הטריבונה – חדשות עסקיות

ביום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים בשבוע שעבר, התקיים אירוע של רשת האופנה "HOODIES" בדיזינגוף סנטר ו"פורום מיכל סלה" להשקת שיתוף פעולה .את האירוע הובילו ניצן ישראלי מנכ"ל רשת HOODIES ואורן בר גיל שותף סמנכ"ל הקבוצה, יחד עם הפרזנטורית בר רפאלי ורד פרי, נציגה בכירה מפורום מיכל סלה. באירוע הושק ליין תיקי בד עם הכיתוב "סתם שתדעי שאת לא סתם. שתדעי!" אשר נכתב על ידי המשורר אהרון בס והרווחים מרכישותיו ייתרמו במלואם ל"פורום מיכל סלה" לקידום פרויקט "סיירת מיכל" המעניק לאישה מאוימת "חליפת ברזל" של הגנה והרתעה.

הזמרת מירי אלוני המאושפזת באיכילוב מזה מספר חודשים בשל ניתוח קשה שעברה ברגלה, ביקשה לומר תודה והופיעה לראשונה מאז אשפוזה מול הצוות שעוטף אותה, כלל מטופלי ומבקרי בית החולים. ״ההופעה פה באיכילוב היא נס פרטי שלי, ואחת המרגשות בחיי" הכריזה אלוני. בתמונה: מירי עם הדובר הנמרץ של איכילוב אבי שושן.

מותג דנונה PRO מקבוצת שטראוס שמח לעדכן כי חתם על הסכם חסות עם האלוף האולימפי ארטיום דולגופיאט, ומעתה ילווה אותו כל הדרך לאולימפיאדה הבאה שתערך בפריז ב-2024. דולגופיאט מצטרף ל-5 ספורטאים נוספים להם העניק המותג חסות גם באולימפיאדת טוקיו.

השבוע השיק הטניסאי אנדי רם את הסניף החדש בקריית אונו של רשת פינולי, רשת הגלידריות האיטלקית אליה נכנס שותף בשנה שעברה. לכבוד ההשקה והדלקת נר ראשון של חנוכה, הגיעו לטעום טעמים חדשים ראש העיר מר ישראל גל שגם עזר לשים מזוזה, איש העסקים אודי אנג'ל, הטניסאי והחבר הקרוב יוני ארליך, נועם אוקון והראל לוי שחקני נבחרת ישראל בטניס לשעבר, ארז כלפון יו״ר מנהלת הליגה בכדורגל ועוד.

לרגל השקת סדרה חדשה של המותג דלתות חמדיה, יוצא המותג בקמפיין בכיכובו של כוכב הילדים יובל המבולבל, בתקציב הנאמד בכחצי מיליון ₪. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ברודה קפלן, והוא יופיע בטלויזיה, ברדיו, בדיגיטל ובאולמות התצוגה של המותג.

חברי אגודת הידידים של תיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר חגגו פרמיירה להצגה "פנתר כפול", והתקבלו בסופגניות. ההצגה מספרת את סיפורה של תנועת "הפנתרים השחורים", שהרעידה את המדינה בשנות השבעים. היו: מנהלת התיאטרון ציפי פינס, יו"ר האגודה הילה רהב, ליזיקה ועמי שגיא, ענת ושמואל פרנקל, עירית ומושיק תאומים, חלי קז, מיכל רכבי, אילנה ואברהם ביגר, לינדה ויצחק סגול, ענת ובני פדני, גליה ויהושע מאור, נורית ויואב מנור, שרה ומיכאל גייגר, שרה אלאלוף, נאוה ברק ושלום זינגר, כמה חברי אגודה חדשים: אורית וחזי בצלאל, שלי ושמעון מנחם, יסמין ואורן לוקץ', אורית ושלומי דאובר, ציפי לבני ובעלה ועוד.

הנהלת ויצ"ו ועובדיה וכן נציגות מבית ההורים של ויצו, חגגו את חג החנוכה בטקס חגיגי עם הופעתה של הזמרת אילנית. אניטה פרידמן יו"ר ויצו: "השבוע שעבר היה בסימן המאבק באלימות כלפי נשים, ואנו היינו במרכז הבמה, בנושא שבמהותו הוא קודר ומטריד". הזמרת אילנית, שפעמיים ייצגה את ישראל באירוויזיון, ריגשה כרגיל את כולם בהופעתה. בתמונה: אילנית עם אניטה פרידמן יו"ר ויצו ומירה מינס מנכ"לית ויצו.

