מסעדת רגינה בתחנה הכשרה מציגה מתכון ייחודי לראש השנה של כבד קצוץ ששום שולחן לא שלם בלעדיו.

1  ק"ג כבד עוף נקי

250  מ"ל שמנת צמחית

200  גרם מחמאה רכה

50  מ"ל ברנדי

2 בצלים גדולים פרוסים

4  ביצים קשות

2 כפות סילאן

מלח, פלפל שחור

אופן ההכנה

צולים את הכבד ומניחים בצד בקערה

במחבת נפרדת מטגנים את הבצלים עם 50 גרם מחמאה וברגע שהבצלים מקבלים צבע זהוב מוסיפים את הברנדי והשמנת הצמחית ומביאים לרתיחה.

ברגע שזה רתח שופכים לתוך הקערה עם הכבד עד להתקררות מוחלטת

מוסיפים את הביצים הקשות ואת שאר המחמאה וטוחנים את כל המרכיבים במעבד מזון עד לקבלת מרקם חלק

בתיאבון

מביאים את הבשורה

Beyond meat סוללת את הדרך לחינוך שוק לתחליפים צמחיים ברחבי העולם והיא זו שיצרה את המהפכה בתחום.בימים אלה משיקה החברה בישראל מוצרים חדשים שמתווספים מוצרים המוכרים והאהובים -נקניקיות צמחיות בשני טעמים (רגיל ואיטלקי פיקנטי) וכדורי בשר מהצומח מהמוצרים המבוקשים של החברה בעולם – עכשיו גם בישראל.

מוצרי Beyond meat  מבוססים על חלבון אפונה, עשירים מפרוטאין מהטבע, ללא סויה וגלוטן ואינם מהונדסים גנטית. המוצרים מעבירים חוויה של בשר ונקניקיות (מהחי) בטעם,במרקם, בנראות ובשיטת ההכנה. מוצרי החברה משחזרים את הטעם, האיכויות והתכונות של בשר על ידי שימוש במרכיבים צמחיים בלבד.   מדובר בפתרון מושלם עבור חובבי הבשר שמעוניינים בחוויה של בורגר משובח ועסיסי בלי פשרות.

בניגוב קטוגני

KETO CHEF , המותג הקטוגני הראשון בישראל, יוצא בשיתוף פעולה עם רשת חומוס אליהו. רשת החומוס המונה  70 סניפים בפריסה ארצית תגיש תחילה את החומוס הקטוגני בסניפי המרכז – דיזינגוף סנטר תל אביב, שרונה מרקט תל אביב, שוהם, פולג והרצליה פיתוח. לאחר סיום תקופת הפיילוט, החומוס יוגש בכל מסעדות הרשת ברחבי הארץ.מתכון החומוס פותח על ידי שף עודד טלמור, שף ויזם קולינרי,החומוס דל בפחמימות, מורכב על בסיס ביצים קשות וטחינה, ואינו מכיל קטניות (חומוס) והוא יוגש לצד מיני קיטו גריסיני, אשר יהיו גם מוצעים למכירה במסעדות רשת חומוס אליהו.

תרכיבו לכם

רשת פאזל בורגר ממשיכה להתרחב ומשיקה את הסניף החמישי בסינמה סיטי בראשון לציון. התפריט מציע מגוון רחב של אפשרויות, מנות קטנות כמו כרובית פריכה בטמפורה, טבעות בצל בטמפורה, צ'יפס בטטה, ירקות בטמפורה, מבחר סלטים ועד מנות המבורגר וסנדוויצ'ים ייחודיים עם תוספות סופר מפתיעות לצד מנות ספיישל שמשתנות כל הזמן. בין המנות החדשות בתפריט: "מארדונה": קציצת בורגר, אסאדו מפורק על הפלאנצ'ה, צ'ימיצ'ורי ואיולי שום חרדל, "הקשר הצרפתי" – קציצת בורגר, פטריות מוקפצות על הפלאנצ'ה, צ'יפס בטטה ואיולי כמהין  ועוד.

הופה הולה- מתרחבים

רשת המסעדות העולמית KFC שהושקה בישראל בפברואר 2020 ממשיכה להתרחב – הסניף הראשון שייפתח בימים הקרובים ממוקם בקניון רמלוד שעל כביש 40, הסניף השני ייפתח בימים הקרובים באשדוד, בתוך הקניון  המצליח  BIG FASHION  בעיר צמוד למתחם הסינמה סיטי ושני סניפים נוספים ייפתחו בחודשים הקרובים בצפון הארץ – האחד בקניון ראש פינה בכניסה ליישוב, והשני בקניון מול זכרון הפתוח שבזכרון יעקב.

טעמים באלמע

ככר קדומים שבלב יפו העתיקה מתחדשת עם פנינה קולינארית חדשה: "עלמא"- מעדניה המציעה מגוון רחב של חומרי גלם ופרודוקטים קולינאריים איכותיים תוצרת מקומית- ללא ייבוא בכלל.עלמא, אותה פותחות צמד השפיות והיזמיות הקולינאריות מורן אהרון ואלישבע אנגלברג, מציגה מעדניה מזן חדש- "מעדניית אירוח", במתחם ובו 3 חנויות המציעות מסע קולינארי מקומי שלם: מעדניה הכוללת חומרי גלם ומטעמים מקומיים, חנות יין מקומי, וחנות פרחים והום סטייל לכלי אירוח והגשה בעבודת יד של עמותת שילובים.

בתוספת חלבון 

rebar משיקה תוספות חלבון ייחודיות המיועדות להעשיר כל משקה ב-20 גרם חלבון באמצעות מנה אישית מדודה מראש, ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים. החברה משיקה שקית אישית של חלבון בטעם נייטרלי, עם השפעה מינימאלית על טעמי המשקאות המוכרים, ושקית אישית של חלבון בטעם וניל, ללא ממתיקים מלאכותיים.

בנוסף, לאור ההצלחה הרשת חוזרת עם מהדורת קיץ I'm cool, סדרת משקאות קיץ ברדיים ומרעננים במיוחד האולטימטיביים לעונה החמה, הכוללת שלושה משקאות:cool נקטרינה: נקטרינה, תות, חמוציות, ג'ינג'ר, סורבה לימון, סילאן, תפוח סחוט, cool אבטיח: אבטיח, אננס, מנגו, צ'ילי אדום, סורבה לימון, נענע וcool מלון: מלון, אגס, תרד, סורבה פסיפלורה, נענע, דבש, תפוח סחוט.

בטעם תפוחים

רשת הגלידריות האיכותית "וניליה" מתחדשת לרגל השנה החדשה בגלידה בטעם מקורי, ייחודי ומרענן במיוחד: גלידת פאי תפוחים בקרם ריקוטה. הגלידה תושק לרגל ראש השנה, במהדורה מוגבלת לחודש ספטמבר בלבד.

בשיתוף פעולה

מותג תחליפי הגבינות הטבעוני "Violife" ורשת המסעדות "BLACK" מכריזים על שיתוף פעולה מתבקש בין השניים ומודיעים על שילוב תחליפי הגבינות בתפריט הרשת. למעשה, מדובר בשילוב הראשון של מוצרי "ויולייף" בתפריט של רשת מסעדות מצליחה בישראל, מהלך המעיד על אמון רב במוצרי החברה וביכולתה להשתלב בעולם הקולינריה הישראלי.

 

תגובות

להשאיר תגובה