איפה קונים מתנות לסלבס כמו גל גדות, מנכ"ל שטראוס וביל קלינטון?

בעידן השפע, כשהכל זול וזמין אונליין, למצוא מתנה  שתצליח באמת לרגש , עשויה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד כשמדובר באנשים שראו הכל ויש להם הכל. אז מה הפתרון? מתנה אשר משלבת  באופן הרמוני את הפן האישי  – מה שנקרא CUSTOM MADE, ויוצרת סוג של קסם שמצליח לעבוד גם על האנשים המאתגרים ביותר.

עצרנו לשאול את מלי רוכמן, בעלת MD4U, חנות המציעה מתנות בהתאמה אישית, שסלבס מחבבים במיוחד, כמה שאלות. 

אם כבר הזכרנו את גל, קלינטון ומנכל שטראוס – אז מה הם קיבלו – את יכולה לגלות?

"מאמינה שכן, גל קיבלה לכבוד יום הולדת 30 מבעלה ספר מדהים ומושקע שמאגד את כל התמונות שלה מתחילת דרכה כדוגמנית ושחקנית ועד היום. מנכ"ל שטראוס, גדי לסין, קיבל לכבוד 25 שנה של עבודה בחברת שטראוס קופסה מלאה קופסאות גפרורים עליהן תמונות שלו מה25 שנים האחרונות, וביל קלינטון קיבל ממשפחת רבין במעמד טקס 20 שנה לרצח רבין, נר גדול עליו מוטבעת תמונה של רבין וקלינטון ומסר אישי על החברות בין המשפחות"

אז בעצם עיקר העניין הוא תמונות?

"לא רק, יש סקשן שלם של מוצרים עם מסרים, למשל אגוזים מכסף עם מסר "שתמיד תהיה חזק מבחוץ ובריא מבפנים" למשל קריסטל בצורת יהלום ענק עם המסר "את נדירה ויקרה כיהלום" האמת שנורא קשה להסביר את זה במילים והייתי שמחה אם היית מפנה ללינקים למוצרים כדי שיבינו על מה אני מדברת… אה ויש כמובן גם קטגוריה שלמה של תכשיטים"

מה מיוחד בתכשיטים?

"המצאנו קולקציה שמיוצרת מכתב היד שלך – את שולחת לנו משפט שכתבת בכתב ידך או למשל את החתימה שלך ואנחנו צורבים את זה בפליז ויוצרים מזה תכשיט ייחודי… גם פה כדאי להראות שרשרת לדוגמה"

איך את מסבירה את ההתלהבות וההתרגשות?

"בכל אחת מהמתנות מושקעת הרבה מחשבה, יצירתיות וייצור איכותי ולא מתפשר, ואני חושבת שיותר מהכל – כאשר מקבל המתנה נוכח להבין שמישהו טרח להכין לו מתנה ייחודית ממש עבורו, מתנה שאין שניה לה – יש תמיד התרגשות גדולה."

אז רק סלבס רוכשים אצלך? זה בטח יקר…

"ממש לא! יש לנו אתר שפתוח לכולם עם מגוון מחירים גדול, בו הרבה אנשים כמוני כמוך מוצאים פתרונות לימי הולדת, ימי נישואין ולכל החגיגות של החיים. המחירים נעים מ65 שח ועד אלפי שקלים כך שכל אחד יכול למצוא את הנישה שלו."

מוזמנים להציץ md4u.co.il

תגובות

להשאיר תגובה