מי הגיע לפריימיירה החגיגית של הקאמרי, מה השיקה שירלי גליק ומה חגגו בקסטרו. הטריבונה, רכילות עסקית 

פרמיירה חגיגית נערכה בשישי בצהריים בתיאטרון הקאמרי להצגה "ארוחת טעימות", שביימה דדי ברון וכתב שלומי מושקוביץ, שהינם זוג גם בחיים. נראו בקהל האורחים: גילה אלמגור ויענקל'ה אגמון, איציק כהן, נורית גפן, מיקי קם ובעלה יהודה עדר, לימור לבנת ובן זוגה מיקי ירושלמי, אנשי התקשורת עמית סגל ועודד בן עמי ונשותיהם, המוסיקאי ישראל ברייט שגם כתב את המוסיקה להצגה, השחקן דן תורג'מן, האמרגן מאיר קוטלר ועוד רבים אחרים. כולם כאחד שמחו לפגוש את שחקני ההצגה: לימור גולדשטיין, מוטי כץ, יואב לוי, איה גרניט-שבא בתה של זהרירה חריפאי ז"ל, הדר ברוך בתו של רמי ברוך, נעמה שטרית ודוד שאול. ההצגה הכל כך אקטואלית מספרת על הילה ויואל, אדריכלית ועיתונאי בכיר, זוג ליברלי ונאור, החוזרים מארוחת טעימות שאינה לא לטעמם ולא לכיסם, לקראת חתונת בתם וחתנה המיועד שהינו מתנחל דתי אשר גדל בבית ימני קיצוני. כאשר לתמונה נכנסים הוריו המתנחלים של החתן, הסיטואציה יוצאת לגמרי משליטה. הצגה מעולה לכל הדעות, והמחמאות שקיבלו יוצרי ההצגה ושחקניה מקהל המוזמנים, העידו על כך. בצילום: הבמאית דדי ברון עם איש הטלויזיה עודד בן עמי.

דדי ברון ועודד בן עמי

בשישי האחרון בבית "מזל טלה" ברחוב מונטיפיורי בתל אביב, הושק מותג התכשיטים האיטלקי הבינלאומי Le Corone, שהינו בבעלותם הבלעדית בארץ של שירלי גליק בעבר דוגמנית, מנחת הטלויזיה וכיום יזמית, יחד עם משפחת היהלומנים קופליאנסקי. בין האורחים נראו ענת סטריק מרשת מלונות תמר'ס, מיכל אביחי מבעלי חברת "פירמידה", שרון קונופני מבעלי רשת "לקה", שלומי ולילי ביסה הבעלים של רשת נעלי בי יוניק, הפרזנטורית של המותג רחלי פיירמן, הדוגמניות יאנה גור, קטיה גאלי ורבים אחרים. בצילום: שירלי גליק עם השותף טל קופליאנסקי.

שירלי גליק...רחלי פיירמן

אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים של "קסטרו" היו הראשונים לפתוח את עונת האביב, עם השקת קולקציית אביב 2016 במרכז הירידים בת"א. התצוגה נערכה על מסלול ענק ברוחב של 12 מטר, עליו צעדו הפרזנטורים של קסטרו, לירז דרור ועומר דרור לצד לא פחות מ – 40 דוגמניות ודוגמנים, כשעל הבימוי וההפקה היה מוטי רייף, ועל האיפור והשיער מיקי בוגנים. בין האורחים הרבים היו גם התאומות נוי והדר קרקו שהינן הפרזנטוריות של קסטרו, לירון רביבו, מייסדת החברה לינה קסטרו, יעל חולדאי אשת ראש העיר, ג'ודי ניר מוזס שלום ובתה שירה, פנינה אדרי מבעלי סינמה סיטי, דינה וגדעון אוברזון, ירון ליכטנשטיין והדס מוזס, אהובה ואולסי פרי, רזיאלה גרשון, יובל כספין, ליאורה עופר, בת שבע בובליל, דנה וקסלר ספקטור ובתה רומי, רוית אסף, קארן גילרמן, לי גרבנאו-דנקנר בהריון שני עם דנה דנקנר, רותם סלע, שלום מיכאלשווילי, מיה דגן, אנה אהרונוב, טיטי אינהו, אליאנה תדהר עם אמה אאידה, סנדי בר, אופירה אסייג, רונית יודקביץ, יעל גולדמן, שירלי בוגנים ורבים אחרים. בצילום: אתי וגבי רוטר בעלי "קסטרו" עם פנינה אדרי מבעלי "סינמה סיטי".

