הטריבונה על שם בלה דיאמנט ז״ל

חברת מכשירי תנועה ומשאיות, יבואנית MAN בישראל, פתחה בימים אלה מרכז שירות חדש באזור הצפון. המרכז שהוקם ברחוב הדגן 13 שבמפרץ חיפה יעניק שירות לציי המשאיות, האוטובוסים והרכבים המסחריים שקבוצת מכשירי תנועה משווקת. המרכז החדש הוקם בהשקעה של 45 מיליון ₪ ומתפרס על שטח של כ 6 דונם, מתוכם 4,000 מ"ר בנויים ובו 22 תאי שירות למשאיות ואוטובוסים

 

 

 

 

 

 

 

 

השבוע התקיימה הקרנת הבכורה של הסרט "מחר אני אדבר איתו" שכתבה מאיה קופצ'יק, בסינמטק בתל אביב בהשתתפות משפחה, חברים ושחקנים מוכרים.יבואן הפלדה דורון הלפרן, הבעלים של חברת הל-דור, החליט להשקיע בסיפורה האישי של הרקדנית והשחקנית מאיה קופצ'יק ולהפוך אותו לסרט קצר, אשר מתאר את הימים האחרונים ביחסיה עם אביה הג'אזיסט והמתופף הרוסי הנודע סלבה קופצ'יק אשר נפטר ממחלה קשה. הסרט אשר ביים הבמאי הידוע דורון ערן מציג תמונה אישית יוצאת דופן ומערכת יחסים מורכבת וקשה עם אביה, לצד מערכת היחסים עם בעלה בסרט, השחקן יפתח קליין.כעת הסרט החדש אשר קיבל תשואות ומחמאות רבות בהקרנת הבכורה צפוי לצאת אל סבב פסטיבלים ברחבי העולם.

 

 

 

 

 

 

 

 

מור סילבר חגגה אתמול בקניון רמת אביב פתיחת חנות פופ אפ של המותג שבבעלותה.סילבר עדכנה שאומנם היא עובדת קשה בימים אלה אך מייד לאחר סגירת החנות תטוס עם בעלה ואדים ושלושת הבנים,  לנוח בטן גב בתאילנד, שם יחגגו את פסח.הגיעו לרכוש לפסח ולפרגן: דנה זרמון הנמצאת בהריון שמיני, שירלי בוגנים, ליבר בלילתי, סנדרה רינגלר, שרונה מרלין  ובנה התינוק שון, רומי פרנקל, ספיר אביסרור, מור סויד, ענהאל שמואלי, גל גונן ועוד. כמו כן הגיעה אמה של מור, יהודית, שהפתיע  עם זר פרחים ענק.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זמרת העשור עדן בן זקן נבחרה להוביל קמפיין למיזם צרכני חדש ״Flik-Luck״, פלטפורמה דיגיטלית לרכישת מתנות ומארזים שתושק כבר בחודש מאי הקרוב.לרגל ההשקה, בן זקן תצטלם כבר השבוע למהלך תקשורתי הכולל סרט פרסומת שישודר על המסך ביום השקת המותג עם הסלוגן ״Flik-Luck-ככה שולחים מתנה״ ובכל פלטפורמות האונליין והדיגיטל של החברה. החברה השקיעה כ-4 מיליון שח בצילומי הקמפיין ועתידה להשיק את המיזם במאי הקרוב.

בשעה טובה: הקומיקאי מתן פרץ לוהק לעונה השנייה של מועדון הסטנד-אפ בכאן 11

לקראת חג הפסח, חג החירות, המשפחה וההתחדשות CASTRO HOME מותג העיצוב לבית של קסטרו השיק את קולקציית אביב 2024 באווירה אביבית וחגיגית ובתקווה לבשורות טובות לכל בית ישראל בהשקה נכחו: אתי וגבי רוטר, יו"ר קבוצת קסטרו-הודיס, יאיר אוחיון מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס, שי אופיר מנכ"ל קסטרו ומיה שלום-נפתלי מנהלת המותג קסטרו-HOME.

