מור סילבר המנחה הנוצצת ואושיית רשת מדגמנת מוצר שיער חדש. בדרך היא מספרת לנו על החתונה שלה, תוכניות לפסח  ואיזה חמץ פנימי היא תשמח להעיף

מור סילבר מנחה ומגישה וגם דוגמנית שיער לעת מצוא הגיעה לסטודיו של רון קדמי כדי לקדם את קמפיין חדש למוצר לעיצוב שיער "כמו שאתה רואה" של "גדעון קוסמטיקס". וסיפרה ש"אני נהנית לפרסם מוצר שאני מאמינה בו. תסתכל על השיער שלי ותבין. ותודה לאל שהוא הגיע לארץ מכיוון שלנו הנשים השיער זה 'אישו', אנחנו מאוד מטפחות אותו. מתעסקים בגוונים, צבעים והבהרות. לא סתם לוקח לנו שעה וחצי עד שאנחנו יוצאות מהבית. ולא סתם אנחנו מאחרות ומאשימות את הבעל. והנה זה הגיע לארץ אולפלקס (מבית גדעון קוסמטיקס)  שמבריא ומשקם את השיער".

מה את עושה בימים אלו ?

"אני בהוט בידור ישראלי מקדמת תוכנית בשם "איט גרלס".בתוכנית ישנן ארבע בנות שעוברות לתל אביב ומנסות לקדם אופנה. יש לי פינה קבועה בערוץ 24 שאנחנו מדברות במשך שעתיים על אה ודא".

מה דעתך באמת על 'האח הגדול' יש לך פייבוריט ?

"זה פחות מעניין מאז ששי חי הלך.הוא לא הפייבוריט שלי הוא פשוט סיפק מלא בלאגן ואקשן. ואנרגיות גם עם זה אנרגיות שליליות. אבל ממי שנשאר אני אתמוך בשי מיקה".

תוכניות מיוחדות לפסח ?

"אני לא אהיה פה כי אני טסה עם בעלי ואימא שלי למשפחה. אנחנו ננקה את הבית כי זה כיף בסך הכל. כי פסח זו הזדמנות נפלאה לנקות ולהעיף דברים שלא צריכים".

אולי גם זה הזמן להעיף 'חמץ' פנימי שלא צריך אותו ?

"אני קשה עם עצמי תמיד.כל שנה אני עושה את החושבים הזה עם עצמי".

יש כבר תוכניות להיריון מתוכנן ?

"תראה אנחנו נשואים טריים רק ארבעה חודשים כך שצריך להנות לפחות מהשנה הראשונה".

אז ממרומי ארבעת חודשי הנישואין איך זה מרגיש ?

"אני הולכת על עננים. וזה שונה כי פתאום אנחנו משפחה"

והטקס באמת משנה ?

"הטקס היה מושלם וזה כיף להסתכל על הוידאו והתמונות. ולראות עצמך כלה זה משהו שכל אישה חולמת כל חייה ובאמת הגשמתי על כל החלומות שלי והייתה לי שמלה כזאת של פרינסס שלאחר מכן החלפתי לשמלת מסיבה".

וההתלהבות לא שוקעת ?

"ההתלהבות לא שוקעת זה ממשיך לאתגר  הבא לילדים אתה יודע איך זה תמיד יש אקשן בחיים".

תגובות

להשאיר תגובה