוסי לוי.

6

את ארוחת הבוקר של יום א' השבוע באולפן שידורי רשת ברמת החייל, במסגרת פינת הקולינריה של "העולם הבוקר" , עם צמד המנחים אברי גלעד ומיה זיו –וולף, הגיש השף ראיף דעבוס ממנרה לודג'. השף הגיע בעלות השחר לאולפן, עם סמדר לסרי מנהלת השיווק ונסטיה מנהלת הלודג', וביחד דיגמו שולחן מרהיב לתפארת צוק מנרה, החוגג השנה 20 שנה להיווסדו. שף דעבוס הציג ארוחת הבוקר דשנה והמגוונת,  עם תפריט חוצה גבולות המשלב מטעמים מהמטבח הלבנוני, הסורי, הדרוזי והישראלי. בתמונה: שף ראיף דעבוס עם אברי גלעד ומיה זיו וולף.

7

סלקום tv ערכה השבוע פרמיירה חגיגית, להשקת הפקת המקור של החברה: סדרת הטלוויזיה "משיח", סדרה ישראלית מקורית חדשה בשיתוף קשת, במעמד שר התקשורת איוב קרא ובמעמד יו"ר סלקום עמי אראל, מנכ"ל קבוצת סלקום ניר שטרן, סמנכ"ל השיווק יוני סבג, סמנכ"ל הטלוויזיה והתוכן יניב גרינולד. הפרמיירה נערכה בהשתתפות כוכבי הסדרה: אודי כגן (משיח), דאנה איבגי, אבי קושניר, עמית איצקר, דני אבנעים ונטשה מור. אירוע הפרמיירה עוצב כולו בצורה אותנטית כ"אורחן" של משיח: אוכל חם, שולחנות עגולים עם מפות, דוכנים עם פסטלים וכיבוד ברוח שנות השמונים. שחקני הסדרה הופיעו לבושים על פי הדמות שלהם בסדרה, ושיחקו את הדמות במהלך האירוע. במהלך הפרמיירה הוקרנו שני פרקי הבכורה של הסדרה. כל 12 פרקי הסדרה יעלו לשידור במלואם לצפיה ברצף בסלקום tv ב- 24.6.18. הסדרה גם תעלה לשידור בקשת בהמשך השנה. הסדרה הופקה ע"י ליאת בנאסולי הפקות. בתמונה מימין: עמי אראל יו״ר סלקום, אודי כגן, שר התקשורת איוב קרא, מנכ"ל סלקום ניר שטרן, דאנה איבגי ואבי קושניר.

8

כמאתיים וחמישים אורחים מבכירי תעשיית ההיי-טק הישראלית גדשו בשישי האחרון את אולם הטראסק בת"א, לבוקר שכולו אחוות היי-טק, אנשים, מחשבים ונמרים. הסיבה: הוקרה לפועלו של "פלי הנמר", יזם ומנהיג קבוצת "אנשים ומחשבים", על עשייה נמרצת מזה כמה עשורים לקידומה של תעשיית ההיי-טק המקומית וחגיגות ה 70. רגע השיא נרשם כשהיזם דב מורן, ממציא הדיסק און  קי ומייסדה של חברת MSystem שנמכרה לסאנדיסק במיליארד דולר, הגיש לנמר תעודת הוקרה מודפסת על לוח ענק, על מפעל חיים מטעם התעשייה. התעודה חתומה בחתימות אישיות על ידי עשרות מנכ"לים,  מנמ"רים ובכירים ובהם גיל שויד – צ'ק פוינט; בן פסטר – בעלים ומנכ"ל קבוצת אמן; אודי לוינשטיין – סמנכ"ל מלאנוקס; אורן שגיא" – מנכ"ל סיסקו ישראל;  איילה חכים – סמנכ"לית בנק מזרחי טפחות, סתווית נבון – מנכ"לית סאפ ישראל; שי ורדי – סמנכ"ל קבוצת ישראכרט; אל"מ מיל. רונן זרצקי – יועץ בכיר ועוד. בתמונה משמאל: היזם דב מורן מעניק לפלי הנמר תעודת מפעל חיים.