לרגל השקת האלבום החדש ״מגדל של אור״, הזמר עידן רייכל ערך בסניף סטימצקי בגרנד קניון חיפה השקה חגיגית ללקוחות הרשת, במסגרתה חתם על התקליט החדש וביצע מספר שירים בלייב.

במסגרת ההירתמות למען חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, בכירי ועובדי רשת ביגה ומפעל ביגה, יצאו השבוע במבצע ענק לחלוקת ארוחות בריאות ומאפים טריים לגדודי צה"ל בצפון הארץ ובדרומה.בשעה – 3 לפנות בוקר התייצבו מעלה מ  70 עובדי במפעל ביגה שבחיפה, בראשם  בכירי  החברה  יאיר מלכה, ורן דן דוד, להכין לחיילי צה"ל מאפים טריים, סנדוויצ'ים, עוגות, ועוגיות, בדגש על מאכלים ללא גלוטן, וללא סוכר, גם עבור לוחמים הסובלים מצליאק.ב – 6 לפנות בוקר יצאו עשרות רכבים עם עובדי ביגה לבסיסים בצפון הארץ ולדרומה,  לחלק לחיילי צה"ל ארוחות בוקר בריאות, טריות וחמות.

בכירי מותג היוקרה JACK KUBA: ויקו, ג'ני ופרלה ערכו אירוע חגיגי לרגל חשיפה ראשונה בישראל של הטרנדים המובילים בקולקציית בגדי הים ובגדי החוף לקיץ 2024. האירוע נערך בסניף הדגל של המותג בקניון עופר רמת אביב  אליו הוזמנו כ 60 אורחים, בניהם אנשי עסקים, אושיות אופנה וכוכבי רשת שנהנו מקוקטייל בסגנון צרפתי,

רשת קניוני עופר תצא בשבוע הקרוב, לקראת חג הפסח, בקמפיין רחב לרגל השקת מבצע: מתנות ב- 20 ₪, שיערך ב – 17 מקניוני הרשת ברחבי הארץ.הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ- 3 מיליון ש"ח, בכיכובה של הפרזנטורית עדי אשכנזי  ויכלול את מגוון  המתנות שניתן לרכוש בחנויות קניוני עופר לחג הפסח.

לקראת חג הפסח, דיסני משיקה קמפיין בינלאומי תחת השם "ניצוצות אושר בכל יום"שנועד להעניק למשפחות השראה ועידוד ליצירת רגעים רבים של אושר הנוצרים בזמן משחק משותף בין הילדים וההורים.

הראפר האייקוני, השחקן והפילנתרופ הבינלאומי סנופ דוג  (SNOOP DOGG)  יוצא בשיתוף פעולה ייחודי  עם מותג הספורט סקצ'רס ( SKECHERS),לרגל השקת קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת לנשים וגברים, בעיצובו וחתימתו של סנופ דוג.במסגרת השיתוף פעולה יערך קמפיין בכיכובו של סנופ דוג שיעלה בימים הקרובים גם בישראל ויכלול בין היתר: פרסומות ברשתות החברתיות, בדיגיטל, בנקודות מכירה,ברדיו ועוד.

שירה לוקץ', יורשת המיליארדים, הנכדה של שלדון ומרים אדלסון נבחרה להוביל את קמפיין בגדי הים של fix, לצד הדוגמנית והפרזנטורית, רומי פרנקל, רגע לפני "רוקדים עם כוכבים", בתוכנית שאמא של שירה, יסמין לוקץ׳, השתתפה בה.

פינת החי הטיפולית-לימודית בכפר הילדים שבכרמיאל, בה רוכשים מדי יום ילדי הגנים ובתי הספר ידע ומפתחים רגש וסקרנות באמצעות קרבה לבעלי החיים, היתה זקוקה למוצרי כתר כדי לחדש את פניה לטובת המבקרים ובעלי החיים. חברת כתר, שבשגרה דואגת למתן תרומות והתנדבות של עובדיה, נענתה מייד לקריאה ושילבה את עובדיה ביום התנדבות מלא עשייה בהובלת יחידת המחסנים מכרמיאל, יחד עם ביקור של ראש העיר, מר משה קונינסקי.

