הטריבונה – חדשות עסקיות

המעצבת הבינלאומית ריקי דלאל בחרה בנוי בר חברתו של אבנר נתניהו, להוביל לה את קמפיין החזרה לשגרה של מותג הכלות שלה, אחרי שהיה סגור כמעט במשך שנה. ריקי דלאל פנתה אליה בפנייה אישית, לבקש את עזרתה בקידום המותג לאחר שהיה מושבת בגלל הקורונה. נוי מיד נענתה לבקשה, אבל התעקשה לא להיות מתוגמלת. נוי בר (26) סטודנטית לתואר שני בתקשורת פוליטית ומדע המדינה באוניברסיטה העברית, גרה בהרצליה והינה ראש אגף ההסברה בתנועת ״אם תרצו". נוי היא גם קצינה בצנחנים, העושה לא מעט במילואים בשנה. המותג ריקי דלאל הינו מותג בינלאומי עם 3 חנויות דגל: באשדוד, לונדון וסאן פרנסיסקו. ועד 200 בוטיקים בעולם המוכרים את המותג.

מלון "המלך דוד" ירושלים, שעדיין סגור בגלל משבר הקורונה, נפתח במיוחד כדי לארח את משלחת שגריר איחוד האמירויות בישראל, מוחמד אל חאג'ה והפמלייה שלו. תמיר קוברין, מנכ"ל מלון המלך דוד ירושלים קיבל את פניו של השגריר, ערך לו סיור היכרות במלון ועל גג של המלון הראה לו את הנוף ההיסטורי של העיר העתיקה של ירושלים, הר הבית והעיר החדשה. במהלך הביקור, השגריר פגש לארוחת צהריים משותפת את עם גיל השכל, ראש הטקס של מדינת ישראל. לביקור המשלחת שוריינו 8 חדרים מפוארים במלון. בתמונה מימין לשמאל: תמיר קוברין מנכ"ל מלון "המלך דוד" ומוחמד אל חאג'ה, שגריר איחוד האמירויות בישראל.

רגע לפני הסערה שחולל נתניהו סביב יו"ר ועדת הקורונה  בכנסת, ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון התפנתה שאשא ביטון להיפגש אתמול בתל אביב עם הסופרת אורית בראון אגמי, שהעניקה לה את ספר הילדים האקטואלי שלה "העולם, האדם וקורונה גם". הספר, שבמהדורה האנגלית שלו, כיכב במשך מספר חודשים במקום הראשון באמזון בקטיגוריות של טבע ואיכות סביבה, מציע גרסה מעניינת לפרוץ הקורונה, כולל סוף טוב. כמו כן, הוענק לשאשא ביטון ספר הילדים השני של בראון אגמי "אביתר הפרפר", המעלה למודעות את איכות הסביבה ואת חשיבות הטבע העירוני. ספר זה, בתרגום לאנגלית, נמצא בראש טבלת רבי המכר באמזון בתחום צמחים ופרחים.

שר החינוך, יואב גלנט הודיע השבוע כי חתני פרס ישראל בתחום מפעל חיים  הם ד"ר יוסף צ'חנובר ויהודה משי זהב. ועדת הפרס התכנסה בראשותו של מנהל המרכז הרפואי ע"ש חיים שיבא פרופ' יצחק קרייס, ובהשתתפות החברים: כלת פרס ישראל גב' מרים פרץ, חתן פרס ישראל מר ישעיהו (שייקה) לוי, תא"ל (במיל') יהודית גריסרו ורקטור אוניברסיטת בר-אילן לשעבר פרופ' חיים טייטלבאום. נימוקי מתן הפרס: תרומתו יוצאת הדופן הן לקידום הסיוע באירועי אסון והן על פועלו לחיזוק האחדות וקירוב לבבות בחברה הישראלית במשך שלושה עשורים.

