הכירו את חן רז, יוצרת וזמרת צעירה וכשרונית, הסוחבת עימה סיפור חיים מרתק, מרגש ובעיקר מצמרר.

כשאומרים שאלוקים נותן את החיים במתנה, צריכים להיות ברי מזל כדי לקבלם פעמיים. חן רז ברת מזל. היא עברה שתי תאונות דרכים קטלניות שכמעט קטפו את חייה בטרם עת, נכנסה לסבב ניתוחים, כאבי אינסוף וניצלה כמו גיבורה בזכות דבר אחד: המוסיקה.

לאורך חייה רז מצאה במוסיקה מזור לנשמה, לחיים ולגוף ולמעשה חבה לה את חייה. על אף האירועים הטרגיים אותם חוותה, חן הוסיפה ליצור, לכתוב ולשיר ולא נתנה לשום דבר לעצור אותה מלהגשים את חלומה.

בימים אלה הוציאה חן את הסינגל הראשון שלה – "עד העונג הבא", גרסת כיסוי לשיר שכתבה והלחינה ענבל פרלמוטר ז"ל ( שנהרגה ב-1997 מתאונת דרכים, ועליה לא שפר המזל)  המקבלת משנה תוקף מרגש לאור סיפור חייה של רז, שבזמן שהשיר מתגלגל לו בין תחנות הרדיו והאינטרנט, שוכבת בחדר הניתוח להוצאת ברזלים מגופה.

מי את חן רז?

"זמרת, בת 34 ילידת אילת. בילדותי הייתי ילדה שבקושי דיברה ולכן רק בגיל 29 אזרתי אומץ וכך גיליתי שאני יודעת לשיר.אני גרה לבד מגיל 17 והחיים שלי תמיד היו סוג של מלחמת הישרדות דבר שעשה אותי לוחמת.בגיל 23 ובגיל 32 עברתי שתי תאונות דרכים שדרשו שיקום גופני ונפשי ממושך ."

מתי הייתה ההיכרות המוסיקלית הראשונה שלך עם ענבל פרלמוטר?

"בסביבות גיל 13 שמעתי לראשונה את להקת המכשפות וענבל פרלמוטר הקסימה אותי בפשטות שלה ובכך שלא איכפת לה מה אומרים עליה."

 הקלטת לפני השיר הזה?

"היו לי כמה הקלטות של קאברים בעבר וניסיתי לשתף פעולה עם כל מיני מוזיקאים אבל לאחר שראיתי שאני מוותרת על העצמי שלי ומתגמשת יותר מדי החלטתי להוציא שירים מקוריים שלי שיצאו בקרוב."

כילדה, מה חלמת להיות כשתהיי גדולה?

"כילדה למדתי כל מיני סגנונות של ריקוד ולכן חלמתי להיות מורה לריקוד."

איזה מקום המוסיקה תופסת בחייך?

"המוזיקה היא ההצלה שלי  מכל מיני מצבים קשים שעברתי בחיים ואהבת האמת שלי."

כיצד ומתי גמלה בלבך ההחלטה לעשות קאבר לעד העונג הבא ומדוע דווקא שיר זה?

"לפני מספר  חודשים החלטתי לבצע את הקאבר לשיר "עד העונג הבא".בחרתי בשיר הזה כי הזדהיתי עם ענבל פרלמוטר שגם עברה תאונת דרכים והחלטתי לבצע בשבילה שיר כמחווה."

ביקורות מוסיקה:

שי שלום – "לולה"

מילים: שי שלום ואור כהן,   לחן: עממי

שי שלום בסינגל חדש בשם "לולה", בשיר מתפספס ובנאלי: מלבד המילים שלא מושרות ברור, לא מוגשות ברגש ובכריזמה, אין בשיר נושא, נשוא ומושא, רק קצב טוב ותו לא.  לא פלא שאלכס חולה אהבה.

http://www.linktone.co.il/linkton.php?lt_id=Vm10a05GVXhWbkpPVlZwT1YwVmFWVlpyVlRGVU1XeFlUVlUxVUZWVU1Eaz0rTg==&br_id=

יובל טייב – "בן אדם"

יובל טייב בשיר חדש במיוחד לחודש הסליחות הקרוב – עד הפזמון הביצוע די משעמם ולא מעניין כל כך, אך מהפזמון השיר מקבל תנופה וטייב חושף את קולו ה"אמיתי" ונותן את כולו בביצוע. נחמד.

http://www.linktone.co.il/linkton.php?lt_id=Vm0xMGEwMUdWWGhTYmtwUFZsWndVVlp0ZUdGV01WcHlWMnRhVUZWVU1Eaz0r&br_id=

 

33 הערות

להשאיר תגובה