קבוצת מתחמי הכושר והוולנס LIFT מתרחבת

משיקה מועדון חדש בהרצליה בהשקעה של מעל 3 מיליון שח. מתחם האימונים החדש ישתרע על פני 600 מ"ר, יכלול מעל ל 4 מתחמי אימונים שונים, כושר, תזונה, חדרי התאוששות ועוד – בבנייתו ובעיצובו הושקעו למעלה מ 3 מיליון ₪. לדברי אמיתי צינמון מבעלי קבוצת LIFT "אנו מייצרים חוויית אימון שלמה הכוללת הסתכלות פרטנית על הגוף, על הנפש, ועל חשיבות חדרי ההתאוששות כחלק מתפיסת עולמנו שלמתאמנים שלנו מגיע לקבל ייחס של ספורטאים"

מתחם LIFT הרצליה הינו המועדון ה 6 של רשת מתחמי האימון והוולנס ומקדם את האג׳נדה להפוך את מועדוני הכושר לבית השני של המתאמנים ומביא לראשונה בישראל את תפיסת האימון הגופני כחלק ממהלך רחב הכוללת אימון לגוף, אימון לנפש הכוללת ייעוץ תזונה, וחדרי התאוששות חדשים.

"עולם השיקום הפיזי והנפשי הוא חלק בלתי נפרד מעולמות הכושר המקצועיים בעולם ואנו מביאים את אותה התפיסה והראיה גם לשוק הישראלי" מסביר צינמון "למתאמנים שלנו מגיע לקבל ייחס של ספורטאים. גם ברמת ההדרכה והליווי האישיים לכל מתאמן ומתאמנת, וגם ברמת איכות הציוד של שני צדדי המטבע (מאמץ/קריעה של השריר והבנייה שלו). על מנת שנוכל להשתפר בצורה איכותית הבנו שחייבים להנגיש בצורה חדשנית ואיכותית גם את עולם הריקאברי, אשר הינו חלק בלתי נפרד מעולם האימון הגופני" מסביר צינמון.

מועדון LIFT החדש יציע לראשונה בישראל חלל אימון המאפשר חוויה מקצועית ויכלול את קדמת המכשירים מעולמות הכושר, 2 מתחמי עבודה חופשית, מתחם אירובי, מתחם מכונת חלל התאוששות וme time בו יוכלו המתאמנים להנות מאמבטיית קרח, סאונה יבשה, הדרכות נשימות אנינטראקטיבית וכמובן מתחם מתיחות פתיחת טווחי תנועה והרפיית השרירים הכולל עמדות hyperice מלאות לצד ציוד מעולמות השיקום ואפילו מיטת פילאטיס מכשירים עם הדרכה צמודה בחלל החופשי, מעבר לכך במקום ישנו סטודיו לפילאטיס מכשירים המבוסס על מערכי האימון הייחודיים של הליפט שמביאים בשורה ייחודית לענף.

"מדובר על 600 מטרים של ציוד הכושר הטוב בעולם, בתוך חלל מעוצב, עם אנשי המקצוע מהשורה הראשונה על מנת להבטיח אטמוספירה מושלמת של חווית אימון מקצועית נעימה ומעוררת מוטיבציה" אומר צינמון

כתובת מועדון LIFT  החדש – סוקולוב 81. יש חנייה, טלפונים: 0584822445
לפרטים נוספים ניתן לבקר באינסטגרם של הקבוצה lift_protrainers או באתר www.liftprotrainers.com

 

 

תגובות

להשאיר תגובה