סמיון גרפמן (46) החליט להפתיע את בת זוגתו גילי ביום הולדתה ה21. השניים הגיעו ליום כיף בירושלים, שהוא כיום הפרזנטור שלה בפרסומי חנוכה. תחילה הגיעו יחד לגן הבוטני ונהנו ממופע התאורה ואז הפתיע אותה בסוויטה מפנקת במיוחד במלון היוקרה וולדורף אסטוריה, שם חיכו לגילי שלל בלונים ומתנות, ובבוקר המשיכו להתפנק בטיפולים בספא היוקרתי של המלון.

במוצ"ש האחרון הגיעו רבים להשקה נוצצת של האירוע המרכזי והחם של החורף בירושלים – winter lights בגן הבוטני שהפך לשוק אירופאי מלא אורות, ניחוחות, טעמים וחוויות. האורחים נהנו מתאורה עוצרת נשימה שמוצגת על העצים, השיחים והאגם, ממוסיקה מתנגנת של התזמורת הסימפונית ירושלים, ממפגש עם שחקנים ואמנים מחופשים, מדוכני אוכל ופוד טראקס עם מזון ברוח התקופה ביניהם ערמונים קלויים, תפוחי אדמה ברטבים, קרפ צרפתי, נקניקיות, שתיה חמה, סנגריה, סופגניות ועוד. אירחו את הבאים מנכ"ל הגן הבוטני תום עמית ויו"ר הגן הבוטני אלן ברקלי ורעייתו שרון קפלן. הגיעו נטלי דדון, רון שחר, ליה גיל מהישרדות עם בן הברית מייקל לואיס שהגיע עם החברה הצמודה מרי, גורי אלפי, מיכל דליות, ניב רסקין, קובי מאור ורבים אחרים.

השבוע התקיימה הפרמיירה של המחזמר "רפונזל", בשיתוף עם מוצרי השיער לילדים של ג'ונסון אנד ג'ונסון. במחזמר משתתפים נעמה סופר על, לאה שנירר, קובי מאור ומאיר תמם. בתמונה (משמאל לימין): מאיר תמם מנהל השיווק של ג'ונסון אנד ג'ונסון, דפנה גושן, נעמה סופר על, לאה שנירר ומנהלת מותג ג'ונסון אנד ג'ונסון שרה גולדמן. עבור לאה שנירר זו פעם ראשונה דלה על הבמה בגיל 63. בין האורחים היו מאור שוייצר, גיל ריבה עם המשפחה, מאיה בצלאל, עמוס תמם, ג'קי אזולאי, אמירה בוזגלו, נאווה בוקר רודריגו גונזלאס, חיים זנאתי ועוד. בסוף המופע הייתה התקיימה נר חנוכה, במעמד המשפחות כולל אמא של לאה שנירר.

אופיר גוטמן מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, מנכ"לית דלתא ענת בוגנר ומנכ"ל ארומה ישראל דני מישל, הוכרזו כזוכים הגדולים בטקס הענקת הפרסים בתחרות "המגוון הישראלי בשיווק ובפרסום" בבית הנשיא, שנועדה לקדם אוכלוסיות מגוונות בפרסומות בישראל. נוכחו מנכ"לי חברות גדולות במשק אשר שואפות לקדם שינוי חיובי בחברה הישראלית, באמצעות שילוב המגוון (diversity) הישראלי בקמפיינים שיווקיים ופרסומיים. התחרות הינה מיזם משותף של איגוד השיווק הישראלי, איגוד חברות הפרסום בישראל וארגון מעלה לאחריות תאגידית. בתמונה מימין: יגאל בר און יו"ר איגוד חברות הפרסום, מומו מהדב מנכ"ל ארגון מעלה, תלמה בירו מנכ"לית איגוד השיווק, סיגלית הורן גלפרין משנה למנכ"לית איגוד השייוק אופיר גוטמן מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל.

מועדון הכדורגל של צ'לסי זכה בשבוע שעבר באות "המלך דוד" היוקרתי של איגוד הארגונים היהודיים באירופה EJA על הובלת המאבק באנטישמיות. הרב מנחם מרגולין, יו"ר איגוד הארגונים היהודיים באירופה (EJA) קורא למועדוני כדורגל מובילים נוספים בעולם ללכת בעקבות צ'לסי ולהירתם אף הם למאבק באנטישמיות. לארון הגביעים של מועדון הכדורגל של צ'לסי נוסף אתמול אות ייחודי שהוצב כבר הלילה בגאווה בין הגביעים על הישגי הקבוצה על כר הדשא. במהלך משחק ליגת האלופות של צ'לסי נגד יובנטוס בסטמפורד ברידג', התקיים טקס במסגרתו העניק איגוד הארגונים היהודיים באירופה EJA , ליו"ר צ'לסי ברוס באק, את אות "המלך דוד" היוקרתי של האיגוד לשנת 2021. צ'לסי זכתה בהוקרה על המאבק המתמיד של המועדון באנטישמיות ובעיקר בעבור הקמפיין "הגידו לא לאנטישמיות" שמנהל המועדון החל משנת 2018 בהובלת הבעלים רומן, כדי להעלות מודעות השחקנים, הצוות, האוהדים והקהילה לאנטישמיות הקיימת וההכרח לגנותה.