קסטרו - התצוגה

מועדון הנשים של רוטרי בחיפה "האופן הפנימי" תורם לא רק לקהילה, אלא גם יודע לפנק את חברות המועדון. הפעם ארגנה רוחי קטנר-יניב נשיאת המועדון ערב שכולו על טהרת המזון הבריא. כ-50 נשות חברה התכנסו בוילה המפוארת בדניה של אלה סגל, מומחיות לפוריות במקצועה והקשיבו להרצאה מרתקת על "אוכל זה לא רק אוכל" אותה העביר ליעד סגל, הלומד שנה רביעית רפואה, והוא גם בנה של המארחת. ליעד ריתק את קהל המאזינות, עם תובנות חדשות על המזון שאנו אוכלים ושבר למאזינות לא מעט מיתוסים. הצטרפה אליו עירית אופיר בעלת חברת "אורגניק מרקט" המעבירה סדנאות בישול בריא, כשהיא מתאימה לכל אחד ואחד את התוכנית התזונתית המתאימה לו, אם בביתו או בקבוצה גדולה יותר. שאפו לנשות המועדון החיפאי על הפעילויות החשובות שהן עושות, כמו אימוץ "בית מגל" לנערות אתיופיות במצוקה, אימוץ "החצר הנשית" שהינה כתובת לנערות יהודיות וערביות במצוקה, וטיפוח פנימיית "בית זינגר" בכפר יחזקאל, כולל חלוקת מלגות לימוד. בצילום: נשיאת המועדון רוחי קטנר-יניב, הסטודנט לרפואה ליעד סגל ואמו אלה המארחת, ולצידה עירית אופיר התזונאית.

בלומה חיפה

בתיאטרון "הסימטה" ביפו נערך יום עיון בנושא פרינג', בהשתתפות כל המנכ"לים של תיאטראות הפרינג' בישראל. בין המשתתפים היו עירית פרנק מנכ"לית תיאטרון הסימטה שיזמה את האירוע, מיקי צוקרמן ממייסדי תיאטרון תמונע, ניקו ניתאי מייסד תיאטרון קרוב, יגאל עזרתי מנכ"ל תיאטרון יפו, דליה שימקו מייסדת אנסמבל אספמיה, יפתח קליין המנהל האמנותי של תיאטרון מ.ר.א.ה בקריית שמונה, יעקב (יענקלה) מנדל יו"ר אמי, רינת גלאון מנכ"לית "תרבות לישראל" ועירית פוגל, ראש תחום תיאטרון במינהל התרבות. בצילום: עירית פרנק ויפתח קליין.

פבלו רוזנברג הזמר המצליח ומגיש תוכנית הבישול והאירוח "פאבלו אוכל וחברים" בערוץ 24, לקח בשבוע שעבר הפסקת צהריים ביום שמשי במיוחד, והגיע לסעוד את ליבו ב"יאמ-ים", בר מזנון פירות ים חדש בתל אביב, שהינובעל קונספט ראשון בארץ, המנסה להנגיש את פירות הים להמונים במחירים שפויים. הבעלים ניר ארז וליאת סבן פינקו את רוזנברג כיד המלך, וסבן אף ביצעה סולו עם הגיטרה שלה לרוזנברג, שגם הזמין אותה להופעתו הקרובה. בתמונה: ליאת סבן, פבלו רוזנברג וניר ארז.

