נעלי הנוחות האופנתיים של "ליידי קומפורט"

נעליים מאז ומתמיד הינן אקססוריז המשלים את הטוטאל לוק, והעונה בחרה רשת נעלי הנוחות "ליידי קומפורט", לתת מענה גם לנשים פאשיניסטיות הרוצות לאמץ לוק צעיר, בועט וטרנדי לצד אמירה אופנתית.

מגיל צעיר אני יודעת שאין תחליף לנעלי נוחות, ומתמידה בכך עד היום. וטוב שכך, כי ברגע שהנעלים שבחרת אינם מהאיכות הנכונה, הנזקים המצטברים הינם בכייה לדורות.

את נעלי הנוחות שלי אני מוצאת בכל עונה ברשת "ליידי קומפורט", אשר מזמן כבר מצליחה לשלב אופנתיות מירבית בקולקציות שלה, החל מנעלים ליום יום, ועד מגפיים קצרות וגבוהות, נעלים אלגנטיות לשעות הערב, ואף נעלי בית אופנתיות ובריאותיות. לכל מטרה אני מצליחה למצוא לי אצלם פתרון, ומי צריך יותר מכך.

השנה ניתן לראות בקולקציה שילובים מפתיעים במיוחד, כמו סניקרס מוגבהות בהדפסים מנומרים בשילוב פרווה, כפכפים נמוכים במראה סופר אלגנטי בטקסטורה של משבצות (פפיטה), בשילוב פפיונים המעניק קריצה אופנתית, עקבים בצבעי סילבר עתידניים, לצד מגפי בוקרים שהינם פריט חובה במלתחה.

בחורף הנוכחי שהיה קיצוני במיוחד, אי אפשר היה לצאת מהבית ללא זוג מגפיים כדי לצלוח את השלוליות שחיכו לנו בכל פינה. בליידי קומפורט מצאתי קולקציית מגפיים במגוון של סגנונות, קצרות וגבוהות, במגוון טקסטורות, המתאימות לג'ינס של שעות היום, כמו גם לשמלת מקסי רומנטית לשעות הערב.

בליידי קומפורט שהינו מותג הישראלי כחול לבן, תמצאו גם יבוא בלעדי של מותגי חו"ל cellini, Naturlizer, Vlizzano, Bezees, Bimodex, Arcopedico לצד מותגים בינלאומיים, מברזיל, ספרד, איטליה, סין וארה"ב, המזוהים עם נוחות ואיכותיות.

ברשת הפונה לכל הגילאים והמידות, יש מענה כמעט לכל רגל, עם מיטב הטכנולוגיה והחדשנות בתחום ההנעלה, ועם דגש על עיצוב ארגונומי המותאם לכף הרגל, הכולל רפידות אנטומיות, המאפשרות נוחות מרבית למשך כל היום, בשל תמיכה מלאה לכף הרגל, עם רכות ויכולת לבלימת זעזועים, שבהחלט מקלים על תופעות כמו עייפות וכאבים.

חשוב לציין שאצלם ניתן להשיג נעלים ממידה 36-42, מידות שקשה למצוא בישראל במרבית החנויות.

נעלי ליידי קומפורט משווקות בפריסה ארצית של כ-120 נקודות מכירה מצפון הארץ ועד לדרומה, והמחירים: החל מ-99 ועד 378 ₪.

טל.שירות לקוחות: 073-2200000, והאתר: www.ladycomfort.co.il

 

 

 

תגובות

להשאיר תגובה