לא לחזקים בלבד

בחדר הכושר של "זאוס" החליטו להרחיב את מגוון האימונים עם שלל אימונים חדשניים וייחודיים להם. אנחנו נשלחנו לבדוק על גבנו כתפינו ורגלינו את אימון ה"SUPLES‏" וחזרנו עם תובנות

את חדר הכושר של "זאוס" אתם כולכם לבטח מכירים, מדובר במתחם ענק שמשתרע על שתי קומות עם בריכה והוא בלב ליבו של "מגדל משה אביב", ז'בוטינסקי 7 רמת גן. אבל, לחדר הכושר התווסף לפני כמה חודשים אח חדש ומצומצם שממוקם בלב "שרונה" שם למעשה מתקיימים אימונים אישיים וקבוצתיים בשלל שיטות אימון חדשות.

בצהרי יום שלישי, הגעתי למתחם שרונה כדי לנסות את שיטת האימון החדשה שנקראת SUPLES‏. אלי הצטרף המאמן ניקולאי מולכוב שמראש הזהיר אותי שמדובר במשהו שלא הכרתי קודם והוא צדק. גם אני, שעושה אין ספור אימוני כושר שכוללים ארובי, ספינינג, משקולות ואפילו פילאטיס לא חשבתי שמדובר באתגר אמיתי וטעיתי.

מדובר בשיטה שמקורה בבולגריה ופותחה כחיקוי לפעולת מגדלי הכבשים בבולגריה. שיטת האימון נוצרה על ידי מאמן בשם איוון איוונוב, שהגיע מבולגריה למרכז האימונים האולימפי בארה"ב, במטרה לפתח את תכנית היאבקות האמריקאית לנוער.

כיום מדובר באימון חדש, שנכנס בימים אלו לישראל על ידי זאוס סיטי סטודיו, שבמתחם שרונה תל אביב, האימון מיועד לאנשים בריאים לגברים ונשים ברמות כושר שונות, מתחילים ומתקדמים.

מעבר לכך מדובר בציוד שאפשר לעבוד אתו לא רק בתוך סטודיו או חדר כושר אלה גם בחוץ או אפילו בבית. את האימונים אותם ניתן למצוא בזאוס חדר הכושר ברמת גן ובזאוס סיטי סטודיו במתחם שרונה בתל אביב, כמו כן למעוניינים ניתן לרכוש בזאוס את הציוד המקורי ולעבור השתלמות בהדרכת השיטה.

על השיטה כולל קטעי וידיאו ניתן ללמוד מהאתר הבולגרי המקורי. http://suples.com/bulgarian-bag/

תגובות

להשאיר תגובה