כאשר מדובר בחברים הכי טובים שלנו אנו נהיה מוכנים להשקיע בהם את הטוב ביותר. וכפי שאנחנו לא מתפשרים על המזון שאנו מכניסים לפה כך גם בעבור אלה שאוהבים אותנו ללא פשרות – חיות המחמד שלנו. אז כפי שאנו דואגים לכלבים והחתולים שלנו לחיסונים, תספורות, שבבים ועד מגוון אקססוריז מדליקים כך גם עלינו להשקיע כאשר הדבר נוגע למזון שהם אוכלים.

חברת CONTIPET פה כדי להבטיח זאת. החברה מייבאת מוצרי מזון איכותיים לכלבים וחתולים והינה היבואנית הבלעדית של מותג המזון האמריקאי Core מבית Wellness. חברה ותיקה מאוד בשוק המזון לחיות מחמד המתמחה בפיתוח מיני מזונות איכות לבעלי חיים. צוות הפיתוח של החברה כולל דיאטנים, וטרינרים המתמחים בתחום המזון.

Core   מביא לחברינו ההולכים על ארבע, תזונה טבעית לגמרי המכילה רכיבי מזון היפו-אלרגניים וללא דגנים, חיטה, גלוטן, תירס, סויה, מוצרי חלב, חומרי צבע מלאכותיים, חומרי טעם וחומרים משמרים.

כמו כן, תהליך הייצור של מוצרי Core עשויים בדרך המונעת הכללת דגנים במזון ומסייעת להעלות את רמות החלבון והשומן, בדומה לנעשה בטבע. עוד עשירים המוצרים בפרוביוטיקה המגדילה את מספר החיידקים הטובים במעי ויוצרת סביבה נהדרת לספיגת חומרים מזינים.

על פי פילוסופיית חברת Wellness, מוצרי המזון של CORE נרקחו על פי ההבנה כי  כלבים וחתולים, בהסתמך על מוצאם הקדמוני, משגשגים על תזונה המורכבת בעיקר מבשר ולכן כל פורמולה מכילה ריכוז גבוה של חלבון מן החי באיכות גבוהה, כגון בשר, הודו או סלמון, בשילוב תערובת ייחודית של ירקות ומזונות בריאים, תוספים צמחיים וערכים תזונתיים גבוהים. כל זאת בכדי לספק את התזונה הטובה ביותר עבור חיות המחמד שלנו.

מוצרי ה-Wellness של Core נמכרים לכלבים וחתולים בוגרים וגורים ומגיעים בגדלים שונים בין 1.5 ל-10 ק"ג בטווח מחירים: 99-389 ₪.להשיג בחנויות המובחרות בלבד, לבירורים:http://www.contipet.co.il/about

תגובות

להשאיר תגובה