השקה חגיגית של מערכת הקפה החדשה VERTUO NEXT של נספרסו, העשויה מ- 50% חומרים ממוחזרים, הפגישה את הכוכבים הגדולים בישראל לקפה משמח במיוחד. עוז זהבי ואגם רודברג, נבחרו לצד דין מירושניקוב, אור בן אוליאל, ירדן הראל והיוטיוברית לירון רוזן, להיות השגרירים החדשים של נספרסו שיככבו בסדרת סרטונים חדשה. נבחרת השגרירים הצטלמה בקפסולות ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, לסדרת סרטונים לקידום המערכת החדשה VERTUO NEXT  והחכמה המושקת בימים אלה. בלחיצת כפתור אחת בלבד יודעת המכונה לזהות את תערובת הקפה הנבחרת, ואת הפרמטרים המדויקים הנדרשים למיצוי הקפה האידיאלי, בין אם באספרסו קצר בבוקר, ארוך אחר הצהריים או גראן לונגו בערב. הסרטונים שיקדמו את הקמפיין יגלו לקהל מהו הקפה האהוב על כל אחד מהם, באיזה כוס הם אוהבים לשתות ומהו הקינוח שהם לא יכולים בלעדיו לצד כוס הקפה.בתמונה" ירדן הראל ואגם רודברג.

השר עמיר פרץ סייר ב"קו החיים", המוקד הלאומי של המוסד לבטיחות ולגיהות לדיווח וטיפול במפגעי בטיחות באתרי בנייה ברחבי הארץ. פעילות ייחודית נוספת של המוס"ל לקידום תרבות הבטיחות אשר הוצגה בפני השר, היא ניידת הדרכת בטיחות אינטראקטיבית וחדישה בשבע שפות שונות. בסיום הסיור השר הביע הערכה רבה על פעילות החשובה של המוס"ל. בתמונה: אלכסנדרה ארונין חברת המוס"ל, שר הכלכלה והתעשייה עמיר פרץ, נאוה זקן חברת מועצת המוס"ל ויעקב וכטל יו"ר המוס"ל.

המדורג מס' 1 בעולם במשקלו ואלוף אירופה, הוא מעכשיו הפנים של חברת הקוסמטיקה "ביופור": פיטר פלצ'יק יהיה הצד הגברי לצד הפרזנטורית לירז צ'רכי, שקיבלה את פניו השבוע, ונתנה לו את הטיפים הראשונים בעולם הביוטי. בפגישה הראשונה בין זוג הפרזנטורים, נושא השיחה המרכזי היה איראן. פיטר סיפר ללירז על המפגש המרגש עם הג'ודוקה האירני, שהשתתף בתחרות הגרנד סלאם בסוף השבוע, בה זכה פיטר במדליית הכסף. לירז בוגרת הסדרה "טהרן", מצידה הציעה ללמד אותו כמה מילים בפרסית בנושא הטיפוח.

קבוצת BBB המפעילה את רשת BBB, בורגרים ומוזס, משתפת פעולה לראשונה בעולם המסעדנות בישראל, עם תמיר- תאגיד מחזור האריזות. במסגרת השת"פ, יחלו מסעדות הקבוצה להפריד פסולת, ולשלוח למחזור את כל אריזות הפלסטיק, המתכת וקרטוני המשקה בהם עושים שימוש המסעדה והלקוחות.

לרגל יום האישה הבינלאומי שיתקיים בתחילת חודש מרץ, חברת דין דיאגנוסטיקה גייסה ספורטאיות מובילות בתחומן לקחת חלק בקמפיין דיגיטלי להעצמה נשית. נבחרת הספורטאיות המובילות כוללת את גולשת הרוח מעין דוידוביץ', הטניסאית לינה גלושקו, מתאמנת הקרוספיט נטע ברונשטיין ואת רוכבת אופני ההרים והטריאתלטית ליאן ויתקין.

