ויגן פרנדלי עושים זאת שוב: אחרי שהביאו לישראל את ה'ויגן פסט' הראשון בשנת 2019, שסחף אליו למעלה מ-50,000 מבקרים ביומיים, חוזר השנה הויגן פסט לתל אביב ובגדול. 

הפעם, ייערך הפסטיבל הטבעוני במשך 3 ימים רצופים (7-9 ביוני), בפארק שרונה. בכל יום, יפעל המתחם בין השעות 17:00-23:00. במסגרת הפסטיבל, צפויים המבלים ליהנות ממגוון רחב של פעילויות במתחמים השונים שיוקמו במדשאות רחבות הידיים של פארק שרונה. 

גולת הכותרת של הפסטיבל מורכבת מלמעלה מ-100 דוכני מזון ומסעדות טבעוניות, שיציעו מנות מוכרות לצד  מנות חדשות וייחודיות במחירים נוחים לכל כיס. בין היתר, יוכלו המבלים ליהנות מאוכל מצוין בדוכני המסעדות אנסטסיה, בנא, 416, וונג, הקצב הירוק, אינדירה, ברטון, green roll, משק ברזילי ועוד רבים נוספים. 

בנוסף לדוכני המזון והמסעדות שיככבו באירוע, יכלול הפסטיבל מתחמי פעילות שונים ומגוונים, שהפעילות בהם תיערך בחינם לקהל הרחב. בין המתחמים הרבים שיוקמו בפסטיבל, ניתן למצוא את מתחם הילדים שיכלול ג'ימבורי, פינות יצירה והפעלות שונות, לאורך כל שלושת ימי הפסטיבל. 

מתחם הבישול במתחם יארח סדנאות בישול ייחודיות בהובלתם של שפים ובלוגרים מוכרים, שיבשלו מול הקהל מנות איטלקיות, סושי טבעוני, קינוחים טבעוניים מושחתים, קינואה- ומה עושים איתה? ואף סדנה ייחודית שתעסוק בחלבון ואיך מטפלים בו נכון.

סדנאות בישול נוספות שייערכו במתחם, במסגרת שיתוף הפעולה עם שופרסל גרין, מנותני החסות  של האירוע, ייערכו בהובלתם של יוני צוקרמן ('מלכת המטבח'), השף ישראל אהרוני ובתו תמרה, והקונדיטור תומר אומנסקי. ההשתתפות בסדנאות- ללא עלות! 

מתחם נוסף שיפעל במהלך ימי הפסטיבל, הוא מתחם ההרצאות והבריאות, שיארח מגוון רחב של הרצאות ופאנלים, בהם גם פאנל על פוד טק ועתיד המזון ומתחם הוליסטי שיכלול סדנאות יוגה, פילאטיס, צ'י קונג, רקיחת סבונים טבעיים ועוד.

במתחם ה-VIP באירוע, המיועד לכל חברי מועדון 'ויגן אקטיב' של העמותה, יושקו לאורך ימי הפסטיבל מזונות טבעוניים חדשים שטרם נחשפו בשוק ויוגשו לראשונה בישראל לחברי ויגן אקטיב.ההשתתפות בסדנאות ובהרצאות  השונות- ללא עלות! 

דוכנים נוספים שיוקמו במתחם הפסטיבל יעמידו למכירה מוצרים שונים המסומנים בתו 'ויגן פרנדלי', בהם נעליים, תיקים, ביגוד, טואלטיקה ותמרוקים, מוצרי מזון ועוד.במהלך האירוע, יוכלו המעוניינים גם להצטרף ל'ויגן אקטיב', הזרוע האקטיביסטית של ויגן פרנדלי.כאמור, הכניסה לאירוע- ללא עלות. לנרשמים מראש, יוענק שי: 

מייסד עמותת 'ויגן פרנדלי', עמרי פז: "בכל אירוע מחדש, אנחנו מכוונים לשבור את השיא של עצמנו, וכך גם בויגן פסט הקרוב, שיהווה את האירוע הטבעוני הגדול ביותר בעולם. מדובר בגן עדן של טבעונות, שיציע טעימה מכל עולמות התוכן המעניינים והחדשניים ביותר הנושקים לטבעונות כיום. ישראל כבר הפכה מזמן לבירת הטבעונות העולמית, והפסטיבל הוא חלק משמעותי בפעילות החשובה הזו. בין אם אתם טבעוניים או לא, תוכלו למצוא בפסטיבל עולם שלם של טעמים וידע, ואני מזמין אתכם להיות חלק מהאירוע ההיסטורי הזה". 

 

 

 

תגובות

להשאיר תגובה