לטובת מי שלא נסע לשבוע האופנה בניו-יורק, קבלו הצצה לקולקציית סתיו חורף 2015-16 של מעצב האופנה היהודי אמריקני ראלף לורן שהחל דרכו המקצועית כמעצב עניבות תחת המותג פולו, דרך ארוכה עבר לורן שהחל את דרכו המקצועית ב-1967 עם קו החולצות שהפך לסימן ההיכר שלו, ב-1971 הוא החל לעצב בגדי נשים ומן המפורסמות היו חליפות נשים בהשראת העולם הגברי. ב- 1997 חברת פולו ראלף לורן בראשה עומד לורן, הפכה לחברה ציבורית הנסחרת בבורסה לנירות ערך בניו יורק.

קפצנו לחנות הסטייליסטית בקניון עופר רמת אביב כדי לראות מה הכין לנו המעצב הנערץ.

נתחיל עם הגברים כי שם גם לורן התחיל, התרווחנו בכורסאות במחלקת הגברים בחנות שבקניון אילון, בין הסוודרים והחולצות שכל כך מזוהים עם ערכי המותג, ראינו קולקציה מתוחכמת, מחוספסת וסטייליסטית. העונה מצטרפים אליהם פריטים אלגנטיים ושיקיים שיעזרו לכל גבר להראות טוב ללא מאמץ. קולקציית הגברים נחלקת לשתי  עיקריות:

קולקציית קפסולה אדירונדאק ADIRONDACK – פריטים בשילוב טקסטורות ואריגות בבדים, שטיפות מלח על סריג צמות, סריגי צווארון מעוגל עם כפתורים באריגה גיאומטרית שבטית, ווסט פוך עם תיפורי קווילט, מעילי רוח עם תיפורים גסים ספארי סטייל, פריטים קלאסיים ברוח בגדי הקולג' בשילוב רקמה, ג'ינסים משופשפים בגזרת בויפרנד קאט. הקולקציה מגובה באקססוריז להשלמת הלוק. קשת הגוונים כוללת גוני כחול אינדיגו, גוני קרם, נגיעה של צבעי אדמת חמרה, אדום עז וחרדל.

unnamed (1)

קולקציית קפסולה לופט פיור

חולצות פרנץ'-טרי עם גימורי זיג-זג בשילובי בדים, קרדיגן בייסבול סטייל עם עבודות פטצ'ים, רקמות, הדפסי קטיפה (פלוק) והדפסי מסך סדוקים בשילובי טקסטורות מעניינות.  בקולקציה זו שם המעצב דגש על פריטים יוקרתיים  בניחוח שיק אירופאי המתבטא בשילובים של קיפולי בדים באמצעות טקסטורות שונות ומעניינות, כגון: רקמות, בדי קרושר, ניטים, פטצ'ים וכד'. הקו שמוביל את קולקציית הקפסולה לוקח אותנו למקומות יותר ספורטיביים, קלילים ופריטים יום-יומיים משודרגים.

קולקציית הנשים של לורן היא שיא הנשיות, קולקציה שרואים בה את חתימת ידו של לורן בפריטים כמו שמלת סריג דק בדוגמת תחרה, מעיל טרנץ',  וכמובן קולקציית תיקים מושלמת בכוני שחור, כאמל ואדום, מתיקים קטנים שאפשר לשים קרוס אובר ועד תיקי אובר סייז, חלקם מעוטרים בפרנזים, המאסט של סתיו-חורף 2-15-16.

קולקציית הנשים מורכבת משתי קולקציית קפסולה:

קפסולת הלופט, מראה פחות מתאמץ, בקולקציה הושם דגש על פריטים יוקרתיים  ושיקים, ביניהם שמלות קרפ שיפון עם גימורי בייבי אובר-לוק במכפלת, חולצות מחויטות עם מנג'טים ומפתחים עמוקים בגזרת אובר-סייז, פריטי עור עם טקסטורת סמוקינג, שילוב קיפולי בדים וטקסטורות כמו רקמות, בדי קרושה, ניטים, פטצ'ים, קשת גוונים כהה עם נגיעות של צבע קרם.

קפסולת פאשן פורוורד מתאימה לאישה הנועזת יותר, בקבוצה פריטי לבוש קז'ואל וקיפולי בדים, ג'ינסים משופשפים בגזרות בויפרינד עם פטצ'ים ורקמות ידניות, להשלמת הלוק תיקי פרנזים מזמש ועוד.

להשיג בחנויות ראלף לורן קניון רמת אביב, ראלף לורן כיכר המדינה רשת חנויות אמפוריום

 

תגובות

להשאיר תגובה