אקנה, פצעוני גיל ההתבגרות הידועים לשמצה, מוכרים לנו כבר מגיל ההתבגרות אך למעשה הם פוגשים אותנו בתקופות נוספות במהלך החיים. הסיבות לאקנה הן רבות בין אם הורמונליות, סטריליות, גנטיות או תזונתיות- אף פעם אנו לא אוהבים להתמודד עם הפצעון שיצא לנו באמצע הפנים.

במקרים רבים אין לנו שליטה על התפרצות האקנה מאחר ומדובר בתהליכים הורמונאליים אשר משפיעים על הגוף ולכן תחושת הערך העצמי מעוצבת על ידי משהו שאין לנו עליו שליטה.

באמצעות טיפול באקנה בשיטת טכנולוגיית  4mp ניתן להפחית באופן משמעותי  ואף להעלים את פצעי האקנה. הדבר יאפשר גם לאנשים עם עור הנוטה לאקנה להרגיש ביטחון רב. אקנה מתפתח בבלוטות השומן של העור המאופיינת בנקבוביות סתומות והתפרצות של פצעים. ונגרם בעקבות עליה בכמות ההורמון הגברי (רנדרוגן) בנערים ובנערות בתקופת גיל ההתבגרות. חיידקי האקנה החיים על העור, מתרבים בזקיקי שערה סתומים וגורמים לפצעי אקנה דלקתיים אשר עשויים להתפתח לסוגים שונים של פצעים: חטטים, מורסות, גושים קטנים, ציסטות.

המרכז לטיפוח וקוסמטיקה "בוניטה" ברמת- גן של הקוסמטיקאית אידית אלברדו מורנו  מזמין אתכם לטפל באקנה באמצעות סדרת טיפולים קצרה וייחודית ובמחיר הולם.

הטיפול נעשה באמצעות הטכנולוגיה החדשנית של4mp   שפיתחה שיטה ייחודית לטיפול באקנה. הטיפול מתאים לכל הסובלים מבעיות אקנה ומותאם במיוחד לנערים ונערות בגיל ההתבגרות.הטיפול  קצר, ללא כאב, חיצוני בלבד ואינו מערב תרופות אשר לעיתים רבות מלוות בתופעות לוואי.

הטיפול מיועד לעור שמן ואקנתי בכל אזורי הגוף: פנים , צוואר, גב, חזה, כתפיים..

אופן הטיפול: אור כחול נספג על ידי פורפירין המיוצר על ידי תהליך טבעי של חיידקי פצעי אקנה. כתוצאה מכך, הפורפירין הופך לרדיקלים חופשיים (חמצן סינגלאט) שמשמידים את החיידקים מבלי להזיק לרקמות מסביב. האור הכחול יעיל לא רק בהשמדת הבקטריה אלא גם באיזון יצור הסבום בבלוטת החלב .

עלות לטיפול: 199.99 ₪ בלבד הטיפול מתבצע בתדירות של פעמיים בשבוע למשך כ-8 שבועות הטיפול אינו כואב וכבר לאחר הטיפול ניתן להמשיך בשגרת היום יום.

 

תגובות

להשאיר תגובה