כלב מי שלא בא

בפסטיבל הראשון לכלבים בעיר היה ניתן למצוא את עוגיות האלפדוגז הגרסה הכלבית לאלפחורס ממאפיית בריאות להולכים על ארבע. קולר בעיצוב אישי עם אבני קריסטל, אפליקציה למציאת 'דוג – ווקר'  ועיסוי הוליסטי לגזע הפרוותי. את ההשראה לקיום האירוע קיבל היזם טל הולנדר משיר של עומר אדם. כלביב יא חביבי

אם יש גן עדן לכלבים הוא היה בטח נראה כמו גינת בני דן בשישי האחרון. שי הולדנר (32) יזם מקומי שמע שיר של עומר אדם בזמן שטייל עם כלבתו וונדי ומיד צץ במוחו הרעיון ליזום את 'כלביבי' הפנינג ססגוני לבעלי ההולכים על ארבע "חשבתי לעצמי" הוא מספר "מדוע אין פסטיבל לכלבים זה הרי כל כך מתבקש בעיר הזאת".

אז בשישי האחרון במה שיכול היה להתרחש רק בבירת הכלבים של ישראל (יותר מ 24 אלף כלבים ושמונים חנויות נישה) התקיים הפסטיבל אליו נהרו בעלי הכלבים מפונפנים ונלהבים מתמיד אלו מצאו שם מבחר דוכנים שהציעו כל מה שניתן להפוך את עולמו של הכלב ובעליו לטוב יותר כך למשל דוכן של אפליקציית DOGIZ  אפליקציה חברתית לבעלי כלבים שמאפשרת מציאת בייביסיטר ודוגווקר .אלון זלטקין מפתח האפליקציה :"ניתן גם לעקוב אחר הכלב בזמן אמת ולראות סיכום טיול בסוף היום" מספר מפתח האפליקציה. התשלום נוח ומתבצע דרך האפליקציה וכרגע יש פיילוט ברץ גם בלונדון ובתל אביב יש כבר למעלה מחמש אלפים טיולים. בדוכן של דניאל מפט-רויאלטי תוכלו למצוא שרשרות משובצות אבני קריסטל לחיית המחמד שלכם. תוכלו לעצב קולר עם שמו של כלבכם משובץ באבנים נוצצות. לאלו שמוכנים להשקיע יש גם קערות יוקרתיות ואפילו ביגוד צבעוני רק שלא יהיה לו קר. המחירים מאוד נוחים ונעים בין שמונה לעשרה שקלים  דניאל לא חוסכת מהכלב שלה בכל הקשור לעיצוב  "יש לי כלב מגזע פומורניאן" היא מספרת לנו בהתלהבות " שאני חולה ונושמת את כל מה שקשור לעיצוב שלו ואני מפנפנת אותו כמו תינוק". דניאל  חייה  כמה שנים בארה"ב שם הנושא עיצוב כלבים קצת מפותח "ראיתי שיש ביקוש והבאתי את זה לכאן".

הספר טל ורביצקי למד להיות פסיכולוג של כלבים בקליפורניה "מהר מאוד עזבתי את זה כי הבנתי שאני גם צריך להתעסק בפסיכולוגיה של האדם כדי להבין את כלבו" ורביצקי עזב את התחום ופנה לעיצוב שיער לכלבים תחת השם 'עיצוב חייתי'. הוא בדיוק סיים תספורת לפודל "חשוב לגלח אותם בפנים כי זה עוזר לו בהגנה על הפנים" הוא מפרט וממשיך לכלב הבא. בדוכן ליד ניצבה ג'ודי חנן מעסה הוליסטית לכלבים "עיסוי הוליסטי לכלבים מטרתו לסייע בהחלמה לכלבים שעברו טראומה, ניתוח או כאלו שעושים ספורט, כלבי עבודה או נחייה. חשוב להבין שאנחנו מאוד משקיעים בהכשרה של כלבים וזה בדיוק המשך השקעה. זה משהו שלמדתי בארה"ב וזה לא מחליף טיפול וטרינרי".

אם אחרי אפליקציה וטיפול העיסוי בא לכם להמשיך לפנק את ההולך על ארבע אז עומרי לבון מ'פומרי' – מאפיית בריאות לכלבים יכין לכם עוגה מיוחדת "יש לנו עוגות יום הולדת לכלבים, עוגות ללא חומרים משמרים. יש לנו גם את 'אלפא דוגז' שזה עוגיות אלפא חורס לכלבים. יש לנו אפילו עוגה ללא גלוטן לכלבים וגם חטיפים טבעוניים עם זרעי ציה לכלבים. בסוף היום נערה מסיבת הפתעה לכלב טרי בן השנה "אנחנו חוגגים לו שנה עם עוגות מיוחדות ועם משחק בינגו לכלבים ואנחנו בכלל מעודדים את המסר לאמץ כלבים באשר הם". אז מזל טוב לטרי.

1 תגובה

להשאיר תגובה