כ- 200 אמני רחוב חברי "אומצ" (אמנים ויוצרים במרחב הציבורי) קיבלו הבוקר את פניהם של תלמידי תל אביב יפו בלמעלה מ 100 בתי ספר יסודיים וחטיבות ביניים ברחבי העיר. מדובר בפרויקט מיוחד אותו יזמה מ״מ וסגנית ראש עיריית תל אביב יפו תחת הכותרת "פותחים בשמחה", אופירה יוחנן וולק במטרה לשמח את הילדים שחוזרים לבתי הספר בצל הקורונה, ובמקביל לספק פרנסה לאמנים רבים שנפגעו עקב המשבר. יוזמה זאת מצטרפת לשורת פעולות תרבות ואמנות שעיריית תל אביב-יפו מקיימת בחודשים האחרונים על מנת לסייע לאמני העיר בעקבות משבר הקורונה.האמנים קיבלו את התלמידים בשירים, ריקודים ושלל מופעי רחוב צבעוניים.

מ״מ וסגנית ראש עיריית תל אביב- יפו אופירה יוחנן וולק: ״אני שמחה שמצאנו את הדרך להתגבר על אתגרי התקופה ולציין את פתיחת שנת הלימודים באופן חגיגי ומרגש, לשמח את הילדים מצד אחד, ולתת במה וסיוע לאמני העיר שנפגעו קשות מהמשבר מצד שני. ההתגייסות של מינהל החינוך יחד עם מנהלי בתי הספר ושל מינהל קהילה, אגף התרבות והמחלקה למופעים לצד ארגון הגג של אמני הרחוב והפרפורמנס במרחב הציבורי א.ו.מ.צ. היא דוגמה נוספת לערך שאנחנו יכולים ליצור כשאנחנו מאחדים כוחות ומטרות. מאחלת לכולנו שנת לימודים מוצלחת ובריאה".

דודי "דוש" בראשי, אומן רחוב וממקימי א.ו.מ.צ , וועד יוזמה ופעולה: "תקופת הקורונה יצרה חיבורים מעניינים יצירתיים וסולידריים . כ 200 אומני רחוב ואומני במה חברו הבוקר יחדיו לפרויקט המקסים הזה, לטובת חיוך של ילד בדרכו לבית הספר. בימים שכאלה שבכול רגע נתון הסגר יכול לחזור אל המרחב הציבורי, חשוב לכולנו לייצר כמה שיותר שימחה ולקרב את הדור הצעיר לתרבות ויצירה".

תגובות

להשאיר תגובה