Tomer Foltyn Photography | www.TomerFoltyn.com

שר המדע והטכנולוגיה ח"כ אופיר אקוניס ומנכ"ל משרדו מר פרץ וזאן ביקרו לאחרונה במרכז המחקר והפיתוח של רשת "אורט ישראל", שם נפגשו עם מנכ"ל אורט ישראל צביקה פלג והנהלת הרשת. במסגרת המפגש הציגו מייסדי חברת Open Valley המנוהלת ע”י יוסי אקרמן נשיא ומנכ”ל אלביט לשעבר, ואופיר דובובי מייסד חברת קמינרי ואסתר ברק לנדס, פרויקט חדשני בשיתוף פעולה עם מרכז המחקר של "אורט ישראל", שמטרתו עידוד היזמות בקרב תלמידי הרשת.

10

השבוע התקיים אירוע סוף שנה של  מועדון I.W.C  – ארגון  נשות הדיפלומטים בישראל, שנשיאתו היא אשת שגריר הולנד הגב' לואיס בשחור פלג. חיים זר סמנכ"ל GIGI מעבדות קוסמטיקה, שהשתתף באירוע שהתקיים במלון "הרודס" בהרצליה, העניק לנשות השגרירים והדיפלומטים ונשות העסקים שהוזמנו, את  מוצר הדגל של המותג, שהינו קומפלקס חומצה היאלורונית 3D. במסגרת האירוע הנשים נהנו מארוחת צהריים מפנקת, והרצאות בנושאים שונים.

11

השבוע התקיים במשרדי הנהלת מזרחי-טפחות טקס הענקת פרסים של פעילות "עסק עם ערך". במסגרת הפעילות, הבנק וקרן IVN העניקו פרסים כספיים ליוזמות עסקיות-חברתיות ייחודיות, זו השנה החמישית ביניהם עמותת "אני שלישי", "חרדים לקצב", "כלי קאסו" ו"נערי האור". בטקס השתתפו מנכ"ל הבנק אלדד פרשר, סמנכ"ל ומנהלת חטיבת משאבי האנוש בבנק ריטה רובינשטיין, מנכ"ל  IVN מיכל זימלר, ומנהלת קרן הסיד ב-IVN קרן ההשקעות החברתית ורדה שוהם, וכן נציגי העמותות הזוכות.

12

ערן סייג מנכ"ל ובעלים של סמגל מטבחים ואלעד סייג מנכ"ל ובעליו של סמגל אלקטריק, השיקו השבוע את קולקציות המטבחים ומוצרי החשמל המתקדמים בעולם המטבחים לשנת 2019. ההשקה נערכה בסניף סמגל ראשון לציון, והוזמנו אליו צמרת אדריכלים, מעצבי פנים ומנכ"לי חברות עיצוב ואדריכלות. במהלך הבוקר שכלל בופה עשיר, סקרו האורחים את מגוון הדגמים. לאחר מכן, נערכה במקום סדנת ברוסקטות מטוסקנה שעליה ניצח השף ארן ברנדר, במהלכה האורחים למדו על קליית לחם, צליית עגבניות בתנור, שימוש בגבינות ושילוב של חומר טרי לצד מבושל בצורת הגשה יצירתיות.

13

הזמר יהודה פוליקר הגיע לקניון עזריאלי גבעתיים, ושם פגש את אילן ג'רבי מנכ"ל הקניון. השניים החליפו חוויות משותפות, על החנויות האהובות עליו בקניון, והמשיכו לשבת על כוס קפה.