הזמרת המצליחה אלה לי נבחרה להצטרף למשפחת TWENTYFOURSEVEN ותוביל את קמפיין אביב-קיץ 2021 לצד נטע אלחמיסטר וסטפן לגר הממשיכים לעונה נוספת. אלה לי (17) התפרסמה לראשונה בעונה השביעית של התוכנית "הכוכב הבא", ומאז כבשה את כל התארים המצעדי ההשמעות ותחנות הרדיו, עם שני שירי הבכורה שלה "זוט עני" ו"מה אתה רוצה", שהגיעו עד כה לעשרות מיליוני צפיות ביוטיוב. יפעת פסטרנק, סמנכ"לית השיווק של קבוצת רנואר: המותג TWENTYFORSEVEN הינו צעיר, דינאמי וחדשני. כל אלו מתחברים באופן מושלם לאלה לי, ולדרך שהיא עושה". בתמונה: אלה לי וסטפן לגר.

לכבוד יום האישה הבינלאומי, יוצאת רשת ה"משביר לצרכן" בקמפיין חברתי בנושא המאבק נגד האלימות. במשביר הדרג הניהולי הבכיר מורכב ברובו מנשים חזקות, ומעל ל- 70% מהעובדים בו הן נשים, והם יוצאים בקמפיין נגד האלימות באשר היא, עם מסר ברור על תוויות שיוצמדו למוצרים, ועם סלוגן בועט כגון: "החגורה מיועדת רק להידוק מכנסיים". מעורבות המשביר תהיה במהלך מתמשך שיתבצע לאורך כל השנה, עם עמותות וארגונים הפועלים לקידום מעמד האישה. לרגל יום האישה, הוחלט במשביר לתרום תרומה כספית לעמותת "ל.א, לא לאלימות נגד נשים" המייצגת את כלל המגזרים ונגד אלימות החברה. את הקמפיין תוביל דורין אטיאס, הפרזנטורית של הרשת. אומרת פאר יגרמן המשנה למנכ"ל: "אני מקווה שעוד ארגונים יובילו אג'נדות חברתיות עם ערכים של תרומה לקהילה ולחברה, וביחד נייצר חברה ערכית של רגש וחום, ולא של אלימות". בתמונה: דורין אטיאס עם גולן נהרדעא, יועץ התקשורת של המשביר לצרכן.

ניב רסקין ויתר על השכמה לתכנית הבוקר שלו בקשת 12, והצפין לאתר החרמון עם בנותיו ואישתו. המשפחה נהנתה משעשועי שלג, בניית בובת שלג ונסיעה ברכבל. מיקי ענבר דוברת האתר ארחה אותו ואת משפחתו באתר. בתמונה: רסקין וענבר בחרמון.

יקב ברקן הוא הזוכה הגדול בתחרות 'BEST VALUE' לשנת 2021, במסגרתה זוכים היינות הטובים המעניקים את התמורה הטובה ביותר למחיר. מדליות אלו מצטרפות לכ-500 מדליות בהן זכה היקב לאורך השנים והופכות אותו ליקב המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות. ניר גל, משנה למנכ"ל יקב ברקן: "יקבי ברקן ממשיכים לקטוף מדליות ופרסים בתחרויות יין מקצועיות בישראל וברחבי העולם, ומקבלים שוב ושוב ציונים לשבח על איכות היינות שלנו". תחרות  BEST VALUE המתקיימת זו השנה ה-13 ברציפות, הינה תחרות יין שנתית המדגישה את נושא התמורה למחיר. התחרות מעניקה מדליות ליינות הטובים ביותר עד מחיר של 79 ₪ בקטגוריות שונות. השנה נשלחו לתחרות 167 יינות ישראלים שמחירם נע בין 25  ₪ ל-79 ₪. היינות נבדקו בטעימה עיוורת על-ידי צוות של 16 שופטים שכלל סומליירים, ייננים וטועמים מקצועיים. בתמונה" עידן לוינסון היינן הראשי של יקבי ברקן וסגל.