עדי הימלבלוי חגגה בשבוע שעבר את יום הולדתה ה-37 ברשת ההמבורגרים "גורדוס" בהרצליה. הגיעו לחגוג לה: שירי מימון ובעלה יוני רג'ואן, רוסלנה רודינה, מלי לוי ושמעון גרשון, ירדן הראל, עופר שכטר, אבי נוסבאום, מייקל לואיס ובת הזוג מרי פרגלין, שרי גבעתי ועוד. במקום עוגת יום הולדת גדולה, הכינו לה המבורגר ענק עם זיקוקים ונרות. האורחים נהנו מהמבורגרים מפנקים, שייקים מוגזמים וקוקטיילים של ואן גוך עם התמונה של עדי. בתמונה: עדי עם מלי לוי ושמעון גרשון.

דוכן פופ אפ של מותג הקוסמטיקה "פנינה רוזנבלום" ייפתח השבוע בקניון עופר הקריון למשך חודשיים, עד ה- 31.01.2022. את דוכן הפופ-אפ תפעיל בעצמה אשת העסקים פנינה רוזנבלום, לצד  דיילות יופי המתמחות במוצרי טיפוח וקוסמטיקה,  שיתאימו את מגוון המוצרים לקהל הרחב. דוכן הפופ אפ יוצב בבמה המרכזית של הקניון, ויכלול מגוון רחב של מוצרי טיפוח.

נפתחה מהדורתו ה-23 של פסטיבל הקולנוע היהודי ירושלים בסינמטק ירושלים במעמד כבוד שר התפוצות ד״ר נחמן שי שנשא דברי ברכה. אחריו נאמו גם מנהלת הפסטיבל היהודי ירושלים ד"ר נועה רגב, המנהלת האמנותית של הפסטיבל דניאלה תורג'מן, מנהלת תחום התרבות של הקרן לירושלים רות דיסקין, ומר סטיבן שמרץ מנכ"ל המשרד לכלכלה, מדע, טכנולוגיה, חינוך וחילופי נוער של בוואריה בישראל. עוד כיבדו את האירוע בנוכחותם: יו"ר הוועד המנהל של סינמטק ירושלים דני מימראן, נשיא הקרן לירושלים שי דורון, שופטי התחרות: ענת ריבלין, הבמאי דוד אופק, הבמאי ויוצר הקולנוע התיעודי אייל דץ. בתחילת הערב הושקה תערוכתו של הצלם והעיתונאי חיים ריבלין, חתן פרס סוקולוב לתקשורת אלקטרונית, שהוזמנה במיוחד לרגל פסטיבל הקולנוע היהודי תחת השם ״חיים בירושלים״, שכוללת 50 תמונות מהחיים בסביבה המגוונת והרב-תרבותית של ירושלים.

מנכ"לית קופת חולים מאוחדת סיגל רגב רוזנברג ביקרה רגע לפני החג במוזיאון הרפואה הראשון שנפתח בישראל, בטכנודע חדרה, מלווה בחברי צוות ההנהלה של קופת החולים.

השבוע התקיים לראשונה בישראל יום תרומה והתנדבות ייחודי בו רתמו אסם-נסטלה וארגון "לתת" מנהלי קהילות רשת מובילות, למען אריזת סלי מזון לנזקקים לקראת החורף.  במסגרתו, יצאו מהמסכים והצטרפו לאריזות חמש מנהלי הקהילות הגדולות בפייסבוק בישראל: אבא פגום, הצודקת, הורים בזכות, אמאלה ואמהות מעצבות ביחד. יום התרומות "קהילות למען הקהילה" מתבצע לאחר פעילות מקדימה בקהילות עצמן, בה קראו אסם-נסטלה ומנהלי הקהילות לחברי קהילה נוספים, לסייע במאמץ ולתרום מזמנם לעשייה מבורכת זו. לאחר יום מרגש במיוחד החבילות נשלחו בצירוף ברכה אישית מחברי הקהילה לאותן משפחות.

