הטריבונה – חדשות עסקיות

הזמרת והשחקנית מירי מסיקה, ממשיכה לכהן שנה נוספת כפרזנטורית מותג מרכך הכביסה Lenor, ותוביל את הקמפיין החדש המציג את מרכך הכביסה העוצמתי בשילוב כדוריות הבושם במגוון ניחוחות מטריפים, תחת הסלוגן:" I feel good in Lenor". הקמפיין הופק על ידי C מקבוצת פובליסיס, המטפלת בתקציבי הפרסום של מותגי פרוקטר אנד גמבל בישראל ובמספר מדינות באירופה, והוא עתיד לעלות בפריסה ארצית רחבה בערוצי הטלוויזיה המובילים וברשתות החברתיות. בתמונה: מירי מסיקה ולירון שיפטר ראש מחלקת יצירתיות בפרוקטור אנד גמבל ישראל.

כלל ביטוח ופיננסים משיקה את נבחרת הבוטים החדשה של החברה, בקמפיין טלוויזיוני חדש שיעלה, בכיכובו של איל קיציס, הפרזנטור של החברה. הפרסומת החדשה של כלל ביטוח ופיננסים, מבוססת על הלהיט "היא התווכחה איתו שעות" של להקת משינה, אותו שר, לא אחר מאשר שלומי ברכה בעצמו. בקמפיין החדש, אשתו של קיציס מסתמסת בשעת לילה מאוחרת והוא כבר חושד כי יש לה מחזר חדש. הוא מפליג במחשבותיו, בסצנה הומוריסטית, כיצד ייראו חייו לאחר הפרידה, ולבסוף מגלה כי אשתו התכתבה, בסך הכל, עם בוט של כלל ועל החיסכון שלהם לפנסיה.

בסוף השבוע שעבר הושק לראשונה תיאטרון חדש בישראל – תיאטרון רמלה, באירוע חגיגי בו הועלתה בבכורה עולמית ההצגה 'חיזו בטטה' בהשתתפות שרונה אלימלך, מתן און, ימי טל שדה, מאיר תמם, אמונה צבי, לשם ודנה עדיקא. הגיעו: קובי מאור ובנו אריאל, החזאי ואיש התקשורת דני רופ, אסיף אלקיים, עודד מנסטר, יוסיאל נאמן, ניר שטראוס, דניאל גד, ניב סולטן, מאור שוויצר ועוד. עמוס תמם, אחיו הגדול של מאיר שמשחק בהצגה, שחלה בקורונה, נאלץ להישאר בבית.

ניר קברטי, המנהל המוזיקלי של הסינפוניטייה הישראלית באר שבע, הגיע לתיאטרון האופרה ברומא. במסגרת ביקורו, ניצח קברטי על האופרה "מפצח האגוזים", פגש את נספחת התרבות החדשה של השגרירות ברומא, ד"ר מאיה קציר וכמובן את שגריר ישראל ברומא, דרור אידר. את פגישתם חתמו השגריר, נספחת התרבות והמנצח בשיחה קולחת על תרבות, ישראלים וייצוג ישראלי בעולם.

מעיין אשכנזי בחרה להפתיע את אמא אילנית ליום הולדתה, בבילוי משותף ב"קלמה ספא" במלון כפר המכביה. השתיים בילוי בטיפולי ספא מפנקים, עיסויים ארומתרפיים, ארוחת בוקר עשירה – יום כיף מפנק באווירה של חו"ל.

בזכות תרומה משמעותית של איש העסקים איתן יוחננוף, נחנכה באיכילוב היחידה לנוירדיולוגיה פולשנית, הכוללת מערכת רפואית המתקדמת בעולם למטופלי שבץ מוחי. פרופ׳ רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי הודה בשם בית החולים למר יוחננוף על התרומה ומסביר: ״הצטיידות במערכת זו מהווה קפיצת מדרגה בטיב השירות הרפואי הניתן ביחידה לצינתורי מוח. אני מודה לאיתן ולכל משפחת יוחננוף על התרומה הגדולה שמהווה מהפך בטיפול בחולי השבץ בישראל".

טל ברודי שחקן הכדורסל האגדי של מכבי תל אביב ששם אותנו "על המפה", הגיע לכפר המכביה למסור למוזיאון הספורט היהודי העולמי שמוקם ע"י "מכבי תנועה עולמית", כדורסל של מכבי תל אביב חתום על ידו. מוזיאון הספורט היהודי העולמי יהיה הראשון בעולם שיכלול למעלה מ-1,000 פריטים אותנטיים ונדירים, לאורך תקופה של 126 שנות הספורט היהודי, מסוף המאה ה-19 ועד היום, וישתרע של שטח של כ-1,500 מ"ר. ברודי הגיש את הכדורסל החתום לדרור מורד מנכ"ל "כפר המכביה" וליורם אייל יו"ר "מכבי ישראל".

