עירית ברנשטיין, הבעלים של "השולחן המתוק" מרחיבה את מגוון הסדנאות שהיא מקיימת ומשיקה סדנת שוקולד באוריינטציה של ייעוץ ארגוני. לאחר שהסדנה פעלה בפורמט זה בהרצה וזכתה לתגובות מפרגנות מאוד מעסקים, ארגונים ועמותות בהם התקיימה, פותחת ברנשטיין את סדנת הייעוץ הארגוני דרך עבודה בשוקולד גם לעסקים במגזר הפרטי. 

הסדנה היא חווייתית, מצחיקה, מעצימה ומלכדת ומציעה כלי יצירתי לייעוץ ארגוני דרך יצירה משותפת בשוקולד. הסדנה מתחלקת לשני חלקים ובחלק הראשון כל משתתף מכין עבודה בשוקולד שמתארת אותו, ובהמשך הוא מציג אותה ומספר על עצמו דרכה. 

בחלק השני מתחלקים העובדים לקבוצות ועירית מנהלת דינמיקה קבוצתית בקבוצות, כשכל קבוצה מקבלת עוגות טורט ביתיות בגדלים שונים שעירית הכינה מראש, שקי זילוף עם קצפות בטעמים שונים, שוקולד מומס וסוכריות צבעוניות. בעזרת חומרים אלה מכינה כל קבוצה מיצג של האני מאמין שלה, המטרה או החלום שלה לגבי העסק או הארגון בו היא עובדת לאחר סיעור מוחות מעמיק, מצחיק ומרתק בין כולם. משך הסדנה  3 שעות והיא מיועדת לקבוצות של עד 60 אנשים.  

סדנת השוקולד באוריינטציה של ייעוץ ארגוני היא גם הצעה מצויינת לפעילות מגבשת לצוות עובדים. לעתים קרובות מדובר בקבוצת אנשים המכירים זה את זה על רקע של סביבה תחרותית ורוויית מתח. הפעילות בסדנה מצליחה להוציא מחברי הקבוצה ביטויים של שיתוף פעולה, חדשנות ויצירתיות.

עירית ברנשטיין היא אישה סקרנית, צבעונית ורבת פעלים אשר לפני שנים מימשה חלום והקימה את "השולחן המתוק". בהכשרתה המקצועית היא קונדיטורית ושולקטיירית,  יועצת לכלכלת המשפחה, יועצת זוגית ומגשרת, אשר משלבת את כל הידע הרב שצברה בסדנאות שוקולד חווייתיות ומעצימות. 

סדנאות השוקולד של עירית ברנשטיין פועלות בכשרות למהדרין של מועצה דתית באריאל.

תגובות

להשאיר תגובה