בכירי ומתנדבי עמותת שניר בשיתוף עמותת "סיירת השיפוצים לקשישים וניצולי שואה", מאירים ומשפצים את בתיהם של קשישים ברחבי הארץ במהלך  8 ימי החנוכה. בסיום כל שיפוץ בית הקשיש מקבל במתנה חנוכיה עליה מדליק את הנרות עם צוות המתנדבים, אשר יחגגו עימו בביתו המחודש.

את נר שני של חנוכה בחר ראש עיריית ירושלים משה ליאון, יחד עם חברי מועצת העיר, להדליק באירוע חגיגי שנערך בקניון הדר בירושלים. האירוע כלל טקס חגיגי שנערך ברחבת הקומה החדשה של הקניון בנוכחות, אנשי עסקים, בכירי המשק, בעלי עסקים, חברי מועצת ירושלים והציבור הרחב. את הטקס חתם ראש העיר מר משה לאון שנשא נאום, ולאחר מכן החל והוביל ערב של שירה בציבור.

הפרזנטורים החדשים של מותג השעונים הבינלאומי G-SHOCK מבצעים את הפעלול המסוכן בישראל, כשאמן פעלולים בינלאומי מצית אותם באש חיה במסגרת הקמפיין החדש שצולם לקראת חודש המודעות לסוכרת נעורים סוג 1 בישראל תחת הסלוגן: "שעונים חזקים לאנשים חזקים". הפרזנטורים נבחרו לאחר חשיבה מרובה, כאשר תקווה גדעון מציפה בכל הזדמנות את נושאי הגזענות ודימוי הגוף החיובי הקרובים לליבה, קווין מזוהה עם מלחמה בבריונות ואור בת ה-10 היא הפנים של העמותה לסכרת נעורים וחולת סכרת מסוג 1. שלושתם מסמלים אנשים חזקים ואמיצים, המשתמשים בכוחם ותדמיתם הציבורית בכדי לעשות טוב בעולם ולחזק אחרים.

בחמישי האחרון נפגשו כבר בשעות הבוקר כ-100 מתנדבים בחוף גבעת העלייה ביפו לניקוי חופים, אירוע שנערך ביוזמת מותג השעונים  ORIS(אוריס).  בכך הצטרפה ישראל לפעילות יזומה למען ניקיון חופים ברחבי העולם. בין המתנדבים שהגיעו: בכירי קבוצת רולטיים יבואנית המותג, בראשם יונתן וינר – מנכל ORIS ישראל, דניאל רחום סמנכ"לית השיווק של הקבוצה ואריק בירנבאום סמנכ"ל בכיר ברולטיים,  לצד לקוחות המותג ועובדי החברה. את הפעילות לוו מדריכים של ECOOCEAN שהסבירו למשתתפים על החשיבות בניקוי הים והחופים והדריכו אותם כיצד והיכן יש לנקות. בסיום הפעילות ערך יונתן וינר הגרלה  בין המתנדבים עליה פיקח עו"ד רן בוכמן, הזוכה בה קיבל במתנה שעון ORIS חדש שיושק גם בישראל, העשוי מחומרים ממוחזרים ושווי השעון 5,490 ₪.

מנהלי ועובדי "טבע נאות" נפרדים ממיכאל אילוז שהיה המנכ"ל הבינלאומי של החברה ב-25 שנים האחרונות. נוכח גם ירון בוגנים מנכ"ל "טבע נאות ישראל" שברך אותו. מיכאל הודה אף הוא לעובדי החברה בהתרגשות רבה.

כתריאל שחורי מנכ"ל קרן הקולנוע הישראלי בין השנים 1999 ל-2019, נבחר בפעם השלישית כחבר בהנהלת האקדמיה האירופאית לקולנוע המונה למעלה מ-4000 חברים מכל תחומי היצירה הקולנועית ומכל מדינות אירופה. מאות מחברי האקדמיה בחרו בכתריאל שחורי, שכבר שנים רבות הינו פעיל, מוכר  ומוערך בקהיליית הקולנוע האירופאית. למעלה מ-60 אנשי קולנוע ישראליים חברים באקדמיה האירופאית והיא פתוחה לקבל חברים חדשים. מספר סרטים, יוצרים ושחקנים ישראליים זכו במשך השנים בפרסי האקדמיה וביניהם השחקן ששון גבאי בפרס השחקן הטוב באירופה על תפקידו בסרט "ביקור התזמורת". בתמונה: כתריאל שחורי.