להקת המחול שלום, הלהקה הייצוגית של ישראל, קיימה בשבוע שעבר מופע מחול מרגש לזכרו של מייסד הלהקה גברי לוי, שהיה גם יו"ר ההתאחדות לכדורגל במשך למעלה מ 10 שנים. במסגרת הארוע שהתקיים באודיטוריום הנושא את שמו של גברי לוי בפתח תקווה, הופיעה הלהקה בניצוחו של ממשיך דרכו ומי שליווה אותו במהלך השנים, שלמה רוזמרין, עם למעלה מ-8 מחרוזות ריקוד וכן בהשתתפותם של הזמר יזהר כהן ואופירה גלוסקא. ראש עיריית פתח תקווה הודה לכל העוסקים במלאכה. מימין לשמאל: שלמה רוזמרין, אופירה גלוסקא ויזהר כהן.

השבוע התקיים אירוע אקסלוסיבי של הסניף הישראלי של ענקית הנדל"ן העולמית eXp. מעל 100 איש פקדו את בר שינקין ברעננה ביניהם ההנהלה הבכירה: מאיר גלוזברג, מנכ"ל eXp ישראל, תום בראון מנהל בקרת כספים ועסקאות, אופק בוטבול מנהל פיתוח עסקי והכשרת סוכנים וסיגל נוראני, מנהלת תפעול ואדמניסטרציה. חברת הענק הגיעה לישראל לפני כחצי שנה ומאז היא צומחת במהירות. באירוע השתתפו הסוכנים החדשים בישראל ובנוסף למשקה וארוחת ערב.

חברת מד אופ הבינלאומית, המפתחת טכנולוגיה ישראלית חדשנית לטיפולי טיפוח ואנטי אייג'ינג, השיקה משרדים חדשים בהרצליה פיתוח והזמינה לאולם התצוגה החדש ידוענים לטיפולים, לרגל השנה החדשה. בין השמות החמים תוכלו למצוא את הדוגמניות מי-רן מנקס הפוקדת קבוע את חדר הטיפולים של החברה, הכוריאוגרף דוד דביר ואשתו שבחרו בטיפולי אנטי אייג'נג, יונה אליאן וששי קשת שבחרו טיפולים להצערת העור ואחרים.

השבוע, בנק ההשקעות האמריקאי Alliance Global Partners A.G.P ואורית וולקין, דירקטורית – מנהלת בכירה, מנהלת הפעילות הבינ"ל, אירחו במלון Jaffa תל אביב את המנהלות הבכירות בשוק ההון, לכנס שעסק בחברות פודטק, אנרגיה מתחדשת וביומד הנסחרות בבורסות ת"א ובעולם. מטרת האירוע הייתה, בין היתר, להפגיש בין בכירות בעולמות שוק ההון ולשבור את הסטיגמה כי מדובר בתחום "גברי".

רשת החנויות בוסתן, המתמחה במכירת מוצרי טבע ובריאות ובכלל זה: פירות יבשים, קטניות, תבלינים ועוד, מתרחבת ותשיק עד סוף השנה 2 סניפים בערים נתניה ובגני תקווה. הסניפים ייפתחו באמצעות זכיינים ובהשקעה מוערכת של כ- 1.2 מליון שקלים. סניף נתניה יפתח ברחוב שדירות לנטוס 26 (מרכז אלון) בשכונת קריית השרון, ויתפרס על פני 60 מ"ר וסניף גני תקוה ייפתח ברחוב האקליפטוס 1203 ויתפרס על פני כ-70 מ"ר. עם פתיחת הסניפים תמנה הרשת 12 סניפים בפריסה ארצית. הרשת החלה את דרכה בשנת 1985 ברמת השרון, בבעלות איתן ושי בוסתנאי, מונה כיום  12 סניפים בפריסה ארצית: קדימה, רעננה, פתח תקווה, רמת שרון, תל אביב, יהוד, חולון, קרית אונו וראש העין ,נתניה וגני תקווה. בסניף החדש בנתניה עומדים מימין: שי בוסתנאי מבעלי הרשת , ולרי אליאגויב הזכיין, עידו בוסתנאי מנהל הרשת ואיתן בוסתנאי מבעלי הרשת

עופר הקניון הגדול פתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, יערוך ביום שני ה- 10.01.2022,  'בוקר אישי' – אירוע חברתי עם הרצאה מעוררת השראה של ארז חסון "קפטן איוב" מפאודה. לאחר ההרצאה יוקרן הסרט: "תמונת הניצחון" עם קפה ומאפה.