ליאת סבן פאבלו רוזנברג וניר ארז ביאמ-ים מזנון פירות ים בתל אביב קרדיט צילום דוד פרנסואה מתיתיהו

אם חיפשתם את השף שאול בן אדרת ביום רביעי שעבר, ולא הבנתם לאן הוא נעלם, וזאת מכיון שהתחיל בצילומים לתוכנית אוכל חדשה באולפני הרצליה. את הבישולים הוא עושה במטבח חדשני שנבנה במיוחד עבורו, מבית היוצר של מטבחי "סמגל קונספט" היוקרתיים. מנהלת השיווק של החברה נעמה רוזמן-הרטל, הגיעה אף היא לסט הצילומים, וזאת כדי לבדוק שאכן השף מרוצה מסביבת העבודה החדשה שלו. בצילום: השף שאול בן אדרת עם נעמה רוזמן-הרטל, מנהלת השיווק בחברת "סמגל קונספט".

השף שאול בן אדרת ומנהלת השיווק של חברת המטבחים סמגל קונספט נעמה רוזמן הרטל באולפני הרצליה  צילום אסף זהר (2)

שברולט השיקה ביום חמישי את הקולקציה החדשה לשנת 2016 הכוללת את מכונית המיני ספארק, מכונית הספורט שמגיעה לראשונה לישראל – קמארו, מכונית המנהלים מאליבו ורכב הפנאי החדש- אקווינוקס. בתצוגת אופנה נוצצת, עלו על המסלול הדגמים החדשים אשר לוו בדוגמניות אשר לבשו שמלות שעוצבו על ידי המעצב גדי אלימלך והותאמו לדגמים המושקים. את השברולט קמארו, רכב הספורט האגדי של שברולט שמגיע לראשונה לישראל, הציג נהג המירוצים המצליח ביותר בישראל, אלון דאי,כמו כן, במסגרת האירוע, נמסרה הספארק הראשונה בישראל למלכת היופי, מעיין קרן.

באירוע נכחו סלבים רבים וביניהם : שיר אלמליח ובעלה הכדורגלן אלרואי כהן, לירן כוהנר, מעיין קרן מלכת היופי ועוד, לצד בכירי המשק וג'נרל מוטורס העולמית וביניהם : מייק דברו, סגן נשיא GM האחראי על הפעילות העולמית; איאן ניקולס, סגן נשיא GM דרום אפריקה; דוד עיני, מנכ"ל UMI יבואנית שברולט; יואב הורביץ, מנכ"ל אוויס ומשנה למנכ"ל UMI; גלית עיני, סמנכ"ל שיווק ומכירות UMI; איתן רכטר – מנכ"ל קרדן ישראל; משה ראובני- שותף במשרד הפרסום ראובני פרידן IPG; זיו קורן- מנכ"ל משותף במשרד הפרסום ראובני פרידן; אורי עיני- מנכ"ל משותף במשרד הפרסום אדלר חומסקי& ורשבסקי; איזי שרצקי – נשיא חברת איתוראן; ניר שרצקי- מנכ"ל משותף באיתוראן; רוני פורטיס, מנכ"ל הילטון; ניר גלילי, מנכ"ל סונול; גל אחישי, מנכ"ל איסתא.

Chevrolet 2016 new models  launching event
Chevrolet 2016 new models launching event

מפגש נוסטלגי מרגש התקיים בתערוכת התיירות שנפתחה השבוע במרכז הירידים בין אורי שנבל מנכ"ל 'סנורמה', לבין איש העסקים והבעלים של חברת התעופה הלאומית "אל על", איזי בורוביץ. השניים הכירו בשנות ה- 80 בחברת ארקיע שבורוביץ היה מהבעלים שלה ומאז נפרדו דרכיהם, שנבל עזב את השמיים לטובת המים והקים את חברת סנורמה, נציגת תאגיד השייט "רויאל קריביאן" שזוכה זו הפעם השמינית בתואר האנייה היוקרתית והטובה ביותר בעולם על ידי קוראי מגזין התיירות והנסיעות הפופלארי בארה"ב  Travel Weekly.שנבל אף נפגש עם דוד מיימון מנכ"ל אל על וגילה עניין רב למשמע הנתונים ששמע משנבל :כי מספר הנוסעים בקרוזים הבינלאומיים ממשיך לצמוח משנה לשנה ובשנת 2015 כבר חצה את ה-50 אלף ישראלים שמעדיפים לעשות את חופשתם בשייט יוקרתי.