שלי וגיא גנדל העומדים בראש חברת יחסי הציבור וייב תקשורת, ערכו לבתם ליה מסיבת בת מצווה בגן אירועים WHITE בפרדס חנה. בין החוגגים והרוקדים האמן והשחקן ליאור כלפון, רוית אסף, איש הטלוויזיה והרדיו אבי כאכון, השחקן אמנון וולף, אשת התקשורת והסופרת ליאת לוי קופלמן ועוד.

השחקנית חני נחמיאס שהינה מתנדבת קבועה במפעל החסד "יד ביד" של הרב גלויברמן בלוד, הגיעה בחנוכה לבקר במקום ולהדליק נר של חנוכה עם הרב ועם המתנדבים במקום.

מועמדות תחרות מיס יוניברס 2021 העומדת להתקיים באילת החודש, מתארחות בירושלים לכמה ימים של תרבות ותיירות. השבוע בערב הגיעו המתמודדות לגן הבוטני בירושלים ליהנות מהאירוע הגדול של החורף באוויר הפתוח Winter lights המשלב טבע, אורות מרהיבים ודוכני אוכל עם מיטב מאכלי החורף. הבנות התקבלו באהבה גדולה על ידי אלפי המבקרים, ומיס ישראל נועה כוכבא זכתה לקריאות עידוד מהמעריצים הישראלים.

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ, הדליק נר חמישי של חנוכה עם ילדי עמותת אלי"ע בעלי לקות ראייה/עיוורון בסניף באר שבע. עמותת אלי"ע מטפלת כיום במעל ל-145 ילדים בחמישה מרכזים בארץ, והיא מתמחה בטיפול בתינוקות, פעוטות וילדים עם עיוורון או עם לקויות ראייה. העמותה פועלת לסייע לילדים לעשות שימוש מירבי בשרידי הראייה שלהם, ועוזרת להם להשתלב במסגרות ההמשך.

היזם ליאם שרם קיים השבוע אירוע השקה ל-SPLASH PROJECT – פרויקט ללא מטרות רווח, שהוקם במטרה ליצור תרבות חדשה סביב מגרשי ספורט עירוניים, במטרה לעודד את הקהילה לאמץ אורח חיים ספורטיבי ובריאות זאת דרך מגרשים צבעוניים המעוצבים על ידי אמנים ונצבעים על ידי הקהילה ולמען הקהילה. חברת הצבע "נירלט" דוגלת בתרומה ונרתמה לפרויקט בשיתוף עם עיריית תל אביב ו'בית השאנטי'- בית מחסה לנוער בסיכון. הגיעו לפגוש את היזם ליאם שרם מיכאל בן יוסף מנכ״ל בית השאנטי, עמרי לוטן מנכ"ל חברת נירלט ומוטי רייף נציג עיריית תל אביב. בתמונה (מימין לשמאל): עומרי לוטן מנכ"ל חברת נירלט, היזם ליאם שרם ומיכאל בן יוסף מנכ"ל בית השאנטי.

רשת מלונות פתאל תאיר בסגול את מלון הרודס ים המלח ומלון לאונרדו קלאב ים המלח, במסגרת היום הבינלאומי להעלאת המודעות לאנשים עם מוגבלויות שיחול בחמישי ה- 2.12. בתמונה: אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל.

בנק מזרחי טפחות משיק לכבוד חג החנוכה את "יריד האור" – יריד עמותות דיגיטלי למען הקהילה בו ניתן לרכוש מגוון מתנות לחג . "יריד האור" הינו שיתוף פעולה ייחודי בין בנק מזרחי טפחות לסטודיו אנד ג'וי, עסק חברתי ייחודי המתמחה בעיצוב וייצור זרי פרחים וחבילות שי, ומעסיק עובדים המתמודדים עם מוגבלויות שונות. במסגרת שיתוף פעולה זה, עודד הבנק את הציבור באמצעות קמפיין דיגיטלי רחב לרכוש מאתר סטודיו אנד ג'וי מתנות חנוכה. בתמונה: תמר סאפר – מנהלת אגף פיתוח ארגוני והדרכה.

