רוצים לצאת עם הילדים לסיבוב סידורים או קניות, לטיול בפארק או לקחת אותם לגן ולבית הספר? היום תוכלו להעלות את כולם על תלת אופן עם מנשא כפי שמציע המותג פורץ הדרך תלת האופן המשפחתי taga.

אנו רגילים לחשוב על אופניים ככלי רכיבה אישי, אולם בזכות פיתוחים בתחום ובייחוד של המותג המוביל טאגה, הם הפכו גם לכלי רכיבה משפחתי. האופניים שמשווקים על ידי  חנות האופניים המצליחה פרידמן, מוצעים בדגמי תלת אופן למבוגרים עם מנשאים מיוחדים המתאימים אף להרכבת שלושה ילדים.

אופניים משפחתיים פורצי דרך

למי שלא יודע, טאגה הינו מותג ישראלי מוביל בתחום אופני עגלה, אשר מוצריו נמכרים בהצלחה כבר מעל לעשור בכל רחבי העולם. האופניים של המותג מאפשרים להורים להרכיב את ילדיהם בבטחה וכך לזכות בפעילות גופנית ובבילוי משפחתי מהנה. ניתן גם לקפל את דגמי האופניים של המותג ולהכניסם לרכב בקלות. יתרון נוסף טמון בהיותם תלת אופן, מה שמעלה את רמת היציבות והבטיחות. כל זאת לצד תא גדול למטען, מושבי ילדים מתכווננים שיכולים לפנות קדימה או אחורה, ואפשרות לחברם למערכת חשמלית. 

אופניים משפחתיים איכותיים 

האופניים המשפחתיים של טאגה מוצעים במספר דגמים מובילים, כתלת אופן למבוגרים עם מנשא קדמי ושני מושבים המתאימים לילדים מגיל חצי שנה עד שמונה שנים. כך למשל, דגם בייסיק 2.0 taga כולל מנשא קדמי ומנשא עם מושב אחד או שניים לבחירה. על גבי אופניים אלו תוכלו להרכיב שלושה ילדים או לחילופין להעמיס קניות במשקל של עד שבעים ק"ג. לאופניים האלו שלדת פלדה חזקה במיוחד, רתמת חיזוק בשני גבהים, מושב מרופד ומתקפל מתכוונן לגובה, ומנשא קדמי מפלדה עמידה ביותר שניתן לחברו ולשלפו בקלות ולקפלו כמו מזוודה קלת משקל. 

בנוסף, ניתן לבחור לאופניים ריפוד בצבעים שונים של ירוק, תכלת, סגול וכתום, וניתן גם לחבר לאופניים מגוון אביזרים לרבות כיסאות וריפודים להחלפה, ריפוד מושב עבה ונוח ללא כיסא, מגן שמש למושב, כיסוי גשם למושבים, כיסוי מלא לאופניים, מוט אחיזה למושב הילד, מגני בוץ לגלגלים, סבל, מערכת חשמלית ועוד.

המקום הנכון לקניית תלת אופן

אם גם אתם השתכנעתם שתלת אופן משפחתי של טאגה ישפר את איכות חייכם, כדאי לכם לגשת לחנות האופניים של פרידמן ברחוב שוקן 12 תל אביב, בכדי לרכוש דגם מתאים. מדובר בחנות וותיקה הפועלת כבר מעל לשלושה עשורים ומתמחה במכירת ותיקון אופניים ומכירת אביזרים נלווים. בחנות תמצאו מגוון דגמי תלת אופן למבוגרים של טאגה. בחנות תוכלו לבחור את הזוג המתאים לצרכים שלכם עם כל אביזר נלווה נדרש, לרבות אפשרות של חיבור מערכת חשמלית לאופניים. לרשותכם עומד צוות מסור ואדיב הזמין לסייע בבחירת דגם אופניים מתאים.

לעוד פרטים אודות תלת אופן משפחתי של טאגה הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חנות האופניים פרידמן בתל אביב בטלפון 03-6836911.

תגובות

להשאיר תגובה