14

הדוכן של מדיה 10, הוצאה לאור בבעלותו של דורון קריספין, אשר שפרצה לתודעה שלנו בשנים האחרונות עם ספרי רב מכר של מיטב המנטורים של ישראל, היה הומה אדם לרגל שבוע הספר העברי. בין מבקרי הדוכן ניתן היה לזהות את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט,  השחקן ליאור אשכנזי, הדוגמנית האתיופית שני מששה שהגיע לחתום על ספרה החדש 'היופי בשוני', ספר ילדים שכתבה, הרב הראשי ישראל לאו ,יעל ארד , מגישת חדשות תמר איש שלום ובעלה נדב אייל , סער פיינשטיין מהאח הגדול ועוד.

15

נשיא בורסת היהלומים הישראלית יורם דבש, גייס את חברי בורסת היהלומים לטובת הקמת המרכז הלאומי לפצועי צה"ל בשיבא. חברי הבורסה תרמו סכום של כ-  1,000,000 שקלים. ההכרזה על התרומה המיוחדת התקיימה בערב הגאלה החגיגי של אגודת ידידי שיבא, שהתקיים השבוע ולקחו בו חלק 1100 ידידים ותורמים מכובדים מארץ ומהעולם, נציגי הממשלה והכנסת ונציגים בכירים ממשרד הביטחון וצה"ל. הערב התחיל בקבלת פנים חגיגית שכללה קוקטייל חגיגי וארוחת ערב מפוארת. לאחר המינגלינג פתח את הערב מנכ"ל המרכז הרפואי שיבא -תל השומר פרופ' יצחק קרייס. אחריו ברכה ורד גרינבוים מנכ"לית אגודת הידידים. עם תום הברכות נהנו כולם מהופעתה של הזמרת היוצרת קרן פלס, שאירחה את חברתה הטובה מירי מסיקה להופעה מחממת את הלב.

16

המספנה של המרינה בהרצליה, אשר בדרך כלל רגילה בעגינה של יאכטות וסירות, זכתה לאורחת יוצאת דופן ויוקרתית במיוחד על ארבעה גלגלים בסוף השבוע האחרון. ברק כהן מנהל חטיבת במוו בדלק מוטורס, ורועי קליימן מבעלי סטרים יאכטות, השיקו במרינה הרצליה בסוף שבוע את הבמוו i8 רודסטאר ואת סירת TECHNOHULL החדשות. בין הנוכחים בארוע היוקרתי חובבי מכוניות וסירות: שחר שמש מנכ״ל דלק מוטורס, יורם מזרחי משנה מנכ״ל דלק מוטורס, איתי זינגר ואורי אידן השותפים של קליימן ומבעלי סטרים יאכטות, גיל רושניק מנכ״ל אלקטרה נדל״ן, אסי וטובי שמלצר, רוני ואלונה קליימן (הוריו של רועי), האדריכל אילן פיבקו, ניר שרצקי מנכ״ל איתוראן ואשתו גלית פרבר, אור סוויד, שרון ויוסי פרשקובסקי, צחי ועידו חג׳ג׳ בעלי השליטה בקבוצת חג׳ג׳ ולי זיו סמנכ״לית שיווק פרויקט Port TLV של קבוצת חג׳ג׳.

מרינה - רהב

רשת החנויות Spices (ספייסז), המציעה חוויה קולינארית המשלבת טעמים, ריחות וצבעים, מוסיפה להתרחב ומשיקה את הסניף ה- 8 של הרשת במתחם העסקים החדש 'מבנה', רחוב הפלד 7, חולון. הסניף, אשר בפתיחתו הושקעו כמיליון שקלים, ישמש כסניף outlet של הרשת, ויציע לקהל הלקוחות מגוון רחב של מותגים, מוצרים וחומרי גלם איכותיים ומקצועיים בתחום הבישול והאפייה, זאת במנעד רחב של מחירים ומבצעים. Spices outlet חולון משתרע על פני שטח של כ – 300 מ"ר, ומעוצב על פי הקונספט הקיים בכל סניפי spices בארץ.