לקראת המכביה ה-21 שתיערך ביולי 2022 הודלק לפיד המכביה בקברות המכבים באזור מודיעין שייצא למסע מסביב לעולם ויסתובב בין קהילות יהודיות בכ-85 מדינות ב-5 יבשות עד שיגיע לתחנה הסופית בטקס הפתיחה בירושלים. טקס הפתיחה יתקיים  ב-14.7 באצטדיון טדי בירושלים בנוכחות נשיא המדינה, ראש הממשלה, כ-10,000 ספורטאים יהודים מהארץ ומהעולם, ואלפי מלווים שיצטרפו לספורטאים. הלפיד הודלק ע"י אריק זאבי, המדליסט האולימפי ויו"ר המכביה ואבישג סמברג זוכת מדלית הארד בטאקוונדו מאולמפיאדית טוקיו שליוו אותם כ-800 חניכי מכבי צעיר. הלפיד שעוצב במיוחד לאירוע על ידי בוגרי בצלאל אור בנפלא ובועז מנשרי יודפס לראשונה באמצעות מדפסת תלת מימד בטיטניום על ידי חברת כנפית.

ירון שמיר, מנכ"ל משותף בחברת "נתן הולדינגס", התארח בשישי האחרון  בפינה "נדל"ן מסביב לעולם" בתכנית הנדל"ן של רדיו ת"א 102FM, לראיון  מקצועי עם המגישים עופר פטרסבורג ועורכת הדין ענת בירן, על שוק השקעות הנדל"ן בארה"ב. שמיר, המוביל יחד עם עמיתו דמיטרי רוזין את חברת האחזקות, סיפר למאזינים על כוונת החברה לרכוש מתחמי דיור במודל המולטי-פמילי בהיקף של 200 מיליון דולר בתקופה הקרובה, הסביר על יתרונות מודל ההשקעה בנכסים מסוג זה, ודיווח על ביקושי שיא לפתרונות הדיור בשכירות בארה"ב.

מסיבת הפתעה נערכה לרגל יום הולדתה של כוכבת "המרוץ למיליון" ואושיית האינסטגרם ענהאל שמואלי במושב נחלים, בנוכחות משפחה, חברים ובלוגריות מהמגזר הדתי. בעלה עקיבא אירגן לארוע בופה סושי ומוקפצים כיד המלך של המסעדה האסייתית הכשרה "הונו" מגבעת שמואל.

באירוע השקת מגזין "דירה נאה" במתחם החדש שלgal kitchens ביפו, יצרה הציירת אפרת אילן מודל ענק, במסגרתו המעצבים והאדריכלים בחרו את הגוון, וביחד יצרו ציור ענק אשר ייתרם לעמותת בית הגלגלים, הפועלת למען בעלי מוגבלויות. בין המוזמנים: רומי נסט, חגית היימן, שי יעקובוביץ, נאוה בוקר, שון בלאיש, האדריכלים דורית סלע, שירלי דן, מיכאל אזולאי, צביקה חורש, אורלי בקשי, ניצן הורביץ, הזמרת אפרת גוש ועוד.

בחודש דצמבר חל היום הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ועמותת "תו המשווה" תקיים במהלך כל חודש דצמבר מגוון אירועים בכל רחבי הארץ. רינת אבישר, מנכ"לית ומייסדת העמותה: "אנו מזמינים את הקהל הרחב ליהנות ממגוון פסטיבלים, מופעים, פעילויות וסדנאות. האירועים מהווים הזדמנות להנגיש תרבות לאנשים עם מוגבלות, ובמקביל להעלות מודעות לקבלת השונה בקרב הקהל הרחב, באמצעות תכנים בנושא והיכרות עם אמנים מוכשרים עם צרכים מיוחדים".

כשיאיר לוי מנכ"ל אמגזית, החברה המובילה בישראל לפיתוח, יבוא ושיווק מוצרים בתחום ה-outdoor cooking, שמע כי בבית של בנג'י ברעננה, בית חם ועוטף לחיילים בודדים, זקוקים לגריל חדש, הוא מיד נרתם ומיהר להעניק לחיילים את הגריל המשוכלל והאיכותי במגוון החברה. לדברי לוי אמגזית שמה לנגד עיניה אחריות ומעורבות חברתית, וזאת זכות גדולה לשמח ולתמוך בחיילים.

רשת מרפאות האסתטיקה המובילה "פרופורציה" ממשיכה לצמוח ופותחת סניף חדש בבאר שבע בהשקעה כוללת של כ- 3 וחצי מיליון ₪. הסניף החדש הממוקם בקומה ה- 28 של בניין MY TOWER ברחוב רה פריאר 9 בבאר שבע, יחליף את הסניף הקיים במגדלי הרכבת ברחוב יצחק בן צבי 10 ויציע מגוון רחב של טיפולים פלסטיים ואסתטיים. בתמונה: אבי שלום הבעלים והמנכ"ל של הרשת.