חברת הצבעים "נירלט" השיקה באירוע ZOOM  לאחר פיתוח של למעלה משנה, את הדור הבא של צבעי הקירות: סדרת אקווניר – צבעים אקריליים בעלי טכנולוגיית USP הבלעדית לנירלט. בנוסף למהלך המהפכני נירלט יוצאת בקמפיין רחב הכולל שפה פרסומית חדשה וכן פרזנטור חדש לחברה, השחקן קובי מאור. היקף הקמפיין עומד על כ-5 מיליון ₪, הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה ובדיגיטל. בתמונה: עמרי לוטן מנכ"ל נירלט וקובי מאור .

השחקנית ליאנה עיון (26) נבחרה להוביל את קמפיין ההלבשה התחתונה לקולקציית הבייסיק של fix ולראשונה מוסיפה את התואר דוגמנית לרזומה. השחקנית שפרצה בענק בפריים טיים של קשת, כאשר תפסה את התפקיד הראשי בסדרה "ביום שהאדמה רעדה", המשיכה לקפץ בין ערוצי הנוער לגופי השידור המרכזיים, ועשתה את הקפיצה שכולם מפחדים ממנה: למסך הבוגר, מבלקספייס לבת השוטר, לקיבוצניקים ועד לקולנוע בסרט "בתולים" של מאור זגורי, ובסרטו של ארז תדמור המצטלם בימים אלו "בחורים טובים", לצד מאור שוויצר ועמית רהב, כמו כן גילתה שלוהקה לטלנובלה החדשה של הוט "בעלת החלומות".

ברוח התקופה, החליטו במשרד עו"ד גרוס ושות' לצאת מהקופסה ולהציג את המיתוג החדש, שהושק לאחרונה, באמצעות מיצב אומנותי חווייתי, שיוצב בחלל מעליות הבניין העגול במרכז עזריאלי, בו ממוקמים משרדי הפירמה. במסגרת התערוכה, שתוצג על פני שש מעליות ותתקיים על פני כשבועיים, יעניק המשרד הזדמנות לקהל הרחב לקבל הצצה לעולם התוכן הייחודי לו ולשמש כחלק חי ביצירת אומנות. אופיר אורן, מנכ"ל מרכז עזריאלי: זו הזדמנות נהדרת לחזור לשגרה, ולקבל את פניהם של קהל המבקרים עם מיצג אומנותי שינעים את זמנם ויעניק חוויה אל-חושית במעליות המגדל". ליוותה את התהליך לימור זהר שביט, שיצרה את הקונספט הייחודי עבור הפרויקט וניהלה את ההפקה. לימור, לשעבר בעלת גלריית אומנות לנשים יוצרותArtemisia" " והסטייליסטית הראשית של מותג האופנה קסטרו, מתמחה ביצירת קריאייטיב ותוכן לחברות מסחריות ומותגים הפועלים בעולמות האומנות והלייף סטייל. בתמונה מימין:  יואב גזית סמנכ"ל מרכז עזריאלי, עו"ד איה יופה שותפה-מנהלת במשרד גרוסו  ואופיר אורן, מנכ"ל מרכז עזריאלי.

לכבוד פורים יפו התחפשה: באמצעות תפאורת רחוב התחפשה כיכר קדומים ביפו העתיקה לרומא, נמל יפו לעיר נמל ביוון וכיכר השעון לכיכר לונדונית, כולל תאי הטלפון האדומים, חיילי משמר המלכה ועוד. משפחות רבות לקחו חלק בפעילות של משחק משפחות סובב עולם, אשר כלל פיצוח כתב חידה, ויצאו למסע עצמאי וכיפי ברחבי יפו בין נמל יפו, כיכר קדומים וכיכר השעון.