18

חברת אל על וחברת לוט הפולנית חתמו בראשי תיבות על מזכר הבנות MOU לקראת חתימה על הסכם קוד שייר בין החברות, בפורום הכלכלי פולין-ישראל שנערך במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. במסגרת ההסכם יורחבו שיתופי הפעולה בין הצדדים, ותורחב רשת הנתיבים לטובת נוסעי אל על ונוסעי לוט. הטקס נערך בחסות השר לפיתוח אזורי צחי הנגבי והשרה הפולנית ליזמות וטכנולוגיה Mrs. Jadwiga Emilewicz. מזכר ההבנות נחתם ע״י יו״ר דירקטוריון אל על אלי דפס ומנכ״ל לוט Rafał Milczarski.

19

השבוע עמית קאופמן ומוטי בן אהרון מבעלי מתחם האירועים ג'ונה, אירחו את כנס פורום השנתי למנהלות רווחה ומשאבי אנוש בג'ונה במלון ווסט לגון, בהנחיית גיא זהר, בהשתתפות ליאור כלפון, סאבלימינל, מיומנה, מורן מזור, תומר דודאי ומושיק גלאמין . הבנות נהנו מארוחת בוקר מול הים והרצאות מפי איילה ביאליסטוק מומחית לשיווק ,קרן ליטני מומחית לעולם העבודה, שרגא ברוש נשיא התאחדות התעשיינים וליאת צימרינג מIBM- מנהלת פורום פרט ורווחה ופאנל מנהלות רווחה, בהנחיית ד׳ר גדי רביד דיקן בי׳ס למנהל עסקים.

20

תחרות שמן הזית הטוב ביותר בעולם TERRAOLIVO 2018 התקיימה בסופ"ש האחרון במלון "קראון פלזה" ירושלים. כ-500 סוגים וזנים שונים של שמן זית הוצגו בתחרות, אליה הגיעו אנשי עסקים מהעולם ושפים מובילים מ-18 מדינות, כאשר על הכל מנצח איש העסקים ומפיק האירוע אייל חסון, מנכ"ל המלון חמי גור, לצד השף אסף מישקובסקי, השף הראשי של רשת בתי המלון קראון פלזה ואורח מיוחד הישר מברזיל, השף מרסלו בעל מסעדה מעוטרת בכוכבי מישלן. התחרות התפרסה על פני יומיים, כאשר הזוכה הוא שמן ישראלי מצפון הארץ, שנה שלישית ברציפות. בתמונה מימין לשמאל: אסף מישקובסקי, חמי גור, השף מרסל.

151330 - נעלי סקופ לנשים צילום עמירם בן ישי מחיר 74.90 שח

כמה שעות אחרי  שנחתה מורן אטיאס בישראל, לרגל ההכנות לחתונת אחותה  שני, היא קפצה לאולם התצוגה של אופל בתל אביב, ואספה רכב מדגם אסטרה, שילווה אותה לכל שהותה בישראל. מורן קיבלה תדרוך קצר ונסעה לדרך. בתמונה: מורן אטיאס ודורון אלטבר, מנהל סניף אופל תל אביב.

22

בסופ"ש האחרון התחתנה אלינור נמרודי בתו של איש העסקים עופר נמרודי, עם בן זוגה אור בביתו של אביה בסביון. יניב אוחנה מאלפא מיוזיק היה ה-DJ  שנבחר לנגן בחתונה זו, לאחר שישב עם האבא עופר נמרודי שעות ארוכות כדי להכין את המוסיקה לחתונת בתו.

23

ביום רביעי הושק פסטיבל היין האורבניby American Express  Vinum TLV ברוטשילד 1 בתל אביב, שכלל הופעות חיות, מנות פסטה מגוונות, יין וגבינות. בפסטיבל ניתן להבחין ביקבים ותיקים לצד יקבי בוטיק מסקרנים כמו: טפרברג, אורטל, 1848, רמת הגולן, ברקן ועוד. בין המשיקים נראו: ארנון תורן מנכ"ל קניוני עזריאלי, עופר ירום מנכ"ל  AZRIELI.COM , אלי שגיב מנכ"ל לוריאל, איש העסקים רוני מאנה, מושיק גלאמין מגיש הטלוויזיה, נדב בורנשטיין מנחה "חיי בלילה", שלמה נחמה מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר, שחר פאר ובן זוגה אילון רם ועוד.