השבוע התקיים בבית הפלמ"ח בתל אביב טקס הענקת פרס יוסי הראל לשנת 2021 על מעשים רבי משמעות בתחום ההעפלה, העלייה והקליטה, והעמקת המודעות לשילובם של עולים וצאצאיהם בחברה הישראלית. אחד מהזוכים בפרס הוא ארגון  "ווּסְטֶה צֶגָה", מרכז לפסיכותרפיה אשר זכה בפרס על פיתוח גישה טיפולית בתחום בריאות הנפש המותאמת תרבות לעולים ולאוכלוסיות מסורתיות. הפרס הוענק למייסדת ולמנהלת הארגון ישיטו שמואל על ידי הנשיא הרצוג, שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה ונציגת המשפחה שרון הראל בתו של יוסי הראל.

יו"ר מועצת המנהלים של חברת מלונות דן מיכאל (מיקי) פדרמן הודיע על מינויו של שלומי טחן למנכ"ל רשת מלונות דן. שלומי טחן בעל ניסיון רב בענף המלונאות בישראל, כאשר במשך 3 עשורים מילא מגוון תפקידים בכירים ביניהם: מנכ"ל ונציג הבעלים במלון ריץ קרלטון הרצליה, מנכ"ל רשת מלונות בראון, סמנכ"ל התפעול ברשת ישרוטל, מנכ"ל מלון רויאל ביץ' אילת ומנכ"ל מלונות אלרוב מצודת דוד וממילא בירושלים.

שגיא ניב מנכ"ל פארק עתידים תל אביב וגלעד רבינר מנהל השיווק, קיימו את 'יום מהעתיד'. בין המוזמנים: רון משה מנכ"ל בית החולים רפאל, עמוס שצ'ופק, מנכ"ל מעבדת החדשנות רנו ניסאן מיצובישי ישראל, זאב שטח מנכ"ל קומדע, האדריכל משה צור, ניר שמול בעלים של קבוצת שניר נדל"ן, שמאית המקרקעין נחמה בוגין, שירלי בר סמנכ"לית מש"א כלל ביטוח ועוד. המוזמנים נהנו מפאנל מקצועי בנושא עירוב משתמשים, חשיפה לפעילות חברות בפארק המובילות במשק הישראלי עם הצצה לעתיד, וכן הפנינג חגיגי שכלל אולפן חי של כוכבי רדיו תל אביב 102fm, דוכני אומנות ואופנה, מופע חגיגי של קרקס פלורנטין ועוד הפתעות.

כפר נהר הירדן יוצא בקמפיין גיוס המונים שמטרתו להמשיך את הפעלת הכפר והגדלת מספר הילדים שיוכלו להגיע וליהנות מהפעילויות שמציע. לקמפיין גויסו למעלה מ-200 שגרירים, מתנדבי הכפר ובוגריו, במטרה לעורר את המודעות לחשיבותו עבור הילדים החולים ובני משפחתם. כפר נהר הירדן, כפר הנופש היחיד בישראל המציע חווית "מחנה קיץ" לאורך כל השנה, ללא כל עלות לילדים ובני נוער בגילאי 9-18 המתמודדים עם מחלות קשות ומסכנות חיים. קמפיין 'הילדים של כולנו חוגגים את החיים' יתקיים בין 25 בנובמבר- 15 בדצמבר. לינק לתרומה: http://bit.ly/Jrv-JGive

בית האופנה סמטת גן עדן בעל וותק של 31 שנות פעילות בישראל, בהובלת מעצב האופנה הצפתי אלי ביטון, ילבישו את המתמודדות של פורטו ריקו וספרד בעיצובים מיוחדים של קולקציית  2022, התלבושות נתפרות בימים אלו ממש במפעל הייצור החדש שהקים בית האופנה בהודו עבור המתמודדות הצפויות להגיע לארץ במהלך השבוע הקרוב, לקראת אחת התחרויות היוקרתיות בעולם. המעצב אלי ביטון יחד עם רעייתו רחל ובנם יהודה ביטון הקימו במהלך השנה האחרונה  בהודו מפעל לעיצוב שמלות ערב בעבודת יד וכיום הינו בית האופנה היחיד בישראל, הפועל בשיטת ייצור בדים בחריזה עצמית לשמלות הערב ולעיצובים אותו מייצר. לסמטת גן עדן סניף בצפת, חיפה ואתר מכירות אינטרנטי.