לרגל יום האישה הבינלאומי, בכירי ועובדי רשת אירוקה החליטו לחזק את ידי הצוותים הרפואיים בבית החולים איכילוב בתל-אביב,  ביניהן: רופאות, אחיות,  עובדות מנהלה ועובדות המשק. השבוע התייצבו בשעות הבוקר המוקדמות,  עובדי החברה וההנהלה, לחזק את נשות וצוותי מערך הרדמה והטיפול נמרץ שבראשה עומדת פרופסור עידית מטות וכן ואת החטיבה הכירורגית בהובלתו של פרופ' גיא להט. אירוקה ערכה הפנינג ופתחה במקום "חנות" שכללה מאות משקפי ראייה ושמש. הצוותים הרפואיים הוזמנו לבחור משקפיים בעזרת אופטומטריסטים שערכו להן בדיקת ראייה, וצוות סטייליסטים שעזרו להן להתאים את המשקפיים.

השבוע השיקו בכירי מותג הטיפוח הניו-יורקי  Kiehl's מכשיר אבחון מהפכני וייחודי לעור הפנים: DERMA READER. בן אילן, מנהל מערך הריטייל והשיווק של Kiehl's אמר שישראל היא המדינה הראשונה בעולם, המציגה מערכת טכנולוגית מתקדמת זו לאבחון העור, בטכנולוגיה המאפשרת אבחון מעמיק ברמת דיוק גבוהה, מזהה בעיות עור גלויות וסמויות, ומנתחת את מצב עור הפנים.

חברת ההסעדה "טיב וטעים" שהינה חברת הבת של "עידית" מקבוצת מלונות דן, השיקה מטבח של החברה בטירת הכרמל בהשקעה של 3.5 מיליון ₪. במטבח החדש הוכנסו מערכות טכנולוגיות וציוד מתקדם, המאפשרות הספקת ארוחות מצוננות טעימות וביתיות, ללא חומרים משמרים להספקה בכל רחבי הארץ. "עידית" ו"טיב וטעים" מספקות מידי יום כ-80,000 ארוחות וכ-120 אתרי שירות. בין הלקוחות: רפאל, אלביט מערכות, קבוצת שטראוס, H.P , קמ"ג, משרד ראש הממשלה, החברה לישראל, רשת דיור מוגן דור, WESTERN DIGITAL, קבוצת דקסל ,קבוצת אדמה ועוד. רן כצמן מנכ"ל "עידית" ציין שלמרות משבר הקורונה, בשנת 2020 הגדילה החברה בכ-15% את מצבת הלקוחות שלה. האירוע נערך בנוכחות רונן ניסנבאום מנכ"ל "מלונות דן", רן כצמן מנכ"ל  "עידית", ושחר בן מובחר כהנא מנכ"ל  "טיב וטעים". בתמונה מימין לשמאל: רונן ניסנבאום מנכ"ל רשת מלונות דן, רן כצמן מנכ"ל עידית ושחר בן מובחר כהנא מנכ"ל טיב וטעים.

תלמה בירו, מנכל"ית איגוד השיווק הישראלי הודיעה השבוע ללילי בן עמי, פעילה חברתית ואחותה של מיכל סלה ז"ל ולענת לב אדלר, סופרת ועיתונאית בקבוצת ידיעות אחרונות, על זכייתן באות הוקרה מיוחד של איגוד השיווק הישראלי שניתן השנה לראשונה, כהצדעה על תרומתן המכריעה ופעילותן ללא פשרות, במאמץ הלאומי להילחם באלימות כלפי נשים בישראל. לילי בן עמי יזמה והקימה את העמותה "פורום מיכל סלה" למיגור אלימות כלפי נשים באמצעות פתרונות טכנולוגים ובחשיבה מחוץ לקופסה והעתונאית ענת לב-אדלר מובילה מעל דפי העיתון את המאבק כנגד אלימות נשים בישראל, באינספור כתבות תחקירים וטורים העוסקים בעניין החשוב הזה. בתמונה: העתונאית ענת לב-אדלר.

