איזה פורמט השיקו בג'ירף, מה רקחו לכם בריבר, ומה המנות החדשות של קפה לואיז. חדשות האוכל 

רשת ריבר רוצה לחמם אתכם בחורף, ולצד תפריט האוכל הרחב שמציעה הרשת, היא גם  מעדכנת את תפריט הקוקטיילים שלה ומציעה ללקוחותיה מגוון קוקטיילים חורפיים חדשים על בסיס אלכוהול משובח.

בתפריט הקוקטיילים החורפיים החדש אפשר למצוא את הקוקטיילים הבאים:Green flower, גורדונס מלפפון, מונין אלדרברי ולמון גראס, תפוחים, Tokyo red sour, קטל וואן סיטרון וטריפל סק, תות, לימון וחמוציות, Nagoya ice tea,  גורדונס, צינזאנו ביאנקו, מונין ליצ'י ולימון וחליטת תה ירוק, Passion mix and match , ג'ין גורדונס, אפרול, אננס וליצ'י ולימון, Hot caramel cider , קפטן מורגן ספייס, טריפל סק וקרמל, מיץ תפוחים

תפריט קוקטיים חורפיים חדש ברשת ריבר. צילום אסף רונן

"פיאנו פיאנו" התרחבה ופתחה סניף חדש במרכז רוגובין בנתניה ובימים אלה משיקים במקום תפריט החורף רחב ומגוון הכולל מנות חדשות כדוגמת: רדיאטורה פטריות, פסטת רדיאטורה עם תערובת פטריות פורטובלו ופורצ'יני בחמאת טימין, יין לבן ובצל ירוק; ניוקי ערמונים, ברוטב שמנת וערמונים, פטריות פורטובלו, יין לבן קולפניות פרמזן ושמן כמהין; פיצה מקסיקנית, עם מחית צ'יפוטלה, תירס, פלפל, חלפיניו, פלפל קלוי ובצל סגול; פניני פורטבלו; כבד על פולנטה, עם בצל מקורמל מוגש על קרם תירס; עוף מרסלה, פילה עוף ופטריות צלויות ברוטב יין מרסלה מתקתק וציר בקר על מצע של פירה.

בנוסף לתפריט החדש, משיקים במקום גם תפריט עסקיות ערב משתלמות החל מהשעה 17:00 בשלושה מסלולים: לחם, מנה ראשונה ומנה עיקרית או מנה עיקרית, קינוח ושתייה חמה ב69 שקלים,מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח ב89 שקלים.

תפריט חורף חדש ותפריט עסקיות ערב בפיאנו פיאנו נתניה - צילום יחצ

פתח תקווה התחדשה במסעדת ג'ירף חדשה, שתיפתח בקרית מטלון, רחוב שחם 30. המסעדה מתפרשת על פני 300 מ"ר, ויש בה 120 מקומות ישיבה. ג'ירף פ"ת היא המסעדה התשיעית של הרשת. היא מצטרפת למסעדות ג'ירף בכל רחבי הארץ – בתל אביב, חיפה, הרצליה, ראשל"צ, אילת וצומת בני דרור. בשנה הקרובה צפויות להיפתח  עוד כשלוש מסעדות ג'ירף ברחבי הארץ.

לצד המסעדה החדשה שתפעל בפתח תקווה, יוצאת רשת ג'ירף בחידוש מלהיב: מעדנייה שנקראת ג'ירף קוויקס, המיועדת לממהרים ולמי שאינם פנויים לשבת בנחת לארוחה במקום. מהמקררים שהוצבו בקוויקס אפשר לשלוף אריזות של המנות הפופולאריות של ג'ירף: סושי, סלטים וקינוחים. בין השאר אפשר למצוא במקררים סלטים מיתולוגיים כמו סלט עוף מלפפונים; סלט בריאות; סלט תאילנדי מרענן ועוד, לצד סלטים חדשים כמו סלט אטריות שעועית תאילנדי; סלט אטריות סובה וטונה, או סלט עוף צלוי.

