בחנוכה הקרוב אתם מוזמנים להתכנס במתחם קרקס פלורנטין המטופח בכפר הירוק, שם כבר מכינים לכם מופע חדש שמתעלה מעל לכל החושים. קרקס פלורנטין מציג לחנוכה את המופע 'חייזרים בקרקס', שנולד בארה'ב ומגיע אלינו לארץ בעיבוד מיוחד לקהל הישראלי. סיפור העלילה סובב סביב חבורה של חייזרים אשר מגיעה לבקר בכדור הארץ ופוגשת את ארתור – ילד מופנם שאוהב להסתכל בכוכבים. ארתור יוצא להרפתקה בעולם שלהם, לומד על סודות התעופה ופוגש במלכת החייזרים, בנוסף מחפשים החייזרים גם משאב טבע שנגמר להם בכוכב ומסכן את קיומם – המים .המופע הקרקסי משלב אקרובטיקה עם אלמנטים של תעופה, אש ומים, היוצרים התרחשות פנטסטית וראשונה מסוגה על הבמה.

במופע מובטחת לכם חוויה יוצאת מגדר הרגיל עם כניסה לאוהל קרקס מסורתי (כמו באירופה) בליווי מוזיקה, אורות ודקורציה מהפנטת, הזדמנות לפגוש חלק מהדמויות לפני המופע ולהתרשם מאינסוף האלמנטים.

בזכות האג'נדה הירוקה של קרקס פלורנטין המופע אינו משלב חיות, על מנת לשמור על החיות ועל הסביבה ולכן האלמנטים הקרקסיים מתבססים על משחקי תאורה, סאונד ייחודי, מופעי אש, בריכה מיוחדת שהוקמה על הבמה, משחקי אולטרא סגול? ועוד. בהפסקה של המופע, תוכלו ליהנות משפע של דוכני אוכל ושתיה לכל המשפחה בטעמים שילדים אוהבים, לצד דוכני אלמנטים זוהרים בחושך ומשתלבים היטב ברוח המופע ודוכן ייחודי לממכר אבזרי קרקס וציוד ג'אגלינג.

%d7%a8%d7%95%d7%9e%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%99%d7%a9%d7%95%d7%a7-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%a9%d7%9a-2

אורך המופע 78 דקות (עם הפסקה) שעות תחילת המופע נעות בין 10:00-15:00.

מחירי הכרטיסים:

טריבונות 79 ₪, כרטיס משפחתי (4 נפשות) 249 ₪

* לרוכשים כרטיסים עד ה-15 בדצמבר מובטחת הנחה על כרטיסים בטריבונות -? 69 ₪!

בימוי: ניר דב קפלן,

עיצוב תנועה : רומנה לאונידובה.

משתתפים: ביירון טולי, בוגדן סופר, אלי חנימוב, שילה טולדנו,? רומנה ליאונידובה, ניר קפלן, דנלו קרבשנקו, חן אבר ומיה סגל.

מוזיקה מקורית : ולנטין לזר,

תפאורה: חן בכר .

תגובות

להשאיר תגובה