הפריטים לחורף שחייבים בארון

חברת גרונדמן ושות', היבואנית הבלעדית של מותג הספורט המוביל UNDER ARMOUR בישראל, משיקה  לקראת החורף קולקצייה מרשימה ועשירה של ביגוד, נעליים, תיקים ועוד לגברים נשים וילדים.

הפריטים בקולקצייה משלבים את ה- DNA של המותג, הנשען על המסר כי כל מוצר של אנדר ארמור עושה משהו בשבילך והופך אותך לטוב יותר. כל הפריטים מיוצרים על פי קטגוריות וטכנולוגיות בלעדיות שפותחו ל – אנדר ארמור.

קטגורית Cold Gear –ביגוד המיועד למזג אויר קר במיוחד .

קטגורית All Season Gear –ביגוד המיועד לתקופות המעבר ולמזג אויר משתנה.

קטגורית Heat Gear –ביגוד המיועד למזג אוויר חם.

מכנס אלסטי מיוחד לריצה ומאפשר תנועתיות מירבית מחיר 240 שח ניתן להשיג ברשת גט פרו ובחנויות המובחרות קרדיט צילום יחצ (1)

בכל קטגוריה, ניתן למצוא מגוון סדרות של ביגוד המתאים לכל פעילות: חולצות אימון (קצרות וארוכות), טייצים, גוזיות, גופיות, , מעילי ריצה, מעילי רוח, אופנת ספורט של המותג ועוד.

כל פריטי הביגוד עשויים ומשלבים, בדים בטכנולוגיות ייעודיות, המזוהות עם המותג מזה שנים, ומתאימות לכל אימון ולכל מזג אויר, כמו:

  • ביגוד מבד המיועד למזג אויר קר במיוחד (סקי) – הבד מאפשר לשמור על טמפ' גוף חמה לאורך זמן.
  • ביגוד מבד המנדף זיעה בצורה מהירה. ביגוד זה קל יותר, נוח ונעים על הגוף.
  • ביגוד המתאים לאנשים הנמצאים רוב הזמן בפעילות וחשופים לשמש. לכן הבד עשוי בצורה צפוצה יותר המונע חדירה של קרני שמש.
  • ביגוד המציע שילוב של טכנולוגיית נידוף וזיעה גם בבגדי כותנה. הבדים מלשבים סיבי אלסטן השומרים על גמישות הבגד ועוזרים לתנועתיות בפעילויות השונות.
  • ביגוד עם פתחי אוורור במיקומים אסטרטגיים בגוף, השומרים על הגוף קריר יותר, יבש יותר וקל יותר לאורך הפעילות
  • ביגוד דוחה מים, המיועד למי לפעילות גם בימים גשומים.

מכנס אלסטי מיוחד לריצה ומאפשר תנועתיות מירבית מחיר 240 שח ניתן להשיג ברשת גט פרו ובחנויות המובחרות קרדיט צילום יחצ (4)

  • מעילים וז'קטים  נגד רוח עשוי ים בד קל ונושם, מנדף זיעה וריחות לחלוטין,  עם קפוצ'ון הניתן להתאמה, וצווארון גבוה לשמירה על חום הצוואר, ללא הגבלת תנועתיות. בנוסף  רפלקטיבי לנראות בחושך.

 

הביגוד מחולק לפי קטגוריות, סוגי פעילות ספורט וכן לשעות הפנאי.

חידוש נוסף לחורף 2016 המעצב של UNDER ARMOUR  שילב בקולקציה את הלוק הצבאי שמשתלט השנה על עולם האופנה ולא פסח על הקולקציה החדשה של החברה בה ניתן למצוא מעילים, סווצ'רים, חולצות, חליפות ספורט, נעלים ותחתונים לגברים ונשים בהשראת הלוק הצבאי ובגדי מארינס.

