סורגים שקופים – מהפכה בעולם העיצוב

צריכים לסרג את חלונות ביתכם? סורגים שקופים מציגים מהפכה בעולם העיצוב עם מוצר איכותי, אסטטי ובטוח.

בימינו לא מעט מעצבים, אדריכלים ולקוחות פרטיים מוותרים על סורגי הברזל המיושנים לטובת סורגים שקופים שיתמזגו עם עיצוב הבית וישקפו את הנוף הניבט מהחלונות. על יתרונותיו של עיצוב עם מוצר מהפכני זה בכתבה שלפניכם.

מה הבעיה עם סורגי ברזל?

במקרים רבים סורגים הם בגדר חובה בטיחותית המונעת נפילה מפתחים גבוהים, בעיקר של ילדים, ומונעת ניסיונות פריצה לבתים בעיקר בקומות נמוכות. עד לפני כעשור, המענה המרכזי לצרכי מסגור חלונות היו סורגים מברזל בשלל סוגים וסגנונות. ואולם, לא משנה איזה עיצוב יש לסורגי ברזל, הם עדיין יוצרים תחושת כליאות וניכור וגורמים לחסימת הנוף הנשקף מפתחי הבית. בעיה זו נפתרה בעזרת מוצר חדש שחדר לשוק: סורגים שקופים.

מהפכה של ממש בעולם העיצוב

בתקופה הנוכחית מושם דגש רב על עיצוב חללי הבית לכל פרטיהם, וגם נושא הסורגים לא נותר מאחור. הסורגים השקופים שחדרו לשוק המקומי בעשור האחרון הפכו על פיו את עולם עיצוב סורגי החלונות, והציבו אותו בחזית הקדמה עם משמעות חדשה למושג סורג. מדובר בסורגים דקורטיביים, שקופים, חזקים ועמידים, המונעים נפילות ופריצות ומוכרים על ידי חברות הביטוח. מעבר לכך, הם מעניקים מענה ויזואלי עכשווי בעלי קו נקי ואלגנטי, ומשתלבים בכל עיצוב בית באופן שאינו מפריע או חוסם את קו הנוף ויוצר תחושה של מרחבים פתוחים. במילים אחרות, להיות עם סורגים אבל להרגיש בלי.

מגוון סוגי סורגים

פתרון מתקדם זה של סורגים שקופים מגיע בשני סוגי מוצרים שונים. האחד מיועד למניעת נפילה מגובה- סורגים חזקים ובטיחותיים העשויים מפוליקרבונט ועומדים בפני עומסים של למעלה מ 500 ק"ג מתיחה ואישור מכון התקנים. השני מיועד להגנה מפריצה- עמיד בעומסים גבוהים במיוחד של עד 800 ק"ג מתיחה, עובי החומר ממנו מיוצר הסורג גדול ומערכת העגינה לקיר כפולה. שני סוגי המוצרים מגיעים בחיפוי אלומיניום דקורטיבי בצבע הגוון הקיים בבית ומשתלבים בצורה מושלמת עם החלון. המבחר מאפשר התאמה לכל מבנה, בית או דירה בין אם לצרכי מגורים, משרדים, מוסדות רפואה, מבני תיירות או תעשייה. אין פלא כי סורגים אלו הפכו למבוקשים ביותר בקרב אדריכלים ומעצבי פנים המבינים את היתרונות של שילוב חומר גלם ואלמנטים עכשוויים, המעניקים ערך חדש לרעיון של הגנה על פתחי הבית.

סורגים שקופים מחברה אמינה

חשוב לציין כי הפיקוח בתחום הסורגים בישראל הינו רופף, וכפועל יוצא מכך יש בשוק לא מעט מוצרים ברמת איכות ובטיחות בינונית ולא מספקת. בכדי לזכות בסורגים שקופים איכותיים, חשוב לרכשם מיצרנית מוכרת ואמינה. בין החברות היותר מומלצות בתחום תמצאו את אל סורג שפיתחה סורג שקוף לראשונה בשנת 2005, ומייצרת סורגים שקופים איכותיים עם תכנון הנדסי מוקפד והתאמה אדריכלית מושלמת. הסורג שלה מכיל שתי שכבות של הגנת UV, אינו מחליד או מצהיב ולא נדרש בתחזוקה, ומסופק עם עשר שנות אחריות לכל המוצר ואחריות לכל החיים עבור מערכת Power Frame. כמו כן, סורגי החברה הם היחידים בארץ שעמדו בהצלחה בבדיקות מכון התקנים, שאושרו על ידי ארגון בטרם ועומדים בדרישות התקנים האמריקאים. מעבר לכך, החברה גם מבצעת התקנה של סורגים באופן בטוח, אסטטי ועמיד ביותר.

למידע נוסף בנושא סורגים שקופים פנו לחברת אל סורג בטלפון 1-700-501-701

תגובות

להשאיר תגובה