משקפי שמש הפכו כבר מזמן לפריט אופנה הכרחי וחלק חשוב מפריטי הלבוש שלנו. אנחנו אוהבים לגוון, להחליף מידי פעם, להתאים להופעה ולסגנון,אבל בקיץ הישראלי יש להם תפקיד חשוב במיוחד בשמירה על העיניים שלנו מפני פגיעות קשות כמו כוויות בקרנית, קטרקט בעדשה וגידולים בעפעפיים.

הידעתם? צוות המומחים של רשת אופטימקס הכין עבורכם כמה עובדות מעניינות:

  • זהירות, סכנות בדרך- חשיפת העיניים לקרינת השמש עלולה לגרום להן כוויות ומחלות קשות, בניהן: קטרקט, פטריגיום (צמיחת רקמה על פני העין), ניוון המקולה וכן סרטן העפעפיים והעור סביב העיניים.
  • בריאות ואיכות מעל הכל – משקפיים לא איכותיים עלולים לגרום לנזק רב יותר מאשר הליכה ללא משקפי שמש מכיוון שכאשר מרכיבים משקפי שמש לא איכותיים, האישונים מתרחבים ומאפשרים חדירה מרבית של הקרניים המזיקות.
  • קיימים שני סוגים של קרניים אולטרה־סגוליות שלהן השפעה הרסנית על העיניים : קרניים מסוג A – בעלות אורך גל ארוך הגורמות לשיזוף העור קרניים מסוג B – בעלות אורך גל קצר וכושר חדירה רב יותר. הן מסוכנות יותר, גורמות לכוויות בעור וקשורות להתפתחות סרטן העור.

מה חשוב לדעת רגע לפני שקונים משקפיים ?

  1. וודאו שישנה תווית שמצביעה על הגנה מפני הקרניים האולטרה־סגוליות. אין תווית אחידה לכל יצרניות המשקפיים ולכן יש לבחון כי קיימת הגנה מלאה (בשיעור של 100%-99%) מפני קרניים מסוג A ו־B.
  2. אם אתם חשופים לשמש לזמן ממושך מידי יום בנהיגה, הליכה, או פעילות ספורטיבית כמו גלישה בים, רכשו משקפיים בעלי מסנני קרינה גבוהים במיוחד.
  3. רכשו את המשקפיים בחנויות אופטיקה מקצועיות. לרוב, דוכני רחוב לא מקפידים על מוצרים איכותיים ועלולים לגרום לכם לנזק לעיניים. חנות בה יש מומחים , אופטיקאים מדופלמים ומוצרים עם תוי תקן איכותיים, יעניקו לכם את ההגנה המירבית.

רשת האופטיקה 'אופטימקס', ברמת גן ובנתניה, מבטיחה מקצועיות ללא פשרות ושירותיות, לצד מחירים נוחים לכל כיס.

יהודה קייקוב, מנהל הרשת, בעל ניסיון רב הפך לשם דבר, ביחד עם אופטיקאים מומחיםמבצעים בדיקות ראייה עם המיכשור המתקדם ביותר,  וע"י צוות בכיר שכולל אופטומטריסטים מוסמכים ויועצים להתאמה אישית, לטיפול בבעיות קרנית, בעיות ראייה אצל ילדים (פזילה, מיקוד) ,עדשות ששומרות על מבנה הקרנית ומונעות עלייה במספר , מולטיפוקל, מעבדה חדשנית שמייצרת את העדשות תוך כשעה והכל באדיבות ושירות מכל הלב.

רשת אופטימקס נחתה זה עתה ברמת גן עם מבחר ענק של משקפי שמש ומשקפי ראייה במחירי מבצע מסנוורים ובלעדיים לקיץ וולרגל הפתיחה החגיגית – כל משקפי השמש ב50% הנחה , כולל כל דגמי 2021 ! של מותגים כמו :  RAY- BAN, TOM FORD, VOUGE , GABBANA& DOLCE   MARC JACOBS, JIMMY CHOO , MYKITA ,L.G.R ועוד. מוזמנים להתרשם ממבחר עצום של משקפיים לכל בני המשפחה, בעיצובים צבעים וסגנונות שונים ובמחירים סופר אטרקטיביים.

מבחר ענק של מותגי יוקרה ,מסגרות ועדשות איכותיות ביותר.

אופטימקס', רח' הרצוג 21, נתניה טל. 09-8828880, רח שפירא 18, רמת גן 077-805-0575

תגובות

להשאיר תגובה