הכוח להניע עם שירותי גנרטורים מלאים

נדרשים למקור כוח נוסף לעסק? מבקשים מקור חשמל לפרויקט או אירוע? הגיע הזמן שתכירו את חברת ג.ר.י.ן אשר מוכרת, משכירה ומתחזקת גנרטורים ומעניקה פתרונות אנרגיה בפריסה ארצית.

לעיתים קרובות עסקים, פרויקטים ואירועים נדרשים למקור כוח בלתי תלוי עבור אספקת החשמל שלהם. מקור הכוח משפר את מידת השליטה שלנו באנרגיה לתפעול מכשירים, ציוד, תשתיות ומוצרים שונים. למען מטרה זו חברת גרין מוכרת, משכירה ומתחזקת מבחר גדול של סוגי גנרטורים המספקים מענה יעיל ומשתלם עבור קשת רחבה של צרכים עסקיים, מוסדיים ופרטיים.

סל שירותים שלם ואיכותי

כמו בתחומים מקצועיים נוספים, בכדי לזכות בפתרון מתקדם ואיכותי המותאם במדויק לצרכים שלכם, גם בענף הגנרטורים יש לפנות למומחים בתחום. ג.ר.י.ן גנרטורים עונה ללא ספק לדרישה בהיותה מובילה בתחום בשוק המקומי.החברה בבעלות ירדן גרטסל פועלת עוד משנת 2005 ומציעה סל שירותים שלם הכולל השכרה ומכירה של דגמי גנרטורים מובחרים של מותגים עולמיים מוכרים ומומלצים. זאת לצד התקנת תשתיות חשמל ואוטומציה ושירותי אחזקה. כמו כן, לחברה יש את הידע והכלים למתן פתרונות מגוונים לצרכי ענפי משק ותעשייה מגוונים, לרבות כל הקשור לתקשורת, תשתיות אנרגיה, תשתיות ביוב ומים, צבא ובטחון ומבני ציבור. כל זאת עם שירות מקצועי, עבור מחירים הוגנים ועם אפשרות לפריסת תשלומים נוחה.

מגוון גדול ואיכותי של גנרטורים

גנרטורים הם כאמור תחום ההתמחות העיקרי של החברה, ולכן אנשי גרין יכולים להרשות לעצמם לייבא ולשווק מגוון גדול במיוחד של דגמי גנרטורים ממותגים עולמיים מובילים. מדובר במכשירים בשלל גדלים ורמות השתקה המלווים במערכות פיקוד מתאימות, לצד מלאי שלם של חלקי חילוף. בין היתר החברה מחזיקה במלאי גדול ומתקדם של גנרטורים בהספקים הנעים 15 KVA ועד 2500KVA הפועלים על דיזל, גז או חשמל, וכן גנרטורים ניידים, מושתקים, גנרטורים קטנים, תלת פאזי ועוד. בנוסף, החברה מייבאת דגמי גנרטורים של מותגים מוערכים כדוגמת Cummins, PERKINS, Doosan, DEUTZ, EMSA, YANMAR, HONDA ועוד.

את הגנרטורים ניתן לקנות או להשכיר לכל תקופה מבוקשת ולקבלם עם נגררים ייעודיים וכל ציוד חשמלי נלווה חיוני נוסף. כמו כן צוות החברה יסייע לכל לקוח באיתור ותכנון פתרונות האנרגיה הטובים ביותר לצרכיו, לתשתיות קיימות ותנאי השטח. מדובר בפתרונות הצורכים אנרגיה באופן יעיל ובכך חוסכים באופן משמועתי בהוצאות תפעוליות שוטפות.

גוף מקצועי מנוסה ומתקדם

מלבד מבחר גדול של גנרטורים, ההצלחה של חברת גרין והמוניטין החיובי שצברה עם השנים, מבוססים גם על שירות מקצועי בסטנדרטים גבוהים ביותר של איכות וקידמה, השמים דגש על הגינות ויעילות, הקפדה על איכות סביבה וחוקי חשמל, ועמידה בדרישת תווי תקן מחמירים לרבות ISO 9001/2008. בנוסף לכך, בחברה עובד צוות מנוסה ואחראי של מהנדסים, חשמלאים וטכנאים, המלווה כל תהליך של רכישה או השכרה ומחויב לספק לכל לקוח, בכל מועד, מענה יעיל ומהיר. הנהלת החברה מעורבת בכל פרויקט ומפקחת באופן הדוק אחר עבודת צוותיה, בעוד החברה מסתייעת במערכת ניהול מכוון מתקדמת המאפשרת לעקוב באופן רציף, מדויק ויעיל אחר אלפי הגנרטורים שתחת אחריותה.

לפרטים ומידע נוסף אודות מכירת והשכרת גנרטורים צרו קשר עם חברת ג.ר.י.ן בטלפון 04-9543535 או 03-6292988.

תגובות

להשאיר תגובה