גגגע

מסעדת הארנב הלבן שף בר, מציעה את מנות הדגל של המטבח הלטיני והכל במחירים השווים לכל כיס –  מנות ראשונות החל מ18 ₪ מנות עיקריות החל מ36 ₪ .בתפריט המחודש יוכלו הסועדים ליהנות מאמפנדס קולומביאנית ממולא בבשר בתוספת סלסה, ארפה ממולאת בגבינה בתוספת בשר בקר או עוף, פטקאון (זן בננה טרופי ) בשר בקר או עוף על מצע בננה בתוספת גוואקמולי, נקניקיות צ'וריסוס מקסיקניות על הגריל עם כרוב ואיולי חזרת,פאייה פירות ים תבשיל אורז ספרדי, כבד עוף ברוטב טיה מריה עם ריבת שאלוט, חזה עוף על הגריל במירנדה אדובו אינדיאני, צ'ורוס בקינמון וסוכר, מוגשים עם פונדו שוקולד בלגי ומנות טעימות נוספות. ועוד.

ee142c26-d777-40db-8588-46e7b121102b

 

במסגרת אירועי שאון חורף יתקיימו מגוון פעילויות ואירועים קולינריים: Street Food Party ', בישול בירות במהדורה חד פעמית,הרצאה של אורי שביט על טבעונות וחיות אחרות, סדנת אוכל נא, מסיבת רחוב קולינרית עם מטעמים מרחבי העולם, סדנת פיצה נפוליטנית, סדנת קוקטיילים ועוד… הפסטיבל יערך בין התאריכים 8, 15, 22 ו-29 בפברואר 2016 ברחבי ירושלים והכניסה חינם

לפרטים נוספים: www.young-city.co.il

38093492-42b8-4590-a375-f52cfe32ca39

רשת מסעדות 'קפה לואיז' משיקה מנות חדשות לחורף 2016, המצטרפות לתפריט המסעדה המבוסס על קונספט של מטבח בריא וחומרי גלם טבעיים ושילוב של סופרפודס ( מזונות על ) במנות השונות עם מרכיבים טבעיים, בריאים ומלאי ערכים תזונתיים.

בין המנות החדשות:בגזרת המנות ראשונות :מנת לאבנה קשיו ,סושי קינואה , בעיקריות 'פסטה טיול ביער' פסטה פנה קמח מלא אורגנית מוקפצת עם פטריות שמפניון, שיטאקי ומאי-טאקי, קייל, ג'ינג'ר, קוביות בטטה, חרדל דיז'ון, סילאן וחלב קוקוס, בעיטור בצל ירוק.- 59 ש"ח , פאד תאי לואיז – דפי פסטה מאורז במרינדה של סילאן וסויה (ללא גלוטן) מוקפצים בשמן קוקוס עם גזר, בצל, שום, ברוקולי, קישוא, ג'ינג'ר,החלב קוקוס ולבחירה קוביות טופו או חזה עוף, מעוטר בנבט סיני, בצל ירוק וקשיו גרוס. מוגש עם פלח לימון. ללא גלוטן וטבעוני. – 59 ש"ח

מנות הקינוחים החדשות:קרייזי נאט המורכב משכבות טבעונית ללא גלוטן של קמח טף, דוחן, קקאו, טחינה, פקאן, קשיו וחמאת בוטנים – 42 ש"ח,בננות מקורמלות– עם חלב קוקוס, חמאת קוקוס וקינמון, מוגשות עם טוויל וכדור גלידה/סורבה-  36 ש"חו לשתייה:שייק שורש מאקה קקאו – פולי קקאו, מאקה, תמרים, צ'יה, אגבה, שמן קוקוס וחלב סויה.-  29 ש"ח

 

תגובות

להשאיר תגובה