היא חרדית מירושלים, אוחזת במרכז "אור חיה", המסייע לאנשים במצוקה, בד בד, עברה ניתוח פנים מתקדם, מה שגרם לה לרצות להביא את הבשורה ולפתוח את מטיפולי הפנים החדשניים ביותר בעולם, "l.a.face"' יחד עם מנתח הסלבס ההוליוודי מהתוכנית "אקסטרים מייקאובר". 

כשמגיעים למרכז l.a.face הממוקם במרכז תל אביב התחושה היא נעימה במיוחד, העיצוב הבהיר וקבלת הפנים המרשימה בכניסה מביאים אותך לסוג של עולם אחר, במתחם שנראה כאילו לקוח מחדר טיפולים אמריקאי. את המתחם מנהלת ביד רמה, דניאלה גולן, חרדית מירושלים שלפני שנים עברה ניתוח פנים מתקדם והחליטה להביא את הבשורה למדינת היהודים. בעזרת צוות מומחים שבמרפאה שהקימה היא מבטיחה תוצאות מרשימות בסדרות טיפולים, שלא ישאירו אף אחד אדיש. WhatsApp Image 2017-12-06 at 20.35.17

הטיפול עצמו, או לפחות זה שאני עברתי היה באורך של כ35 דקות וכלל משיחת שלל משחות על הפנים, המדובר בסוג של טיפול פילינג עמוק שאמור להדק את העור ובעצם לדמות עבודה של ניתוח פלסטי, ההבטחה היא בתוצאה של סדרת טיפולים מתמשכת ועל פניו כנראה יש בזה משהו, אחרת אי אפשר להסביר את כמות הלקוחות שהגיעו בשעה שבה הייתי ומילאו את חלל המרפאה.

רוצים גם? http://la-face.co.il/

 

תגובות

להשאיר תגובה