מאניה ג'ינס נתפסה בעיני תמיד כרשת אופנה שפונה בעיקר לחתך מסויים של בני נוער שאוהבים מראה  קצת יותר ערסי, הגזרות, החיתוכי בדים בגי'נס והעיצובים הוכיחו מעל לכל ספק שלשם פונה החברה וכשהם הציגו את המחירים שלהם זה גם היה קו מאוד ברור, מדובר באופנה שמתיימרת להיות יוקרתית במחיר, אבל לא ממש בעיצוב שדמה הרבה פעמים לדברים אחרים שכבר ראינו בהמון בתי אופנה רק ששם זה היה הרבה פחות צעקני. הרשת שהוקמה לפני למעלה מעשור על ידי אורן יפרח, מישל רוגוף ורונית חיימוביץ' כיוונה במודע או שלא לשם. 

בשנים האחרונות הרשת ניסתה להמציא את עצמה מחדש, פתחה אין ספור חנויות ברחבי הארץ, בחרה באושרי כהן מתוקף היותו מוביל אופנתי להיות הפרזנטור של הרשת, ובעיקר מיתנה את העיצובים, התוצאה נראתה בליין הקיץ החדש של הרשת שהושקה לפני כשבועיים, בתפריט האופנתי ג'ינסים בשלל גזרות צבעים ומידות, חליפות, שלל חולצות ואפילו בגדי ים.

בקולקציית הג'ינסים, מנעד מגוון, החל מג'ינסים במראה גראנג'י "עשוי" ומשופשף, ג'ינסים במראה RAW קשוח, עד לג'ינסים חלקים קלאסיים. הצבעוניות גם היא מגוונת ולצד צבעי הדנים הקלאסיים, תמצאו גם ג'ינסים בהירים במראה קייצי ומבדים דקיקים, ג'ינסים באורך קרסול, אוברול קרעים במראה Loose עם קרעים, ג'ינסים בשטיפות ומראה טאי דאי. בקבוצת הג'ינסים יש התייחסות רחבה למכנסי ברמודה ג'ינס, הפעם בגזרה עדכנית ומתקדמת הצרה יותר באזור הברך ורחבה במותן ומכנסי ברמודה מבד דמוי ג'ינס – בד העובר צביעה בשטיפה אחת המקנה את מראה הג'ינס, הכהה יותר באזור הכיסים והתיפורים וג'ינסים ברמודה, חלקם בדים המשלבים סיבי לייקרה.

בגזרת החולצות , נבנתה קולקציה שלמה בהשראת אמני ההיפ הופ והאווירה האורבנית המאפיינת את ה-Street Style בארה"ב. ההשראה ניכרת בחולצות טי בעלות הכיתוב Keep It Real,  חולצות טי בעלות סיומת מעוגלת, חולצות טי עם תיפורים חיצוניים, גופיות אוברסייז עם מכפלות מעוגלות ודפוסי אול-אובר, שילוב הדפסים של דגלי ארה"ב, שימוש בבדי רשת בקולקציית הגופיות והחולצות. בקבוצה זו ניתן גם לראות מכנסי ברמודה בגזרת אוברסייז ומכנסי פוטר קצרים בגזרה משוחררת ובד נושם.

עוד בקולקציה המתאימה ללבוש יום יומי לכל שעות היום מהמשרד עד לערב. בין הפריטים בקולקציה, חולצות מכופתרות בגזרת אוברסייז ללא צווארון ;חולצות מכופתרות עם סיומות א-סימטריות באורכים שונים הנלבשות מחוץ למכנסיים, מכנסי בד בשטיפת צבע אחיד (למראה ג'ינס) ומכנסי ברמודה מחוייטים.

הקולקציה המחויטת של המותג מציעה לבוש ערב שמאפשר מיקס אנד מאטצ'. בין הפריטים בקולקציה, חולצות מכופתרות בגזרות SLIM צרות ומחמיאות וחולצות בעלות רכיסת כפתורים אלכסונית המסתיימת בצווארון סיני.

קולקציית המכנסיים בקבוצה, אלגנטית וכוללת במנעד צבעיים מקלאסי, כשחור, כחול, חום ועד לצבעוניות קיצית בהירה יותר של צבעי אבן וסטים בקווים נקיים, עניבות וג'קטים מחויטים קלילים, במראה צעיר.

לצד אלה מוצעים פריטים משלימים ביניהם: מטפחות דש, פפיונים ועניבות בצבעוניות מגוונת המשדרגת את מראה החליפות.

קולקציית בגדי ים בגזרת שורטס או ברמודה במגוון מראות – החל מבגדי ים חלקים וצבעוניים, עבור דרך בדים בצבעוניות דגרדה וכלה בדפוסי אול אובר בהשראת כל קבוצות הקולקציה.

בקולקציית הנעליים נמצא העונה סניקרס מלאי נוכחות בשלל טקסטורות וצבעים המופיעים האחד ליד השני, שרוכים ותיפורים במיקומים שונים על גבי סניקרס ונעלי מחויטות למראה אלגנטי המשלימות למראה קבוצת ה-Smart Casual.

טווחי מחירים:

ג'ינסים: 299.90-399.90 ₪ ; טי שרטים: 59.90-179.90 ₪ ; חולצות מכופתרות: 149.90-289.90 ₪ ; חליפות: 499.90 ₪ -699.90 ₪ ; מכנסי ברמודה : 99.90-279.90 ₪ ; נעליים: 199.90-249.90 ₪ ; בגדי ים: 149.90₪  

טווח מידות :

נעליים 39-45 +נעליים לצעירים 36-45

ג'ינסים 25-38

טי שירטים/בגדי ים/מכופתרות XS-XL

מכנסי ברמודה 36-46

 

ניתן להשיג באחת מ50 חנויות רשת MANIA JEANS

בירור הסניף הקרוב באתר המותג : http://www.maniajeans.co.il/

 

תגובות

להשאיר תגובה