טווח המידות לנשים: XS-L טווח המידות לגברים: – S – XXL  טווח המחירים בקולקצייה: החל מ- 50 ₪  ועד 500 ₪

טווח המידות לילדים (בנות ובנים) YXS-YXL טווח המחירים בקולקציית ילדים: 100 ₪  עד 400 ₪

טווח המחירים לתיקים ותיקי גב:  170 שקלים ועד 360 שקלים

בגזרת הנעלים אנדר ארמור השיק לחורף 2016 נעלים לנשים וגברים המתאימות: לריצה, אימון ולשעות הפנאי . הנעלים קלות במיוחד וגמישות המיוצרות במפעל המייצר חזיות על מנת לחקות את הרכות נטולת התפרים של הפריט הכי אינטימי, להורדת רמת החיכוך ולנוחות שעוטפת את כף הרגל בהתאמה אנטומית מושלמת.

הטכנולוגיה החדשנית של המותג מאפשרת מינימום הסחות דעת בזמן הריצה או האימון, בלי לפגוע בתמיכה מקסימלית לכף הרגל, וכן נידוף לחות ברמה גבוהה.

נעלי ריצה ושטח ספידפרום של אנדר ארמור מחיר 720 שח צילום יחצ להשיג ברשת גט פרו וברשתות המובחרות בארץ

בנוסף, שימוש בקצף MICRO-G בתוך הסוליה המחזיר את האנרגיה המושקעת לכף הרגל בצורה שאין דומה לה, מעביר חוויית תנועה רספונסיבית והופך נחיתות רכות להזנקות מלאות כוח, וכן סוליה העשויה בדוגמה המאפשרת אחיזה טובה יותר של הקרקע לנוע בחופשיות וליציבות גבוהה.

נעלי האימון והפנאי מגיעות חצאיות וגם בגזרת 3/4 אופנתיות המתאימות גם לג'ינס והליכה בשעות הפנאי בצבעים האופנתיים בחורף 2016 ירוק חאקי עם סוליה בכתום, כחול וסוליה בתכלת או בצבעי שחור לבן.

סדרות הנעליים החדשות פותחו במשך שנתיים מתוך מחויבות לייצור נעלי הספורט הטובות ביותר בשוק.

במגוון צבעים טווח מידות לנשים– 41 – 36 מחיר – 550 ₪ – 750 ₪ טווח מידות לגברים – 41- 46  מחיר – 399 ₪ – 890 ₪

הלבשה תחתונה

מותג בגדי הספורט אנדר ארמור משיק סדרה חדשה של הלבשה תחתונה לנשים תחתוני Pure Stretch Cheeky , שאינם נראים אפילו מתחת לטייץ הדוק ביותר ומאפשרים להתאמן בשקט מבלי לדאוג לפרטים הקטנים.

התחתון עשוי כותנה בעיטור רך, נח, קל משקל, בעל 4 כיווני מתיחה (לא משנה כמה ימתחו אותו, יחזור תמיד לצורתו המקורית) משפר את התנועה ומתייבש מהר. כמו כן, התחתון מיוצר בטכנולוגיה אנטי מיקרוביאלית, המונעת ריחות ושומרת על תחושה נעימה לאורך זמן.

התחתונים מגיעים בשני דגמים חוטני ושלם במבחר הדפסים וצבעים.

מידה Onesize מחיר: 49.90 ₪

 

מעיל של אנדר ארמור מחיר 300 שח להשיג ברשת גט פרו ובחנויות המובחרות (2)

לגברים

תחתונים לגבר אנטי בקטריאליים  עשויים בטכנולוגיית HEATGEAR   הידועה של המותג, המנדפת זיעה מהגוף ומונעת שפשפות. בנוסף התחתונים עשויים מבד בעל יכולת מתיחה לארבעה כיוונים, עם מרכיב אנטי בקטריאלי המונע ריחות ושומר על תחושה נעימה לאורך זמן. ובזכות התפרים השטוחים המפחיתים חיכוך בזמן תנועה לא תרצו להחליף אותם בשום מותג אחר

מידות: S- 3XL  מחיר: 89 ₪ – 130 ₪ מגיע במחבר צבעים והדפסים

 

41 הערות

להשאיר תגובה