הדוגמנית הצעירה לי זיידמן ידעה שמידותיה השופעות יהוו בעייה עבורה בעולם האופנה שמכתיב סטנדרט קשוח של מודל נשיות אך היא לא וויתרה לעצמה. פגשנו אותה מדגמנת לראשונה הלבשה תחתונה בתצוגת אופנה של 'ליה לונדון' מותג שמראשיתו נתן ביטוי למגוון של מידות "הבגדים שלנו הן לנשים אמיתיות" מספרת מנכ"לית החברה יפעת ברכה דה – לרנה

נכון שעולם האופנה הולך ומשתנה לנגד עינינו כך יותר ויותר נמנעים מתיקוני 'פוטו-שופ' וחברות אופנה מרחיבות את מנעד הנשים שמציגות אצלם. אך זוהי עדיין תופעה שולית והזרם המרכזי עדיין דבק במודל מאוד מצומצם של נשיות. שלא לציטוט נאמר לי שמותגי אופנה אינם רוצים לקחת את הסיכון 'ומפילות' את השינוי על חברות אחרות. אבל במותג האופנה האירופאי 'ליה לונדון' שקיים כבר מאה שנה "נותנים מענה לכל הנשים" אומרת לי בשיחה מנכ"לית החברה בארץ יפעת ברכה דה – לרנה "מבחינתנו זהו לא טרנד אלא משהו שתמיד קיבל ביטוי. אומנם עכשיו זה יוצא החוצה כי חברות נוספות הולכים בעקבותינו".

IMG_2466

"בכל השנים ניסיתי להתקבל לתצוגות אופנה ובכל פעם דחו אותי בגלל החזה שלי" מספרת לי זיידמן (22) ומוסיפה בעניין "כמו שאתה מבחין אני גם לא רזה מאוד כמו שבדרך הבנות שמדגמנות". זוהי תצוגת האופנה הראשונה של זיידמן ונראה שהיא מתרגשת לקראתה ומתרגלת הליכה וצילומי סלפי של עצמה אך בניגוד לפעמים קודמות הפעם יש לה סיבה לאופטימיות "סוף סוף אני מרגישה שחזה גדול זה אינו מכשלה אלא אפילו יתרון ואני מרגישה שבחברה הזאת מרחיבים את הקריטריונים ומקבלים אותי בזכות מה שאני". זיידמן שכל חברותיה בעלות מידות קטנות יותר ידעה שמידותיה שחורגות מהסטנדרט המסורתי יהוו בעייה עבורה בעולם הדוגמנות "אך אני לא וויתרתי לעצמי ועכשיו אני מאוד שמחה שקבלו אותי לתצוגה".

בתצוגת האופנה של 'ליה לונדון' הציגו את קולקציית החורף שמשופעת בצבעים כהים – חומים, כחולים ואדומים "אבל היתרון שלנו" מספרת דה – לרנה "שאנחנו נותנים מענה לא רק לנשים דקיקות אלה לאישה אמיתית וזה מתבטא במגוון של פריטי לבוש".

תגובות

להשאיר תגובה