שחר פאר

 

מיכאל חן, מהספורטאים המוטוריים הבכירים בישראל, בעל ניסיון רב בתחרויות בארץ ובעולם, מתחדש ברכב תחרויות חדש. הרכב מתוכנן להשתתף בשלושה מירוצים באירופה השנה, הראשון בסוף יולי הקרוב בפורטוגל. הרכב יעבור טיפולים ושדרוגים בסדנת jiplandia אחד הספונסרים של חן. בין הספונסרים הנוספים ניתן למנות את "סופר ג'יפ"  וקבוצת מוסכי השלושה, "נענע מערכות גז","שי רושו שירותי שמירה", "אאוטבק טכנולוגיות", יבואן פוקס הרישמי, מצברי מוטלו חיים שמעוני סחר וסדנת ג'יפלנדיה מפורטוג,ל הספונסר הפורטוגלי הראשון של חן.

24

השבוע נערכה בהיכל מנורה תל אביב הופעתם של הרכב ארבעת הטנורים IL DIVO, כחלק מסיבוב הופעות עולמי, לרגל צאת אלבומם החדש, וחגיגות 15 שנה להקמת ההרכב שחובר ע"י המפיק סיימון קאוול. המסע עובר בכל היבשות: אירופה, אוסטרליה, ארה"ב והמזרח התיכון. לאחר שהתרגשו בסיור שערכו בירושלים וברחבי הארץ, והעלו תמונות מביקורם בטוויטר וברשתות החברתיות, עלו לבמה ביצעו שירים מאלבומם החדש, שעומד לצאת וכן להיטים מהאלבומים הקודמים. ארבעת הטנורים פלירטטו עם קהל המעריצים, שהגיעו מכל הארץ, שאהב מאד את המופע. בסיומו הודו IL DIVO  לקהל על החוויה הרוחנית וההתרגשות שגרמה להם ההופעה בארץ, והודו שהם שמחו שהכלילו בפעם הראשונה את ישראל בסבב ההופעות העולמי שלהם. את המופע הביאה לארץ חברת ההפקה .EGOeast

25

בסוף השבוע האחרון התקיים אירוע השקה חגיגי של הקליניקה "ענייני עיניים" ברעננה, בבעלות האופטומטריסט איוון הר, אופטומטריסט קליני מהבכירים בישראל, אשר כלל חגיגה כפולה: גם מעבר לקליניקה החדשה והמתקדמת, וגם היותה הקליניקה היחידה באזור השרון עם מכשיר ה-  i.Profile®plus המתקדם ביותר של חברת ZEISS  הגרמנית. באירוע נכח סמנכ"ל השיווק של קבוצת לפידות מר בועז להב, היבואנית הבלעדית של מותג העדשות הגרמני ZEISS  לישראל. הגיעה גם עו"ד סימה פרי, ממלאת מקום וסגנית ראש עיריית רעננה.

