כשמספר האיומים של הפועל חיפה על השער של מכבי ת"א גדול ממספר הנדבקים היומי בקורונה אתה יודע שהחזרה לשגרה תהיה מהירה משחשבנו , או לפחות מהירה יותר מהיציאות מהמקום של סירושטיין הבלם האדום. הראל סלוצקי מתגעגע לכדורגל ומדבר על זה.

חג מתן תורה אולי עבר אבל חג מתן חוזז רק מתחיל ולפי החיבוקים של מכבי אחרי השערים החיידק היחיד שנמצא באויר כרגע הוא חיידק האליפות ההולכת וקרבה!

כל כך התגעגענו לכדורגל הישראלי, סליחה לא לכדורגל כי ממנו אין לנו בשפע אני מדבר יותר על הפולקלור שסביב ליגת העל שלנו, "הניירות בלי הערך שהן אך ורק שלנו" . התגעגענו  להלקאה העצמית הכל כך חביבה עלינו , על זה שאנחנו רחוקים שנות אור מאירופה והדבר היחיד שמשותף לנו ולכדורגלן האירופי זו היריקה של הליחה אחת לכמה דקות (בתקוה שבמדיניות הקורונה עוד מותר…) התגעגענו ליואב כץ שחולם על אירופה בעיקר היום: כשנתב"ג סגור והטיסות ב"מחירי ריצפה" ויש איסור על מקלחות במתחם האימונים מה שיחסוך לו אלפי שקלים על מים , וגם מחירי השחקנים בתחתונים ואפשר לשלם בפעימה שניה ושלישית גם עוד שנים אפרופו מוסר התשלומים.

התגעגענו ליענקל'ה שחר ששוב חטף עקיצה. למרקו בלבול שיוכל לשמור עכשיו משועה בכייף מרחק נגיעה, כל כך התגעגענו לרדיוסים בלי קהל שנקבל אותם עכשיו עד סוף העונה (בלי שההתאחדות תקבל שטיפה) חוץ מ"הלוזונים" ומכבי פתח תקוה שימשיכו לשחק מול יציעים מלאים. ואפרופו אבי לוזון עם ההזיה שלו על "הליגה השישית בטיבה באירופה" לפחות עד אמצע יוני עם הצטרפות ספרד איטליה ואנגליה זה יהיה נכון!תקדים אותנו רק גרמניה ואולי בלארוס.

התגעגענו לקרב על השלט וכל זה כדי לצפות ב0-0 משמים בין נס ציונה לרעננה עם שלושה אדומים ו40 דקות של עיקובים בבדיקות הvar התגעגענו לבלומפילד החדש והדולף לפקקים בדרך לנתניה(שלא יהיו עוד) למרפסות באיצטדיון הי"א ליציע המזרחי בטדי (בימים שעוד היה בו קהל לפני שנים) התגעגענו לבתי הדין לבקרה התקציבית שמתנהלים כמו משרד הבריאות בימי משבר "בלי בקרה ובלי תקציב", התגעגענו לקלל שופטי כדורגל אמיתים ולא רק שופטי בג"ץ

התגעגענו לטיפולית א' שהיא רק שלנו: לשי סידי הפסיכופט , אפי הנמר, ואסילי עם ה"השחק" , עוזי גופיה אביגיל שרעבי , נמאס לנו מכל העונות של גולסטאר ב"לופ" בלתי נגמר רוצים כבר יאלללה בני יהודה ויאללללה בית"ר.

ואתם יודעים מדוע התגעגענו ? התגעגענו כי החרא הזה הוא שלנו ! אנחנו בישלנו ואנחנו הגשנו ואנחנו אכלנו ועכשיו הגיע הזמן לנגב אותו שוב באהבה עם "ניירות הערך".. כי אם כבר "מדינה שכונה" אז אין כמו הפרזנטורית הטובה ביותר של המדינה !

תגובות

להשאיר תגובה