מתנות קטנות

בעקבות משבר הקורונה נאלצות חברות רבות בישראל ללמוד במהירות כיצד להתמודד עם המצב החדש, לשנות מודל פעילות ולהתאים עצמן לדרישות וצרכי הציבור בימים אלו – BUYME, פלטפורמת המתנות החווייתיות הקימה קטגוריה ייעודית המאפשרת להעניק מתנות עד הבית, מרחוק. אירית גולדברג, סמנכ"לית שיווק BUYME: "הבנו שיש צורך בהתאמה מיידית של המצע שלנו ללקוחות והקמנו במהירות קטגוריה המאפשרת לקהל לקוחותינו לרגש את היקרים להם, גם אם מרחוק"

ההנחיות החדשנות שמתלוות לקורונה מאלצות את החברות השונות במשק להסתגל למצב חדש ולהתאים את עצמן, באופן זמני, למה שזקוק ודורש הציבור בימים אלו. בעקבות ההנחיות החדשות, חברות רבות במשק נאלצו להטמיע במהירות "שינוי מסלול מחדש" ולשנות מודל פעילות המתאים למציאות החדשה והמאתגרת איתה אנו מתמודדים כעת ומציעות לעשרות ומאות אלפי לקוחותיהם חלופה שתואמת את המצב. כך,  הקימה פלטפורמת המתנות הדיגיטלית BUYME קטגוריה ייעודית חדשה, "מתנות עד הבית" באמצעותה ניתן להמשיך ולשמח את המשפחה, החברים והאהובים שלנו, מכל מקום ובכל מקום. 

בעוד שבשגרה המתנות הפופולאריות ביותר כוללות השתתפות באירועים חברתיים מרובי משתתפים כמו סדנאות קבוצתיות לבישול או יצירה, וכן נופשים שונים וחוויות קולינאריות במסעדות שף, על רקע השינויים בחבו בחברה להגיב מהר ולייצר הזדמנויות נוספות לרגש את היקרים לנו מכל, רק מרחוק. בקטגורית 'מתנות עד הבית' ניתן למצוא מתנות וחוויות לכל אירוע ולכל נושא. היא כוללת למעלה מ-50 בתי עסק (כאשר מידי יום מצטרפים ספקים חדשים) וכ-100 מתנות שונות אותן ניתן להעניק מכל מקום וליהנות מהן גם כשנמצאים בבית. הרעיון המרכזי שעמד לנגד עיניה של BUYME הוא הענקת מתנות וחוויות שכל אחד מבני המשפחה או החברים, יוכל לממש בין כותלי הבית עצמו. את המתנות אפשר לתזמן למועד ההענקה הרצוי, בצירוף ברכה אישית ותמונה מרגשת.

אירית גולדברג, סמנכ"לית שיווק BUYME: "בחיים יש דברים שהם מחוץ לשליטתנו ויש דברים שרק אנחנו נוכל להחליט לגביהם. עכשיו, יותר מתמיד, אנחנו רוצים להביע קרבה ודאגה ליקרים לנו למרות שאנחנו לא יכולים להיות שם לצידם פיזית. לכן, כאשר הקניונים סגורים ואין באפשרותנו לבלות במקומות הפנאי האהובים, הבנו שיש צורך בהתאמה מיידית של היצע המתנות שלנו ללקוחות והקמנו במהירות קטגוריה המאפשרת לקהל לקוחותינו לרגש את היקרים להם, גם אם מרחוק. זוהי זכות עבורנו להמשיך ולעשות הכול על מנת לעזור לכל אחד ואחת בישראל, לשמח את יקיריהם ולהעניק להם מתנות שיוכלו ליהנות מהן גם בזמן השהות בבית."

היצע מתנות עד הבית מאפשר התאמה מדויקת של כל מתנה לבן המשפחה או החבר שיקבל אותה. החל בקורסים מקוונים שמדריכים את הסבים והסבתות כיצד להשתמש בטכנולוגיה, עבור בשליחת ערכות יצירה לאחיינים או לחברים בעלי החוש האומנותי, קורסי בישול ואפייה דיגיטליים עם שפים מובילים לבני המשפחה שהם פודי'ז וכלה בשופינג אונליין ברשתות אופנה מובילות לגיסות הפאשניסטות. 

תגובות

להשאיר תגובה