26

קהילת הבריאות הדיגיטלית של חיפה, הפועלת כמיזם משותף של המכון הישראלי לחדשנות והחברה הכלכלית חיפה, הולידה שיתוף פעולה ראשון מסוגו, של ארגוני הבריאות הדיגיטלית בעיר הניקרא Haifa Health Talks. מדובר בסדרה של מפגשים מעוררי עניין והשראה, בהשתתפות  טובי הרופאים, אנשי אקדמיה, יזמים וסטרטאפיסטים, רגולטורים המשוחחים על האופן בו הרפואה משתנה לתוך העולם הדיגיטלי. המפגש החמישי, בחסות פיליפס", נערך השבוע בפאב הבארקי בחיפה, ועסק בנושא "האם הבינה המלאכותית תחליף את הרופאים". באירוע ייחודי זה השתתפו: ד"ר אפרת שפר נשיאת PHILIPS ישראל, פרופ' נתן פלד ראש המועצה הלאומית לדימות רפואית ןמנהל המחלקה לרדיולוגיה בי"ח "כרמל", והנחה את הדיון  פרופ' שיזף רפאלי, ראש המכון לחקר האינטרנט באוניברסיטת חיפה. קדם לדיון סבב מהיר של הצגת שלושה מיזמים העוסקים בפתרונות מבוססים בינה מלאכותית ברפואה. עוד נשא דברים באירוע אור שחף, מנכ״ל החברה הכלכלית לחיפה, שדיבר על חשיבות בניית הקהילה לחיזוק האקו-סיסטם בתחום מדעי החיים בעיר.

27

רפי סלהוב בעלים ומנכ"ל חברת רשפים ומיכל נוף, מנהלת השיווק, קיימו אירוע אינטימי להשקת הפרויקט "דלת בחתימה אישית" במסעדת סיטארה בת"א. במסגרת הפרויקט הייחודי 12 אדריכלים ומעצבים מובילים, אשר נבחרו בקפידה, עמדו באתגר לעצב דלת כניסה בה מוטבעת נקודת מבט עיצובית וייחודית על פי טעמם וסגנונם האישי, מתוך ההבנה כי המפגש עם דלתות הכניסה מצריך התייחסות מיוחדת בחיבור של עיצוב חלל המקום. באירוע נכחו האדריכל יואל יושפה והמעצב והמרצה יובל סער, נציגי צוות השופטים של הפרויקט, והוצגו הדמיות ותהליכי העיצוב מעבודתם של  האדריכלים והמעצבים לפרויקט, ביניהם: דנה אוברזון, עדי סמט, ריקי קורי, מיקלה סימונה, שירלי דן, לירן בן איבגי, צביה קזיוף, ניצן הורוביץ, אושיר אסבן, אורלי דקטר, ארז חייט וליעד יוסף. ההדמיות יודפסו לתמונות ויוצגו באולם התצוגה של רשפים, ובחודש הבא צוות השופטים יכריז על 3 הדלתות הנבחרות, אותם ייצרו במפעל רשפים, והם יימכרו תחת שם וחתימת המעצב.

28

האירוע השנתי של עמותת אור למשפחות: "בכבוד אחי", ל-350 אבות ואחים שכולים, נערך במלון דן פנורמה בתל אביב, בנוכחות עירית אורן גונדרס  מייסדת העמותה, משה אדרי יושב ראש אגודת הידידים, ח"כ מיקי לוי, הדסה פתאל, איזי שרצקי, פרופסור מאיר חת, ליאור חיימבוץ, אלעד שטוקמן, קובי אושרת, קורין אלאל, אריק זאבי, חדווה עמרני ועוד. 5 אחים שכולים השתתפו בפאנל ביניהם אליאסף פרץ בנה של מרים פרץ. המשפחות נהנו מסבב תחנות חווייתיות מעצימות ומחזקות: טיפולי מסאג', סדנת מתופפים, סדנת שוקולד,  סדנת יין וליקרים ועוד. בתמונה: עירית אורן גונדרס, אלעד שטוקמן ומשה אדרי.

29

טלי זליכה (חברה בקרן אריה יהודה), ארחה בשבוע שעבר עשרות נשות אריה יהודה ישראל, שהתכנסו במלון ווסט לגון היפה שבנתניה. הנשים האזינו לסיפוריהן של 2 אמהות לילדים עם צרכים מיוחדים, ושל בחורה אמיצה עם מוגבלויות ששיתפו את הנוכחות בחשיבות הפרוייקטים בהן תומכת הקרן, שנתנו להן כלים להתגבר על המכשולים הקשים שעמדו בדרכם, ולהגיע להישגים מעוררי השראה. בתמונה: טלי זליכה וסיגל בר-און.