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מינה את אמן האיפור ראם שרביט כיועץ מקצועי שייקח חלק פעיל בהסברה ובהשקת מוצרי האיפור לשנת 2022. במסגרת תפקידו יהיה אחראי שרביט על יצירת תוכן וסרטוני הסברה דיגיטליים, ייעוץ והסברה לצרכניות על הטרנדים והמגמות בתחום האיפור, השקות  ועוד. ראם שרביט (33), מאפר מזה 15 שנים, ומתמקצע בתחום הכלות והאירועים,

אדריכל העל אבנר ישר, העומד בראש משרד ישר אדריכלים, ומציין השנה 65 שנה להקמתו, הודיע על צירופן של שלוש שותפות חדשות, שינוי מבנה ארגוני חדש, פתיחת דרג חדש של שותפים וקידומים נרחבים נוספים בפירמת ישר אדריכלים. יצויין שכל הקידומים הבכירים הינם של נשים. השותפות החדשות: רוני שימל, דנה לאונר, שירלי אדיב. העמיתות (אסוסייט): ניצן שרון, מיכל אורן, עדי ויזאן, נדיה דוחובניקוב. ראשי צוותים חדשים: אלעד ברוכים, ישי קריגר, אלעד יאהנה, אוהד פררה, עמרי בדש. השותפים הבכירים הנוכחים הינם: אלעד יהודה (ומנכ"ל המשרד), יוני גרוסוסר, יואב מיכאל, אביב אלנבוגן, עדי דוידוב. ההכרזה על הקידומים החדשים התקיימה בערב חגיגי באולם האירועים "אקוסטה" בתל אביב, בו התאספו כ-100 עובדי המשרד.

עומר זיידנר מנהל פעילות kFC בישראל עמית בר יהודה בעלי מול זכרון,  אלון וינשטוק סמנכ״ל שיווק KFC ישראל, איתי בירן מנהל נכסים מול זכרון, השיקו השבוע את הסניף ה-9 במספר והפעם בזכרון יעקב, אשר ישרת את כל תושבי האזור כולל חדרה, קיסריה ובנימינה. למרות עידן הקורונה, הציבור הישראלי מפגין חשק עז לעוף המפורסם והרשת ממשיכה את התרחבותה בישראל ומכריזה על פתיחת 2 מסעדות נוספות באזור חיפה  – האחד בחוצות המפרץ והשני בקניון הקריון.

 

חברת הולנדיה תמכור מערכות שינה מתקדמות ברשת חנויות הכל-בו האוסטרלית היוקרתית Harvey-Norman. בשלב ראשון ימכרו מיטות הולנדיה בחנויות הרשת בסלובניה ובקרואטיה, ובהמשך בכל חנויות הרשת המונה כ- 280 חנויות בפריסה עולמית. המיטות מיוצרות כחול לבן במפעל החברה בשדרות, ולאחרונה נפתח מפעל חדש בצמוד למפעל הוותיק של הולנדיה על מנת לתת מענה לדרישת היצוא הגדלה. היקף הייצוא לחנויות Harvey Norman בסלובניה ובקרואטיה מוערך ב- 25 מיליון ₪ לשנת 2022.

יום הולדת 30 לג'ודוקא פיטר פלצ'יק אלוף אירופה, והאלוף האולימפי שכיום מדורג ראשון בעולם. פיטר החליט לקחת את אשתו דניאל ועלה לירושלים למלון היוקרה וולדורף אסטוריה, לטיפולים בספא ושלל פינוקים, ומשם קפצו למעשנת הבשר הירושלמית הידועה HARVEY'S smokehose.

שיתוף פעולה בין 8200 אימפקט, בנק הפועלים ודוראל אנרגיה הוביל להקמת מגמה חדשה בתחום הכי בוער בעולם האימפקט: קליימטק. למגמה שנפתחה בספטמבר האחרון התקבלו 4 סטארטאפים אשר זוכים לקחת חלק בהכשרה אינטנסיבית בת חמישה חודשים שכוללת: סדנאות, הרצאות ואירועים, מערך מנטורים, שירותים מקצועיים בתחומים רבים ללא תשלום ועוד. התוכנית פונה לכל יזם ויזמת, ולא רק לבוגרי היחידה.