צילום רוני גלר.

cb748c80-6a96-4e71-8e38-fbe72c79b02d

השבוע הוענק לנמרוד ברגר מנכ"ל חברת צונמי טכנולוגיות, תואר קונסול של כבוד מטעם משרד החוץ וממשלת נפאל. חברת צונמי, הינה חברה מתקדמת בתחום של היגור מידע בין מערכות ניהול מידע אירגוני. החברה פעילה  בישראל, ארה"ב, אסיה ואירופה. חלק נרחב של הפיתוח והיישום מופעל בקטמנדו. נמרוד פעיל מזה שנים בנפאל ומתכוון להמשיך ולפתח את הקשרים העסקיים בין ישראל לנפאל ולהרחיבם מעבר לתחום ההייטק בו הוא פעיל.בטקס נכחו שגרירי ישראל בנפאל, שגריר נפאל בישראל, ראש מחלקת הטקס, מנהל אזור אסיה פסיפיק במשרד החוץ, חברים ובני משפחה.

בתמונה מימין לשמאל:פרלרד קומר פרסאי – שגריר נפאל בישראל, נמרוד ברגר – מנכל צונמי וקונסול הכבוד של נפאל בישראל, מירון ראובן – ראש הטקס במשרד החוץ.

נמרוד ברגר

הסופר נני, מיכל דליות מתל-אביב, הגיעה  למקס קניון ערים כפר סבא להרצאה לרגל יום המשפחה, שהפכה למופע סטנדאפ לתרועות הצחוק של הקהל על הורות בעידן המודרני.מאות הורים תושבי כפר סבא והשרון, התכנסו באולם הגרייט שייפ שבקניון, כדי להאזין למוצא פיה של הגורו להורות. מיכל דליות הפכה את ההרצאה למלאת הומור ודינמית, עם סיפורים אישיים ומשפחתיים, על משפחתה, בעלה ילדיה ונכדיה.

בתמונה שירן גל מנהלת השיווק של מקס קניון ערים כ"ס עם מיכל דליות וחמוטל שריר מנהלת הגרייט שייפ בקניון.

ff921a61-8087-49d1-9432-ea371ee1027f

 

יין אוכל ואומנות נפגשים לתערוכה מיוחדת של יקב

13 שפים, אנשי קולינאריה והיינן של היקב הרי גליל חברו לפרויקט הייחודי של צלם האוכל דן לב ועילית אנגל colorfood wine (קולורפוד ויין), העוסקת בחיבור בין יין, אוכל ואמנות, ומוציא את המנות מהצלחת לדמיון לרגל השקת יין מסדרת "חברים" בציר 2011.הסתכלות ביצירות המרגשות, המושפעות גם מ- 4 ערכי היקב: אהבה, יצירה, שמחה והשראה, מעניקה הצצה לעולמם הפנימי והיצירתי של השפים ומאפשרת להכיר אותם לעומק. בתערוכה יוצגו עבודותיהם של שפים מובילים כמו יובל בן נריה ואנה שפירו, יוסי שטרית, דיוויד פרנקל, ארז קומורובסקי, ערן שוורצברד, יוסף זוזו חנה, עודד חצבני, נוף, מיכל בוטון, אביבית פריאל, אפרת אזנל, אורי ירמיאס, מיכה ועדיה יינן היקב.התערוכה פתוחה לקהל הרחב (ללא תשלום) בשעות אחה"צ החל מיום רביעי 24.2, שישי בוקר ושבת מ- 10:00 עד 14:00 בהאנגר 6 מתחם התחנה.

מימין ההשראה, משמאל העבודה החדשה

1431e05b-4d06-4619-a7b2-c3e7c9d6d01f

צילום: דן לב

 

 

תגובות

להשאיר תגובה