30

בשבוע שעבר נפתחה תערוכה של האמנית יעל וקסלר בגלריית ZOA TLV בבית ציוני אמריקה. את הערב פתחו קונסול רומניה בישראלי מר מירצ'ק קיטיק. מנכ"ל בית ציוני אמריקה עמיחי לבנשטיין, אספנים ואנשי אמנות רבים פקדו את האירוע. יעל, יתומת צ'אוצ'סקו  ילידת רומניה, היא סיפור נדיר של אימוץ שהצליח בישראל. האמנות הפכה את חייה לטובים יותר, והיא התגברה על מהמורות רבות בחייה.

31

בשבוע שעבר התקיים במוזיאון מורשת יהדות בבל באור יהודה "שבוע הספר" ובו סופרים ממוצא עיראקי הציגו את ספריהם לאורך השנים. הגיע גם הסופר הצעיר יונתן צדיק שהציג את ארבעת ספריו "המסע של מרטין מקורדובה", "מיומנה של ניצולת סלבדור", "הסיפור שלא נכתב" והספר הידוע "בחזרה אלי" בהוצאת ספרי ניב. מי שהפתיעה בבואה, הייתה מלכת היופי של עיראק שרה עידאן המפורסמת, שהוחרמה בארצה לאחר שהצטלמה עם נערת היופי של ישראל לשנת 2017.

32

ד"ר להבית אקרמן, בעלת רשת מרפאות פרטיות לאסתטיקה רפואית, החליטה לעשות מעשה למען תוצרת כחול-לבן בעוטף עזה וביישובי הדרום, הגובלים על רצועת עזה. במסגרת זו רכשה מאות יחידות של מוצרי טיפוח מבית חרושת הממוקם בישוב נתיבות שבדרום, אותם היא מעניקה במתנה לכל המטופלות שלה.

דר להבית אקרמן ומוצרי טיפוח המיוצרים בדרום צילום יחצ 1

בערב יום ראשון בילו מיטב הסלבס ואושיות האופנה באירוע הכי סטייליסטי ונחשק: שיק ושוק. האירוע כלל קוקטייל מפואר לצד מנות פינגר פוד ולצד המוזיקה מהסרט "אושן 8" שהוקרן באירוע. מה שתפס את עדשות המצלמה בעיקר הוא קיר המזוודות של חברת אמריקן טוריסטר, עליו התנוסס כריסטיאנו רונאלדו שאיתו כולם רצו לתפוס תמונה.

ירדן הראל באירוע שיק ושוק 17.6.18 שבו אמריקן טוריסטר נותנת חסות צילום אסף לב

למרות החום של תחילת הקיץ, התכנסו השבוע אסתי גינזבורג וכ-40 אנשי צוות במלון נורמן בתל-אביב, לצילומי קמפיין סתיו של בית האופנה גולברי. גינזבורג עדכנה כי בשבוע הבא, לאחר סיום צילומי הקמפיין של גולברי, היא טסה עם  חברות להופעה של ביונסה בברלין. עוד סיפרה גינזבורג כי מיד בתחילת החופש הגדול מתכננת נסיעה משפחתית ראשונה של עם בעלה איש העסקים עדי קייזמן ושני ילדיה, לטיול ארוך באירופה.

עוד קצת איפוררגע לפני החופש הגדול, בכירי  רשת קפה גרג השיקו את תפריט הילדים והתינוקות לקיץ 2018. האירוע נערך בסניף הדגל גינדי TLV ת"א, שעוצב באווירת סיפורי אגדות מעולמם של הילדים. האורחים הקטנים נהנו מארוחת טעימות  המושתת על מטבח עשיר ומגוון, בניצוחו של השף הרשתי אלעד אמסלם.

מימין אוהד ארנרייך עם הדר פלמון והשף אלעד אמסלם צילום אלעד גוטמ (6)

תגובות

להשאיר תגובה