רשתiDigital  השיקה השבוע את הפורמט הקמעונאי היוקרתי והמשמעותי ביותר של Apple בעולם –APP  (Apple Premium Partner) – בצעד שמעמיק את השותפות האסטרטגית עם החברה העולמית. חנות הדגל שלiDigital  בסניף בקניון רמת אביב ,הראשונה של הרשת בישראל, הוסבה להיות חנות ה-APP הראשונה בארץ ובמהלך שנת 2024 יפתחו שני סניפי APP נוספים. דורון סלע מנכ״ל קבוצת אייקון ומנכ״ל iDigital, צילי בלקינד סמנכ"לית השיווק, משה שוצברג – סמנכ״ל מכירות וסחר ואמיר אהובים סמנכ"ל התפעול, העבירו את ההדרכה למבקרים הראשונים באירוע להשקת החנות והצעד המשמעותי.

בתמונה מימין לשמאל: אמיר אהובים – סמנכ״ל תפעול, משה שוצברג – סמנכ״ל מכירות וסחר, דורון סלע- מנכ״ל קבוצת אייקון ומנכ״ל iDigital, צילי בלקינד – סמנכ״לית שיווק

מנכ"ל טמבור, מיכה שרייר, צביה אורנשטיין קסן, סמנכ"לית השיווק, וניבה יחיאב אלון, Head of Design, השיקו השבוע באירוע חגיגי לקראת חג הפסח ותחילת "עונת השיפוצים", את קולקציית הצבעים החדשה של טמבור – קולקציית Balance.באירוע, שהתקיים ברביבה SECOND FLOOR בתל-אביב, חשף שרייר כי בימים אלו קבוצת טמבור משקיעה כ-20 מיליון יורו בשתי חברות באיטליה ובקפריסין. באיטליה, חתמה טמבור באמצעות חברת הבת  ZETAGI VENEZIAN, על הסכם לרכישת 80% מהבעלות בחברה המתמחה בייצור צבעים לתעשיית העץ המקצועית, זאת לאחר שב-2018 רכשה 100% ממניות חברת ZETAGI VENEZIANI אשר מתמחה בייצור צבעים וציפויים לעולמות התעשייה. בקפריסין ביצעה טמבור רכישה של 24% ממניות מחצבת הגבס LATOUROS שהיא הספק של טמבור לאבני גבס המהוות את חומר הגלם העיקרי בייצור מוצרי הגבס שלה.

החמ"לים ממוריאליין בהובלת איש העסקים יוסי פולק, visit2Israel בהובלת אסף בוחבוט ו-veo בהובלת רודריגו גונזלס יזמו מהלך אסטרטגי חיוני ונדרש להקמת חמ"ל מרכזי המאחד, לפי מודל עבודה משותפת, את כל החמ"לים והמשפיענים – הכוחות והמוחות בחזית הלחימה הדיגיטלית למינוף לחימה זו. באירוע, בו השתתפו מר יצחק אלדן – נשיא מועדון השגרירים וראש ביה"ס הישראלי לשגרירים צעירים, הילה דולב ושניר דולב, יו"ר ומנהל המרכז הישראלי להנהגה צעירה, ליבנה דגני – מנכ״ל חמ״ל השפעה אלה קינן ודני בולר – BrightMind, בועז דרי ואריה דובדבני – קומנדו הסברה, ראקלה רייז מחמ"ל OCT7 וטלגרם, שירלי גולברי אסרף מחמ"ל BesTip ומשפיענים ואנשי השפעה משמעותיים נוספים, דוגמת קרן פיקל, דניאל בן ישעיהו, ג'סיקה כהן, פטריסיה אשכנזי-דרוויש וגלית גורביץ.