כ- 4000 רצות ורצים לקחו חלק בחמישה מקצים במרתון המדברי הבינלאומי, שחגג עשור שנים ובישר על פתיחת השמיים וכניסת רצים ותיירים מרחבי העולם לעיר אילת. מרתון המדברי באילת משלב מסלולי ריצה מאתגרים, נופים מרהיבים שמשלבים טבע משתנה של מדבר, ים והרי אילת. את אירועי המרתון פתח מצעד דגלנים מרהיב מ- 20 המדינות שהגיעו מחו"ל ומ- 50 קבוצות ריצה מהארץ שהדרימו לקחת חלק במרתון.

אילת שמה לעצמה כמטרה עיקרית לקלוט את תיירות הפנים בדגש על תיירות הספורט. טור אילת יוצא לדרך בין התאריכים 17-18/12 (שישי-שבת) בהשתתפות כ-500 רוכבים ורוכבות מקצועיים אשר ישתתפו בקטע נג"ש (נגד השעון) בשדה התעופה הישן באורך 1200 מטרים ובשבת בבוקר, יוזנקו לקטע של 139 קילומטר לאורך כביש 90, קטורה, נאות סמדר, פארק תמנע, דרך עובדה, איילות ועוד.

מרכז מורשת מנחם בגין מעניק מדי שנה את "פרס בגין" כאות הכרה להישג למען עם ישראל ומדינת ישראל, על ידי יחיד או קבוצה. בטקס מרגש שנערך במעמד ראש עירית ירושלים מר משה ליאון,  הוענק הפרס ל"מכינת צהלי" על שם תמר אריאל ז"ל, עבור עידוד שרות צבאי משמעותי. בנוסף, הוענקו אותות הוקרה לניצנה דרשן לייטנר מייסדת ארגון שורת הדין על פעילותה נגד ארגוני טרור ולרבנית רחל הבר, יו"ר ארגון מתנת חיים, עבור הצלת נפשות. הזוכים נבחרו על ידי ועדה ציבורית בראשות השופט (בדימוס) אלייקים רובינשטיין. תמר אריאל, בת 24 מהמושב משואות יצחק שליד אשקלון, נהרגה בסופת השלגים בנפאל באוקטובר 2014, במהלך טיול ברכס האנאפורנה בהרי ההימלאיה. היא נחשבת לקצינה פורצת דרך בצה"ל, וזאת בשל העובדה כי היא נווטת הקרב הדתייה הראשונה בתולדות הצבא.

ילדי עמותת חיים הנלחמים במחלת סרטן, הגיעו לטייסת הנגב בבסיס חיל האוויר רמון וחוו את התחושה של להיות אנשי צוות-אוויר ליום אחד. הטייסים והחיילים קידמו את הילדים בארוחת בוקר חגיגית, הלבישו להם סרבלי טיסה התפורים למידותיהם הקטנות, כולל תג שם אישי לכל ילד כאילו הם טייסים אמיתיים, הנפיקו אפילו דיסקית ופאצ' מעוצב. הילדים נהנו מצפייה במטס מיוחד לכבודם, מהתנסות חוויתית בסימולטור טיסה שנבנה במיוחד בשבילם, מפעילויות יצירה, ממופע של להקת חיל האוויר, מתצוגה של לוחמי האש של הטייסת ואפילו עלייה לתוך תא הטייס במסוקי ומטוסי קרב. לסיום, רובוט של טייסת הנגב בבסיס חיל האוויר רמון העניק מתנה לכל ילד.

מלון דויד קמפינסקי תל אביב הוא המלון ה-80 שפותחת רשת המלונות הוותיקה באירופה והראשון בישראל. בכוונת הנהלת מלון דויד קמפינסקי, הממוקם ברחוב הירקון 51, להשקיע רבות בחלק הקולינרי ולהצטרף לסצנת הקולינריה הסוערת של תל אביב. לצורך כך נבחרו 2 שפים בכירים לניהול המתחמים, המסעדות והברים שמתוכננים להיפתח ברחבי המלון עם השקתו. לתפקיד השף הראשי של המלון מונה שף מור כהן לשעבר שף מלון ריץ' קרלטון ומסעדת הרברט סמואל הכשרה, שזכתה בפרס מסעדת הגורמה הכשרה הטובה ביותר בעולם world luxury restaurant winner. שף מור כהן מתמחה במטבח גורמה כשר ויוביל את התוכנית הקולינרית העשירה של המלון שכוללת  כמה מסעדות  וברים. השף עומרי מגל שלו רזומה עשיר בהפקת אירועים עבור תושבי חוץ, ינהל את התוכנית הקולינרית לאירועים פרטיים במלון.

 

 

תגובות

להשאיר תגובה