רוני אלגביש, לשעבר סמנכ״ל דיגיטל וסחר אלקטרוני ומנהל התקשורת השיווקית של NESPRESSO, הודיע לאחרונה שיעזוב את החברה בסוף השנה הנוכחית ויצטרף לקבוצת Tenengroup כסמנכ״ל שיווק גלובלי. Tenengroup היא חברה גלובאלית המתמחה בשיווק אונליין בטכנולוגיות מתקדמות. החברה בעלת מספר מותגים בתחום התכשיטים המותאמים אישית ללקוחות פרטיים בכל רחבי העולם. אלגביש (42) בעברו ניהל גם את פעילות הדיגיטל בקבוצת אלון ובמותגי ורדינון, נעמן ו״חפצים״. הוא אדריכל בוגר בצלאל ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ת״א ו-UCLA בלוס אנג׳לס. ב-7 השנים האחרונות הקים וניהל את מערך האיקומרס של נספרסו והוביל את מהלכי הפרסום והתקשורת הבולטים של מותג הקפה העולמי בשוק הישראלי.

מותג תכשיטי היוקרה השוויצרי שופארד מככב בעונה השנייה של הסדרה הפופולארית של נטפליקס, "אמילי בפריז". הסדרה עוקבת אחר חייה של אמילי, צעירה אמריקאית, שעוברת לעיר האורות פריז כדי לעבוד במשרד שיווק גדול ומוכר בתחום האופנה והלייף סטייל, אשר בין לקוחותיו נמנים השמות הגדולים של מעצבי האופנה בפריז ומותגי יוקרה עולמיים, וביניהם גם שופארד. כחלק מעבודתה, נדרשת אמילי לשווק ולהשיק בפריז את קולקציית Happy Hearts מבית שופארד, ותכשיטי הקולקציה מופיעים באחד הפרקים ומושקים באירוע גדול אשר מתוכנן ומופק על ידי הכוכבת הראשית, אמילי. מעריצות הסדרה יכולות להגיע לבוטיק שופארד וJB תכשיטנים בכיכר המדינה, להתרשם מקולקציית התכשיטים Happy Hearts שמוצגים בסדרה.

איגוד השיווק הישראלי בחר במנהלת השיווק של מוזיאון תל אביב לאמנות  טל גור נוז'יק, לאשת השיווק של חודש דצמבר 2021 בזכות הפיכת תערוכתה של האמנית היפנית יאיוי קוסאמה ,לאחד האירועים המדוברים ביותר  בשנת 2021. התערוכות של קוסאמה ידועות כמבוקשות בעולם, אבל אפילו הסטודיו שלה ביפן נדהם מהביקוש והטירוף סביב התערוכה בארץ.

יואב קן תור וראשי חברת הבנייה וההנדסה קן התור, ציינו את הקמת "יחידת קן התור" של צה"ל, בשיתוף תכנית "גדולים במדים" של עמותת "יד לילד המיוחד", באירוע חגיגי. החברה, שהייתה אחראית על בניית בסיס מחנה שורה של צה"ל, קיבלה בסמוך לסיום הפרויקט פניה לאימוץ יחידה לשילוב צעירים עם מוגבלויות ונענתה לבקשה בברכה. באירוע המרגש שנערך בבסיס גויסו לצה"ל 8 חיילים שקיבלו בטקס כומתה ודיסקית ויחלו את שירותם הסדיר ביחידה. בטקס נכחו ראשי ועובדי קן התור, משפחות החיילים, הרב מנדי בליניצקי, מנכ"ל עמותת יד לילד המיוחד, סא"ל במיל' אריאל אלמוג יו"ר גדולים במדים והאלוף במיל' גבי אופיר, יו"ר הנשיאות.

תומס וייס (47) מונה בימים אלו לתפקיד מנכ"ל חב' "קרשר ישראל" מקבוצת הקונצרן הגרמני "קרשר" שהינה החברה מהמובילות בעולם בתחום ציוד לניקוי, בתים פרטיים, מוסדות, ומפעלים. תומס שימש ב- 9 שנים אחרונות כסמנכ"ל שיווק וסחר בחב' "קרשר ישראל", ולפני כן שימש בתפקידי ניהול בחברת "שקם אלקטריק", וחב' "סקאל דיוטי פרי". חב' "קרשר ישראל" הוקמה לפני כ-26 שנים ע"י בעלים והמנכ"ל עד כה דוד דהן והינה הייבואן הבלעדי של המותג "קרשר" בישראל.

 

 

 

תגובות

להשאיר תגובה