רשת האופנה אורבניקה, משיקה בימים אלו את קולקציית הקיץ שלה.השנה, החברה בחרה לצרף את הדוגמנית גאיה קלדרון, שמשפחתה נחטפה לעזה ואביה עודנו בשבי החמאס לנבחרת הפרזנטורים של החברה יחד עם: סטטיק, אגם בוחבוט ועילי צ'פמן, והקדישה את הקולקציה לחטופים ומשפחותיהם.בהשקת הקולקציה שעלתה לאוויר ממש בימים אלו, החברה הוציאה קופסאות ריקות, עם סיכת חטופים, כדי להזכיר לכולנו מה באמת חשוב בימים אלו – חזרתם של כולם הביתה עכשיו.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כ- 700 מעובדי חברת ההייטק יחד עם בני משפחת כהן, מנכ"ל החברה רפי בן עמי, תלמידי בית הספר "אורט" בו למד נמרוד ומחוג הסיירות בו השתתף והדריך, צעדו עם דגלים ושלטים להשבתו של נמרוד ולהשבת החטופים, בצעדה שהחלה בקמפוס אפלייד מטיריאלס, סביב פארק המדע ברחובות והסתיימה בטקס קצר.

משפחת ליופריו, הפרזנטורית של רשת Bגוד, הצטלמה לקמפיין אביב-קיץ חדש שיעלה ויפורסם בקרוב בטלוויזיה ובדיגיטל. במסגרת צילומי הקמפיין הצטלמו כל בני המשפחה בוילה בדרום הארץ: ג'ונתן ורונית והילדים מיה, אלה ובן. למשפחה למעלה ממיליון עוקבים עם אחד מערוצי היוטיוב הגדולים בישראל.

ניר ישעיה, מנכ"ל אדמונד דה רוטשילד ישראל, אירח במשרדי הקבוצה בתל אביב את ג'יי אברהם (Jay Abraham), המנטור העסקי המוביל בעולם שהגיע הישר מארה"ב במטרה לתמוך ולסייע לבעלי עסקים שנפגעו ממלחמת 'חרבות ברזל'. אברהם, שדורג בעבר על ידי Forbes כאחד מחמשת מאמני המנהלים והגורואים העסקיים הטובים ביותר, נענה להזמנתו של ישעיה להיפגש עם קבוצה אקסקלוסיבית של בעלי הון במשק הישראלי, לשיחה על אסטרטגיית ניהול סיכונים ומשברים עסקיים בעתות חירום.

עשרות אומנים מצמרת הבידור הישראלית הופיעו בפני פצועי צה"ל אבל זאת הפעם הראשונה שמגיעה חבורת זמר של בני הגיל השלישי לשמח ולהביע הזדהות עם פצועי צה"ל בביה"ח שיבא תל השומר.

בצהרי שישי התייצבו בעופר הקניון הגדול בפ"ת, סלבס, מובילי דעת קהל וכוכבי רשת עם ילדיהם, לרגל  הקרנת בכורה של הסרט המדובר "סיפור הברווזים".בין האורחים שוויתרו על שנ"צ שישי:  מיכל הקטנה שהגיעה עם ארבעת ילדיה הקטנים: ריף, ריי, אלי ונאיה.

אן זיווי וירדן ויזל, אחד הצמדים היציבים ביותר בתעשיית הבידור, התייצבו על סט צילומי קמפיין קיץ 2024 של מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי המוביל sloggi.

צילום: אור גפן

בקמפיין דיגיטל לחברת ״תמיר״ שיעלה בימים הקרובים בהפקת סוכנות הפרסום 'האבאס בלינק' בהובלתו של חיים אתגר, יגיע איש התקשורת הוותיק לבדוק ולחשוף את הציבור לתעשיית המחזור המקומית.

ריצ'י הנטר, יו"ר קבוצת הולמס פלייס וקרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס חנכו את מועדון הולמס פלייס premium הרצליה המשודרג.

הטניסאי האיטלקי, מהמובילים בעולם:יאניק סינר, נבחר כשגריר של מותג הדרמו קוסמטיקה לה רוש פוזה.הקמפיין בכיכובו יעלה בחודש אפריל והוא נועד להתמודד עם חוסר המודעות בנוגע לחשיבות שימוש במוצרים להגנה מהשמש, והצורך במניעה ובחינוך. הקמפיין המשעשע יעלה במדיה החברתית  ובמקביל  יפורסם בטורנירי טנים בהם ישחק סינר.

