עיצוב הבית משפיע לא רק על חזותו אלא גם על החוויה, הרגשות והאווירה העוטפת את סביבת המגורים. במותג פייפר בלה מבינים את הקשר ההדוק שבין הלבשת הבית, איכות חיים ולייף סטייל.

ביתנו הוא מבצרנו, בו אנו מבלים את מרבית שעות היממה ותחת קורתו אנו חוסים מפני האתגרים של העולם החיצוני. בכדי שביתנו באמת ימלא את המשימה ויהווה מקור לנחמה ואושר שנשתוקק לחזור אליו, הוא נדרש לדבר בשפה נעימה, אהובה ונוחה לנו. בפייפר בלה מבינים את הצרכים האלו והופכים אותם למציאות באמצעות ONE STOP SHOP של מוצרים מקוריים לעיצוב הבית במחירים המתאימים לכל כיס.

מותג מוביל בעיצוב הבית

המותג Paper Bella נוסד בשנת 2012 על ידי שרון מילר מעיין וטל שנדלהיים. בהלבשת בתים מייחסים בו אותה מידה של חשיבות לפונקציונאליות וחומרים כמו לעיצוב מקורי המייצר אינטימיות, וחוויה ואווירה ייחודית. מטרת המותג היא לסייע בעיצוב בתים שעושה את כל ההבדל, שנעים לחזור אליהם ואוהבים לגור בהם. מתוך גישה זו המותג מציע ללקוחותיו קולקציות מגוונות של פריטים לכל חדרי הבית, מסלון לחדרי שינה וחדרי ילדים. קולקציות אלו על פרטיהן השונים יסייעו לכם לקבל החלטות עיצוביות, בבחירת באלמנטים משלימים מתאימים ושילובם באופן נכון בחלל, לכדי מרחב בעל שפה זורמת ואחידה.

מקום אחד לכל צרכי עיצוב הבית

באתר של פייפר בלה מציעים אלפי עיצובים בלעדיים ומקוריים להלבשת כל חללי הבית, המסופקים עם קולקציות שמתחדשות מידי רבעון, בהשראת מגמות עיצוב עולמיות עכשוויות. הקולקציות מחולקות לכל מתחמי הבית, בין אם כקולקציה לעיצוב מטבחים, סלון, חדרי שינה, חדרי בנים, בנות, באווירה של ים ועוד. בנוסף הקולקציות כוללות קשת רחבה של מוצרים, פריטים וקטגוריות לרבות שטיחים, תמונות, וילונות, מדבקות, טפטים ועוד.

אופן חלוקת הפריטים באתר לפי סוגים, חדרים וחיתוכים נוספים, מקל על בחירה של מוצרים תואמים ומתאימים לכל חלליי הבית. ואם לא די בכך, בכל עמוד באתר מסופק תיאור של המוצרים, ייעודם, סגנונם והחומרים מהם הם עשויים. במידת הצורך צוות המותג גם מעניק שירותי הומסטיילינג אישיים.

ייעוץ אישי להלבשת הבית

לאור בקשת הלקוחות, לאחרונה החלו להעניק בפייפר בלה גם שירותי הום סטיילניג אישיים להלבשת הבית. השירות מוענק על ידי מעצבות הום סטיילינג בהדרכת מנהלת העיצוב והקריאיטיב שרון מילר מעיין, בעלת התמחות בתחום הסטיילינג ועיצוב הפנים לבתים פרטיים וחללים עסקיים ומסחריים.
השירות מוצע במספר אופנים ומתחיל בפגישה בת מספר שעות בבית הלקוח, במהלכה יבחן החלל, יוגדרו ויאופיינו צרכים, וייבחרו פריטים מעוצבים ומקוריים מתאימים כדוגמת כריות, חפצי אומנות ונוי, תמונות, שטיחים , גווני צבע, תאורה וכדומה. הלקוחות מקבלים רשימת קניות מפורטת ואף אפשרות להרחבת החבילה לחצי יום קניינות, וזאת לצד תוכנית להלבשת הבית עם המלצות לשילוב והעמדת הפריטים בחלל.

למידע נוסף אודות עיצוב והלבשת הבית היכנסו לאתר של פייפר בלה , לfacebook  או צרו קשר עם שרון מילר בטלפון 058-785-0406.

תגובות

להשאיר תגובה