לרגל השקה המותג SCULPTRA במדינות אירופה וגם בישראל, נבחרה ד"ר להבית אקרמן, רופאת עור ישראלית, כשגרירה בינלאומית של ענקית האסתטיקה העולמית גלדרמה (GALDERMA). במסגרת זו ד"ר אקרמן תשתתף בכנסים של החברה בתחום ההזרקות, תרצה בתחום לרופאים  ברחבי העולם, ותלמד את כלל הרופאים בתחום האסתטיקה באירופה ובעולם, כיצד לעבוד עם החומר.

חברת Sodexo זכתה במכרז לניהול מערך ההסעדה של מרכז ההדרכה, בית הספר הארצי לכבאות והצלה בראשון לציון. המערך כולל תכנון ובניית תפריט מותאם עם תזונאית החברה, בישול במקום של אוכל טרי, טעים ומזין ועד למתן שירות מוקפד לסועדים. בתמונה מימין: אודי בן שימול מנכ"ל Sodexo On Site, טפסר צביקה צורן, ס.טפסר אילן סלע.

ח"כ נפתלי בנט נפגש בשבוע שחלף עם טל שמשון, יועץ עסקי בכיר ובעלים של 'מאסטרים בניהול',  במסגרת מפגש של עצמאים ובעלי עסקים בכפר עציון. השניים שוחחו על מצבם של בעלי העסקים בישראל בשנה האחרונה, והעלו דרכים ואפשרויות לקידום ושיקום העסקים. בתמונה: ח"כ בנט וטל שמשון.

אודי שגיא מנכ"ל כתר ישראל ואורה כורזים יו"ר ויצו ישראל, נפגשו השבוע במסגרת מהלך משותף של שני הארגונים, לקידום השוויון המגדרי בעולם העבודה, ולעידוד מעסיקים לקדם תעסוקת נשים בחברות שלהם, במיוחד לאור נתוני האבטלה הקשים המראים כי 70% מכלל הנפלטים משוק העבודה בקורונה הן נשים. המהלך יושק ביום האישה הבינלאומי ב-8 במרץ, ובמסגרתו קמפיין להעלאת המודעות למעסיקים לקידום השוויון המגדרי בכל התחומים: קבלה לעבודה, ייצוג בדרגים בכירים, שכר שווה ועוד.

לכבוד רגל יום האישה הבינלאומי הטאלנטיות ירדן ויזל ואן זיוי הגיעו לסניף הדגל של TwentySix בראשל"צ, והפתיעו את שירה נצח בת 11 שעברה סבל בשל חרם. הן הזמינו אותה לסיבוב שופינג יחד איתן בחנות המותג, לו הן משמשות כפרזנטוריות.  בעת המפגש ירדן ויזל כאות הזדהות סיפרה על חרם שעברה גם היא, והודתה שזה מה שהפך אותה לאישה החזקה שהיא היום.

תופעה חדשה בענף התקנת מערכות אנרגיה סולאריות בבתים פרטיים: בעלי בתים מתארגנים לקבוצות רכישה משותפות של מערכות אנרגיה סולארית. 45 משפחות מכפר ויתקין במועצה האזורית עמק חפר, התארגנו לאחרונה להקמת קבוצת רכישה משותפת, להתקנת מערכות אנרגיה סולארית על הגגות, של חברת אנרפוינט מהמובילות בתחום. שווי הכולל של העסקה מוערך בכ-2.5 מיליון ₪. ניר פלג מנכ"ל חברת אנרפוינט מציין שבשנה האחרונה, בתקופת משבר הקורונה, חל גידול של כ- 80% בהתקנת מערכות סולאריות לעומת התקופה המקבילה אשתקד, בבתים פרטיים, במשקים חקלאיים, במרכזים לוגיסטיים ומבני תעשייה. עד היום התקינה חברת "אנרפוינט" כ-1900 מערכות אנרגיה סולארית במגזר הפרטי והעסקי.