לאחר מתקפת הטרור ב 7 באוקטובר שהשלכותיה פגעו בישובים רבים הסמוכים לגבול רצועת עזה, חזר מפעל "דורות", לפעילות מלאה. המפעל, הנודע בקוביות השום, ג'ינג'ר, כורכום ומוצרי התיבול הקפואים שלו, חזר לייצר במתכונת מלאה ולספק את מוצריו על פי דרישות השוק המקומי והעולמי. במקביל, המפעל תרם אלפי שקלים לעמותת אחים לנשק ולעמותת החתול, אשר פעלו מאז פרוץ המלחמה עבור רכישת ציוד לחיילי סדיר ומילואים ובפרויקטים התנדבותיים בקרב המפונים.

יום המעשים הטובים צוין אמנם לפני יותר משבוע, אך עובדות ועובדי התעשייה האווירית מקיימים במהלך כל חודש מרץ, פעילויות למען הקהילה בפרוייקטים שונים ברחבי הארץ. בין הפעילויות שהתקיימו ויימשכו במהלך החודש:עובדות ועובדי מפעל מל"מ של התעשייה האווירית בבאר יעקב, שיפצו, גיננו ובנו אדניות מטופחות ומונגשות עבור צעירים עם צרכים מיוחדים בביה"ס לימן ברחובות ובביה"ס חצב בראשל"צ. עובדי המפעל אף אירחו דיירי פנימייה פוסט אשפוזית בתחום בריאות הנפש במתחם המייקרים.

מוז"א – מוזיאון ארץ־ישראל תל־אביב, ערכו אירוע פתיחה לתערוכה "אסאנה לרגע" – נשימה מדיטטיבית במציאות עכשווית. תערוכה קבוצתית המציגה עבודות וידאו לצד תצלומים עכשוויים, פרי יצירתם של 24 אמנים ישראלים ובינלאומיים שיוצרים יחד חוויה של סאונד, צבע וצורה.התערוכה נפתחה בהשתתפות מנכ"ל מוז"א עמי כץ ואוצרת ראשית מוז"א רז סמירה, ובהשתתפותם של אמנים המציגים בתערוכה, בהם: סיגלית לנדאו, רן סלוין, אפרת ירון, מיכאל ליאני, מרים כבסה, אורי הולבן.

השבוע התקיים ערב ההכרזה על שורה של השגרירים החדשים של עמותת Make-A-Wish Israel. איש העסקים והפילנתרופ הישראלי-קנדי סילבן אדמס אירח בביתו הפרטי בתל אביב את טקס חשיפת השגרירים החדשים של עמותת Make-A-Wish Israel השגרירים החדשים יפעלו להגשמת משאלותיהם של ילדים החולים במחלות מסכנות חיים,כולל כאלה שנפגעו פיזית מפיגועי ה-7 באוקטובר.

קרן רש"י,קרן יק"א וקרן הון סיכוןSIBF משיקות מיזם משותף להשקעה בחברות הזנק טכנולוגיות המחויבות להשפעה חברתית.

מינויים:

מינויים חדשים בקבוצת דור אלון

יפעת סטאל מונתה לסמנכ"לית השיווק
אלעד שפט יכהן כמזכיר החברה ומנהל תחום שוק ההון במחלקה המשפטית

פרופ' עודד נחליאלי, מנהל היחידה לכירורגיית הפה, הלסתות ובלוטות הרוק בא.ר.ם, המרכז הרב-תחומי לרפואת אף אוזן גרון ומנהל היחידה לכירורגיה פולשנית מזערית של הפה, הפנים והלסתות במרכז הרפואי לגליל, בנהריה, מונה לאחרונה על ידי החברה האמריקאית והבינלאומית לכירורגיית אף אוזן גרון וניתוחי ראש צוואר לחבר ועדה ב- Advisory Board of International Society of Sialendoscopy, הוועדה לקביעת קריטריונים בינלאומיים, להתמחות בתחום האנדוסקופיות והכירורגיה המזערית של בלוטות הרוק.

 

 

 

תגובות

להשאיר תגובה