4 דברים שהופכים משרד עיצוב פנים למומלץ

רוצים לעצב מחדש את הבית? מחפשים משרד עיצוב פנים מומלץ? קבלו 4 קריטריונים שיסייעו לכם בבחירה.

עם עליית רמת החיים גברו גם המודעות לעיצוב פנים והרצון לממש אותה במרחבים שונים, כמו בבית, בעבודה ובמקומות מסחר ובילוי. המענה לצרכים אלו דורש ידע מקצועי בעיצוב פנים, ואכן, בשוק המקומי משרדי עיצוב פנים צצים כמו פטריות אחרי הגשם. לפניכם מספר עצות חשובות שיסייעו לכם להפריד את המוץ מהתבן ולבחור משרד עיצוב פנים איכותי ומומלץ.

קודם כל ניסיון

כמו בתחומים רבים אחרים, גם בתחום עיצוב הפנים אין חכם כבעל ניסיון, ועדיף כמה שיותר. היכולת לספק מענה מקצועי ומדויק עבור קשת רחבה של צרכים, מושתתת בעיקר על ידע שנרכש לאורך שנות עבודה, לצד גישה המתעדכנת כל הזמן בתחומי העיצוב ובחידושים טכנולוגיים. וכמובן, ככול שמאחורי משרד עיצוב פנים יש יותר פרויקטים והמלצות כך תוכלו לקבל תמונה ברורה יותר לגבי איכות, סוג ואופי העבודות שהוא מציע.

להעמיד דברים על דיוקם

אין ספק שעולם עיצוב הפנים נותן דרור לשלל גישות יצירתיות ומיוחדות. ואולם, בכדי לקחת חופש יצירתי כזה ולהפכו להליך פרודוקטיבי יש צורך בעבודת תכנון ובהליכי עבודה מוגדרים ומדויקי ביותר. הדיוק מושג בזכות ניסיון רב שנים ודורש ליווי צמוד ואישי של הפרויקט מתחילתו ועד סופו. זאת על מנת שלא ייווצרו פערים בין שלבי התכנון לשלבי הביצוע, באופן נטול חריגות, פשרות, עיכובים או ויתורים. בנוסף, גישה מדויקת תאפשר בחירה, התאמה ומיקום נכון ומחושב של אלמנטים במרחב על כל פרטיהם, וכך ייצרו דיאלוג אופטימאלי עם התוכנית האדריכלית.

איזון ושיווי משקל

נכון שיש קשת רחבה של אפשרויות וסגנונות עיצוב חדשניים, מיוחדים ונועזים. אבל בל נשכח שבסופו של דבר מי שיגור או ישהה במרחב המעוצב ירצה בחלל שנעים ונוח להיות בו, המשרה אווירה מרגיעה ומשדר איכות ויוקרה. לכן, עיצוב פנים מוצלח חייב לשים דגש על שיווי משקל ואיזון בין הרכיבים, הפרטים והחומרים השונים במרחב. בכדי להגיע ליעדים אלו יש צורך בכלים מקצועיים לקבלת תמונה כוללת של הליך העיצוב, החל משלבי התכנון והתאמתם לתוכניות האדריכליות, ולבטאם בפועל בכל פרט גדול או קטן. גישה מאוזנת מצד המשרד תוביל בסופו של דבר למתחם מאוזן והרמוני המשדר ניקיון, מתחשב בסביבה הטבעית ושם דגש על צרכי הדיירים וסגנון חייהם.

עיצוב פנים מותאם לצרכים ולסגנון החיים

ייתכן שלמעצב שמולכם יש רזומה מרשים, בו הוא גאה ואותו הוא מתאר בבהירות ובהרחבה. השאלה היא, אם הוא רואה גם אתכם ואת הצרכים שלכם. לכן, אם אתם רוצים בעיצוב סביבה העונה במדויק לסגנון החיים ולצרכים שלכם, כדאי שתבחרו במעצב מנוסה הקשוב אליכם, ושיש לו ידע וכלים לתרגם את החזון לכדי פרויקט עיצוב מדויק ומאוזן. דוגמא נאה לכך מהווה משרדה של אדריכלית ומעצבת הפנים יעל דיילס בכר, בוגרת מכללת ויצ"ו. המשרד פועל כבר מתחילת שונות התשעים ומאחוריו מאות פרויקטים מגוונים לצרכים פרטיים, מסחריים, עסקיים ומוסדיים. גישת העיצוב של המשרד שואפת לספק לכל לקוח פתרונות אופטימאליים מתאימים, המגשימים חלומות, מאוויים וצרכים, וניכרים בכל היבטי ההליך וכמובן בתוצאותיו.

לפרטים ועצות נוספות תצרו קשר עם משרדה של יעל דיילס בכר – אדריכלות ועיצוב פנים – בטלפון 054-7878663 או בדף צור קשר .

תגובות

להשאיר תגובה