משבר הקורונה שתקף את העולם בתחילת 2020 גרמו לרבים לאכול ללא הפסקה, וכתוצאה להעלות במשקל ולפגוע בבריאותם. מנגד, התפתחה תופעה הפוכה של מי שעלו (או לא) במשקל, אבל החליטו להקפיד על התזונה היומית, תוך שהם מחפשים דרכים להפחית בצריכת פחמימות. אחת הנישות התזונתיות שהפכה לפופולארית בשל כך, היא צריכת "לחם פשתן", אשר "ביכורים מזון ומאפה" הינה המאפייה היחידה בארץ המייצרת אותו. יעקב לבין מנכ"ל ביכורים: "מאז החלה הקורונה, ישנה עלייה של עשרות אחוזים בביקוש ללחם זה. כיום הלחם נמכר בכ-2,000 נקודות מכירה, כולל רשתות שיווק ומכולות שכונתיות".

"עצמל'ה", רשת רהיטי הילדים יוצאת  בקמפיין חדש שנעשה באמצעות משרד הפרסום "ליאו ברנט", המציג את האסטרטגיה החדשה המובילה את הרשת: "חדרים שכיף לגדול בהם, בהשקעת כוללת של כ-1 מיליון ₪. סדרת הסרטונים של הקמפיין מציגים סיטואציות שונות מעולמם הדמיוני של הילדים. המהלך אשר כולל פרסום בטלוויזיה ופריסת מדיה דיגיטלית רחבה, צולם בלוקיישנים שונים בישראל המדמים דיונות חול אקזוטיות ואי טרופי בודד. בתמונה: עדי הופמן, מנהלת השיווק של רשת עצמל'ה.

אנשי מועדון הכדורסל מכבי תל אביב ונותנת החסות של הקבוצה חברת הביטוח הדיגיטלית weSure, הגיעו לביקור הצדעה בבית החולים איכילוב בתל אביב. וותיקי מועדון הכדורסל ונציגי weSure העניקו לצוותים הרפואיים אות הצדעה כגיבורים בחזית המאבק מזה למעלה משנה. בטקס שנערך במקום נשאו דברים הפרופסור רוני גמזו מנכ"ל בית החולים איכילוב, יוחנן דנינו נשיא ויו"ר קבוצת weSure, ושמעון מזרחי יו"ר מועדון הכדורסל מכבי תל אביב. באווירת הפורים העניקו לעשרות מחברי הצוות הרפואי משלוחי מנות, מדליות והפתעות נוספות. בין המפתיעים באווירת הפורים: ניצן צעיר-הרים מנכ"ל weSure, חגית נוביק מנהלת הפיתוח העסקי  weSure, עדלי מרכוס מנכ"ל מועדון הכדורסל מכבי תל אביב וותיקי המועדון: דורון ג'מצ'י (שמשמש כסמנכ"ל שיווק ומכירות), טל ברודי, מיקי ברקוביץ', אולסי פרי ומוטי דניאל. בתמונה מימין לשמאל: רוני דניאל, חגית נוביק, ניצן צעיר-הרים, יוחנן דנינו, אולסי פרי, מיקי ברקוביץ', טל ברודי ואיש הצוות הרפואי של איכילוב במהלך הטקס

בכפר עידוד לאנשים בעלי צרכים מיוחדים בנתניה, חגגו את פורים בקפסולות בצל הקורונה, עם תחפושות, משלוחי מנות, מופע קברט ליצנים על גלגלים, ועדלאידע סביב הכפר. החגיגות נפתחו בו זמנית בבניינים השונים ברחבי הכפר, כאשר כל בניין חגג בפטיו שלו. גולת הכותרת הייתה מופע קברט ליצנים על גלגלים על גבי רכב מסיבות, שטייל בין בניין לבניין והרקיד ושימח את הדיירים. בתמונה מימין לשמאל: מירב פלקסמן, שני אחדות מנכ"לית הכפר ואייל מימון.

תגובות

להשאיר תגובה